Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/15/24 in all areas

  1. Sofer Uber din Crisana noastra draga, color 2023.
    4 points
  2. Îl urmăresc aproape de la începuturi, habar nu am cum am nimerit pe canalul lui, chiar mă gândesc de ce este o așa diferență flagranta între calitatea conținutului de pe unele canale youtube străine și amatorismul, miserupismul, clickbait, flame, ce găsești pe canalele autohtone. Pentru cine are chef de reparat/restaurat BMW....e o sursă de încredere.
    2 points
  3. M am gândit ca 700/an nu e mare valoare,față de un ulei proaspăt în măruntaie
    2 points
  4. Daca tu te consideri un nimeni, este problema ta... as vrea sa cred ca nu vorbesti in numele tuturor colegilor de pe forum... Asa vorbesc despre masini, nefiind pregatiti si vorbind mult pe langa subiect, si aberand in unele cazuri, precum m-as apuca eu maine sa fac vloguri despre fizica cuantica sau teleportare. Faptul ca insisti intr-o prostie, nu inseamna ca e un lucru bun, chiar daca ai "urmaritori".
    2 points
  5. m-am uitat acum pe fisa tehnica. G60 vine cu rezervor de 60 de litri. masina e mai lunga cu 120mm fata de generatia anterioara, e mai inalta cu 35mm, iar portbagajul e mai mic, la fel fiind si rezervorul. ca tot se discuta pe un alt topic, pai ce te faci daca ai 40i si consuma 15%!? ma duc acum la automobile bavaria in militari sa vad un G60 si sa ma rad, ca e pranz deja si nu m-am amuzat cu nimic inca.
    2 points
  6. Te inseli, comanda pentru modulul mic e pe lin din jbe care e trezit pe can2 din gw, on of e din panou de clima pe can1... PS si fara semnalul de kl15 on pe can2 in gw care trimite mai departe pe can1 in jbe adorm modulele
    2 points
  7. Am montat ieri: Bara fata, farurile, grilele, aripile fata, capota, bara spate, portbagaj, pragurile și chederele de la geamuri. La capota, se inchidea dar nu mai puteam deschide din manetă așa că am comandat sistemul de inchidere de la capota (nou, BMW OE). Mașina începe să prindă formă.
    2 points
  8. nu am spus nimic din toate astea, ba din contra am spus ca fiecare face ce vrea cu banii lui
    2 points
  9. I-am mai zarit si ma minunez cum fac astia video-uri cu masini, imi par niste spargatori de seminte de la coltul blocului.
    2 points
  10. Nu stiu cati dintre voi stiu de acest individ care repara BMW-uri dar am zis sa shareuiesc. Sunt impresionat de skill-urile lui si de modul de filmare. E la cu totul alt nivel
    1 point
  11. Sa nu schimbi bujiile la o masina care a stat peste 5 ani pe motiv ca reducem costuri, lipituri cu super glue pentru nu stiu ce plastic legat de soft close la raritate BMW alpina, dat cu nu stiu ce solutii peste rugina ca opreste rugina... etc.
    1 point
  12. Era unu parcă, îl critica că n a măsurat vilbrochenu la m3 u ala v10
    1 point
  13. Îmi place ca are multe scule de la hazet, dar garajul e înghesuit . Asta e,la Frankfurt e scump rău Nu are rost sa faceți comparații cu ăia de la caracal.
    1 point
  14. Cum naiba de este asa putin ? :)) Mie mi-au luat 2300-2500 lei pe un schimb, e mult mai ieftin la bmw ?
    1 point
  15. De dragul discutiei e destul de clar ce zice si acolo... e absurd sa schimbi la 3000mile/5000km ( poate dar daca esti fanatic liniute si circuit, si dai in ea ca surdu n clopot, in rest recomanda schimburi la 7500-10000mile ( 12-15k km ) iar daca folosesti masina mai intens in conditii nu tocmai optime, oras, etc recomanda schimb mai des, deci un 10k km aprox. Articolul sustine exact ce spunem si noi.
    1 point
  16. Bravo, nu trebuie să fie atât de întinsă ca atunci când e nouă, arată foarte bine și așa.
    1 point
  17. Imi place enorm, totul la cuplu, cu piese OE sau OEM si cu explicatii ft, ft bune. Rar gasesti asa un Youtuber
    1 point
  18. Si cateva poze pe timp de zi. Sper la primavara sa am timp sa o duc la niste retusuri niste piele. Cateva zone unde vopseaua e putin luata, poate reusit sa mai intinda pielea daca se poate si o curatare temeinica la scaunele fata, deloc nu imi place cand lucesc
    1 point
  19. Alimentarea cu +12V la lombar e in pin1 din mufa de scaun
    1 point
  20. asta cu anul nu prea am crezut-o ,am avut masini in trecut la care nu faceam mai mult de 7k pe an , schimbam tot la 10 poate 1 an jumatate , in general prin copilarie
    1 point
  21. la xDrive configuratorul este clar: diferenta dintre circumferinta rotilor din fata fata de circumferinta rotilor spate trebuie sa fie cat mai aproape de zero in procente sau intr-o diferenta limita foarte mica.Altfel cutia de transfer iti aprinde martorul la bord iti ia din putere sau merge supratensionata in scurt timp se strica.Exemplu: 245/45/19 fata cu 275/40 19 spate sau 245/40/20 fata cu 275/35/20 spate. Celelalte dimensiuni sunt pentu roti identice fata spate adica 245/45/19 si fata si spate. Alta varianta este ca bmw -ul nu este XDrive. si atunci se accepta dimensiuni atipice fata-spate
    1 point
  22. Mare atentie la eticheta de pe stalp.In cazul de fata nu exista marcaj fata spate (cerc sau triunghi care sa indice dimensiunea care trebuie pe fata si care pe spate) deci la acest model rotile trebuie sa fie la fel si pe fata si pe spate (aceasi dimensiune). exemplu
    1 point
  23. Si 45e are tot B58 dar are 400cp in total si un consum de vis.
    1 point
  24. nu pot spune ca nu imi place, dar autonomia bateriilor nu este chiar asa mare, car bateriile degeaba dupa mine si vreau sa revin la BMW :)) :)), mi-l vinzi pe al tau? :))
    1 point
  25. Acum am terminat de adaptat o baterie 12v 4ah cu care functioneaza perfect ...Mai putin lombarul. Nimeni ? Nici o idee? Un electrician bun nu gasim pe aici ?
    1 point
  26. 1 point
  27. Da, eu fac totul aproape ca la carte. Am curaj sa iti zic asta. Pentru ca atunci cand iesi public iti asumi ce spui. Si raspunzi daca ai sange si stii ce ai afirmat, adica sa poti sustine ce scoti pe gura. E simplu. Nu e audienta zero baiete. Tu nu ai colegi si sefi unde mergi si lucri? Ei sunt audienta ta, felul cum se raporteaza la tine, ce vad ei ca ies din mainile tale aia e AUDIENTA TA. Nu trebuie sa fii pe YT ca sa faci treaba cum trebuie si sa fii apreciat. Dar unii au TUPEU. Iar ei intra incet incet in categoria aia! E vreo suparare(?) cand NU AFLI MAI NIMIC DE LA EI? Asta ar fi culmea. Te rog, nu te mai gandi cum sa dai cu noi de pamant. Suntem liberi sa ne exprimam parerea, mai ales pentru situatii in care pur si simplu nu aflam nimic. Aproape nimic. Iata ceva din partea exact opusa: https://m.youtube.com/@Diagnosedan Primul repara de n-ai vazut.. Iar celalalt instaleaza ca la carte. Sa vedem cati au glasucior sa comenteze aiurea, sa ii puna eventual la locul lor. ..Citeste comentariile.
    1 point
  28. haha, mai bine asa, “save the manuals” decat I love Maricica On topic, oarecum: - din tara ma uit doar la review-uri facute de baiatu de la Turatii; la baietii astia din topic nu m-am uitat niciodata, nici n-am auzit de ei dar poate incep sa ma uit, pentru amuzament. - din afara, cel mai informativ mi s-a parut canalul Autogefuhl, foarte detaliat. - pe parte de review stil entertainment sunt mai multe: carwow, doug demuro, throttle house, etc - dar niciunele atat de detaliate precum nemtii de la Autogefuhl.
    1 point
  29. Dar nu se duce nimeni cu o caldare de fecale sa le arunce pe parbriz, scriem pe forum, exprimam o opinie, ce suntem maicute, nu avem voie sa ne expunem liberi parerea ca suntem hateri?
    1 point
  30. Nu stiu daca te ajuta dar la E90 pt side bolsters era plus pe pin 7 (cablu red/black) sau 9 (cablu red/purple) in functie de anul de productie iar masa pe pin 13 (brown)
    1 point
  31. 45e ar fi alegerea rationala, avand in vedere 99% mers urban. 40i a doua optiune, tot pentru ca benzina si mers 99% urban. 30d, il vei omori prin oras... dpf, egr, adblue... O alta alegere rationala pt oras dpmdv ar fi un X3 G01 20i, motor mic, si se muleaza mai bine pe necesitatea orasului, fara problemele dieselului. Si mai mic ca X5, mai "util" prin oras, vorba aia
    1 point
  32. Pai nu ii urmarim, si nu toti sunt "tristi", dar problema e ca ii urmaresc multi altii si bun botu la toate prostiile pe care le debiteaza. Sa nu mai vorbim de stilul de prezentare, care se doreste a fi o gluma de "jurnalism".
    1 point
  33. Si cum o comanzi pe lin in modul? Da, se poate. Doar cu plus si minus se poate tot in afara de incalzire.
    1 point
  34. Tare inițiativa , sper să reușești. Nu poți măsura să vezi ce fire primesc curent la apăsarea butonului?
    1 point
  35. https://techxplore.com/news/2024-01-high-energy-sodium-ion-battery.amp "It is important to develop a strategy to make this reaction reversible and stable. In the long term, the results of our research can make mid-range electric vehicles more affordable, as the batteries for them can then be produced more cheaply and with a longer service life." Ce sa mai vorbim, "music to my ears.. " ..Mie imi lasa senzatia unui peste ce se zbate pe uscat.. (incearca el ceva dar are nevoie de apa) incercarile specilistilor in a crea o relatie electrica reversibila (Dar De Cate Ori Reversibila? Conteaza mai tarziu!?) din combinatia a doua elemente (..din abundenta..) care chimic, structural nu prea sunt compatibile.. dar poate iese si de o baterie.. ieftina. Mai e si altceva ce nu inteleg, poate mi-a scapat doar mie, iar altii ma pot corecta; sa inteleg clar; care sunt vehicolele long-range, care sunt mid-range si care's short-range? Sa stiu si eu de care imi iau, cand o fi.. Exista asa clasificare undeva la EV? Sau tre' sa ne uitam in ograda fiecarui, sa intrebam fabricantul - ca el le are clasificate !? Dar eu NU am vazut mare diferenta, decat de, sa zicem, 30-40 km.. Si Asta In Functie De Marimea bateriei, ca de acolo vine si Capacitatea!! Voi ce stiti? (...Sa vezi ca vine bateria asta noua si imi/ne da toate calculele peste cap: capacitati, curenti si tensiune fara limita.. ) La ICE e simplu: short-range is alea Americane; alea Europene categoric is mai pe long-range, ca's mai zgarciti si se gandesc si la mediu, continent mic, strazi inguste, smecherie europeana - in general../ iar Asiaticele is prea fiabile sa nu fie si economice - sau sa fie(?) ca exista si mid-range.
    1 point
  36. Genul ăsta de youtube-ri îmi inspiră semi-analfabetism, multe ore chiulite de la școlile amărâte pe care le-au urmat....nici măcar nu vorbesc corect românește, pleascaie...absolut grobian. Eu momentan nu am găsit un canal youtube în care prezentatorul să nu fie subiectiv, sau care este capabil să se exprime corect în limba româna, dar nu sufăr foarte tare, sunt diverse canale în limba engleza, și până la urmă, nu contează așa mult părerea lui x sau y despre modelul alfa al producătorului beta...dacă am curiozitatea și dorința de a achiziționa ceva, mă duc și încerc modelul respectiv și îmi formez propria opinie.
    1 point
  37. Din ce vad eu pe stalp, pentru masina ta, ai doar 18 si 19 pentru iarna (M+S sunt cele de iarna). Asta daca am vazut bine
    1 point
  38. salut, cred ca poti sa verifici la SZL, daca ai pin-ul 3 bagat care duce la BDC(atentie: nu sunt 100% sigur, dar poti verifica) sau poate sa mai raspunda vreun coleg care se pricepe mai bine.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.