Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/07/24 in all areas

  1. Gata si xHP-ul. Am mers direct pe Stage 3 si dupa un drum de vreo 100km, facut sa respect recomandarea de “rodaj” a celor de la xHP, pot sa spun ca a meritat. In Confort totul decurge normal insa, in Sport Plus trece prin trepte ca prin apa. Nu mi-a venit sa cred cum poate schimba. Pentru cine e tentat, eu zic ca merita. Nu am de gand sa o alerg, dar la un drum lung si o depasire, cred ca altfel se simte. O sa mai studiez si partea de fine tuning, desi harta standard de Stage 3 chiar pare ok.
    2 points
  2. E plin pe mobile cu x5,x6 seria 7 cu 3.0 n57 biturbo cu motor kaput in descriere:)).La ei cu tot cu uleiul lor cel mai original de pe planeta:)), nu uleiul e problema ci motorul ca este foarte slab.
    2 points
  3. Va salut, Deoarece discutiile cu privire la pompele de ulei care fie cedeaza, fie nu mai produc presiunea de ulei necesara apar destul de des, va rog pe cei care aveti informatii despre care ar trebui sa fie presiuna corecta pe care ar trebui sa o furnizeze pompa de ulei la relantii/2000rpm/4000rpm/6000rpm. Consider ca pot fi de folos aceste informatii pentru a monitoriza daca pompa pe care o avem incepe sa dea semne de oboseala sau nu. Incep eu cu o solicitare pentru un F10 520d B47 190cp. Care ar trebui sa fie presiunea corecta la relantii, 2000rpm sau 4000rpm? Va multumesc !
    1 point
  4. Daca inteleg bine, ai schimbat de 3:ori rulmentul si de fiecare data problema a aparut dupa numai o zi. Oricat de prost calitativ ar fi rulmentul, nu se poata sa tina doar o zi... O sa razi de ceea ce urmeaza sa spun. Repeta operatia si pentru a 4-a oara, anume "simuleaza" inlocuirea rulmentului, dar - important! - fara a mai schimba rulmentul. Adica, dai jos totul, pui la loc, dar lasi rulmentul vechi. Daca zgomotul dispare si apoi reapare iar, probabil nu e rulmentul de vina. Daca zgomotul nu mai dispare, probabil ceva se greseste in procedura de inlocuire a rulmentului si il deterioreaza in timp foarte scurt. Retine cuvantul "probabil" din cele de mai sus... Succes, si tine-ne la curent.
    1 point
  5. Arată mai bine în variantă Touring.
    1 point
  6. Oficial s-a dat, tocmai ce am aflat ca astazi a intrat in posesia noului proprietar (care am inteles ca a urmarit topicul de vanzare si pe forum, nu stiu daca are cont sau nu). Se poate inchide, multumesc!
    1 point
  7. Am pus comenzile acestea si tot nu pot seta distanta. Cand apas pe + sau- se dezactizeaza sistemul. Ma poate ajuta cineva cu o idee?
    1 point
  8. Cu motorul B38 am ceva experienta, de cca. 1 an / 15k Km - desi pe un Mini, nu pe un serie 1 F20. Il consider fiabil si fara probleme semnificative. In fapt, este o jumatate de B58. Avand doar 3 cilindri, vibratiile la relanti sunt sesizabile, desi are arbore de echilibrare. Este economic, atat din punct de vedere al consumului, cat si al intretinerii. Daca iei varianta de 136 CP, te va surprinde placut chiar si din punct de vedere dinamic - atat timp cat ai asteptari coerente cu o capacitate cilindrica de 1,5l. Ca pentru orice motor turbo modern, ar fi de preferat sa nu il cumperi cu rulaje matusalemice si nici de la un proprietar care i-a schimbat uleiul la intervale mai mari de 15k Km.
    1 point
  9. @Viper05 cu scuzele de rigoare, am mi-au luat-o tastele inainte cu exprimarea, am vrut sa zic ca ar da bani pe asa o masina ( nu neaparat cash ).
    1 point
  10. Ce e si mai interesant e ca un Turbo S smecher costa peste 200k eur... chilipir. Ce tot vorbim de avioane din astea care nu sunt pentru muritorii de rand? Nu stiu cat de pe forum ar pune maine banu jos pentru asa o masina... Tesla parca e mai decenta pe la 100k eur Tehnologia asta va fi la pret de Spring peste vreo 10 20 ani... poate.
    1 point
  11. Diagnoza ISTA și vezi ce erori ai în primă fază.
    1 point
  12. la cat de repede evoluează lucrurile pe partea asta nu m-as mira ca in vreo 2 ani sa fie realitate
    1 point
  13. Păi clar.. prima dată rezolvi consumul de ulei și după eventual pui și dpf dacă dorești. Five să știi ca și eu am dpf anulat, țeava goală cu finale pe ambele părți direct din turbina. Motivul? Nu este cu siguranță din cauza sumei de curățare, înlocuire, a fost o situație pentru care la momentul actual nu am avut altă variantă decât să-l anulez. De ce nu l am mai pus înapoi? Într-adevăr mi a plăcut mai mult fără el + ca deja aveam evacuare făcută și însemna să merg iarăși în locul respectiv pentru refacere. Dacă nu mai dorești/doreste cineva să vorbească cu mine din cauza asta, este ok.
    1 point
  14. exact! masinile personale sunt doar o parte mica din problema
    1 point
  15. Il promoveaza youtuberii astia de dau sfaturi financiare si cum sa faci bani cu crypto.
    1 point
  16. Sper ca va gasi colegul de forum un motor de schimb, sau o alta solutie optima din punct de vedere financiar , de asemenea sper ca se vor gasi colegi pe forum sa ii ofere sfaturi mai pertinente decat off-topic-ul care il fac eu aici. Revenind la afirmatiile tale, sincer, eu sunt pe principiul ca fiecare sa procedeze cum doreste el, atata timp cat actiunile sale nu au un caracter ilegal, imoral sau auc atingere restului societatii sau mediului inconjurator.Deci tu poti schimba ce vrei si cum vrei, asta nu inseamna ca detii adevarul suprem sau trebuie sa facem toti la fel. - eu nu voi face schimburile de ulei la 10.000 km, ci cand imi indica computerul de bord, un motiv important fiind faptul ca in ultimii 8 ani sunt la a 3-a masina , cumparata de noua, si care a beneficiat de garantie extinsa ( de aceea cumpar nou si platesc, asigurarea rutiera e inclusa in asigurarea masinii), sincer, nu stau sa ma gandesc ca poate pica, se strica, etc -la bmw-ul proprietate personala ce ruleaza 1000 km/an , poate, cred ca fac schimbul anual, asa ca nu e relevant nici acolo -tot cred ca videoclipul acela de pe youtube are niste accente de influencing, chiar nu ma intereseaza si nu are valoare experienta unui electrician auto (cred ca asta e respectivul, repara alternatoare) care desface filtre auto uzate si ne confirma diverse uzuri; extrapoland putin, cum ar fi ca un alergolog sa puna diagnostice pentru diagnostice ORL....asta asa, ca principiu.
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.