Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 01/17/24 in all areas
-
3 points
-
@LazarOvidiu Este o motorizare foarte rara, deci este improbabil sa obtii un feedback statistic util de pe acest forum. Iti recomand sa cauti informatii pe forumurile din strainatate. Daca decizi sa cumperi o astfel de masina, cauta sa aibe un rulaj cat mai redus, reviziile (si recall-urile, daca exista) efectuate la timp, si ideal schimburi de ulei la intervale de max. 15.000 Km, consemnate in istoric. Afla si daca proprietarul anterior a fost un om la locul lui, nu vreun zevzec care porneste motorul rece dimineata si pana la coltul strazii ajunge la 5000+ rpm. In principiu, eu unul as avea un nod in gat sa cumpar un X6M in conditie second-hand, daca rulajul a trecut binisor de 50.000 Km. De asemenea, ia in calcul faptul ca S63 este un motor foarte complex. Trebuie sa accepti sa ai mereu deasupra capului riscul unor defectiuni (la motor, dar nu numai) a caror remediere ar putea necesita sume care tind catre sau chiar depasesc 10k Euro. In niciun caz nu e o certidudine, dar este o posibilitate.3 points
-
3 points
-
Gandeste-te ca in aia 150k km masina a avut doar vreo 5 schimburi de ulei ( sau poate 6 ) cand ea, pentru o intretinere corecta ar fi trebuit sa aibe minim 10... Spre 200k ( poate 150k e cam prematur ) este indicat sa verifici/schimbi distributia oricum, sa previi eventuale neplaceri. Totodata, verifica pe langa distributie si cuzineti, pompa ulei, vibrochen, galerie admisie, avand in vedere ca 40d-ul de pe F15 e N57, si vezi de EGR/Racitor, daca e schimbat, si daca intra in campania BMW.2 points
-
Din acest motiv am intrebat cat de incredere este vanzatorul. Situatia este "in ceata". Fostul proprietar poate a fost de buna credinta, sau nu. Zgomotul poate fi de la lantul de distributie, sau din alta cauza. De asemenea, zgomotul poate sa fi existat anterior cumpararii (si sa nu fi fost sesizat), sau sa fi aparut abia odata cu schimbul de ulei. Dar cand o masina este OK la vanzare si prezinta o problema potential semnificativa la numai 400 Km dupa aceea, te face sa ridici din spranceana. Tind sa cred ca zgomotul unui lant uzat in faza incipienta ar putea fi mascat, pentru scurt timp (suficient pentru a vinde masina), prin utilizarea unui ulei mai vascos. (teoria conspiratiei) De aceea insist asupra bunei credinte a fostului proprietar.2 points
-
De unde ai cumparat masina? Coincidentele exista si sunt parte a vietii. Pe de alta parte, In anumite situatii ele sunt cel putin dubioase. Daca esti absolut sigur ca acel zgomot nu exista anterior schimbului de ulei, ar trebui sa ai macar o discutie cu fostul proprietar, pe acest subiect. Daca iti pregatesti dialogul cu atentie, din atitudinea lui in timpul discutiei ai putea deduce daca a fost un defect cunoscut - deci o vanzare "premeditata", sau nu. Aceasta nu inseamna ca ai sanse sa obtii vreo compensatie de orice fel, dar este social echivalent cu a informa autoritatile asupra unui act de vandalism, sau nu.2 points
-
M-ar interesa niste incinte pentru e39 fata1 point
-
Am rezolvat Powetrain - transfer box - oil change Apoi calibrare Și s-a șters eroarea1 point
-
Teoretic, O-ringul in sine ar trebui sa etanseze perfect, pe o suprafata de asezare curatata in prealabil si nedeteriorata. Avand insa in vedere ca cel original a cedat, cred ca ar fi prudent ca, la instalarea piesei noi, sa folosesti Loctite 5970 Liquid Sealant. Il gasesti la dealeri Loctite, dar si la BMW: p/n 83 19 0 404 517. Evident, curatarea temeinica a gaurii ramane si in acest caz o conditie esentiala.1 point
-
Din deliciile mele zilnice mai dau si la altii: E si depre ultima twhnologie de stingere a bateriilor din electrocare. Deocamdata montate pe vapoare? De ce pe vapoare, care vapoare? Probabil banuiti.. bagati la cap ce zice.1 point
-
Salut am rezolvat problema intradevar era modulul EWS iam facut un bypass si dupa aceea invartea motorul.. am mers am cautat cealalta cheie si cu aceasta a pornit1 point
-
De curand am cumparat un scaun (din partea pasagerului cu calculatorul mic) de f10 semi electric cu dorinta de al modifica pentru birou si nu reusesc sa fac ajustarea lombarului sa functioneze. Toate butoanele functioneaza corespunzator in afara de lombar. Am cautat tot felul de diagrame pe net, dar sunt foarte putine si nu se potrivesc culorile. Daca stie cineva culorile firelor care alimenteaza butonul si compresorul pentru ajustarea lombarului va rog sa ma ajutati! Las si poze cu toate firele! Am mufa cu firele din podea originala! Va multumesc!1 point
-
1500 euro piesele (scaune fata fara airbag, fete de usi, toata consola centrala cu comenzi pt incalzire spate si bancheta spate cu tot cu modulele de incalzire spate) iar manopera 2000 lei. Sa fiu sincer, manopera a fost ft mica pt cata munca a fost. De unde a fost nevoie de cablaje si pana unde, o intreaga nebunie :))1 point
-
1 point
-
1 point
-
exact aceeași oameni si nivel de intelect e si acum, DOAR ca diferența o face expunerea si repet "audienta" pe social media cum e vorba aia: "înainte te stia doar familia si prietenii cat esti de prost" din păcate copii au de suferit cel mai mult pentru ce li se creează niște idei si visuri total false si periculoase1 point
-
Majoritate bateriilor sunt facute in china de catre jucatorii mari, tesla are/avea baterii din china si producatorii europeni la fel, poate bms-ul la chinezi este mai slab fata de ceilalti, totul esti toxic cand arde. Cand iti ia foc masina arde si cauciucul care este super toxic, plastice la greu si implicit forma de stocare a energiei(baterie, rezervor). Aici putem vedea tot ce emite un EV cand ia foc: https://ri.diva-portal.org/smash/get/diva2:1522149/FULLTEXT01.pdf Si aici o comparatie intre ele: https://ri.diva-portal.org/smash/get/diva2:1522149/FULLTEXT01.pdf Mie unul asta ca EV-urile iau foc mai rapid si sunt MULT mai periculoase decat ICE cand iau foc mi se pare mai mult o propaganda sa fiu sincer, dar e parerea mea personala. E normal ca incendiul la un EV sa fie mai greu de stins ca incendiile la EV nu a fost asa raspandite pana acum, de acolo si lipsa pregatirii in cazul acestui incendiu, in timp o sa ajung pompieri sa aibe toate pregatiirle si ustensilele necesare pentru a opri eficient un astfel de incendiu.1 point
-
@Kevin29 Si din acest motiv am sugerat sa cauti si sa analizezi schema electrica a masinii. Nu stiu exact cum actioneaza EWS la un E39 525d. Este posibil si sa lase demarorul sa lucreze, dar sa taie - de exemplu - alimentarea cu combustibil. Pe de alta parte, daca nu ajunge curent la solenoid, schema electrica te ajuta sa stabilesti cateva cauze probabile. Retine: sfaturile primite pe forum sunt, in general, opinii emise "in orb". Uneori pot fi utile. Alteori, nu. Dupa ce rezolvi problema, ar fi util sa revii si sa descrii aici atat cauza cat si solutia.1 point
-
poate fi coincidenta , oricum pe la km aia se manifesta simptom chiar si mai devreme la unele . Nu vad cum putea sa ascunda fostul proprietar zgomotul viavis de aparitia zgomotului dupa schimbul de ulei1 point
-
1 point
-
Parca topicul acesta a atras cumva niste forte negative si chiar in seara aceasta am dat de un specimen de acest gen cu un BMW E90 cu xenoane fara lupa :)).Scot maine video de pe camera de bord sa vedeti comportamentul, dupa ce merg la politie sa ii fac o plangere pt comportamentul de animal. Sper sa reuseasca sa il gaseasca ca avea nr de la rege, de "Anglea"1 point
-
Oh ce discutie lunga e aici…dar ce-i drept am imbatranit si nu prea mai fac asa, sezonul asta doar o data am facut dus intors, in rest, o sa planific cu 2-3 nopti cazare. Voiam sa specific doar ca nu sunt cocalar si nu pierd timpul pe drum1 point
-
100% e pinul 1 plusul, poate lipseste masa sau e defect lombarul P.S. la tine in poza vad maro subtire in aer...1 point
-
1 point
-
Si noi am crescut cu Uzzi de la Bug mafia de isi baga... Si cu Andre de faceau dragoste pe nisipul fierbinte si uite ca nu am ajuns chiar atat de groaznic.1 point
-
Pai simplu, pentru ca cine i urmareste constant si mai pierde si timpul sa scrie comentarii pe yt sunt in asentimentul lor, sunt cam ca ei. Mie personal, imi par ca niste baietasi la a 2 a tinerete, fara skilluri, job sau activitate profesionala, care intre 2 pungi de seminte au zis ceva de genul "Ba eu ma pricep la masini, ba si eu, hai sa facem yt ca am auzit eu la un var ca merge"....si ce sa vezi a mers. Ei pot fi si niste enciclopedii automobilistice, nici nu ma intereseaza, parerea mi-am format-o deja. Pentru mine exista 2 tipuri de reviewuri auto care sa imi placa: -Cele combinate cu entertainmentul - gen vechiul Top Gear -Sau reviewuri obiective strict si la subiect cu detaliere si argumentare.1 point
-
1 point
-
De dragul discutiei e destul de clar ce zice si acolo... e absurd sa schimbi la 3000mile/5000km ( poate dar daca esti fanatic liniute si circuit, si dai in ea ca surdu n clopot, in rest recomanda schimburi la 7500-10000mile ( 12-15k km ) iar daca folosesti masina mai intens in conditii nu tocmai optime, oras, etc recomanda schimb mai des, deci un 10k km aprox. Articolul sustine exact ce spunem si noi.1 point
-
Alimentarea cu +12V la lombar e in pin1 din mufa de scaun1 point
-
1 point
-
1 point
-
Genul ăsta de youtube-ri îmi inspiră semi-analfabetism, multe ore chiulite de la școlile amărâte pe care le-au urmat....nici măcar nu vorbesc corect românește, pleascaie...absolut grobian. Eu momentan nu am găsit un canal youtube în care prezentatorul să nu fie subiectiv, sau care este capabil să se exprime corect în limba româna, dar nu sufăr foarte tare, sunt diverse canale în limba engleza, și până la urmă, nu contează așa mult părerea lui x sau y despre modelul alfa al producătorului beta...dacă am curiozitatea și dorința de a achiziționa ceva, mă duc și încerc modelul respectiv și îmi formez propria opinie.1 point
-
Omul ala e profesionist, am dubii foarte serioase ca merge cu DSC activ. Nimeni nu merge cu sistemele pornite pe circuit. In alta ordine de idei, la 3 tone si 700CP, asta e o masina pentru oameni hotarati. Adica sa stii o treaba - daca ai scapat-o pe serpentina, macar sa treci si prin parapet. Daca ai sarit in casa cuiva, macar sa stai cu ala la masa in living..1 point
-
1 point
-
O scurta urmare- am foat la alt mecanic- la o prima vedere nu se poate identifica de unde vine acel cloncanit- se pare ca se intimpla cand se torsioneaza caroseria ( la viteze mici si denivelari mai mari) - urmeaza sa duc masina sapt viitoare si sa o las acalo pentru o diagnisticare mai detaliata0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00