Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 01/04/24 in all areas
-
Exact, avand mai multe masini si asta fiind un coupe in 2 portiere am folosit-o exclusiv la mini vacante cu sotia. Am facut cateva drumuri in Viena si Budapesta iar in rest pe la noi, mare, munte. Din 2020 efectiv am iesit de 2 ori cu ea din Bucuresti si a stat in garaj la firma octombrie-aprilie. Deja nu ma mai crede nimeni ca sunt km reali cu toate ca am intrari in service la ABV Baneasa cel putin una pe an, pentru ca am facut schimburile de ulei/filtre la 1 an, km fiind neconcludenti.5 points
-
Nu difera, sunt aceleasi. Doar cele de la picioare difera. 12 bucati sunt fix cat ai nevoie pt usi ca sa le faci complet. Atentie la alegerea culorii. Orange 605 este portocaliul de BMW, nu doar "Orange"2 points
-
Salut. Este la maximum data luminiozitatea. Nu stiu de alta setare sa fie, m am uitat acuma Salut. Nu as vrea sa ma ating de navigatie. Masina e achizitionata de noua din reprezentanta si totul e original pe ea. Eventual m as interesa sa vad acel amplificator cum e. Iti multumesc.2 points
-
Cu mentiunea ca jantele din poze nu sunt cele de pe masina, astea le-am avut de iarna. Se vinde cu jantele de vara pe 20'' Style 434.2 points
-
Benzinarele 6 in linie de la BMW sunt motoare foarte fiabile atat timp cat sunt intretinute. Sunt foarte sensibile la calitatea uleiului si intervalul la care se schimba. In mod normal consumul de ulei este dat in special de proasta intretinere a sistemului CCV si a pierderilor de vacum pe la furtune (totusi un consun le pana la 1l ulei intre schimburi poate fi considerat ok) . Dar in RO consumul de ulei apare din cauza "liniutelor si drft-urilor" la care sunt supuse masinile cu astfel de motoare. Oare nu te-ai intrebat de ce a schimbat garnitura de _chiulasa_ ? Nu te grabii, mai cauta si ai grija ca masinile cu astfel de motoare sunt omorate de "baieti" la liniute, drifturi si tuning facut in spatele blocului.2 points
-
sunt total pentru importul unor legi din america la noi dar din pacate suntem condusi de politicieni care inca isi vad mai mult interesele lor decat ale tarii. Aici motociclistul o sa aibe doar circumstanta agravanta de viteza , cand circumstantele atenuante sunt mai multe, faptul ca pietonul a traversat prin loc nepermis, faptul ca a fugit la persoana vatamata sa acorde ajutorul, posibil sa fie si conduita pe parcursul dosarului, etc. Asta e stricta parerea mea si de aceea zic ca nu il vad sa stea mai mult de 3 ani la puscarie ( 3 ani reali)2 points
-
Incalzitul la pistoane nu conteaza, pentru ca nu le modifica performanta decat daca e ceva defect la sistem. Si totusi pare ca exista ceva beneficii si la mai multe pistoane: https://www.carthrottle.com/features/it-better-have-more-pistons-your-brake-calipers2 points
-
Am trecut de la 326cp stoc ( pentru ca e M40d nu 30d ) la Stage1 380+ mai mult de moft nu neaparat de necesitate iti dai seama, ca si 326cp cu 680nm erau... destui. Am trecut la suv "wannabe" din necesitatea unei garzi la sol mai mare si o pozitie putin mai inalta la volan. Bara fata la Passat era toata frecata pe dedesubt de la borduri... Dupa mai bine de 30k km, de la sf de Martie 2023, pot sa ma declar foarte multumit de masina. Dinamic, e mult mai aproape de o seria 3 decat de un X5. E mult peste asteptari la dinamica, cel putin fata de Passat ul B8 anterior mi se pare ca sta mai bine pe drum. Clar nu e seria 3 sau 5, dar nu e departe, iar per total mi s a parut ca ofera un pachet mai "complet". Seria 5 era in carti, un 540i xdrive, dar m am sucit catre X3 in ultimul moment. Dpdv spatiu, diferenta fata de 5 nu e f mare, iar ca dotari am de toate si pe X3, nu mi lipseste nimic ( poate scaunele sport sau ///M, dar am preferat comfortul si ventilatia in scaune... ). Daca asteptarile sunt de M5, atunci clar X3 nu e alegerea ideala, dar pt un mers sportiv in limitele bunului simt si a legilor fizicii, X3 G01 isi face cu brio treaba.2 points
-
Bună seara,am o Vibrație la cardan care se transmite in rotile din spate iar astăzi după o constatare am primit răspunsul că ar trebui schimbat rulmentul de la cardan ,s a mai întâmpinat cineva cu problema asta sau a mai schimbat cineva acest rulment de la cardan ? multumesc anticipat ! e vorba despre un BMW520d F10 (2012) cutie automata.1 point
-
Am decis sa renunt la Q7, l-am pus pe Autovit si astazi am cumparat un F13 640xd pe care il voi ridica de la dealerul BMW din Frankfurt vineri, de ziua mea. :frantics: Masina are toate optiunile pe care mi le-am dorit mai putin 2: - pachetul M - scaunele fata climatizate Masina are prima inmatriculare in 05/2012, pachet de garantie extinsa si BSI de 5 ani, istoric service complet, BMW Premium Selection si 85.800 km. Urmeaza primele retrofit-uri: 1. clusterul 6WB 2. volanul F1x M LCI (cel cu airbag rotund) 3. NBT 4. M Pachet Primele 2 sunt deja comandate. Lista de optiuni si ceva poze din showroom-ul dealerului. Modellbezeichnung: 640d xDrive Ausführung: Europa Typschlüssel: YM31 E-Code: F13 Karosserie: Coupé Lenkung: links Türen: 2 Motor: N57D30T1 - 3,00l (230kW) Antrieb: Allrad Getriebe: automatisch Außenfarbe: Rubinschwarz Metallic (X03) Innenraum: Excl.leder Nappa Erw./zimtbraun (NAEZ) Produktionsdatum: 12.04.2012 Werk: Dingolfing Steuerung Individual Hinweisschild BMW Individual 0X03 Rubinschwarz metallic Sonderlackierung "rubinschwarz-metallic", wie Schl. Nr. X03. S1CCA Auto start/stop function S1CDA Brake Energy Regeneration S2TBA Sport automatic transmission S4ATA Interior trim finishers black high-gloss S4U2A Driving experience switch incl. ECO PRO S548A Kilometer-calibrated speedometer S851A Language version German S223A Electronic Damper Control (EDC) S229A Dynamic Drive S230A Extra package, EU-specific S2FBA BMW LM Rad V-Speiche 366 S2VAA Chassis & suspens. setup"Adaptive Drive" S320A Deleted, model lettering S322A Comfort access S323A Soft-Close-Automatic doors S3AGA Reversing camera S3MBA Indiv. Ext. Line, burnished aluminium S403A Glass roof, electrical S423A Floor mats, velours S428A Warning triangle and first aid kit S430A Interior/outside mirror with auto dip S456A Comfort seat with memory S488A Lumbar support, driver and passenger S494A Seat heating driver/passenger S4KSA Kontraststeppung S4NDA Instrument panel, leather-covered S4URA Ambient interior lighting S508A Park Distance Control (PDC) S552A Adaptive LED headlight S5A1A LED Fog lights S5ACA High-beam assistant S5AGA Lane-change warning S5DFA Active cruise control+Stop&Go function S5DLA Surround View S609A Navigation system Professional S610A Head-up display S612A BMW Assist S614A Internet, preparations S615A Expanded BMW Online Information S616A BMW Online S620A Voice control S633A Preparation, mobile phone, Business S677A HiFi System Professional DSP S698A Area-Code 2 for DVD S6AAA BMW TeleServices S6ABA Control for Teleservices S6FLA USB/Audio interface S6NFA Music interface for Smartphone S6NRA Apps S6VAA CIC-Zusteuerung S6VCA Control for Combox S7SPA Nav Professional/cellph. prep. Bluetooth L801A National Version Germany S879A On-board vehicle literature German S8KAA Oil-maintenance interval - 24 months/30,000 km S8SCA Telematics access request,country-spec. S8TFA Active pedestrian protection S8THA SPEED LIMIT INFO http://s3.postimg.org/f1u2e2xqn/image.png http://s3.postimg.org/e0ttoygr3/image.png http://s3.postimg.org/47cmc5emn/image.png http://s3.postimg.org/ooxknsqq7/image.png http://s3.postimg.org/5p2o1g8r3/image.png http://s3.postimg.org/w66s30g9b/image.png http://s3.postimg.org/rzlxnognj/image.png http://s3.postimg.org/4o2fcbrrj/image.png1 point
-
Franele ceramice sunt bune daca vrei sa te dai pe circuit (sau ca si pe circuit :))). La rece nu sunt extraordinare deloc, in plus sunt foarte scumpe. Cred ca mai importante sunt cauciucurile, geometria...in majoritatea cazurilor ele sunt veriga slaba la franare. Nu am luat in considerare discuri/placute de 2 lei sau foarte uzate, ruginite, etc.1 point
-
1 point
-
RaYn3 are dreptate. La bmw toate sunt cu lightguide. Doar ca la e60 si f10 prelci era doar un led portocaliu, la f10 lci au pus alb/portocaliu la g sunt rgb legate in cascada pe lin si comandate de lem...samd. E o solutie eleganta si practica. Banda de led...1 point
-
Nu suntem, însă când e vorba de familie.. nevasta, copii.. probabil să nu mai gândești normal sau deja nu ți mai pare anormal să l calci cu mașina pe ăla în funcție de ce a avut cu tine/familia ta… nu mi place să zic ca eu n as face niciodată aia pentru ca nu am fost și nu vreau sa fiu pus in situația aia, dar cu siguranță as da peste cineva cu mașina dacă cineva mi ar pune in pericol familia , acum depinde de context și multe variabile..1 point
-
Nu exista asa ceva... nebunie, calcat cu masina... deapre ce vorbim?!?! Nu suntem animale...1 point
-
Pai vezi ca sistemul OE nu este cu banda de LED-uri. Spre exemplu lumina ambientala din usa, cea lunga de sub trim, are de fapt un light guide, un element din plastic transparent, iar in capatul acestui "tub"(lightguide) se gaseste un modul cu LED-ul orange in cazul default. Tu scoti din acel modul PCBA-ul OE si il inlocuiesti cu acesta de la benzin... La fel procedezi si in cazul celorlalte. Solutiile OE sunt de genul asta. Nu stiu daca vei gasi la vreun brand ca luminile ambientale sa fie realizate cu benzi de LED-uri. Eu lucrez in domeniu, iar in prezent avem multe proiecte de la producatorii de camioane, gen Scania, Renault/Volvo, Daimler pt genul asta de lumini ambientale. Toti lucreaza la noile generatii de camioane care vor aparea in urmatorii 2/3 ani, iar versiunile premium vor avea acelasi iluminat ambiental ca si la un S-Klasse. Si nu, nu glumesc deloc. Toti isi doresc fel si fel de lumini ambientale sau de contur care sa scoata in evidenta anumite elemente din interior. Va fi nebunie. Ce voiam sa spun e ca si aici, la fel ca si la S-Klasse daca tot am adus aminte, luminile ambientale (indirect illumination) sau contour lights (direct illumination) vin tot cu genul asta de sisteme optice, lightguide-uri, iar in capete se regasesc modulele cu LED-uri RGB de aceasta data Vor fi mai smechere camioanele astea decat un F101 point
-
Am vazut eu ceva reviewuri la franele Amg ceramice , pt ca ma interesa direct o achizitie, diferente si comportament la folosire in oras , in realitate nu sunt chiar asa slabe , nu au performanta de circuit , se pot folosi f bine si daca sunt reci , probabil au mai avansat tehnologiile , dezavantajul major e la inlocuire , destul de scumpe fata de pretul de achizitie al masinii, mai mult la vanzarea masinilor cu frane ceramice pretul e mai mic , sunt scoase la vanzare pana in 80 k km, cam pe acolo e momentul de inlocuire al discurilor, mai ales ca pe afara vad destul circuit , mai ales in De. .Cel putin in cazul meu 20k inlocuire fata spate imi pare exagerat si nejustificat .1 point
-
1 point
-
Fiind biturbo, trage de jos, si cuplul e foarte liniar si trage constant, cap coada pana spre 5000rpm... si da 800+nm sunt foarte addictive "forta nucleara" vorba aia... De 50d cu 4 turbine mi a fost frica, nu am auzit de bine deloc, cel putin pe forumurile din Germania se plange lumea de ele... asa ca 40d... this is the way! La orice viteza apesi pedala pleaca, si la 200+... Sper totusi ca la B57 sa fi remediat problemele majore are modelului anterior N57, desi eu o tin din scurt cu intretinerea, revizii, etc...1 point
-
Nu, nu e tocmai domeniul meu si mai degraba apelez la un mecanic care sa cunoasca astfel de motoare. Credeti ca daca verific compresia si vad ca e in parametri, inseamna ca motorul e in mintile lui si problema vine, cum a spus si colegul mai sus, de la o-ringuri, garnituri, s.a.m.d ? N am sa intru in polemici despre taxe sau chestii legate de RAR.. toti avem pareri.1 point
-
Eu ma asteptam la o medie generala de 10, dar e sub asteptari... iar la drum lung pur si simplu te imbie sa o mai calci, si atunci consumul se duce in balarii... Peste 10 ia doar daca o tii 180 200+ pe autostrazi... in rest e decent...1 point
-
Masina s-a prezentat astazi la constatare exact in starea in care este in pozele de mai sus, domnul care a facut constatarea a zis ca la far nu se vede nimic, nicio prindere rupta si ca in poze nu conteaza ca e mutat. As prefera regie proprie pentru ca as rezolva mult mai repede si am nevoie de masina, pe langa faptul ca am pe cineva in care am incredere sa mi-o vopseasca cum trebuie, e ceva mai greu de vopsit fiind alb perlat Mineralweiss, iar din cate mi s-a spus, oferta se face in baza preturilor a pieselor OEM. Astept totusi sa vad ce oferta imi fac, chiar sunt curios, din cate stiu o bara fata pe original e undeva la 2500 de lei.1 point
-
1.5-2 metri este nesemnificativ?? Pneurile au fost aceleasi, au aratat si in video. Ma rog, eu ma retrag de pe acest topic deoarece mi-am expus pctul de vedere si cum o vad eu si de ce. Adevarul poate e undeva la mijloc sau depinde si de ce se doreste de la masina si asteptari.1 point
-
Chiar sunt f bucuros, e un mix foarte bun care ofera multe din toate, desi concurenta a fost A6 Allroad 55TDI ( adica ala biturbo diesel mildhybrid de 340cp ) pretul Audiului era nesimtit de mare fata de bugetul avut, chiar daca as fi mers pe varianta maxima "admisa", X3 incadrandu se in varianta minima de buget sa zic asa Cum am mai zis si inainte, desi avantajele unor motoare pe benzina de 2.0 ( 2.0i sau 3.0i ) sunt evidente, neuronii meu efectiv nu au putut asimila pretul si premium cu 4cil si 2.0 cilindree... singurul dubiu sa zic asa ar fi fost sa iau M40i... poate urmatoarea... Nu ma mai impresioneaza de mult altii cu cai mai multi... stiu sa tin si banda din dreapta daca e cazul, orgoliile tineretii au apus demult... ma rog, aprox acum 4 ani jumate cand s a nascut fiica mea Desi nu am un stil de condus moale/molcom, nici fiicamea nici sotia, care ambele stau in spate, nu s au plans niciodata de senzatii extreme... bine, nici n am exagerat ca la 18 ani... Cat despre consum, la 2tone si aproape 400cp, consumul e mega rezonabil... am vazut si 5,3 am.vazut si peste 11... (medie pe sute km, nu oras ) am vazut si range uri de 1000+km si de 500km... depinde cat de tare te doare piciorul drept de cand am masina consumul mediu pentru peste 30k km este undeva sub 9%...1 point
-
Mult succes cu vanzarea masinii, tin pumnii sa reusesti sa o dai la un pret corect, nu mizilic. Nici macar nu stiu pe la cat s-ar invarti un model de genul cu acest rulaj1 point
-
Deci franeaza mai bine cele de pe fata comparativ cu cele de pe spate! (Lucru verificabil la orice statie ITP). Referitor la mituri este plin internetul (in special YouTube) de "creatori de continut" si de marketing.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Exista o persoana pe care o recomand cu drag care face asa ceva de peste 5 ani. 21DIN Garage pe farcebook. Uitati-va ce chestii misto face, pune si OE.1 point
-
https://www.benzinfabrik.com/de/led-auto-innenraumbeleuchtung/led-ambientebeleuchtung/7975/2x2016-smd-led-modulplatine-ambientebeleuchtung-fuer-bmw?number=B803818 Uite aici, 12 bucati ai nevoie daca vrei sa schimbi toate luminile din fiecare usa. In cazul in care vrei doar banda, 4 bucati. Din dreapta alegi culorile pe care le vrei. Din ce vad, nu au varianta si pt E601 point
-
Nu o să ți de a farul decât la reconstatare, dar trebuie făcută complet cu demontare de bară și de far, ar trebui și vreun suport de bară să fie pe acolo de înlocuit.1 point
-
Bună ,am aceeași eroare pe activ rezervor la G30 80527A am luat rezervor nou și am instalat însă nu pot face procedurele 2 de pe ISTA din cauză ca eroare 80527A rămâne în memorie și nu o pot șterge nicidecum a mai avut cineva așa problema și cum a rezolvat ?1 point
-
Daca ai nevoie de ajutor cu linkuri, imi spui si te ajut. Am navigat site-ul lor de atatea ori...:)) Doar sa zici unde vrei sa le schimbi, doar luminile ambientale din usi sau si manere, spatii depozitare, picioare etc1 point
-
1 point
-
Acel amplificator nu face mare lucru sa stii. Mai exista o varianta. Poti lua placutele cu LED de la Benzinfabrik le spune. Acestia pun niste leduri mai puternice. Asa, doar vei schimba placutele led existente cu acelea, fara sa fie nevoie sa intervii asupra electricii masinii, dar implica desfacerea fetelor de usi. Uite aici un video dar ia in considerare ca el are mai mult de facut deoarece adauga lumina si in bord.1 point
-
Stai cuminte si nu mai visa la prostii. Daca nu esti mecanic nu o sa reusesti niciodata, nu e vorba doar de motor, mai sunt si accesoriile, cutie de viteze, etc. Cauta direct un n52b30 in mintile lui, iar daca o sa-mi spui povestea cu taxe si impozite la 3.0 inseamna ca nu a-ti permiti o stfel de masina si nu are rost subiectul. Gandestete si la problemele legale care deriva din modificarea masinii.1 point
-
Calculul e corect, functioneaza. Cu cateva observatii: - Acum spring-ul nu mai e 9k euro, e 16k cel mai ieftin (cu tot cu subventie, pentru cine prinde) - Nu incarci masina doar din panouri, dar panourile te ajuta sa iesi mai ieftin - Panourile alea nu au fost chiar gratis, deci trebuie calculata si acolo o amortizare - Sa faci zilnic 100 km cu Spring-ul mi se pare ca iti risti viata in mod inutil, si pentru asta la mine nu exista un pret.1 point
-
Cum 2000 RON.......20 de milioane din alea vechi............, Gabv20 omule de ce nu ai intrebat pe aici daca e ok sa faci traznaia asta , tipul ala de pe farcebook habar nu are despre ce facea sau nu facea senzorul ala si cum influenta injectia masini.......ia citeste link-ul de mai jos si vezi si trage tu concluzia https://bimmerprofs.com/disprogramming-nox-system/1 point
-
ma uitam pe topicul tau..in 9 ani ai facut cu ea 50.000km. inteleg situatia de dupa pandemie, insa pare ca nu prea ai mers cu ea nici inainte. am ingropat si eu o valiza de bani vara trecuta intr-o masina si am pana in 5000km in 7 luni desi puteam sa fac acesti km cu masina cealalta.1 point
-
Evident ca nu e o regula, dar la un ICE sunt mai multe care pot sa pice decat la un EV. Ce s-a intamplat la mine...shi*t happens ce sa zic..1 point
-
Masina intre timp a ajuns la 135.000 km si datorita faptului ca din 2020 de cand a inceput pandemia nu prea am mai mers cu ea si a stat in garaj. Anul trecut cu greu am reusit sa ii mai fac 2500 km. Asa ca m-am hotarat sa o vand, daca e cineva interesat aici pe forum ma poate contacta in privat. Urmeaza sa o postez si pe Autovit/Olx/etc.1 point
-
Salutare tuturor, la multi ani si un an nou cat mai bun! NU vreau sa deschid alt topic asa ca va intreb aici: POt sa conectez acest modul in USB_ul din cotiera sau torpedou la BMW F10 cu NAvi Pro CIC si sa mearga Carplay-ul pe NAvi? Gen sa pot folosi waze pe ecranul navigatiei? https://www.emag.ro/modulator-carplay-wireless-hasepe-smart-usb-car-play-reconectare-automata-compatibil-usb-normal-sau-usb-tip-c-multifunctional-negru-hsp213/pd/DQ701DYBM/?ref=sponsored_products_search_r_c_1_1&recid=recads_1_1e95c63337568fde95c2e8f9705e2820b96a1eaa977be0df4f632e6704d49293_1704358448&aid=5cc62948-a806-11ee-a490-0229d980bfff&oid=152800137&aidr=bd4a267b-2b87-11ee-bb1a-0a7fcd8863b2&scenario_ID=1 Multumesc anticipat pt raspunsuri!1 point
-
@Mircea-Si, cei despre care vorbesti tu nu sunt motociclisti. Sunt manelisti pe doua roti si copii cretini. Motociclistii sunt altii.1 point
-
Salut, pentru F sunt destul de slabe luminile ambientale, ori pui ceva "amplificator" ori le schimbi cu ceva in noua culori.. pe led(masina fiind 2016) se pot coda toate culorile pe navigatie si nu mai ai probleme.1 point
-
Needle motion sensor este injectorul cu fir. Poate fi acolo problema.1 point
-
E corect ce spune acela in clipul lui pentru ca marimea placutelor nu scurteaza distanta de franare in schimb poate mari eficienta franarii. Si mai ales marimea franelor unei masini foarte foarte probabil sunt in stransa relatie cu gabaritul acestei, greutatea.. pentru ca niste frane mici ca marime se vor infierbanta mai repede decat unele potrivite gabaritului.. adica mai mari. Acum, faza cu brake fadding nu poate avea legatura decat cu placutele potrivite discurilor si tipului de conducere. Pe circuit nu intri cu placute ce mergi cu drum public decat daca vrei sa ai probleme.. Dar, o sa scotocesc si eu yt pentru concluzia finala. ..Dar care e tema topicului pana la urma?1 point
-
O sa-i iasa toate figurile de motociclist la puscarie, daca nu cumva o iasa de vina victima. Cel omorat nu a avut nici o reactie... O mai intelegi si pe aia cand traverseaza prin loc ne permis dar victima unde naiba se uita. Motocicleta o auzi sau daca te uiti o vezi indiferent cata viteza avea ala, daca continua sa se asigure pana ajungea pe trotuar. @Romulus e prea simplu puscarie pe viata sau moartea, merita asa vreo 15-20 ani de puscarie si batut ca pe covoare iar dupa ce iese legat la masa in casa de calorifer si hranit doar cu paine. Edit: Saracul animal ala chiar nu a avut nici o vina.1 point
-
Am avut ofertă să pun un sistem frânare de pe un 550i cu totul ( pompe, servofrână, etriere, discuri, etc). Care este de fapt cred același cu cel de pe 535D ( discuri/etrieri, nu știu de pompe si restul) Sistemul a fost pus pe un E60 520D, diferența dintre frânele stoc și frânele de 550i era imensă, vorbesc de frânare de la 0-30, 0-50, etc. Nu frânări succesive la viteze, nu aia ne interesa. Efectiv cel de 550i îmi spunea respectivul ca te bloca in loc de parca puneai frâna brusc în treapta 1 la 10 km/h. In exemplul de mai sus, sistemul de frânare upgradat cu totul, îmbunătățea mult frânarea pe mașina respectivă, reușea să încetinească mai repede greutatea respectivă.1 point
-
Foarte bine explicat @WIN60, fix asta simt. Simt ca nu e enough acum. De fel nu merg sportiv dar mai sunt cazuri si cazuri. De exemplu, pe masini cu frane M mi s-a parut ca franeaza demential de bine. O alta masina la care am fost dezamagit de frane a fost BMW i4. Ft proaste coroborat la performantele masinii @Romulus, nu se pune problema de fading, ci strict ca forta de franare nu e destula acum in acele cazuri cand accelerez mai tare si inertia isi spune cuvantul in caz de urgenta :)) Oricum, forta de franare poate fi ajustata cu discuri mai mari si pistoane de frane. Daca ai cauciucuri bune si nu iti intra abs-ul la franare puternica, atunci clar e loc de improvement si o poti rezolva din frane, se numeste brake torque1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00