Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 01/09/24 in all areas
-
la A6 in standard ai doar compressor cu kit cu spuma cred, fara posibilitate de runflat iti poti lua roata de rezerva subtire si nu pierzi din spatiul portbagajui. ma incanta teribil treaba asta. nu am vrut sa imi iau rezerva, insa a insistat omul de la vanzari. in primele 2 sapt am facut o pana. dupa alte 2 sapt alta pana. la acel moment aveam 550.000km de soferie si doar 2 pene la activ cat sa raman cu roata pe janta. mai facusem, cred, alte 2 pene, insa doar pierdere usoara de aer si necesita roata umflata la cateva zile.3 points
-
2 points
-
@Romulus ma refeream la 2000+ pentru Franta din Bucuresti ( Les Deux Alpes, Val Thorens, Les 3 Vales, si asa mai departe ) @minu94 depinde si din ce zona esti, din Bucuresti sincer, m-as gandi de 2 ori sa ma duc la Jasna, nu pentru ca nu e ok, dar daca tot bati atata drum, sunt multe zona mai aproape in Austria... adica 1000km Bucuresti Jasna, sau 1500km Bucuresti Kitzbuhel de ex... zic si eu Pentru doritori, va recomand sa evitati totusi weekendurile la Jasna, precum Poiana/Sinaia/Predeal, partiile sunt ceva mai aglomerate, mai ales daca se suprapune si cu vacanta copiilor, zona fiind foarte frecventata si de tarile vecine ( Romania, Ungaria, Slovacia, Polonia, Cehia, Austria ) Ca si varianta in zona mai sunt inca 2 statiuni mai maricele, cu ceva mai multe partii, dar unde nu am fost si nu as putea sa va recomand ceva... Zakopane in Polonia si Tatranská Lomnica tot in Slovacia.2 points
-
Azi am luat motorul, este M44 de pe Z3 Roadster, nu de pe E36 318is. Am facut retur la toate piesele de la 1.6, iar acum ma voi pune sa caut la M44.2 points
-
eu la F34 am toate cauciucurile normale, am kit de pana cu spuma si snur, daca e mai grav platforma si aia e, la fosta masina tot bmw aveam runflat si m-au nenorocit la spate, bonus cand am facut pana si am mers cu el asa vreo 12-15 km am aruncat cauciucul ... asa ca nu ii vad rostul prea mult .2 points
-
Trebuie sa pui fusul orar pe automatic si schimba ora in functie de tara respectiva.2 points
-
Am facut 6000 km cu Michelin CrossClimate 2 si am avut ocazia sa conduc si pe zapada , si zapada cu gheata si sincer nu am simtit nici o diferenta ca sunt all season . Excelent se comporta si la franare . Masina nu da socuri in cutie chiar daca sunt fara steluta . Sunt foarte multumit de ele si cred ca au fost alegerea potrivita .2 points
-
Vezi ca se poate seta ceva la masina (nu mai stiu exact ce) ca ora sa se schimbe in functie de tara unde esti automat.2 points
-
Alea care decupeaza sunt faruri led adaptive prezente doar din 2013 pe LCI.2 points
-
Eu cred ca o sa ajungă în piață repede, pentru ca lucrează multă lume la problemă. Plus, apar și alte soluții la problema încărcării: https://www.bbc.com/news/business-675188692 points
-
Cayenne de generatie curenta. Posibil Coupe, dupa inclinarea stalpului C dar nu sunt sigur. Pedeapsa severa pentru alcool + victime = inchisoare + suspendare pe viata a dreptului de a conduce + confiscare a masinii (in cazul in care nu e dauna totala). Orice mai putin, nu e suficient de sever. Pana nu se implementeaza confiscarea masinilor, o sa tot vedem bombardieri cu 500+ cai putere pe numele bunicii cu handicap grad 18 cum ne rad in fata pe principiul “poti sa-mi faci ceva? Nu poti sa-mi faci nimic”.2 points
-
Salut! Am schimbat volanul clasic cu unul M sport cu padele. Intrebarea mea este daca padelele se pot activa direct prin codare sau trebuie trase firele? La F10 am facut aceeasi schimbare si padelele au mers direct prin activarea Sport+. Multumesc!1 point
-
La motoare de 3 litri sunt 50-100kg. La 2 litri 25-50kg @PzKpfW, 1780kg este masa omologata. In talon apare si un inscris precum xa ar fi masa maxima reala 1868kg (doar nu ma iau cu ce scriu aia in pipera pe hartii) Oricum, te stergi la cur cu ce scrie. Cantarul e solutia.1 point
-
1 point
-
Posibil sa fie un singur shutter pe care sa-l controleze f precis, cu pas de 0.1gr. Posibil sa aibe si alta forma. Poate o sa am ocazia sa pun mana pe un astfel de far prin prisma faptului ca lucrez la o multinationala renumita si care produce sisteme de iluminat. Ei au tot produs de altfel lampile pt seria 5. La G60 am vazut ca au trecut la ZKW, cred ca e prima oara in multi ani.1 point
-
Asa fac majoritatea citesc doar titlul si apoi trag concluzii, plus ca acel titlu este total fals a avut un clip si bjron despre asta: A mai fost acum cateva zile o postare pe grupul orasului Bacau sa voteze lumea pentru locatia supercharge-ului tesla si m-am uitat prin comentarii, unii oameni comentau fara sens si noima pur si simplu am ramas socat, oamenii nu fac diferenta dintre investitie publica sau una privata, majoritatea tot faceau hate la electrice dar nu-i ca si cum ii afecta cu ceva. Stiu ca ceva lume spune ca hidrogenul e mai bun pentru transport in comun dar cei din Norvegia si-au schimbat autobuzele de pe hidogen pe curent si vorba aia la ei chiar esti frig: @Romulus Ignora fata lui musk :))) Eu clar o sa incerc o electrica, nu stiu daca o sa fie anul asta sau in 2-3 ani dar sigur cumpar una, mi-a placut prea mult PHEV-ul ca sa nu fac tranzitia catre EV.1 point
-
1 point
-
Il am eu doar ca l-am folosit o singura data pe parbriz, isi face treaba, adica sterge cat de cat dar nu il face ca nou, eu sunt multumit pentru banii dati1 point
-
Vorbesc de petele care se văd doar în soare sau cel mai rău, noaptea în lumina farurilor.. acolo vezi cat de bine sunt curățate geamurile, nu ziua.1 point
-
Pai la mine asta e problema, indiferent cum incerc sa fac parbrizul tot ating si iara fac urme iar la final tot ma aleg cu urme si dureri de spate. Am si un spray iar ala curata chiar bine.1 point
-
Nu sunt specialist, dar cel mai probabil nu. Articolul respectiv este doar un adaptor care permite conectarea fără fir la CarPlay. Trebuie însă să ai deja CarPlay funcțional (cu fir) în prealabil pe mașină. Posibil să funcționeze și dacă ai CarPlay-ul doar dezactivat din soft. La tine nu cred că este cazul însă: CIC-ul nu are modulul hardware pentru CarPlay. Abia NBT Evo (2016+) vine cu modulul multimedia necesar. Tu ai avea nevoie de așa ceva. Partea proastă este că modulul costă ceva și ai de desfăcut pentru a-l instala. Partea bună este că vei avea funcționalități pe care BMW nu le-a oferit niciodată din fabrică pe modelul tău (cum ar fi Android Auto).1 point
-
o faci si tu si o facem toti, si e absolut normal. pe principiul de mai sus nu ai putea sa spui un cuvant rau de Elon Musk de exemplu pentru ca nu ai “produs ceva la acelasi nivel sau mai mare” ce vroiam sa subliniez ca e Will Happer nu e un expert in domeniu, si tot ce spune el e un fel de teoria conspiratiei, nu mi se pare un exemplu in contextul de mediu1 point
-
Jasna ( statiunea de ski ), pentru orasul Liptovsky Mikulas din Slovacia, este la fel ca Poiana Brasov pentru orasul Brasov, ca o idee generala. Accesul din Vestul Romaniei este ok ( cel putin din Oradea, pentru ca din cei aprox 450km, peste 400km sunt autostrada, iar dupa ce se va termina si "centura" de la Kosice, nu mai treci prin oras, si va fi si mai multa autostrada, deci daca ma grabesc foarte tare 3h jumate spre 4, daca merg normal 4h spre 4h jumate - asta comparand cu 6 sau chiar 7 ore Oradea - Brasov/Poiana Brasov). Jasna se apropie de Austria / Italia sau chiar Franta ( desi aici daca nu zbori, sincer e omor curat sa bagi peste 2000km pe sens cu masina doar pentru cateva zile la ski ) ca si instalatii ( telescaune, telecabine, etc ) DAR pentru mega pasionatii sporturilor de iarna, diferenta se simte, si asta din partea unui placar care a batut in ultimii 15-20 de ani cam toate statiunile de renume din Austria/Italia ... Tarile cu renume sunt peste Jasna la acest capitol, unele zone de ski mari apropiinduse de 250-400km de partie, doar intr-o singura zona! Dar tratand zona Jasna, pentru ceea ce este, o zona mai mica de ski si aproape de Romania, eu o consider best buy, si doar prin faptul ca ajungi repede ( in ideea in care nu pierzi cate o zi pe drum - adica poti pleca la 5-6 dimineata din Oradea si sa fii la prima ora pe partie - deci nu pierzi ziua, iar in ultima zi poti skia pana la 3jumate, si te pui pe masina si in 4 ore ( adica pe seara ) esti acasa ) Dpmdv, Jasna merita doar pentru a NU merge in Romania la ski, si daca nu ai chef de minim 1000km pentru Austria/Germania. Preturile sunt pe masura, au crescut simtitor in ultimii ani, un skipass pe zi ajungand cel putin la nivel de Austria/Italia ( 50-60eur/zi ) dar si instalatiile/serviciile sunt oarecum pe masura. Singura problema pe care o vad eu cu Jasna, este ca nu are o zona de agrement/pietolana, este strict pentru ski, adica nu ai un magazin, un ABC, sa-ti iei o apa ceva, sunt putine restaurante, majoritatea inhouse a hotelurilor... se poate cobora cei 12km aprox pana in oras, si acolo ai supermarketuri, restaurante, etc... Am fost deja de vreo 5-6 ori la ski, si mai urmeaza o tura si din 22-25 ianuarie Dpmdv merita, dar pentru cei din Bucuresti, sincer, nu stiu ce sa zic... depinde de preferinte... iar @edit sa stii ca nu e doar de snobism, Austria/Italia/etc sunt o treapta mai sus clara, dar nici Jasna nu e foarte departe, iar daca iti faci niste calcule financiare/timp, fiecare va sti cum e mai bine pentru el... Las si un ski map pentru doritori...1 point
-
Am uitat complet sa revin cu o concluzie. Am zis totusi sa o fac in speranta ca poate, candva pe viitor va ajuta pe cineva care se confrunta cu aceeasi situatie. Au fost schimbate 3 piese si antigelul Coduri: 11538611277 ; 64219329649 si 11118619408. Off topic: Am pus downpipe si finala Remus + soft cutie si motor. Momentan sunt la 435hp, tinta fiind undeva catre 500 realizabila doar cu schimbul pompei cu cea TU.1 point
-
Eu am 8 roti identice ca dimensiuni, voi merge pe varianta cric, stiu ca se potriveste cel de e46 (l-am folosit pe cel de la cabrio). Bine, doar la drumuri lungi. Am si un kit de reparatie cu snur.1 point
-
il crezi pe Will Happer? pai asta e un fel de olivia steer , nu are nici o pregatire in domeniu. cineva acum cativa ani cand vorbea prostii pentru Trump l-au praf punct cu punct nu inteleg de ce Will Happer ar fii un punct de referinta1 point
-
Cred ca e ceva basic sistemul asta AHL pe bec...Am mai auzit ca exista ceva similar si pt becuri(xenon), desi nu prea inteleg ce reuseste sa decupeze pt ca asa cum stiu eu ca functioneaza acest sistem optic la cele cu LED-uri, la becuri imi da cu virgula. La LED-uri vorbim de mai multe LED-uri si cu mai multe chip-uri pe fiecare modul LED in parte, iar prin intermediul camerei din parbriz, printr-un sistem electronic si software, fiecare chip este controlat individual, stins sau aprins in functie de feedback-ul primit de la ECU-ul responsabil. Prin urmare fiecare chip este responsabil pentru lumina care atunci cand sunt toate aprinse realizeaza tabloul complet de lumina si care tehnic se numeste distributie luminoasa.1 point
-
Pe f10 lci este xenon full adaptiv, am avut si eu, fac la fel ca cele cu led. Pe non lci nu fac.1 point
-
Am pus anunt pe autovit, pret actual 12.000 euro; de acum o sa actualizez pretul doar in anuntul autovit. https://www.autovit.ro/autoturisme/anunt/bmw-seria-3-ID7Hj8R1.html1 point
-
@Alex3245 - asta e la noi ca ITP urile inca se fac cum se fac, afara nu-i chiar asa cand stai la semafor...deci EV urile nu vor rezolva la noi nici aceasta situatie atata timp cat e evident ca cel cu Euro3 care ia ITP pe spaga nu-si va lua electrica pentru ca evident nu-si permite in primul rand, deci e uptopie sa crezi ca vei respira tu mai bine la semafor la noi in tara cand tot ala care avea Euro6 si-a luat EV...hai sa fim cu picioarele pe pamant totusi, pe pamant la noi aici ne intoarcem la aceeasi poveste mereu, hai sa ne uitam putin la radacina si sa rezolvam problema acolo si apoi sa incepem sa facem ceva inspre bine...1 point
-
nu DOAR EV este solutia, trebuie lucrat pe toate planurile nu doar sa inlocuim ICE cu EV si credem ca rezolvam ceva...long term nu rezolvam nimic de fapt, cel putin la noi in tara e mult de lucru pe multe planuri, asta cu EV urile e printre ultimele, e de luat in seama, de adoptat long term dar in niciun caz nu o vad ca pe o prioritate.1 point
-
statistica arata ca suntem oricum sub media europeana la masini/cap de locuitor...categoric sunt prea putine locuri de parcare si asa cum am zis, dezvoltarea acestor parcari e inexistenta la noi, trasatul unor dungi pe sosele nu reprezinta dezvoltare de infrastructura.1 point
-
da, xenon adaptiv pe masina LCI, Oct. 2014 fabricatie.1 point
-
la mine decupeaza si cele cu xenon, LCI fiind, cu HBA activ face acel decupaj in functie de trafic, masina din fata, iluminat semnele de circulatie...mi se pare foarte utila functia si am ramas surprins sa vad ca are aceste capabilitati pe care si eu le stiam posibile doar la farurile cu LED.1 point
-
1 point
-
Un mic update. Am facut o escapada la ski in Slovacia, Jasna, si cu ocazia asta am testat si cutia Thule. Ma felicit pentru alegerea facuta ( si cu ajutorul vostru ), este ideala ca spatiu, incat sa incapa tot ce tine de echipamente de ski, chiar si o sanie! In total aprox 900km, mers 140-150 pe tempomat, ploaie si vant crunt, atat la duc cat si la intors. Consum per total 10% cu o medie de aprox 110kmh. Multumim. In conditii bune de atmosferice, cred ca ar putea scadea pe la un 9-9,5. Cutia (si/sau barele ? - ca nu mi-e clar care face mai mult zgomot ) este destul de silentioasa, cel putin mai silentioasa decat asteptarile mele, deci e ok si acest capitol. Cum n-am mai fost cu cosciug pe masina, mi-a fost un pic frica sincer sa nu nu mearga cu Dorothy in Lumea Minunata, dar n-a fost cazul... O faza interesanta, si amuzanta... La plecare din Slovacia, deschid aplicatia myBMW, setez ora de plecare pt webasto, si imi vad linistit de treaba... ajung la masina, cu bagaje cu tot tacamul, si ce sa vezi, masina rece/neincalzita... iar sfinti, iar liturghie, asta e, pur si simplu nu intelegeam care e problema, pentru ca mesajul de confirmare a pornirii incalzirii a fost primit in aplicatie... asta e... viata e grele. Ieri, mi-a fugit gandul la acest aspect, si mi-am dat seama cat de bolovan, sunt defapt... avand in vedere ca la telefon ora locala se seteaza automat in functie de tara, dar in masina nu, ramanand ora de Romania, deci intre ora din aplicatie si cea din masina, fiind diferenta de o ora... eu setand la 10:30 de ex ( dar in masina ora fiind 11:30 deja, webasto ar fi pornit a doua zi dimineata la ora 10:30 nice and smart... Noi sa fim sanatori, km se aduna, si placerea la volan e aceeasi ca in prima zi!1 point
-
1 point
-
din ce stiu e benefic pt organism sa donezi , se reface sangele si sunt ceva avantaje . Primesti si un set de analize rapide gratuite . A fost o mare campanie inainte de pandemie umblau cu o caravana pe strada . Corect , cand vezi panaramele astea de spitale nici nu iti vine sa intri sa faci schema asta . Probabil ca daca ar face un parteneriat cu ceva clinici private lumea ar fi mai receptiva .1 point
-
Din pacate, acel revert nu ajuta cu nimic apare in ECU-ul masinii ca au fost schimbati parametrii la un moment dat. Legat de aceste "powerboxuri", eu zic sa faceti research mai intensiv inainte legat de ele. Nu se compara cu ceea ce face un tuner bun. Am si eu amici cu masini de putere ft mare care au cazut in capcana asta si s-au trezit cu biele indoite, pistoane topite din cauza detonatiilor etc. Nimic nu se compara cu ceea ce un tuner bun iti face pe masina, verificand loguri si date1 point
-
Atinge volanul de plasticul de sub el. Incearca sa impingi plasticul sa vezi daca este de acolo1 point
-
Pentru kafas1 așa funcționează HBA. nu decupează. Lasă-mi seria în privat și te pot ajuta cu update hărți și codare pe kafas pentru SLI1 point
-
Cârpa magica s a încetat :)))??? M a omorât soția cu cârpele magice, dar chiar sunt bune. Fără soluții, doar cu apa, uda si după cu uscata.1 point
-
Nu, unde nu ajungi tu cu mâna ca sa freci cum trebuie, nu reușești cu niciun dispozitiv să recreezi modul de curățare cu mâna, vor rămâne pete/urme.0 points
-
cum e Jasna? tot merge frate-miu in fiecare iarna la ski si se caca mereu pe el cu italia si franta. inteleg ca Jasna se apropie de 50km de partie. i-am tot recomandat Slovacia si Slovenia, insa el e snob tare0 points
-
Ah, atunci ai cu spuma si compresor. Acea butelie cu spuma se conecteaza la compresor si baga spuma in interiorul cauciucului ca sa etanseze locul unde a fost perforat cauciucul. Dar atentie, daca folosesti asta, dupa cauciucul e cam bun de aruncat, ft rar reusesc sa curete de acea spuma cauciucurile la vulcanizare.0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00