Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 01/15/24 in all areas
-
4 points
-
Îl urmăresc aproape de la începuturi, habar nu am cum am nimerit pe canalul lui, chiar mă gândesc de ce este o așa diferență flagranta între calitatea conținutului de pe unele canale youtube străine și amatorismul, miserupismul, clickbait, flame, ce găsești pe canalele autohtone. Pentru cine are chef de reparat/restaurat BMW....e o sursă de încredere.2 points
-
M am gândit ca 700/an nu e mare valoare,față de un ulei proaspăt în măruntaie2 points
-
Daca tu te consideri un nimeni, este problema ta... as vrea sa cred ca nu vorbesti in numele tuturor colegilor de pe forum... Asa vorbesc despre masini, nefiind pregatiti si vorbind mult pe langa subiect, si aberand in unele cazuri, precum m-as apuca eu maine sa fac vloguri despre fizica cuantica sau teleportare. Faptul ca insisti intr-o prostie, nu inseamna ca e un lucru bun, chiar daca ai "urmaritori".2 points
-
m-am uitat acum pe fisa tehnica. G60 vine cu rezervor de 60 de litri. masina e mai lunga cu 120mm fata de generatia anterioara, e mai inalta cu 35mm, iar portbagajul e mai mic, la fel fiind si rezervorul. ca tot se discuta pe un alt topic, pai ce te faci daca ai 40i si consuma 15%!? ma duc acum la automobile bavaria in militari sa vad un G60 si sa ma rad, ca e pranz deja si nu m-am amuzat cu nimic inca.2 points
-
Te inseli, comanda pentru modulul mic e pe lin din jbe care e trezit pe can2 din gw, on of e din panou de clima pe can1... PS si fara semnalul de kl15 on pe can2 in gw care trimite mai departe pe can1 in jbe adorm modulele2 points
-
2 points
-
nu am spus nimic din toate astea, ba din contra am spus ca fiecare face ce vrea cu banii lui2 points
-
I-am mai zarit si ma minunez cum fac astia video-uri cu masini, imi par niste spargatori de seminte de la coltul blocului.2 points
-
Nu stiu cati dintre voi stiu de acest individ care repara BMW-uri dar am zis sa shareuiesc. Sunt impresionat de skill-urile lui si de modul de filmare. E la cu totul alt nivel1 point
-
Sa nu schimbi bujiile la o masina care a stat peste 5 ani pe motiv ca reducem costuri, lipituri cu super glue pentru nu stiu ce plastic legat de soft close la raritate BMW alpina, dat cu nu stiu ce solutii peste rugina ca opreste rugina... etc.1 point
-
1 point
-
Îmi place ca are multe scule de la hazet, dar garajul e înghesuit . Asta e,la Frankfurt e scump rău Nu are rost sa faceți comparații cu ăia de la caracal.1 point
-
Cum naiba de este asa putin ? :)) Mie mi-au luat 2300-2500 lei pe un schimb, e mult mai ieftin la bmw ?1 point
-
De dragul discutiei e destul de clar ce zice si acolo... e absurd sa schimbi la 3000mile/5000km ( poate dar daca esti fanatic liniute si circuit, si dai in ea ca surdu n clopot, in rest recomanda schimburi la 7500-10000mile ( 12-15k km ) iar daca folosesti masina mai intens in conditii nu tocmai optime, oras, etc recomanda schimb mai des, deci un 10k km aprox. Articolul sustine exact ce spunem si noi.1 point
-
Bravo, nu trebuie să fie atât de întinsă ca atunci când e nouă, arată foarte bine și așa.1 point
-
Imi place enorm, totul la cuplu, cu piese OE sau OEM si cu explicatii ft, ft bune. Rar gasesti asa un Youtuber1 point
-
Si cateva poze pe timp de zi. Sper la primavara sa am timp sa o duc la niste retusuri niste piele. Cateva zone unde vopseaua e putin luata, poate reusit sa mai intinda pielea daca se poate si o curatare temeinica la scaunele fata, deloc nu imi place cand lucesc1 point
-
Alimentarea cu +12V la lombar e in pin1 din mufa de scaun1 point
-
asta cu anul nu prea am crezut-o ,am avut masini in trecut la care nu faceam mai mult de 7k pe an , schimbam tot la 10 poate 1 an jumatate , in general prin copilarie1 point
-
la xDrive configuratorul este clar: diferenta dintre circumferinta rotilor din fata fata de circumferinta rotilor spate trebuie sa fie cat mai aproape de zero in procente sau intr-o diferenta limita foarte mica.Altfel cutia de transfer iti aprinde martorul la bord iti ia din putere sau merge supratensionata in scurt timp se strica.Exemplu: 245/45/19 fata cu 275/40 19 spate sau 245/40/20 fata cu 275/35/20 spate. Celelalte dimensiuni sunt pentu roti identice fata spate adica 245/45/19 si fata si spate. Alta varianta este ca bmw -ul nu este XDrive. si atunci se accepta dimensiuni atipice fata-spate1 point
-
1 point
-
Si 45e are tot B58 dar are 400cp in total si un consum de vis.1 point
-
nu pot spune ca nu imi place, dar autonomia bateriilor nu este chiar asa mare, car bateriile degeaba dupa mine si vreau sa revin la BMW :)) :)), mi-l vinzi pe al tau? :))1 point
-
1 point
-
1 point
-
Da, eu fac totul aproape ca la carte. Am curaj sa iti zic asta. Pentru ca atunci cand iesi public iti asumi ce spui. Si raspunzi daca ai sange si stii ce ai afirmat, adica sa poti sustine ce scoti pe gura. E simplu. Nu e audienta zero baiete. Tu nu ai colegi si sefi unde mergi si lucri? Ei sunt audienta ta, felul cum se raporteaza la tine, ce vad ei ca ies din mainile tale aia e AUDIENTA TA. Nu trebuie sa fii pe YT ca sa faci treaba cum trebuie si sa fii apreciat. Dar unii au TUPEU. Iar ei intra incet incet in categoria aia! E vreo suparare(?) cand NU AFLI MAI NIMIC DE LA EI? Asta ar fi culmea. Te rog, nu te mai gandi cum sa dai cu noi de pamant. Suntem liberi sa ne exprimam parerea, mai ales pentru situatii in care pur si simplu nu aflam nimic. Aproape nimic. Iata ceva din partea exact opusa: https://m.youtube.com/@Diagnosedan Primul repara de n-ai vazut.. Iar celalalt instaleaza ca la carte. Sa vedem cati au glasucior sa comenteze aiurea, sa ii puna eventual la locul lor. ..Citeste comentariile.1 point
-
haha, mai bine asa, “save the manuals” decat I love Maricica On topic, oarecum: - din tara ma uit doar la review-uri facute de baiatu de la Turatii; la baietii astia din topic nu m-am uitat niciodata, nici n-am auzit de ei dar poate incep sa ma uit, pentru amuzament. - din afara, cel mai informativ mi s-a parut canalul Autogefuhl, foarte detaliat. - pe parte de review stil entertainment sunt mai multe: carwow, doug demuro, throttle house, etc - dar niciunele atat de detaliate precum nemtii de la Autogefuhl.1 point
-
Dar nu se duce nimeni cu o caldare de fecale sa le arunce pe parbriz, scriem pe forum, exprimam o opinie, ce suntem maicute, nu avem voie sa ne expunem liberi parerea ca suntem hateri?1 point
-
Nu stiu daca te ajuta dar la E90 pt side bolsters era plus pe pin 7 (cablu red/black) sau 9 (cablu red/purple) in functie de anul de productie iar masa pe pin 13 (brown)1 point
-
45e ar fi alegerea rationala, avand in vedere 99% mers urban. 40i a doua optiune, tot pentru ca benzina si mers 99% urban. 30d, il vei omori prin oras... dpf, egr, adblue... O alta alegere rationala pt oras dpmdv ar fi un X3 G01 20i, motor mic, si se muleaza mai bine pe necesitatea orasului, fara problemele dieselului. Si mai mic ca X5, mai "util" prin oras, vorba aia1 point
-
Pai nu ii urmarim, si nu toti sunt "tristi", dar problema e ca ii urmaresc multi altii si bun botu la toate prostiile pe care le debiteaza. Sa nu mai vorbim de stilul de prezentare, care se doreste a fi o gluma de "jurnalism".1 point
-
Si cum o comanzi pe lin in modul? Da, se poate. Doar cu plus si minus se poate tot in afara de incalzire.1 point
-
Tare inițiativa , sper să reușești. Nu poți măsura să vezi ce fire primesc curent la apăsarea butonului?1 point
-
https://techxplore.com/news/2024-01-high-energy-sodium-ion-battery.amp "It is important to develop a strategy to make this reaction reversible and stable. In the long term, the results of our research can make mid-range electric vehicles more affordable, as the batteries for them can then be produced more cheaply and with a longer service life." Ce sa mai vorbim, "music to my ears.. " ..Mie imi lasa senzatia unui peste ce se zbate pe uscat.. (incearca el ceva dar are nevoie de apa) incercarile specilistilor in a crea o relatie electrica reversibila (Dar De Cate Ori Reversibila? Conteaza mai tarziu!?) din combinatia a doua elemente (..din abundenta..) care chimic, structural nu prea sunt compatibile.. dar poate iese si de o baterie.. ieftina. Mai e si altceva ce nu inteleg, poate mi-a scapat doar mie, iar altii ma pot corecta; sa inteleg clar; care sunt vehicolele long-range, care sunt mid-range si care's short-range? Sa stiu si eu de care imi iau, cand o fi.. Exista asa clasificare undeva la EV? Sau tre' sa ne uitam in ograda fiecarui, sa intrebam fabricantul - ca el le are clasificate !? Dar eu NU am vazut mare diferenta, decat de, sa zicem, 30-40 km.. Si Asta In Functie De Marimea bateriei, ca de acolo vine si Capacitatea!! Voi ce stiti? (...Sa vezi ca vine bateria asta noua si imi/ne da toate calculele peste cap: capacitati, curenti si tensiune fara limita.. ) La ICE e simplu: short-range is alea Americane; alea Europene categoric is mai pe long-range, ca's mai zgarciti si se gandesc si la mediu, continent mic, strazi inguste, smecherie europeana - in general../ iar Asiaticele is prea fiabile sa nu fie si economice - sau sa fie(?) ca exista si mid-range.1 point
-
Genul ăsta de youtube-ri îmi inspiră semi-analfabetism, multe ore chiulite de la școlile amărâte pe care le-au urmat....nici măcar nu vorbesc corect românește, pleascaie...absolut grobian. Eu momentan nu am găsit un canal youtube în care prezentatorul să nu fie subiectiv, sau care este capabil să se exprime corect în limba româna, dar nu sufăr foarte tare, sunt diverse canale în limba engleza, și până la urmă, nu contează așa mult părerea lui x sau y despre modelul alfa al producătorului beta...dacă am curiozitatea și dorința de a achiziționa ceva, mă duc și încerc modelul respectiv și îmi formez propria opinie.1 point
-
Din ce vad eu pe stalp, pentru masina ta, ai doar 18 si 19 pentru iarna (M+S sunt cele de iarna). Asta daca am vazut bine1 point
-
salut, cred ca poti sa verifici la SZL, daca ai pin-ul 3 bagat care duce la BDC(atentie: nu sunt 100% sigur, dar poti verifica) sau poate sa mai raspunda vreun coleg care se pricepe mai bine.1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00