Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 02/25/24 in all areas
-
Salutare, In urma unei febre care m-a apucat, fiind mare fan al modelului E92 si simtind nevoia de o masina pe benzina cu motor ceva mai maricel ca sa simt ca mi-am facut si eu baiul, am facut un mic impulse buy de care sunt tare curios daca va fi o greseala sau nu :)) In primul rand, mega multumiri colegului @Wolff cu care am vorbit sa achizitionez masina lui, oferindu-mi toate detaliile si ca m-a suportat dupa ce m-am sucit un om de nota 1000+ By the way, sunt atat de entuziasmat incat postez pozele pe care le-am primit de la cel care s-a ocupat de adus masina, eu inca nici nu am vazut-o :)) Masina in cauza este un E92 din 2011, motor N55 de 3 litri cu cateva lucruri mai speciale: - culoare individual BMW Azurite Black - ACC - hill descent control - faruri bi xenon adaptive si asistent faza lunga - senzori parcare fata-spate - pachet lumini - pachet M - scaunele electrice cu memorii Ce mi-ar fi placut ar fi fost un sistem audio mai decent, dar cine stie, idee de retrofit. Ca detalii: masina are full istoric BMW, un sg proprietar, asta m-a si convins sa o iau pe aceasta. Toata intretinerea plus majoritatea bolilor cunoscute ale acestui motor rezolvate la BMW. Pana si tiganiile de badge-uri M sunt cumparate si montate la BMW. Acum, poze si video: Ca si planuri in mare de viitor: Mentenanta: schimbat toate filtrele, uleiul, bujii, bobine, ulei cutie de viteze si simeringuri mecatronic Retrofit: Mi-ar placea un Logic7 ca sistem audio, sa vedem cand se gaseste ceva ok Modificari: Colantat trimuri geamuri in negru lucios si trimuri interior probabil tot in negru lucios, daca aveti alte idei I'm open to them. Masina are deja chargepipe schimbat. Planuiesc sa mai adaug si un intercooler putin mai mare si sa ii fac un Stage 1+ cu MHD, soft cutie XHP Stage 3 si cam atat. La mentenanta sigur o sa mai adaug, sa vedem ce mai descopar pe parcurs si revin si aici Ah, si sa nu uit, scos toate badge-urile cu M si scos acel eleron hidos de pe portbagaj Btw, daca cineva are experienta cu acest motor, tare vreau sa aflu ce bujii ar fi cele mai recomandate. Am innebunit cautand pe forumuri :))5 points
-
Eu nu cred ca treaba e chiar asa, nu cred ca da cineva cu hate gratis, ci pur și simplu eu am observat ca romanului nu-i pasa de binele celuilalt, romanul e mereu pus pe fentarea sistemului, dacă îi iese mama ce fericit mai este dar când îl prind e primul care postează pe ceva platformă media. Problema este ca și numărul mașinilor a crescut acum 10 ani erau vreo 4,7 milioane de mașini iar acum sunt 8,x milioane de mașini, aproape dublu și din cauza ca avem multe non-euro, euro 1-3 e cumva normal sa avem un aer așa prost mai peste tot în RO, eu sunt de părere ca romanul trebuie să învețe ca suntem o societate, nu ca este doar el și atât.Am mers mulți ani cu tramvaiul/autobuzul peste tot vedeam gume lipite, scaune rupte, geamuri zgâriate și sparte uneori. Eu cred ca odată ce o să crească nivelul de educație în Ro o să crească și conștientizarea ca unele acțiuni afectează societatea în sine dar am putea vorbi mult și bine despre asta. Referitor la cei care stau cu motorul pornit degeaba sunt muulti, doar astăzi cat am ieșit prin zona mall-urilor am văzut minimum 9 mașini care erau cu motorul pornit și așteptau pe cineva sa vină de la cumpărături, unele dintre ele au stat mai mult de 20 de minute atât a durat sa îmi termin eu treaba, apoi mai putem sa adăugăm drive thru urile, unde stai cu motorul pornit la greu. Iar acum 10 ani nu eram așa informați, mai ales eu, nu prea știam cu ce se mănâncă toată treaba asta, acum problema este ridicată la nivel global și mai toată lumea știa.3 points
-
Era minus poate cand erau xdrive pe motoare cu maxim 190cp. Cand vb de putere peste 250cp, xdrive e ce trebuie ca sa puna puterea pe asfalt. Sau sa nu-mi spui ca ti-ai luat break fara xdrive ca sa faci cerculete?! :)))) O dotare aiurea la G31 530e sunt cei 430L in portbagaj. E ca si cum iti iei break pt spatiu dar ai spatiu ca si la sedan. Mai bine cu xdrive si spatiu de depozitare, decat break fata spatiu! Just my 2 cents!2 points
-
Dupa ani de zile in care am avut-o wallpaper, am avut oportunitatea (noroc chior de fapt) sa gasesc / cumpar masina visurilor mele, un M3 E92 coupe manual cu doar 86.000 km. Masina a fost tot a unui pasionat, un om de nota 20, ce nu a avut limita la bugetul de intretinere si care i-a adus urmatoarele inbunatatiri: -cuzineti schimbati la 76.000 km cu unii ACL Race si prezoane ARP -evacuare schimbata (finala) cu una Miltek -capace oglinizi + eleron + grile fata carbon. -suspensie Eibach Eu doar i-am facut o revizie completa (ulei + filtre + bujii ) la reprezentanta BMW Ploiesti ( au departament de M si am vrut sa stau linistit). Urmeaza in viitorul apropiat revopsirea jantelor in culoarea originala (gri) si poate ceva rezonatoare de scos... Va las cu pozele1 point
-
Si un video cu cum merge din interior, se poate observa fericirea de copil la final:)) Ca si constatari ulterioare: trebuie schimbata garnitura baii de ulei, pierde ulei pe acolo si inca ceva, aici caut sfaturi. Cat ne-am plimbat cu masina all good, nicio problema insa cand a stat inauntru, cu motorul pornit, antigelul a inceput sa dea afara si am constatat ca ventilatorul nu mergea la maxim, desi fierbea antigelul. La comanda din tester ventilatorul porneste la maxim fara probleme, insa ma gandesc ce poate cauza acest comportament. Ma gandesc poate la releul de comanda sau poate un fir dus si nu mai da comanda de a porni ventilatia cum trebuie cand detecteaza temperatura inalta? Later edit: plimbarea cu masina a fost facuta pe un drum privat, inchis circulatiei publice. So don’t judge1 point
-
Romulus,mă bag și eu aiurea,deși e irelevantă discuția despre care ce range are...dar mai sus ne spuneai că ai mers două porțiuni la limita aderenței,iar în rest bătrânește.1 point
-
chestie de obisnuinta , nu neaparat nesimtire dar in genere oamenii sunt deranjati din varii motive , ca Don Quixote, undeva e o moara de vant , ce am observat ca de cand am benzinare nici macar nu aud motorul la diverse stationari, era bine daca lasam startstop pornit , dar totusi de ce start stop oprit nu va deranjeaza ca teroretic ala a fost creat pt economie si evident celebra poluare , sau inca nu s-a pornit urmarirea acestei himere ? Care e momentul care va declansa acuzarea , judecarea si blamarea acestei proceduri facuta de multi proprietari din varii motive si sunt masini care din 2017 nu mai au buton de anulare si e nevoie de codare sau interventii artizanale . just curios . Eu cred ca dupa ce vom fi toti electrificati in o forma sau alta , se vor mai gasi niste motive ca nu ai stins becul , ca descarci bateria pe loc sa tii ac sa nu transpiri pe undeva si tot asa . Adica daca vrei esti deranjat de ceva . Motivul e mai mult sau mai putin important.1 point
-
M-am gandit la asta dar nu tasnea nici cand am scos toate firtunele pana la pompa. Adica tasnea slab imediat dupa pompa ca si cum ceva optura canalul din spatele pompei din rezervor. Am suflat prin intrarea pompei cu aer comprimat si apoi dupa cum am scris a mers normal de vreo 10 ori.... Ce sa demontez? Tot?...pfff...dureaza 5 ore cu priceperea mea...... in fine...daca doqr asta va fi solutia...asa am sa fac ! Multumesc !1 point
-
Bai cata exagerare, a stat omu in masina cu motorul pornit cat timp astepta pe cineva si a dat cu noxe, asa ceva... ati luat-o pe ulei chiar daca aveti masini electrice, cu treaba asta cu masina pornita, mai schimbati si voi subiectul.1 point
-
Nu stiu exact cum ai ajuns la raspunsul asta si cum reusesti sa te contrazici singur. Tu esti cel care a comparat stationarea cu o masina electrica sau o norma noua si te citez "Deci bani ca sa lasi cotetul pornit sunt. Daca bagi o norma noua, brusc e conspiratie. Iti vor banii. Se ia mancarea de la gura copiilor... Ipocrizie? neah... " Nu e ipocrizie nu. Bani sa lasi cotetul pornit sunt dar nu de o masina cu o alta norma sau mai noua. Acu 10 ani duduia grupu de e46 si e60 2.0d (si aveau 10 ani vechime atunci) facute frumos, ingrijite, erau laudati, erau meetinguri. Cand mergeam la drifturi, cand se faceau burnout cu e30 nu mai lesina nimeni de la miros. Acum orice masina diesel mai veche de 5 ani e o bomba ecologica. Sa-i ardem pe rug. Toti sunt niste inclulti da eu sunt mai destept ca opresc motoru. Am rezolvat poluarea din oras. Si nu, nu vezi 5are si 7are de sun 5 ani cu motorul pornit pt ca au start and stop, se opresc automat si le merge caldura/ac. D-asta e tara asta unde e. Orice romanas care se realizeaza un pic, isi ia ceva mai bun, da cu hate pe aia mai amarati. "Masinile pornite sunt in general sub 10k". Adica "saracii", in general, sunt mai prost crescuti.1 point
-
Am rezolvat cu qoute, mulțumesc! https://drive.google.com/drive/folders/1oSyi-TAGV7EjQlxeBb0jFVjydlZcJe-U?usp=sharing1 point
-
Ce am scris mai sus pentru telefon era valabil! Trebuie sa dai click intr-un anumit loc.1 point
-
Superba masina si e extrel de bine pastrata si ingrijita . Nu are urme de uzura la interior , volanul nu e deloc zgariat . Suta la suta e o placere . Cum ai gasit-o ? Cum ai cautat-o ?1 point
-
Si eu am patit la fel! Dar daca dai click pe spatiul alb o sa vezi un link, il copiezi.1 point
-
Să o stăpânești sănătos! Voiam să zic de emblema aia M de pe trim ca strica tot :))), dar ai zis tu deja ca scoți tot. Foarte faină culoarea în schimb, se vede ca este un negru diferit.1 point
-
Rezolva prima dată problema de la admisie,demontează admisia curățat tot ce e de curățat cu ocazia asta poți să vezi în ce stare sunt și clapetele.1 point
-
am luat setul de Continental sport contact runflat. Sh-uri, dar au 6-7mm profil. Și ce-mi plăcea cum arată pe spate așa cu puțin stretch1 point
-
Hehe! Tare! Mulțumim frumos Alex! Insa nu apare nimic, probabil nu s a atașat?1 point
-
1 point
-
Chiar si asa… e break, degeaba! Gandeste-te ca am pe G15, coupe (!!!), 420L portbagaj!!! Nu ai cum sa iti iei break cu 430L portbagaj. Nu ai cum! Aici e problema… nu la xdrive…1 point
-
Cum a zis mase.. posibil sa ți piardă inclusiv și pe la capacul superior in afară de termoflot. Posibil sa ai și ceva consum de ulei, însă prima dată trebuie sa rezolvi pierderile astea mari, inclusiv ăla de la vibrochen. Ai schimbat distribuția sau a umblat cineva acolo? Nu prea am văzut N47 cu pierderi ulei pe la simering vibrochen de la cutie.1 point
-
Uleiul de pe capac este de la galeria de admisie defecta (pierde ulei pe langa axul de la clapetele din admisie în zona motorasului de actionare) iar pierderea mai importanta de ulei poate fi de la corpul filtrului de ulei/termoflot.1 point
-
Am vazut masina weekend-ul trecut. Pot spune ca pozele nu-i fac dreptate :)) Este un exemplar de nota 201 point
-
in primul rand schimba termostatul, si daca schimbi termostatul schimba si pompa de apa preventiv, astea au pompe electrice de apa si daca nu stii cand a fost inlocuita, fa-o acum, sunt ambele in acelasi loc si sigur te va lasa cand iti e lumea draga. Apoi daca dupa aceea tot asa e cu lipsa caldurii verifica distribuitorul, sunt 2 electrovalve si mai au obiceiul sa ramana blocate, de aia pe o parte ai caldura si pe una nu, sunt in zona din fata parbrizului, vin doar impreuna ca piesa de schimb. Multi le curata si apoi functioneaza ok.1 point
-
Un mic update, am instalat navigatia 16:9 folosind kit-ul OE de retrofit (cablu special). Extrem de greu de gasit pentru ca nu se mai produce. L-am vanat destul de mult pe tot felul de site-uri pana l-am gasit. La fel si unitatea din bord cu CD, destul de greu de gasit una fara pixeli morti si fara zgarieturi. Nu ca as asculta eu CD-uri, dar ceva nu m-a lasat sa pun una cu caseta. Cu ocazia asta, am facut un refresh si in zona consolei centrale. Am schimbat consola, montat un suport de pahare in locul telefonului Motorola, plus extrem de utilul suport de monede . Toate brand new. Nu erau in stare proasta, dar astea sunt 100% perfecte, asa cum merita masina asta.1 point
-
Daca functia de navigatie a fost activata cu script, trebuie deblocata posibilitatea de a primi codul FSC pt harta (se pune cod lifetime ca sa nu-l mai ceara la celelate updateuri) apoi se introduce manual codul, il accepta si porneste update-ul de harti. Probaabil cand a facut reparatia unitatii a activat functia de navi cu script. Am facut 3 masini asa. Toate E9X. Nu recunoasteau nici un cod FSC pana atunci desi codurile FSC pt harta erau corecte. A cumparat clientul la coduri de s-a saturat. I-am spus din prima faza ca nu are legatura cu codurile ....el nu Batman, batman .... S-a convins pe banii lui.1 point
-
Tare rau jucaria! Sa-ti aduca numai bucurii si sa te bucuri de fiecare treapta inferioara pe care i-o dai! Multi km fara probleme! Spor la condus!1 point
-
1 point
-
https://drive.google.com/drive/u/0/mobile/folders/1oSyi-TAGV7EjQlxeBb0jFVjydlZcJe-U/1oR9SMCBGgZafTTUCFmJqKjNykIdiNavv/1gaFKk0WepuwD-yxNIHv3En7hB2zIt6rl?usp=sharing&sort=13&direction=a1 point
-
Deja circulam impreuna de cam o luna; mi-a luat ceva timp sa ma adaptez de la E92 la G31, initial preferam E92, acum a inceput sa imi placa si G31. Cumparata de la dealer BMW din Germania (BMW Cloppenburg din Gera). Are garantie Premium Selection 2 ani / 200.000 km. Bineinteles - istoric complet de service doar in reprezentanta Gera. Platita din Romania, adusa pe roti de mine. KM la momentul achizitiei: 146.000. Am dorit in primul rand o masina pentru sofer: tractiune spate, M paket, suspensie M, frane M, directie integrala, faruri laser, scaune Sport; Restul dotarilor nu erau musai, ca nu le aveam nici pe E92 (nu are ACC, headup display, 360 view, etc). Puncte forte: neasteptat de agila in modul sport, probabil datorita directiei integrale; foarte bine asezata pe sosea, la orice viteza; confortabila; consum neasteptat de mic - in EcoPro consuma mai putin decat E92 320d - 9% in bucuresti, vs 10-11% E92. Puncte mai putin pe gustul meu: desi are suspensia M, tot e o idee moale; cam izolata de drum, nu simti mare lucru; merge foarte repede, dar nu iti dai seama ce viteza ai daca nu te uiti in ceasuri; mi se pare ca pedala de frana raspunde si ea dinamic, in functie de modul de condus si distanta fata de obstacole (daca nu am nimic in fata in apropiere si franez, pedala e mai degraba moale); in modul sport parca e mai rigida. Dotari: Color: Sophisto-grau brillant metallic Interieur: Leather Dakota/black/contrast blue Editions And Packages S337 M Sports Package S704 M Sports Suspension S710 M Leather Steering Wheel S715 M Aerodynamics Package S7M9 Individual Option High-Gloss Shadow-Line Comfort And Interior Equipment S402 Panorama Glass Roof S420 Sun Protection Glazing S423 Floor Mats Velours S428 Warning Triangle And First Aid Kit S459 Seat Adjustment, Electric, With Memory S481 Sports Seat S488 Lumbar Support, Driver And Passenger S4HA Seat Heating, Front And Rear S4K9 Inter.Trim Finishers Aluminum Fine Cut S4NB Autom. Climate Control With 4-Zone Ctrl S4T8 Outside Mirror With Auto Dip S4U0 Electroplat.Cover/Clip F.Operat.Elements S4UR Ambient Interior Light Multimedia S654 DAB Tuner S676 HiFi Speaker System S6AC Intelligent Emergency Call S6AE Teleservices S6AK Connected Drive Services S6C4 Connected Package Professional S6NW Telephony With Wireless Charging S6U3 BMW Live Operating Area Professional S6WD WLAN Hotspot Driver Assistance And Lightning S548 Kilometre Speedo S552 Adaptive LED Headlight S5AC High-Beam Assistant S5AS Driving Assistant S5AV Active Guard S5DM Parking Assistance System Wheels And Drive S230 Extra Package, EU-Speciifc S2NH M Sport Brake S2PA Locking Wheel Bolt S2TB Sport Automatic Gearbox S2VB Tyre Pressure Display S2VH Integral Active Front Steering Environment And Safety S302 Alarm System S320 Deleted, Model Lettering S323 Soft-Close-Automatic Doors S3MC Indiv.Roofrailing,Mirror-Fin.Shadow Line S3MF BMW INDIVIDUAL LIGHTS SHADOW LINE S801 National Version Germany S851 Language Version German S879 On-Board Literature, German S8KA Oil Service Interval 24 Mths / 30,000 Km S8R9 Refrigerant R1234yf S8TF Active Pedestrian Protection Individual Equipment S760 High Gloss Shadow Line S775 Headlining Anthracite Other Equipment S1CB CO2 Equipment S1CE Recuperation System S1VL BMW Light-Alloy Wheel Y-Spoke 845M JB/GG S9AA Outer Skin Protection S9D5 Entertainment Package S9D6 Fahrerlebnis Paket De SA090 90 Ah AGM Battery Si cateva poze, cu rotile de iarna.0 points
-
Te cred…. dar daca avea masina xdrive, sunet b&w, etc, tot o luai… nu e ca si cum o refuzai ca avea prea multe dotari. Hai sa nu o ardem si noi aiurea… :)))0 points
-
Pai asa sa faci :))) Ca de mine s-au luat ca i-am innebunit cu niste dotari pe care le ai si tu… doar ca tie nu iti zic, direct :)))0 points
-
Pentru ca vb despre ea in 19 pagini! Eu NU am pagina cu masina mea si din 3-4 discutii aleatorii se pare ca deja am innebunit pe unii. Iti dai seama tu ce provoci in 19 pagini :)))0 points
-
0 points
-
Pai eu am facur referire de 3-4 ori la G15 si deja am innebunit frustatii… iti dai seama ce apocalipsa construiesti tu… :))))0 points
-
Bo$$, nu te-am innebunit cu nimic, eu NU m-am laudat cu masina mea, NU am facut Topic despre masina mea sa o laud ori sa primesc laude, cand mi-a cazut motorul la fostul F10 am scris fugitiv in posturile altcuiva ca si mie mi-a cazut si am luat alt motor, injectoare noi, pompa etc… nu m-am plans, nu au facut postari/discutii inutile. In schimb, tu ai facut 10.000 de postari cand ti-a cazut tigaia N47, ai cerut 1000 de pareri unde sa reconditionezi injectoare etc etc…. Iar eu, si nici altii, nu ti-am reprosat ca “ne-ai innebunit”. Eu nu apreciez mizeria asta a romanului, dupa ce isi cumpara o masina de “toti banii lui”, si care nu are anumite dotari, sa inceapa sa denigreze dotarile pe care nu le are, drept fiind unele inutile. Cel care spune CA, intre 2 masini identice ca si an, motorizare, culoare, km, etc… o alege pe aia care e mai slab dotata in defavoarea celei care e mai dotata, este CEL mai mare dobitoc de pe planeta, si clar, nu are drept de opinie. Daca nu ai bani, munceste… daca esti frustat… walk it off! Sterge te rog topicul cu masina ta. Ne-ai innebunit! :))))0 points
-
Iti dai seama… dadu dislike verisorul suprem de la Drobeta Trompeta… care si-a anulat Dpf, Catalizator, senzor de la Dpf, senzor catalizator, motor N47 second hand, injectoare reconditionate “stas” la vericu, ii pute curu’ la masina precum wc-ul din curtea casei de la tzara. Ma bucur ca familia ta se bucura de noxe bune dintr-o masina “stas”, ingrjita de un adevarat pasionat si mare sfatuitor al altora, deasemenea!0 points
-
Fie nu înțeleg mașina asta, fie are o problema dar intermitentă. De 2 zile se încălzește cum trebuie, stă acul de temp ulei mai sus de indicația 70 la drum lung, totul e cum trebuie. Mi-a aparut sa completez antigel, am băgat 1l și m-am speriat că am pierderi si uneori vad abur ieșind pe eșapament, dar poate e doar condens de la vreme rece, si nu se incalzea mașina din cauză că nu era sistemul aerisit bine și mai erau bule de aer??? Good news si bad news combinate. Jantele pe mașină sunt ce trebuie, originale, în două lățimi, erau cauciucurile puse prost. Bad news...am incaltat-o cu 225/40 pe toate roțile, și mi-a venit si talonul nou pe care sunt trecute dimensiunile. Cauciucurile nu prea le pot da înapoi, ca am rulat cu ele, nu mă simțeam în siguranță să mai merg cu cele vechi. Fie merg la risc si la prima oprire sunt victimă, fie dau gaură în buget cu 2 la dimensiune pe spate, si runflat că runflat sunt cele de pe mașină0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00