Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 01/08/24 in all areas
-
3 points
-
Un mic update. Am facut o escapada la ski in Slovacia, Jasna, si cu ocazia asta am testat si cutia Thule. Ma felicit pentru alegerea facuta ( si cu ajutorul vostru ), este ideala ca spatiu, incat sa incapa tot ce tine de echipamente de ski, chiar si o sanie! In total aprox 900km, mers 140-150 pe tempomat, ploaie si vant crunt, atat la duc cat si la intors. Consum per total 10% cu o medie de aprox 110kmh. Multumim. In conditii bune de atmosferice, cred ca ar putea scadea pe la un 9-9,5. Cutia (si/sau barele ? - ca nu mi-e clar care face mai mult zgomot ) este destul de silentioasa, cel putin mai silentioasa decat asteptarile mele, deci e ok si acest capitol. Cum n-am mai fost cu cosciug pe masina, mi-a fost un pic frica sincer sa nu nu mearga cu Dorothy in Lumea Minunata, dar n-a fost cazul... O faza interesanta, si amuzanta... La plecare din Slovacia, deschid aplicatia myBMW, setez ora de plecare pt webasto, si imi vad linistit de treaba... ajung la masina, cu bagaje cu tot tacamul, si ce sa vezi, masina rece/neincalzita... iar sfinti, iar liturghie, asta e, pur si simplu nu intelegeam care e problema, pentru ca mesajul de confirmare a pornirii incalzirii a fost primit in aplicatie... asta e... viata e grele. Ieri, mi-a fugit gandul la acest aspect, si mi-am dat seama cat de bolovan, sunt defapt... avand in vedere ca la telefon ora locala se seteaza automat in functie de tara, dar in masina nu, ramanand ora de Romania, deci intre ora din aplicatie si cea din masina, fiind diferenta de o ora... eu setand la 10:30 de ex ( dar in masina ora fiind 11:30 deja, webasto ar fi pornit a doua zi dimineata la ora 10:30 nice and smart... Noi sa fim sanatori, km se aduna, si placerea la volan e aceeasi ca in prima zi!2 points
-
2 points
-
2 points
-
Nu iti face mari sperante ca o sa faci cine stie ce, de pe acum iti zic. Cum a zis si Romulus, fara LSD nu faci mai nimic, mai ales daca e uscat sau putin umed. Mici sanse ai daca e inghetat sau zapada2 points
-
Trece meniul în engleză în mașină , repornește cheia și va merge. Nu sunt erori, sunt codurile aferente fiecărei funcții. Este cheie originală, nu îți face griji. Se desperechează din cauza meniului în română.2 points
-
Germania - Gebrauchtwagen - Premium Selection, daca nu vrei sa te doara capul cu verificarile: https://gebrauchtwagen.bmw.de/nsc/2 points
-
1 point
-
Exista un MMI box care se instaleaza si ai Carplay, Android Auto, Youtube etc1 point
-
Bafta la vanzare! Intrebare: cum ai reusit cu android auto pe ID6?1 point
-
Din câte știu, nu mai exista nicio alta mașina care are asa ceva https://www.tesmanian.com/blogs/tesmanian-blog/deep-looks-into-tesla-model-y-s-octovalve Si daca mai sunt masini care generează caldura cu motorul electric în staționare, probabil nu sunt multe..1 point
-
Bine, asa mai e si next level de la Tesla care poate sa ia caldura produsa de motoare si baterie si sa incalzeasca habitaclul cu ea, sa produca caldura doar cu motorul electric blocat, si asa mai departe. Adica e o scala de optimizari, unde Spring si Leaf sunt la zero, Skoda & co pe la 1, BMW-urile noi pe la 2 (mi se pare ca fac heat scavenging, dar mult mai putin optimizat) si Tesla pe la 7.1 point
-
1 point
-
Salutare tuturor, o intrebare am daca aveti idee, am tot cautat pe net pe diverse forumuri cam peste tot si nu gasesc o informatie. Am cutia GS6-45DZ dar nu stiu cat cuplu suporta maxim ? Va multumesc!1 point
-
Macar cei de la Dacia sunt onesti in legatura cu autonomia. Daca te uiti pe simulatorul de autonomie de la ei de pe pagina, da cam aceleasi valori1 point
-
Ma intreb ce karma o fi avut BMW, de a devenit marca de "reprezentare sociala" a majoritatii smecherasilor din Romania, agresivi, lipsiti de bun simt si de educatie. Oare de ce nu s-au orientat catre alte marci?1 point
-
din ce stiu e benefic pt organism sa donezi , se reface sangele si sunt ceva avantaje . Primesti si un set de analize rapide gratuite . A fost o mare campanie inainte de pandemie umblau cu o caravana pe strada . Corect , cand vezi panaramele astea de spitale nici nu iti vine sa intri sa faci schema asta . Probabil ca daca ar face un parteneriat cu ceva clinici private lumea ar fi mai receptiva .1 point
-
Salut. Bun venit pe forum! Iti dai seama ca ai pus o intrebare cat se poate de generala!? Ma gandesc ca te gandesti ca o masina fie ea si SH (pentru ca e mai ieftina..) nu e o pereche de bocanci de iarna.. sa intrebi pe altii daca te strang sau cat timp tin.. Eu unul nu inteleg ce ai vrut sa zici cu "afinitati" in contextul cumpararii unei masini. Chiar si in ghilimele e greu de inteles ce vrei sa lasi sa se inteleaga. Toate masinile se strica - "afinitati" spre a se strica au toate. Atat am putut eu intelege din afinitati.. Apoi, daca vrei sa cumperi.. (si nu vrei sa cauti sa intelegi tu insuti inainte de a o plati ce inseamna o masina SH) mergi cu, cineva care se pricepe la mecanica, DAR care sa aiba cu el si un program de diagnoza ISTA ca dupa ce tu scoti masina in test si tragi un pic de ea, acolo 20-30 minute daca te lasa vanzatorul, pui diagnoza si citesti toate erorile si o iei de acolo.. Fa-ti temele bine, cat mai bine, sa nu iti para mai tarziu. Spor la cumparat. A, cauta sa citesti chiar aici pe acest forum, o sa gasesti, topice similare cu, ce cauti tu. Te vor ajuta sa intelegi pana afli ce merita si ce nu. Si poti incerca si forumuri in alte limbi si cu siguranta vei afla si mai multe! Din start sa stii ca hibrida e mult mai costisitoare la intretinut. Practic aici pe forum inca nu au aparut probleme de discutat ale hibridelor.. ca sa isi puna vreunul mintea cu ele. Cel putin eu ca si frecvent vizitator nu stiu topice.. dar asta nu inseamna ca nu se strica. Practic vor fi prea putini capabili sa repare ceva la o hibrida.. la momentul actual. Iata ca mi-am amintit totusi de un topic interesant si general despre hibride: https://www.bmwclub.ro/forums/topic/194224-bmw-uri-hibride-ce-sunt-cu-ce-se-mananca-si-cum-merg/#comment-2572477 Bafta1 point
-
Exista o aplicatie BMW Driver's Guide si pe iOS si pe Android, unde pui seria de sasiu si iti downloadeaza manualul masinii tale, cu descriere, poze si chiar video.1 point
-
Am scris mai sus, ca se testeaza foarte usor daca sunt semeringurile de supapa de vina sau ccv. Din pacate multe nu au norocul asta si nu se merita nici macar segmentarea. Nu as recomanda nici la dusmani versiunea motorului de b25. Ultimul n52b30 pe care l-am avut consuma in jur de 1l la 9/10.000 km si este un motor reusit si sanatos pe parte de pistoane, biele etc. Daca initiatorul nu are un mecanic apropiat sau nu merge la un service de m54 si n52 pt verificare, poate urmari cateva clipuri pe youtube la userul bmw doctor (m54 si n52)1 point
-
Consumul de ulei nu este dat doar de segmenti, simeringuri supape si/sau supapa CCV , vorbesc din propria experienta si din propria greseala.1 point
-
Am avut 2 n52b25. Sunt recunoscute pentru segmentii din plastilina si 80% din ele consuma minim 1L la 1000km. Practic, bmw a pus cei mai prosti segmenti posibili pe b25. Iti recomand n52b30 chiar daca e impozitul mai mare dar ai sanse sa gasesti mult mai usor unul cu un consum bun de ulei pentru ca bmw a pus segmenti mahle(daca nu ma insel) mult mai rezistenti. Consumul mare poate fi intradevar si de la pcv sau simeringuri de la supape, acest lucru se poate testa usor dar majoritatea au segmentii varza.1 point
-
sa schimbi niste semeringuri supape ca sa scapi de problema asta nu imi pare mare lucru , daca iti place masina si nu are alte probleme mai mult de 500 E nu ar trebui sa coste reparatia asta1 point
-
Am avut si eu e90 cu motorul asta, in momentul in care am cumparat-o consuma cca 800 g / 1k km (170k km), dupa 1 an si jumatate a ajuns la cca 2,2 L / 1k km...plus eroare de sonde lambda, catalizator, nor de fum la semafor samd. Am schimbat o-ringurile de supape - a scazut la cca 800 g / 1k km. Am schimbat valva PCV impreuna cu cele 3 furtune si consumul de ulei a scazut la cca 100g / 1k km. Au disparut erorile de sonde lambda, catalizator ineficient, masina mergea cu totul altfel. Nu spun ca e si cazul tau dar e posibil, o-ringurile si PCV poate sa urce consumul enorm de mult chiar daca motorul e in mintile lui. E o problema destul de intalnita la motoarele BMW pe benzina ce apare dupa 120k - 150k km.1 point
-
Va salut! Dețin un model E90, 320D, anul de fabricație-2006 și mă confrunt cu o problema ce-mi da mari batai de cap de ceva timp..mașina se oprește în mers și la relanti aproape de fiecare data, fara sa conteze distanta parcursa sau temperatura motorului..am schimbat anumiti senzori și relee, dar fara nici un rezultat..as fi recunoscator dacă ați putea să mi oferiți câteva sfaturi...0 points
-
Va ajunge sau nu va ajunge in acest topic: Aceasta este intrebarea :))0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00