Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/12/24 in all areas

  1. Si eu am avut aceasi problema, s-a rezolvat schimband alternatorul.
    3 points
  2. Pai prima faza verifica alternatorul ca poate bateria este buna. Daca rezolvi problema normal ca dispare si martorul din bord.
    3 points
  3. Neinteresant. Doar vei pune presiune pe componente, strici flow-ul legal al motorului si vei sfarsi chinuit de un 40i oricand si oriunde L-am alergat eu pe unul d'asta cu soft, de innegrea cand accelera pe A3, pe la Moara Vlasiei cred ca a intrat in limp mode.
    3 points
  4. @Bala, Nu 1000km fara opririe, ci minim 500km la cruise de 160kmh, asta e portia mea si apoi in cele 20min de pauza sa incarce pt alti 500km la cruise de 160 si tot asa. Primul pun banii pe masa cand asa ceva va fi disponibil. Pe 3 august ma trezesc la 3 si conduc pana la Vaduz. Cand intru in Germania din 200+kmh peste tot pe unde pot, nu o scot. Ii rup dintii aia 1750km. Pe 13 august am drumul de intoarcere de 1400km, plecand din estul Italiei. In ziua anteriora am 400km supersolicitanti cu consum mare. Plus ca in tot acest interval am chef de facut altceva, nu sa caut sa incarc tabla pe undeva, desi nu va fi zi cu mai mult de 200km, iar multe zile cu masina parcata. tot traseul de 13 zile va avea spre 5000km. In 2023 am avut 5 drumuri la noi la munte si unul la mare. Plus un weekend la sunny beach si minivacanta de 1 iunie pe la velingrad. De la velingrad am mers la comarnic ot a face ceva si apoi intoarcerea la bucuresti in aceeasi zi. Unde cautam eu pe la pensiuni din varf de munte si prin bulgaria, pe la mama dracului sa incarc kkt-ul, in loc sa ma simt bine. Taica-miu are ceva probl. Am facut in toamna 3 drumuri pana la Iasi cu treziri la 4 dimineata. Ma trezesc la 4 si apoi sa pierd un ceas cautand si incarcand masina?! Ridicol! Plus 10 delegatii de Slatina si Constanta in 2023. Pai eu stau sa ma joc cu loganele prin dealurile Pitesti-Slatina ca nu imi ajunge "plinul" sa ma intorc. Sau, poate, cand esti super relaxat, incarcatul masinii e o relaxare in plus. Ca nici nevasta-mea nu pricepe de ce sunt tembel si curat zilnic masinile de zapada si gheata cand pot curata o singura data
    3 points
  5. In Noiembrie 2020 am luat masina din titlu cu 124.000km la bord. Am decis sa postez acest jurnal pentru a impartasi diverse pareri despre intretinerea acestei masini si a tine o evidenta a ceea ce s-a facut la aceasta. In acest moment are aprox 162,000km. Ca si dotari care merita mentionate: -faruri bi-xenon adaptive automate -sistem audio Harman Kardon -scaune sport - senzori spate si camera spate -cutie automata sport -directie sport variabila -culoare Midnight Blue Metallic -xDrive -motor 2.0 diesel 190CP, cod B47 -pachet lumini Ca si intretinere, exceptand revizia s-a facut pana acum: -schimb ulei cutie de viteze la 161.000 km si schimbare baterie -schimb placute fata la 140.000km (originale) -schimb discuri si placute spate la 158.000km+schimb lichid de frana (originale) -curatare galerie de admisie la 160.000km Modificari: -retrofit volan M sport cu incalzire -stopuri full led LCI shadowline -schimbare rama radio la cea LCI cu lumina ambientala -schimbat led-uri ambientale cu unele acrilice -colantat trimuri in brushed black metallic Sorry de spam cu poze
    2 points
  6. Am fost în aceeași situație cu fumul in habitaclu după curățare DPF. Nu au schimbat colierul ăla amărât. Mie cei de la APB mi-au rezolvat problema, a fost simplu. Eu am un F34, 2015 dar nu ar trebui sa conteze mașină ci nevoia proprietarului...
    2 points
  7. Am folosit aplicația BimmerLink și am pus pe open clapeta. Acum se vede deschisă și pe loc. Degeaba. Abur iese tot pe prima. Acolo iese doar la accelerări mai puternice acum probabil fiind în permanență deschisă. Dar cum e construită evacuarea principală e doar 1. Du face 50-50 probabil doar excesul se redirecționează.
    2 points
  8. Salut! E posibil sa-ti bage fum in habitaclu din cauza ca nu ti-au inlocuit colierul si garnitura dintre DPF si galeria de evacuare, daca ai umblat acolo. Pretul mi se pare maricel. E drept trebuie desfacuta galeria de admisie. Daca in banii aia iti schimba clapetele admisie, garnituri si o curata, ar fi ok.
    2 points
  9. Woa, sper sa o prezinti la "Masina mea" sa ne spalam ochii cu ea! Legat de F36, esti cu mult sub pretul pietei. Ai incercat sa o postezi si pe mobile totusi?
    2 points
  10. Cu cat schimbi uleiul mai des, cu atat mai bine pt motor. Daca ai incredere ca uleiul isi pastreaza proprietatile de ungere dupa 22 de luni si 28K km, e treaba ta. Eu nu cred in asemenea basme, il schimb o data pe an sau la maxim 12K km.
    2 points
  11. Pretul scade la 21.000 EUR negociabil. M440i e deja in tara de cateva zile, la Braila, saptamana viitoare ajunge in Bucuresti si intra in posesia mea sper sa ii gasesc o noua casa si F36-ului, cat mai rapid. Pretul e deja cam sub al oricarei alte masini asemanatoare de pe piata...
    2 points
  12. Regulatorul de pe alternator, au murit periile, se schimba regulatorul care contine si perii si gata.
    2 points
  13. ai grija cu e90 facelift, sunt sanse mari sa se strice frm-ul, avand incarcarea/bateria proasta.
    2 points
  14. Se poate soft bun si cu egr si dpf on. Mergi la complete chip.
    2 points
  15. Exact, acu daca si vrea ca se fereste sa imi conduca masina :)) se vede in prima poza tamponasul ei rosu decapotabil :))
    2 points
  16. Intervalul de schimb este dinamic, in functie de ceva parametri algoritmi care, din ce am remarcat eu urmarind notificarile din bord, iau in calcul de timpul de funcționare, turatia, accelerarile etc. In mod cert nu tine cont doar de distanta. Inteleg ce zici, dar vezi ca unii ca FRK spun ca si la 12k e tot basm si ca trebuie mai des. Din fericire nu am tinut nicio masina prea mult, incat sa ma lovesc de uzura motorului, ma apasa mai degraba trenul de rulare.
    1 point
  17. Din ce vad eu pe stalp, pentru masina ta, ai doar 18 si 19 pentru iarna (M+S sunt cele de iarna). Asta daca am vazut bine
    1 point
  18. Update dupa aprox 3000 km Am rezolvat anul trecut cu schimbarea parbrizului si partial a oglinzilor, rezolvat cu trapa. Intre timp au aparut alte 2 probleme pe care le-am discutat cu vanzatorul: masina si dupa geometrie (am pus anvelope de iarna) trage dreapta destul de pronuntat, practic trebuie sa stai permanent cu mana pe volan sa o corectezi. A 2a problema care nu a fost trecuta in verificare si raportul de receptie e o pata de ulei in zona furtunului de la intercooler (am ridicat o pe elevator sa ne uitam daca nu a fost lovita pe dedesubt de trage dreapta si am observat acasa asta) Au fost discutii si pareri, nu intru in detalii ca stiu ca lucrurile pot fi subiective, am rezolvat partea cu directia si am alta programare in service pentru verificarea si schimbarea acelui furtun si constatare daca e ceva serios la turbina sau ce mai e pe acolo (nu sunt specialista, doar in ultimele saptamani la cate pareri si discutii au fost am mai aflat una alta, alt service mi-a zis ca pata aia poate fi considerata uzura normala ...). Partea cu oglinzile a fost amuzant-enervanta, restul situatiei stresanta si consumatoare de timp. Oglinzile noi au venit si au fost si montate, la plecarea din service am vazut ca cea din stanga e ca o lupa, arata fix ca aia de la ikea de machiaj de o am in baie. Am sunat a 2a zi sa le zic ca e gresita/defecta nu stiu si sa ii intreb daca o arunc eu la gunoi sau ei ( am pus la loc vechea oglinda ca nu puteam merge asa). Mi-au zis ca sunt oglinzi conforme, ca asa e codul, eu nu stiu de ce exista si cineva ar da bani pe ele... pana la urma au comandat alta dar nu a ajuns, vine saptamana viitoare.
    1 point
  19. Discuta intai la FRK, daca ei nu te primesc as avea eu o varianta de service multimarca cum le zice dar care sunt destul de profi
    1 point
  20. 1 point
  21. Nu pot sa ii zic chiar spaga, au fost 2 sticle de vin din RO, pentru ca baietii chiar si-au dat interesul sa o faca cat mai repede. Plus ca m-am dus si le-am lasat masina pe cap fara programare fara nimic, daca era sa ma duc sa fac programare abia peste 2 saptramani o luau sa vada ce e cu ea.
    1 point
  22. Ca un sfat, vorbeste cu o firma mare gen plus auto , sunt multe, care iti pot lua masina in regim de consignatie si o pot vinde la oameni prin finantare, e posibil sa o dai mai rpd. Comisionul firmei ti l bagi in pret. Promovare peste tot pe situri etc...
    1 point
  23. De la G20-ul pe care l-am avut eu mister, nu intru peste ale tale
    1 point
  24. In Germania se schimba la 30 k, la noi se schimba la 10-15 k. Și explicația e simpla : in Germania îți trebuie 30-40 de minute că sa parcurgi 100 de km , in Romania îți trebuie 1.5 ore ( uneori chiar mai mult ). Să nu mai vorbim de praf ,suntem patria prafului .
    1 point
  25. 30k, xx k km sunt doar o convenție. Motorul nu merge in km iar uleiul nu-și pierde proprietățile in km parcurși. Ceea ce contează sunt orele de funcționare și regimurile de funcționare. Nu e totuna pt ulei sa mergi 30k km in regim de autoastrada în ultima treaptă de turație in 300 ore de funcționare cu a merge 30k km in regim preponderent urban cu multe porniri la rece și în 1000 ore.
    1 point
  26. Multumesc mult, mult baieti! O sa incerc sa ii fac si niste poze pe zi sa se vada culoarea cum trebuie, ca aproape arata a mustar din poze:))
    1 point
  27. Hai in Romania la Complete Chip, si ramai si cu DPF si cu adblue on, legal, frumows. Dar la motorul ala cum au zis colegii, nu m-as baga sa modific, e problematic...
    1 point
  28. Pt ca nu prea mai sunt nemti:)) sunt toate natiile posibile, o gramada de turci, etc....
    1 point
  29. Pt ca nu sunt in stare sa faca un soft bun deaia au zis asta. Daca locuiesti in Germania nu stiu cum mai faci tuv, fara dpf , adblue egr:)) faci masina sorcova. Mai bine o lasi asa.
    1 point
  30. Da dar asa viteza rar mai vezi , cea catre cer.
    1 point
  31. I know the feeling bro, vazandu-i pe aspiratie, dar ia sa ii vezi cand coboara Alpi cat de fericiti sunt ca se incarca bateria. @Alex3245 nu ma motiveaza cu nimic sa stii, fiindca de la munca astia au d'astea eco friendly, voiau sa imi ia Tesla M3 si le-am zis ca eu depind de waze si stau la bloc si nu gasesc sa incarc tot timpul. Astfel, astept Toyota hybrid. Al meu face curand 2 ani, si crede-ma, ca dupa ce a stat in coada 2 ore pe Valea Prahovei unde ma-sa i-a citit toate cartile posibile si a rascolit toate jucariile din masina, de la Comarnic la Pipera, doar vantul ma mai opreste. Cum sa mai stau 40 minute sa incarc epilatorul? Ca are pe el toti dracii posibili.
    1 point
  32. Arata senzatie noul interior, sa te bucuri de el!
    1 point
  33. un NIO ET7 am intalnit eu prin DE cred sau AT, nu mai retin exact, acum in Dec, mi s a parut wow masina cand ma apropiam de ea, dar tot cu 110-120 mergea, ce rost are sa ti iei un bibelou aratos dar sa nu te poti bucura de el cum trebuie? Si masina aia e grea, are vreo 2.7T din cauza bateriei. @edit - intru totul de acord cu tine, eu cand plec fac cam ca 800km/zi, cei mici cam 9-10 ore stau linistiti in masina, dupa incep sa devina agitati asa ca rup mereu drumurile lungi cam pe la limita asta de 800km dar merg cat imi permit limitele de viteza +10kmh unde inca se mai aplica aceasta marja.
    1 point
  34. https://edition.cnn.com/2024/01/11/business/hertz-tesla-selling/index.html Hertz is selling 20,000 electric vehicles to buy gasoline cars instead.
    1 point
  35. Foarte frumoasa mașina!Cât despre schimbarea interiorului,e wooow!
    1 point
  36. Siii finally gata si cu scaunele fata cu memorie!
    1 point
  37. Am un tv samsung model 2014 luat in 2015. Acum vreo 3 ani mi-a venit mesaj pe el ca nu mai merge HBO max pt ca e model de tv prea vechi. Asta a fost o cheie facuta la comun intre cele 2 corporatii. Si am mai citit despre asta pe net, cu insi care au patit-o. Am in casa 8 electrocasnice bosch. Masina de rufe cu urscator nu e in mintile ei. I se blocheaza usa, la un moment dat sta si se gandeste si nu mai functioneaza etc. Luata anul trecut, seria 8 nu rahat. Plita electrica e din 2015, faulturi non stop, inclisiv mesaje de supraincalzire. Cuptorul cu microunde e din la fel din 2015, in 2019 am crezut ca imi da foc la apartament.
    1 point
  38. Si o poza mai actuala, cu jantele de iarna
    1 point
  39. Personal, daca voi mai avea ocazia unei masini, voi trece din nou la aprox 200cp. Nu gasesc absolut deloc utilitatea reala, pt diferenta de la 190cp cat aveam pe 520xd si 265cp cat am acum, decat ca acum am devenit mai prost decat eram inainte. Nu prea inteleg utilitatea sutelor de cai putere, sa trebuiasca resoftare la un 530 sau 540 si nici nu cer vreo explicatie pt a intelege.
    1 point
  40. Totul a pornit de la experienta mea cu Service Scream (Tezparii) BMW. / s e r v i c e t e a m b m w . Vad ca forumul le schimba automat numele. I-am sunat, le-am spus problema *fum in habitaclu + pornire mai greoaie + posibile probleme bujii si releu bujii avand in vedere ca am avut DPF infundat*, apoi mi-au spus sa vin la ei pentru o constatare, constatare care este GRATUITA. Am venit pentru o amarata de constatare, au facut diagnoza dupa cum au spus (mie nu mi-au comunicat niciun rezultat al diagnozei), iar la final mi-a cerut baiatul de la service 100 lei. L-am intrebat pentru ce 100 lei, avand in vedere ca au SPUS ca este gratuita constatarea. S-au balbait ca e gratuita constatarea, dar ei au facut si DIAGNOZA si din cauza asta este 100 lei. Am inceput sa rad, am spus ca e ridicol si mi-au inmanat ofuscati banii inapoi, spunandu-mi ca imi vor face oferta pentru releu + bujii. Am ramas cu un gust amar dupa toata aceasta experienta la acesti oameni si nu am incredere sa le mai las masina. Nu e problema de 100 lei, e problema de atitudine de 2 lei si lipsa de comunicare. Practic nu am primit absolut niciun inscris din care sa rezulte CE are masina, ori un deviz cu pret piete + manopera, ci un amarat de mesaj SMS unde nu este precizat pretul sau manopera, ci totalul lor, 2550 lei. Dupa cum am spus, parca nu mai gasesti un service decent niciunde. Daca vrei sa schimbi ulei+filtre e simplu. Daca ai o problema mai complexa, ori fug toti, ori trag sa te fure cat mai mult.
    0 points
  41. Să vedeți pe Austria ce măgari se fac ...și Austria nu este așa permisibila ca Germania
    0 points
  42. Evident ca nu imi curata nimic. Clapetele au fost anulate si galeria a fost deja curatata. Imi poti recomanda un alt service/mecanic care sa faca operatiunea asta? Efectiv nu gasesc nimic. Dormag si Bforce m-au refuzat spunand ca modelul de masina este prea vechi.
    0 points
  43. Ha, al meu facut in Germania! Dar era mai chel ca mine, nici scaune incalzite nu avea
    0 points
  44. Mai mult ca sigur au mutat gura de alimentare in compartimentul motor.
    0 points
  45. Service-ul e in Germania...sa fac si aici magarii...
    0 points
  46. Salut! In cazul meu nu au fost schimbati pe garantie, explicatia celor de la BMW a fost urmatoarea: In cazul in care piesa nu are pierderi de ulei sau este rupta nu face obiectul garantiei. Situatia de mai sus s-a intamplat si cu flasa cardanica, daca nu este rupta nu se schimba pe garantie, in cazul meu era capata in mai multe locuri.
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.