Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 02/20/24 in all areas
-
3 points
-
Gata, m-am decis, luat 45e :)), nu m-a lasat inima sa dau impozit 2600 ron anual; acum astept sa vina; achizitie dealer BMW Germania, premium selection, 01.2021, 29.000 km si vine in aprx 10 zile :), deci povestea continua cu BMW seria de sasiu pt cine este curios WBATA610709F441013 points
-
da...dar una peste alta, nu arată foarte rău. și ăsta e dragul de bord2 points
-
M-am prins acum, nu va ambalati degeaba, n-am facut nici o liniuta cu respectivu :P. Nu stiu de ce aveam impresia ca si LCI-ul are in jur de 250CP, n-aveam nici un habar ca i-au crescut puterea spre 290 la LCI pt ca n-am fost interesat prea tare. Cum a fost faza, a ajuns in spatele meu intr-o curba, am accelerat, iar G30-u asta m-a si depasit destul de rpd, de aia ziceam ca mi s-a parut totusi destul de potent pt "250CP" cat credeam eu ca are in comparatie cu cei 218 sau pe acolo alei mele. De aici a plecat toata faza, nu ca am facut liniute sau mai stiu eu ce au sugerat unii pe aci. Merg mai sportiv in general, dar pe DN6 n-ai cum sa faci liniute ca-i plin de TIR-uri sau coloane de masini. Plus ca nu-s pilot, nu ma stiu cu plecatul de pe loc sau alte skils-uri din astea. Plus, ca asa cum ziceau alti "cunoscatori", diesel, 2.0d, drumuri publice, plus, plus altele. LE. Observ totusi ca anumitor "benzinaci" cu 2.0 le place sa se infoaie la cei cu 2.0 diesel atunci cand ii prind pe drumuri si dupa sa se laude ca ce grozavi sunt ei in comparatie cu afumatorile alora cu diesel. Ce ne mai place noua ca si natie sa ne dam mari, ca suntem mai jmekeri decat ailalti sau pur si simplu sa ne dam amp.lea cu parerea, sa fim parerologi, dar fara sa cunoastem toata povestea din spate, fara sa intrebam ori sa ascultam pana la capat ce are unu de spus, iar in felul asta sa nu ajungem sa ne pripim.2 points
-
Un mic update, am instalat navigatia 16:9 folosind kit-ul OE de retrofit (cablu special). Extrem de greu de gasit pentru ca nu se mai produce. L-am vanat destul de mult pe tot felul de site-uri pana l-am gasit. La fel si unitatea din bord cu CD, destul de greu de gasit una fara pixeli morti si fara zgarieturi. Nu ca as asculta eu CD-uri, dar ceva nu m-a lasat sa pun una cu caseta. Cu ocazia asta, am facut un refresh si in zona consolei centrale. Am schimbat consola, montat un suport de pahare in locul telefonului Motorola, plus extrem de utilul suport de monede . Toate brand new. Nu erau in stare proasta, dar astea sunt 100% perfecte, asa cum merita masina asta.1 point
-
1 point
-
Incearca la bmw, au mai peste tot i4 si cred ca se gaseste si un i5 pe ici pe colo.. Altfel, inchiriat cand pleci in vacanta intr-o tara cu apa calda. La noi, nu prea cred.1 point
-
1 point
-
Cam pe la 65-70k se invarte asa ceva. Nu cred ca ai dat cu cardul1 point
-
Sa fiu complet sincer, imi place mult cum arata interiorul :)) pana si cu ceasurile albe, acum am inteles la ce te refereai cand ziceai bord de M. Iar trimurile acelea sunt dementiale. O sa le fac si eu piano black, m-ai convins! La volan as umbla putin, pare ca a pus colant si acolo si nu arata de la locul lui, that’s all1 point
-
Apta de drum, din nou. Rezolvat cu lichidul de frana si furtunul, dar, fara scris in calculatorul masinii. Urmeaza uleiul la cutie, in primavara. Pot sa-l schimbe si cei de la service-ul acesta, insa nu stiu ce sa fac. Pot sa-l schimbe atat gravitational, cat si cu presiune. Din ce am vazut, e recomandat gravitational. Oricum, patronul service-ului zicea o chestie: daca masina nu a fost forjata atunci uleiul ar trebui sa fie curat si este suficient doar schimbul gravitational. Ma mai gandesc cum fac si unde, la ei costurile sunt mult mai mici, la jumate fata de unul din Bucuresti (in Craiova, la Autokappa, nu ma duc). La acest service (multimarca) merg de ceva timp cu toate masinile.1 point
-
Masina ta a venit din fabrica cu baterie de 92Ah AGM. (vezi attach). Masina suporta baterie doar de 90/92 AGM doar cu inregistrare in ISTA. Daca vrei sa treci la baterie normala sau sa schimbi capacitatea bateriei trebuie programata masina pentru asta si nu iti recomand sa faci asta in fata blocului sau in curte. Mergi intr-un service BMW. Pun aici notele din ETK referitoare la baterie ca nu se vad in printscreen: Important! ---------------------------------------- Please observe without fail the following information on correct battery replacement! - ISTA Document RA_61_20_Notes_on_battery_replacement ---------------------------------------- For further information, see: - Master document, battery ISTA_Document_SI_61_07_02_(875) ---------------------------------------- To ensure correct electrical system functions, it is essential to install the original battery stored in the vehicle order (battery size and battery type)! ---------------------------------------- On vehicles with IBS (Intelligent Battery Sensor) the battery must be registered via the diagnosis system (ISTA) and thereby logged in to the vehicle electrical system. ---------------------------------------- Standard batteries can always be replaced with AGM batteries matching the same specification. In the case of this procedure, you must, in addition to registering the vehicle via ISTA/P, carry out a vehicle coding as follows: ---------------------------------------- Read out battery size and registration in the vehicle electrical system: ISTA->Service functions->Body->Power supply->Register_battery_replacement-> Test plan1 point
-
trebuie obligatoriu codata, daca masina nu are in optiuni baterie de 95 poti pune si de 110 tot pana la 90 o incarca. la codare se reseteaza valorile de curent de incarcare, cea veche se incarca la curent mare, cea noua are nevoie de curent mai mic ca e noua, altfel o pui pe butuci repede. Daca nu o codezi, masina stie ca e tot bateria veche si o incarca ca atare. Daca pui VIN iti pot spune ce baterii poti pune pe masina, inclusiv daca iti trebuie Pb sau AGM, daca masina nu stie de AGM e o problema la codare si la curba de incarcare.1 point
-
Pai schimba senzorul inainte de turbo si EGR ul si vezi daca se sterg erorile ISTA de regula iti spune ce are, nu te lua dupa mecanicii de coltul strazii.1 point
-
1 point
-
Salutare, Indicat ar fii sa faci un test de EGR si o diagnoza cu ISTA. Un EGR care nu mai inchide bine poate fii de vina.1 point
-
Nu știu dacă e și cazul 530e-ului de mai sus, însă motorul in cauză are un potențial extraordinar în cazul unei resoftări,adică la stage 1 se ating valori către 400cp, ceea ce îl face o mică bestie.1 point
-
Mi-as spune si eu o parere despre acest monopost , dar am Audi acum si nu am voie sa comentez despre BMW.... , dar da, pare ce trebuie: clar pt pretentiosi!!1 point
-
Alex, ai putea sa spui in ce calitate, sau din ce perspectiva de specialist in ceva, nu stiu - electricitate, energie regenerabila..,, la ce se pricepe individul postat in afar de faptul ca in a-si da cu parerea pur si simplu HABARNISTIC! De ce zic habarnistic? Pentru ca habar nu are de lucruri de baza din felul cu este distribuit si sustinut CURENTUL ELECTRIC INTR-O RETEA NATIONAL. Cum aia a mea ajuta panourile solare cand in anumite zone pur si simplu calitatea luminii scade? Pentru ca, categoric nivelul incarcarii unei baterii (fie ea baterie..) scade cand poate cererea e mare spre foarte mare, seara, noaptea cand bayeriile masinilor electrice trebuie sa se incarce gata pentru dimineata!? Cum, cum? Astept aici un specialist care sa imi explice si mie cu poate o retea de panouri solare poate sustine necesarul de energie al omului si activitatilor lui, industriale si casnice... Vrei sa iti spun eu!? E absolut imposibil ce am intrebat mai sus. Nu e posibil nu in 100-200 de ani doar cu panouri sau eoliene; nu e posibil niciodata fara centrale atomice!Adica fara alta sursa energetica MATERIALA, fizica! Aberatia clara incepe la 1:52 cand zice ca naourile solare deranjeaza centralele termice .. (Doamne Dumnezeule.. pe cati nestiutori minte acolo..) apoi se opreste la 2:50 cand zice ca solarele pot sa alimenteze grid-ul daca tu si eu si toata lumea isi instaleaza acasa panouri. (Ha ha ha. Ce gluma buna.) Dar sa nu uitam sa le schimbam la fiecare 20-25 de ani... [(..bine de fapt el nu se opreste la situatia Americii, ...pe aia stiind-o ca pe propriul buzunar!!!!! Trece pe la China care, auzi, poate alimenta toata populatia cu, curent din regenerabila doar industria (prea) grea.. stii exporturile o incurca.. de altfel ea, Cina, s-ar tine singura singurica energetic din bataia vantului si lumina pe o zi.. cam 3 saptamani; dar ce zic eu 3, ..probabil 4 saptamani.. nu-i asa!? Pai cum, nu ai auzit ce zice yutuberul ala ca stie el bine de tot..?)] Da? Pentru cat timp? La nesfarsit banuiesc daca astea termice sunt deranjante.. Flacaul ala tre sa se caute la cap adica sa ii intre bine in cap alte idei despre energie si cum produsa si sustinuta inainte sa abereze invocant tot felul de think tank-uri. ...E lumea plina de think-tank-uri care se evaporeaza la prima intalnire cu REALITATEA!0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00