Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/31/24 in all areas

  1. mega capota aia genereaza si un front overhang urias, de 947mm, ceea ce e ridicol pt o masina RWD biased. La fel s-a intamplat si la seria 7, rotile fata sunt la mijlocul masinii. front overhangul scurt, insotit de ampatament mare este o masura a elegantei, specifica masinilor premium, RWD biased, eleganta pe care Audi fiind FWD biased nu a avut-o niciodata. repet cifrele: G30 cum am avut eu-862mm G30 facelift-882mm masura proprie a OVH maxim in clasa asta-900mm A6-920mm G60-947mm E klasse 848mm lungimea la G60 a crescut cu 10cm si ampatamentul cu doar 2cm fata de G30 facelift
    3 points
  2. Nu va puneti cu mine ca va dovedesc pe aia rai la suflet :)))) Welcome back Crysis
    2 points
  3. Abia ce i-am arătat lui nevasta-mea ce vreau de ziua mea.....a zis că e mișto...dar în același timp am auzit ....să te duci dracului cu M4 tău. Deci până la urmă trebuie să mă impact cu gândul cu al meu e91
    2 points
  4. SUV-urile de la Porsche mi se par VW glorificate.
    2 points
  5. Sigur, asta ar spune si posesorul de vw raportand la bmw. Diferentele exista, evident si cunoscute de aprox toata lumea, care genereaza si diferentele de pret, iar producatorii isi mai adauga 10% extra profit, pt brand.
    2 points
  6. Eu nu pot sa trec peste mega-capota aia de la motor. Mi se pare foarte ineficient folosit spațiul. Adică la lungimea asta sigur puteau sa facă mai mult spațiu interior si/sau portbagaj, dacă încercau un pic
    2 points
  7. Poate puțin OT, dar tot despre dispariții este vorba, nu știu dacă are rost să deschid alt topic. Z4 M40i se vinde de anul ăsta și cu cutie manuală în Este drept că ți se bagă pe gât primești câteva opțiuni suplimentare dacă alegi cutia manuală, dar sunt strict de ordin estetic. Aici s-a ajuns.
    1 point
  8. Eu ce sa mai zic?:))) m-am gândit la asta dar tot la 7000 i-am schimbat uleiul
    1 point
  9. 1 point
  10. În primul rând este Porsche, restul discuțiilor privind prețul nu și au rostul.. plătești Brand ul.
    1 point
  11. Cybertruck asta este o aberatie, o anomalie a industriei auto. Dar nah, nu te poti c@c@ in gusturile oamenilor...
    1 point
  12. Am văzut primul G60 în Tm, fața nu e nimic după care să te întorci, însă spatele e foarte fain.
    1 point
  13. Salut, am gasit varianta BimmerCode.v.4.20.0-11417.b care poate fi instalata fara sa mai ceara instalare undate online. Este functionala, testata de mine. Daca ai posibilitatea sa o postezi si pentru restul colegilor de pe Forum.
    1 point
  14. lol, si pe x sau 7 sau 5 nu e laser :)) bai dar arata rau, urat
    1 point
  15. cred ca un E92 facelift , N42 distributie schimbata si destule optiuni e tot ce -ti poti dori in gama asta de pret iar colegul Wolff intretine masinile exemplar
    1 point
  16. In Bimmerlink ai toate tipurile de erori, memorie, statice, volatile, nici nu mai stiu, prea multe :))) Mai folosesc OBD Eleven, aici da doar erorile statice, dar pt absolut tot Bimmerlink e super ok. https://www.amazon.de/gp/product/B07DW8KMK5/ref=ppx_yo_dt_b_asin_image_o05_s01?ie=UTF8&psc=1 https://www.amazon.de/gp/product/B09HT77D1D/ref=ppx_yo_dt_b_asin_image_o05_s00?ie=UTF8&psc=1 Folosesc astea eu, merg ok, daca ai USB C, gasesti adaptor si pt el lejer. poate suntem putin offtopic :)) Din ce stiu sunt licente cel mai proabil de "scoala" gen pt studenti, si sunt vandute acelasi cod de mai multe ori. De obicei poti activa pana la 10 devices cu un cod, si apoi inca de nu stiu cate ori prin activate telefonica - de asta isi permit de mai multe ori. Daca nu mai merge, vanzatorii iti dau altele. Am cumparat multe de pe Ebay ca erau mai ieftine. Odata activat windows pe un laptop/PC licenta ramane activa si dupa reinstalare, daca se pastreaza amprenta hardware, adica nu schimbi nimic din componente. La fel si pt Office de exemplu doar ca la reinstalare nu se mai poate reactiva, trebuie alt cod.
    1 point
  17. Salut, la o masina veche de 14-17 ani este imperios necesar sa vezi cum a fost intretinuta. Ideea e ca intr-un E92 poti baga cu usurinta 3-4K euro dupa achizitie daca e un cazan prost intretinut. La motorul N47 pe la 200K km trebuie inlocuit distributia si la benzinare trebuie sa faci o revizie la Vanos. De placute, discuri, curele, fulii, etc nu mai vorbesc pt ca alea-s consumabile care la un moment dat trebuiesc inlocuite. Eu as cumpara-o pe asta cu 7K https://www.autovit.ro/autoturisme/anunt/bmw-seria-3-320ci-coupe-ID7HaMkZ.html si as baga in ea diferenta de 3K sa o fac tipla: as schimba toate fluidele, amortizoare, arcuri, flanse, flansa cardan, bucse, brate, revizuire sticle far + becuri, frane complete, , revizie vanos si stii ca 80K km nu mai ai treaba cu ea.
    1 point
  18. Salutare din nou, revin cu un mic update la caz…am verificat antena așa cum am primit detalii mai sus de la colegul Neo, cât și headunit-ul, totul este la locul lui, mufele sunt conectate, fără urme de apa/umezeala. Am dat un restart și Navi tot nu își ia poziția. Urmatorul pas sa conectez o antena similară, și/sau direct la tester…
    1 point
  19. Salutare. Eu lucrand in domeniul asta de automotive lighting, am avut putin de a face si cu un proiect de research cu diode laser. Problema de care stiam inca de atunci erau cele legate de safety. Adica ce se intampla in caz de malfunction a lampii sau in caz de accident. Sunt n scenarii posibile prin care poti aduce vatamare ochilor cu aceste diode laser in cazul in care nu se opresc atunci cand situatia o cere. Tin minte ca un coleg de-al meu a lucrat la acest proiect, practic s-a dorit implementarea acestor diode intr-un proiector dezvoltat cu LED-uri anterior si care in mod uzual se monteaza pe cabina camioanelor. Proiectorul cu LED-uri avea doua functii si a fost lansat de curand in piata, avand functiile de High-beam si Front PO. High-beam-ul cu LED-uri in varianta premium, batea la o distanta de 600m, doar un proiector din asta, dar fara omologare (ECE, SAE, etc). Asta era pt Australia pt trucker-ii aia care o ard prin zonele alea salbatice si au nevoie sa bata cat mai mult ca oricum nu prea deranjeaza pe nimeni, posibil doar serpii :). Cu alte cuvinte, chiar si cu LED-uri de putere deja poti obtine niste distante de iluminare destul de mari. Pe de alta parte e destul de greu de lucrat cu aceste diode laser. Ai nevoie si de ceva filtre ca sa spargi lumina aia cruda. O alta caracteristica e ca ai nevoie de niste laboratoare speciale cu protectie pt ochii operatorilor, niste proceduri bine stabilite...etc. Cam asta este experienta noastra "locala" cu aceste diode laser. Noi cumparasem aceste diode de la OSRAM, posibil sa mai faca si altii, doar ca acestia sunt cam cei mai experimentati atunci cand vine vorba despre surse de lumina, LED-uri, dar si pe diode laser erau cam singurii la acel moment. Cu alte cuvinte e complicat si f scump, inca din dezvoltare. V-am lasat mai jos o poza cu proiectorul de care va povesteam mai sus. BTW. Sistemul optic al functiei de PO a fost dezvoltat de mine, asa ca sa ma laud si eu putin
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.