Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 01/06/24 in all areas
-
Poti sa l intrebi linistit... se descurca foarte bine... puterea de sub cur a venit treptat, odata cu sutele de mii de km ( da ai citit bine... daca pun pe foaie toate masinile cred ca ma apropiu linistit de 1milion de km ) de la (cp) 75, 100, 150, 165->190, 240->300, 326-380... masina are in standard sistem de franare ///M si isi face treaba foarte bine pentru ce am eu nevoie... nu am avut emotii niciodata, dar nici nu am dat in ea ca intr un M5, constient fiind de ce caroserie ma inconjoara. Deci, are discuri si placute OE, de la BMW, conform echiparii si seriei de sasiu. Nu ma bate gandul de vreun upgrade, nu e cazul. Sunt multumit. Rotile sunt 245 45 20 fata si 275 40 20 spate. Pirelli PZero PZ4 de vara si Pirelli Winter Sottozero 3 de iarna.2 points
-
Tin pumnii! 3.3 grame e super bine, deci DPF-ul e in stare buna as zice eu.2 points
-
Incearca sa tii apasat cam 25sec pe butonul de volum. Ar trebui sa ii dea restart HU-ului. Cel putin la CIC functioneaza, am avut de cateva ori probleme si s-a rezolvat in felul acesta.1 point
-
Nicieu n am auzit de probleme majore, inca... desi gurile rele spun ca nu e diferenta chiar asa mare fata de N57, inca n am primit confirmari de la "experti"/cunoscatori daca vechile probleme majore s au rezolvat sau nu... pompa ulei, vibrochen, cuzineti, distributie, galerie admisie - asta e cam clar ca fiind de plastic e consumabila... recomandarile in sensul asta e ca la 200k km sa ii dai un refresh cu piesele astea si mai bagi lejer inca 200k km... vedem... Reviziile tot timpul le am facut la tip ( 10k km maxim ) cu piese de calitate/oe si cu schimb complet de filtre, chiar daca multi considerau ca arunc cu banii... Nu e cazul de bataie de joc, s au dus demult vremurile alea... Dacia Break 1310 Alb 13 n am mai pus o la socoteala1 point
-
Hei, m-ai luat! Eu am inceput de la 68! :))) Sper sa ajung la un moment dat la ce ai tu1 point
-
1 point
-
Pentru strada incearca astea de la Ferodo. https://www.autokarma.ro/set-placute-frana-fdb1773-ferodo trebuia doar sa copii codul acela sa vezi ce fel de frane sunt. Acum iti dai seama ca specfic alea sunt pentru alt model de masina. Pune VINul si caut exact ce Ferodo de aceiasi calitate.. Pai dai inainte si pune-le pe alea daca astea Ferodo nu se califica.. sau stiu eu pe ce alte placute o sa incerci.. Cum am mai zis, placutele de incercat e cea mai ieftina modificare. Barvo ca esti pe cursuri de conducere defensiva. Sa ne mai zici si nou cu, ce se mananca.1 point
-
Ar trebui să fie.. așa am făcut și eu, update ecu și după soft.1 point
-
Din ce tin minte dar e posibil sa ma insel, se poate insa vor fi niste cheltuieli mai mari. Cred ca vor trebui sa faca la RAR niste teste dinamice etc1 point
-
@bimmer90f30 Masina nu e cine stie ce dpdv al performantelor, este un F36 2.0d Xdrive. De la 190 la 221 cp si 488nm. Cand am spus placute originale, ma refeream la placute originale BMW. Schimbate acum cateva mii de km la dealer BMW. Legat de recomandarea ta, ai zis doar de marca, Ferodo, cu care nu am nimic impotriva. Eu am zis de modelul DS2500 despre care colegul @FiveThreeFive a zis ca nu sunt recomandate pt strada fiind nevoie sa le tii mereu in temperatura si are dreptate, ele sunt indreptate mai mult pt circuit, nu pt strada. Imi recomanzi un anumit model de la Ferodo? Legat de cum folosim puterea motorului, complet de acord. De noi tine si din fericire pana acum nu am avut niciun incident si oricum lucrez mereu la imbunatatirea skillurilor mele ca si sofer, mergand la cursuri de conducere defensiva si sportiva si din cand in cand, mergand si pe circuit ca e la 40-50 de minute de mine ca sa imi "potolesc" acea nevoie de viteza, sa nu o expun pe strazi. Dupa cum am zis, la mine problema e fix de situatii de urgenta, ca nu merg la alergat cu masina personala, nu e masina de circuit, de curse etc. Mi-ar placea doar sa aiba ceva mai mult "bite" in caz de franare de urgenta. Si legat de ce ai postat pe topicul colegului cu M40d, ma refeream la franele de M care pot fi puse ca si optiune de fabrica inclusiv pe masina mea. Am mers cu 2.0d si 3.0d ca a mea cu acel sistem de franare si mi s-a parut incredibil de bun. A mea consider eu, si e doar o parere personala, ca are frane putin subdimensionate raportat la greutatea masinii. Masina cantareste cat un seria 5 F10, nu cat un Seria 3 F30 cum credeam cand am luat-o.1 point
-
S-a ivit ocazia de a achizitiona motorul M44 care provine de pe un E36 318is (facelift) de SUA cu 80.000 de mile. Am vrut sincer sa raman la motorul actual, de 1.6 (102HP), dar nu ma avantajeaza nimic la el. Luni sau marţi mă duc după motorul de 1.8is, îl duc în garaj şi achiziţionez toate garniturile, furtunurile, pompa de apa, conectori, curele, distributie, etc. Băiatul de la care-l cumpar, zice ca are serie pe el pentru omologare. E posibila omologarea de la 1.6 la 1.8?1 point
-
B57 e tank pe langa n57, de exemplu nu am auzit nici macar un singur caz de probleme la distributie sau pompa de ulei, pica garantat galeria de admisie dupa 130-140 de mii si adblue ul. Schimba uleiul la 10 mii maxim si nu iti bate joc de ea adica sa ii dai blana la rece sau chestii de genul si nu o sa ai probleme mai ales ca ai luat o la km putini. B57 cu 4 turbine eu nu as lua in calcul este extrem de fortat.1 point
-
1 point
-
Am fost azi de dimineata, tin sa precizez ca dyno ul a fost facut tot la roata pe drum si de data asta nu a mai avut probleme de cuplu doar ca lui ii e putin frica ca injectoarele sa nu bage motorina in baie, saptamana viitoare ma duc iar ca isi calibreaza standul de dyno si vom incerca mai mult acum avand si limitarea drumului si vitezei( oricum i s a parut ciudat ca atunci am avut taierea de cuplu fara vreun mesaj pe navigatie ) de data asta am atins 444nm si 206hp, m a intrebat daca am schimbat filtrul epurator vreodata ( acesta nu l am mai schimbat) si suspecteaza ca si ala ar putea sa ne cauzeze probleme Concluzia e ca nu s a facut nici azi, oricum sunt perseverent1 point
-
1 point
-
O data ca s-a micșorat subvenția și a doua oara ca apar în curând Citroen ec3 și Renault 5, care o sa fie mașini mai serioase la 23-25k euro. Și in momentul ala dacia nu mai vinde nicio coaja de-asta cu 22k. Edit: asta cu profitul umflat e clara. Pai vw cum vinde mai ieftin în Franța ca la noi? Ca sa nu mai spun de preturile din China care sunt la jumate..1 point
-
pai asta nu inseamna aceiasi bani ca tesla de mai sus? asta inseamna ca pot fii doar 9999 masini ,autobuze, etc?1 point
-
Pe discuri dai vina cand vibratia e la franare, sau daca sunt ovalizate.. Am avut eu la masina vibratie imperceptibila cand reduceam viteza dar doar la franare. Si a fost piston intepenit de rugina adunata din pierderea de lichid din etrier si rugina de pe etrier, ca e din fonta. Daca vibratia e constanta si intre anumite viteze e altceva; parerea mea.1 point
-
Am înțeles.. da, oricum ar trebui să deconteze pentru ca nu au cum să ți ofere o mașină la schimb conform mașinii tale cu care îți faci treaba.1 point
-
Atunci nu sunt o varianta buna pt stilul meu de mers, clar. Nu voi reusi sa le tin in acea temperatura optima...so the research continues. Multumesc mult de sfat1 point
-
Am fost asta seara sa golesc bine dpf ul, mersai pana ajunsai la 3.3gr maine dimineata la 10:30 ma duc si sper sa fie bine. Seara frumoasa!1 point
-
Am avut si eu un set de DS2500, fata + spate. Nu le recomand pentru drumurile publice. Cand sunt reci, franeaza mai slab decat placutele originale. Iar reci sunt aproape mereu, atunci cand mergi cu masina la drum intins. Cel mai periculos este la o franare de urgenta dupa ce ai parcurs cativa kilometri in regim de autostrada; in primele cca. 2 secunde deceleratia este semnificativ redusa. Apoi se incalzesc si prind foarte bine, dar ai grija ca poate fi prea tarziu. Bonus: au tendinta sa scartaie la viteze mici, cum ar fi prin oras. Intr-adevar, daca le tii calde (ex: un traseu montan parcurs in ritm alert sau trafic de autostrada cu accelerari si franari succesive la intervale scurte de timp), da, franeaza mai bine decat placutele standard. Nu iti supra-estima insa capabilitatea de a le mentine in intervalul de temperatura optim, mai ales daca ai pasageri in masina.1 point
-
Precizare: uleiul si filtrul le-am schimbat pentru ca nu stiam ce au facut la revizia de la 115500, revizie comandata de Tiriac. Pai, se pare ca pica pe la 120k km, pur si simplu se reteaza langa vas, este si pe forum postat. A costat 165 lei, preventiv nu cred ca e mult (dupa ce am dat 7000 lei pe far si bara, astea sunt seminte, :)). Recapitulare: -ulei + filtru, rezolvat -filtre aer si polen, le verific maine, probabil sun ok, nu le mai schimb -ulei cutie, mai vedem -bobine, nu -antigel, probabil nu -lichid de frana scadent in februarie, vedem atunci si cu trepidatiile la franare -bujii, saptamana viitoare, originale bmw -furtun retur, preventiv, saptamana viitoare Un detailing zilele astea si poze.1 point
-
Nu mai schimbă lichidul dacă are bilet.. Lasă bobinele în pace, alea se schimbă când pică, n ai ce să schimbi preventiv.1 point
-
1 point
-
Salutare si La multi ani!! Cu xHP-ul mai astept putin, sa treaca unele cheltuieli de inceput de an. Din ce am studiat, pare sa fie super ok softul. Zilele trecute am activat, prin codare, profilul Bowers and Wilkins. Din ce am mai citit, se pare ca ar mai imbunatatii putin calitatea sunetului pe masinile ce vin cu H&K din fabrica. La prima auditie, intr-adevar, pare sa se auda mai bine, dar nu am inca o parere pertinenta despre aceasta modificare. Va trebui sa ma mai uit nitel prin setari si sa ascult pentru mai mult timp ca sa imi fac o parere mai exacta. Posesori pe aici care au facut aceasta codare, sa vina cu o parere personala? Am dezactivat si Active Sound Design (ASD-ul), chiar daca nu cred ca aveam aceasta optiune pe masina. Aparea in meniu ca fiind activa si, cum nu vreau sunet fals de evacuare sau motor in boxe, am zis sa-l dezactivez, just in case.1 point
-
Salut baieti! Montajul piulitei nu a fost facut de mine, ci de un mecanic care a stiut cu ce se mananca "problema", implicit cunostea si procedeul de strangere. Nu a umblat nimeni, am inteles ca multe din grupurile de F10 se strica fix din cauza acestei piulite nedescoperite la timp. Tind sa cred lucrul asta pentru ca sunt pline grupurile/forumurile de F10 cu vibratii din cauze necunoscute, proprietari care au schimbat "tot" si tot vibreaza @redog4dy nu am mai reusit nimic cu FCW, din ce stiu, pe masinile cu Kafas1 vine impreuna cu distronic-ul, daca ne poate lamuri cineva cu mai multe cunostinte ar fi perfect. Maine sunt programat la schimbul parbrizului, trebuia rezolvat azi, dar au adus parbrizul gresit (cel pentru Kafas 2)..1 point
-
Eu zic ca astia de la bmw si zf nu au rafinarie si nu produc ulei , doar zic ce specificatii trebuie sa contina uleiul pentru acel tip de cutie. Vrei sa zici ca un ulei facut de Castrol sau liquid moly ce are exact aceleasi specificatii este o alegere catastrofala pentru cutie ? Nu mai zic nimica , fiecare raspunde pentru ce baga in masina lui , eu zic ca poti gasii ulei mai ieftin ce indeplineste aceleasi criterii dar la un pret mul mai mic ,si ca nu mai trebuie sa platesti firma. Pe bidonul de la liquid moly a scris ca este compatibil cu zf8hp si mai presus de asta este made in Germany de o companie foarte responsabila care nu prea se joaca. Daca pana la urmatorul schimb o sa pice cutia din cauza uleiul imi asum gresala si o sa postez pe forum. Dar avand in vedere ca de cand am permisul , adica de 9 ani , am folosit doar echivalente la tot ce tine de uleiuri , nu am avut problem cu nici o masina 3x Mercedes si acuma Bmw. Ieri m-am intalnit cu un amic din Constanta care are un f10 30d , adica acelasi motor care il am si eu , doar ca el are 80k si eu am 150k , a inceput sa se oftice ca de ce motorul lui este mai zgomotos de cat al meu , ca el a facut schimbul doar in reprezentanta cu ulei original si alte rahaturi , nu zic ca nu este bun uleiul oe , dar asta nu inseamna ca nu gasesti ceva la fel sau chiar mai bun. Nu poate sa zica nimeni asta doar daca nu inceraca , si eu am vazut pe propria piele , doar pentru ca am riscat sa bag si altceva de cat oe ... si pot sa zic ca sunt mai mult de cat multumit din toate punctele de vedere. Inca o data , fiecare baga ce vrea unde vrea , eu doar am zis ca nu am patit nasoale ca am folosit alt ulei fata de cel oe , atata timp cat are specificatiile nu vad care e problema ca in loc de BMW Twin Power bag Castrol sau Mobil 1.Vorba aia , nu eu am scris pe busonul de ulei , BMW recomanda Castrol.1 point
-
https://www.promotor.ro/stiri-auto/dacia-reduce-substantial-pretul-pentru-electrica-spring-cat-costa-cea-mai-populara-masina-electrica-din-romania-19242606 Cred ca e clara treaba, banii nostri dati catre stat se duceau in profitul cat mai mare al producatorilor de masini electrice.0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00