Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/14/24 in all areas

  1. Pai e o masina de ~20 de ani. Depinde f mult de cum a fost intretinuta. La o astfel de masina, cu atat de multi ani in spate nici nu cred ca mai are rost sa te intrebi despre ce probleme poate avea, mai mult ca sigur a trecut prin toate acele probleme ale copilariei daca le poti spune asa. Poate nu doar o data, poate de mai multe ori in functie de cum a fost exploatata de proprietarii de dinainte. Cel putin legat de acest model, eu as alege un 2.0d si asta din mai multe puncte de vedere: 1. are motorul de 1995cmc, deci sub 2000cmc in comparatie cu acest benzinar care o capacitate cilindrica de 2200cmc. Asta se traduce printr-un impozit mult mai mare. Pana in 2000 impozitul costa pana in 300RON, iar ce-i intre 2000 si 2500 costa vreo 1000RON 2. motorul diesel de 2.0 este un motor tubo in comparatie cu acesta benzinar care este aspirat. Este o diferenta cam mare de cuplu, 350Nm la diesel fata de vreo 220Nm la acesta.. Am mers in trecut cu un astfel de model si era destul de "lesinat". La E60, daca vrei benzinar atunci cauta ceva de la 2,5litri in sus. Stiu ca cele de 2,5 sunt destul de bune din cate am citit. Altfel si diesel-ul are niste dezavantaje evident, dar le pui tu in balanta si vezi care iti pica tie mai bine. Ca si minusuri as mentiona faptul ca este mai pretentios poate, la anii astia nu vei mai gasi un 2.0d cu putini km, mult mai multi decat la acest benzinar. De consumat ulei, cel mai probabil vor consuma ambele. Recomandarea mea este sa mergi la mecanic sa ii dea o verificare si in functie de starea ei mai negociezi cu vanzatorul in cazul in care nu e vreo dugheana la propriu. In prezent e destul de dificil sa gasesti un E60 intretinut OK si asta pt ca au trecut prin nu stiu cate maini, au fost omorate toate, iar acum, dupa atata timp au ajuns in mainile bombardierilor care inainte se dadeau cu E46 si E39. Tot la ei au ajuns si E90-urile prin urmare. Incet incet, avanseaza catre F-uri si dumnealor...
    2 points
  2. Elimina mai bine uleiul vechi insa pune presiune pe internele din cutie, de aceea nu se recomanda. Stiu ca ZF (producatorul cutiei) recomanda sa se faca gravitational. Apropo de resetare adaptari cutie, nu se face asa ceva la un schimb de ulei cutie. Aceea se face cand se face o reparatie a cutiei, nu cand schimbi uleiul
    2 points
  3. Problema s-a rezolvat dupa ce am schimbat alternatorul. Martorii au disparut in primele secunde de la plecare.
    2 points
  4. Trebuiesc inlocuite toate LED-urile de interior cu versiunea cu 2 culori, tras cate un fir suplimentar la fiecare de la FEM si codata functia. Din cauza ca al doilea fir pentru culoarea alba trebuie tras la toate LED-urile, implica multa manopera, fete de portiera desfacute, mocheta ridicata, etc. La acest retrofit costul manoperei e mult mai mare decat cel al pieselor necesare dar se face in aproximativ 7-8 ore.
    2 points
  5. Deci cel mai gras e cum e, dar celalalt eu nici nu inteleg ce spune, are o dictie...vad ca au si 50 de mii de abonati, fereasca Dumnezeu....
    1 point
  6. Am gasit asta, dar nu zice care sunt pini folositi...
    1 point
  7. Eu am glumit iti dai seama la raspunsul lui, nu degeaba am raspuns ca poate fi si pompa auxiliara.
    1 point
  8. 1 point
  9. @Romulus Aparent nu s-a facut si edit-ul la postare, voiam sa scriu postare scrisa la misto si ca peste tot se face acest fel de jurnalism . Btw dupa votarea superchargelor tesla asta este statusul:
    1 point
  10. Fratele tau ar fi cumparat masina cand a luat-o cu adblue off si soft facut?
    1 point
  11. Cel mai probabil a fost ceva in acel update de soft ca asta era foarte intrigat si tunerul care mie unul mi s a parut foarte priceput . Si la ce m am uitat prin afara la tuneri cam toate cele de 218hp nu sareau de 204hp …
    1 point
  12. Legat de asta, si eu am sesizat o diferenta intre stock inainte si dupa resoftarea de la BMW, care s-a transpus si pe dyno cu aproape 10cp lipsa sa stii.
    1 point
  13. salut dupa 4 luni am schimbat si eu racitorul, de atunci am facut cam 1500 km dar din pacate ca si la cel vechi pare ca nivelul d antigem scade foarte putin adica undeva la 100 ml in 1500 km cam asa , nu se vede nimic sa fie undeva ud sau etc, ma gandesc sa nu fie tot ceva legat de racitor. Daca a mai schimbat cineva recent poate ne da un feedback.
    1 point
  14. Este foarte posibil ce zici tu, de acolo și diferența. Lasa ca se simt bine pe N47, grijă la Dpf și Turbina, implicit jocul axial din cauza backpresure.
    1 point
  15. Pe bavauto, un site respectabil si serios, 1L ulei original BMW LL04 5W30 e 55lei... deci 400lei 7 litri, 100 filtru ( poate e mai ieftin ) si vreo 100 manopera... 600lei total. 460lei a fost uleiul la reprezentanta si 125lei filtru ulei ( manopera nu stiu cat ar fi fost ) deci nu e o tragedie...
    1 point
  16. Puterea măsurată pe role, de fapt este tot puterea la roata, asta înseamnă dyno, în fabrică se măsoară și se trece în talon puterea de la volanta, care este mai mare decât cea pe dyno/la roata. creșterea este ok, dar mi se pare mică în comparație cu un stage 1 la BMW care este de obicei de 40 cp aprox, fără să tragi deloc de el. Probabil motorul deja este puțin împins și de acolo limita asta. 205 are stock teoretic? De aia ar fi una din explicațiile pentru care standurile de dyno arată puteri mai mici decât ce scrie în talon.
    1 point
  17. in Buc e doar Filip de recomandat . Iti trimit Pm , nu stiu daca vrea postat nr pe forumuri
    1 point
  18. Nu am de unde sa stiu, nu cred si nici nu cred ca a ajuns vre-un iX la 90.000 in 2 ani Nici nu ma asteptam sa aiba planetarele pe stoc cred ca ce s-a intamplat la mine a fost 1 la 1 milion Dupa ce am luat-o am observat un pic de joc la capota de cativa mm si am zis sa ma duc la reprezentanta sa o regleze sa nu se mai miste, bine se misca doar daca ridicai de ea cu mana in rest nu facea nicun zgmot. Ma duc la reprezenta sa ii zic la ala ce problema am, vine la masina si ii arat dupa care il las pe el..si il vad ca se invarte pe langa masina..ca sa deschida capota..se uita la mine..eu ma uit la el si nu intelegeam ce vrea...nu stia sa deschida capota a trebuit sa ii arat eu cum se deschide.. Deci ce pretentii as fi avut sa aiba planetarele in stoc, au venit cred direct din Germania de la uzina.
    1 point
  19. Ai observat daca face la o anunita treapta de viteze?
    1 point
  20. Eu il urmaresc, mai ales live-urile cand le mai prind, e ca si cum discuti cu prietenul tau la coltul blocului... mai trece timpul, mai latra un hater. Decat lucii popa care imi prezinta avioane de 100k in timp ce mie imi umbla sobolanul prin stomac sau vlad de la atelier care nici el nu mai stie ce a zis pe video dupa filmare daca il intrebi, bolboroseste intruna 1 ora... il prefer pe bucatarul master chef. Are el problema cu Volkswagen pe motorina
    1 point
  21. Cum asa? pai s-a ajuns sa se puna turbo pe motoare de 1 litru sau 1.2l, si tu consideri ca motorul de 2.0 sau chiar si 1.8 e mic? hai sa ne uitam la alte marci cu motoare de 2l sa vedem cati cai dezvolta cu turbo pe ele. De ex la audi motorul de 1.8 turbo dezvolta 160 sau 163 cp, cel de 2.0 ajunge chiar si la 211 cp....cum poti sa zici ca e pierdere de vreme?
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.