Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/26/24 in all areas

  1. Da :))) Revin putin la ioniq 6, ma uitam pe youtube legat de masina si am vazut asta, cica asa arata cheia... bai n-ai cum, zici ca e gasita in punga de pufuleti.
    6 points
  2. Si un video cu cum merge din interior, se poate observa fericirea de copil la final:)) Ca si constatari ulterioare: trebuie schimbata garnitura baii de ulei, pierde ulei pe acolo si inca ceva, aici caut sfaturi. Cat ne-am plimbat cu masina all good, nicio problema insa cand a stat inauntru, cu motorul pornit, antigelul a inceput sa dea afara si am constatat ca ventilatorul nu mergea la maxim, desi fierbea antigelul. La comanda din tester ventilatorul porneste la maxim fara probleme, insa ma gandesc ce poate cauza acest comportament. Ma gandesc poate la releul de comanda sau poate un fir dus si nu mai da comanda de a porni ventilatia cum trebuie cand detecteaza temperatura inalta? Later edit: plimbarea cu masina a fost facuta pe un drum privat, inchis circulatiei publice. So don’t judge
    3 points
  3. Salutare, In urma unei febre care m-a apucat, fiind mare fan al modelului E92 si simtind nevoia de o masina pe benzina cu motor ceva mai maricel ca sa simt ca mi-am facut si eu baiul, am facut un mic impulse buy de care sunt tare curios daca va fi o greseala sau nu :)) In primul rand, mega multumiri colegului @Wolff cu care am vorbit sa achizitionez masina lui, oferindu-mi toate detaliile si ca m-a suportat dupa ce m-am sucit un om de nota 1000+ By the way, sunt atat de entuziasmat incat postez pozele pe care le-am primit de la cel care s-a ocupat de adus masina, eu inca nici nu am vazut-o :)) Masina in cauza este un E92 din 2011, motor N55 de 3 litri cu cateva lucruri mai speciale: - culoare individual BMW Azurite Black - ACC - hill descent control - faruri bi xenon adaptive si asistent faza lunga - senzori parcare fata-spate - pachet lumini - pachet M - scaunele electrice cu memorii Ce mi-ar fi placut ar fi fost un sistem audio mai decent, dar cine stie, idee de retrofit. Ca detalii: masina are full istoric BMW, un sg proprietar, asta m-a si convins sa o iau pe aceasta. Toata intretinerea plus majoritatea bolilor cunoscute ale acestui motor rezolvate la BMW. Pana si tiganiile de badge-uri M sunt cumparate si montate la BMW. Acum, poze si video: Ca si planuri in mare de viitor: Mentenanta: schimbat toate filtrele, uleiul, bujii, bobine, ulei cutie de viteze si simeringuri mecatronic Retrofit: Mi-ar placea un Logic7 ca sistem audio, sa vedem cand se gaseste ceva ok Modificari: Colantat trimuri geamuri in negru lucios si trimuri interior probabil tot in negru lucios, daca aveti alte idei I'm open to them. Masina are deja chargepipe schimbat. Planuiesc sa mai adaug si un intercooler putin mai mare si sa ii fac un Stage 1+ cu MHD, soft cutie XHP Stage 3 si cam atat. La mentenanta sigur o sa mai adaug, sa vedem ce mai descopar pe parcurs si revin si aici Ah, si sa nu uit, scos toate badge-urile cu M si scos acel eleron hidos de pe portbagaj Btw, daca cineva are experienta cu acest motor, tare vreau sa aflu ce bujii ar fi cele mai recomandate. Am innebunit cautand pe forumuri :))
    2 points
  4. BMW Road Map Europe EVO 2024-1 https://drive.google.com/drive/folders/1oSyi-TAGV7EjQlxeBb0jFVjydlZcJe-U?usp=sharing
    2 points
  5. Ambele Ioniq (5 si 6) sunt intr-adevar f spatioase si se conduc bine. Ce este de neinteles in schimb este cum nu ai Android auto/Apple car play wireless in anul 2024. Cum dracu ai atata tehnologie dar iti trebuie fir sa poti avea aplicatia? Absolut hilar. Sa nu mai spun ca la pretul asta "bun" de 35K mai tre sa pui niste banuti sa iti iei fir de telefon
    2 points
  6. Bai cata exagerare, a stat omu in masina cu motorul pornit cat timp astepta pe cineva si a dat cu noxe, asa ceva... ati luat-o pe ulei chiar daca aveti masini electrice, cu treaba asta cu masina pornita, mai schimbati si voi subiectul.
    2 points
  7. Salutari tuturor O intrebare rapida. Am diferentialul spate stricat (.. rulmentii ..) la X3 F25 si am luat altul 2nd. Pentru montarea diferentialului este nevoie sa se desfaca si suruburile de prindere ale bratelor suspensiei spate? Sau se poate scoate diferentialul mai usor, fara sa demontez parti din suspensia spate? Ma gandesc ca daca il las usor jos, dupa ce desfac piulita de prindere a cardanului si celelalte suruburi de prindere, pot scoate planetarele fara sa mai desfac suspensia (cel putin intr-o parte). Poate cineva sa imi confirme sau infirme ipoteza? Va intreb pentru ca mi se pare exagerat pretul (minim 150 euro) cerut de mecanic pentru demontare/montare dif spate si poate ma apuc chiar eu de "operatie". Merci
    1 point
  8. Nici vorba sa consume afara mai mult g30 530d xdrive, non xdrive nu mai zic. Pe autostrada sunt diferentele si mai mari. La 140 ia cam 6.5 la suta. Tu compari consum de autostrada mers constant cu 160 km/h cu medie de 71 la ora:)), normal ca la 160 ia 7-8:)) cred ca benzinara mers constant cu 160 sare de 10.. G30 ul consuma ff putin in afara orasului, zic ca am avut aproape 4 ani unul. Eu scoteam si sub 6 la mers incet, la mers normal cam 6.5-7.
    1 point
  9. Tot degeaba. E pt scurta durata. Nu ajungi la Cluj inaintea unui 116i orice ai face.
    1 point
  10. Cand am luat permisul, in regulamentul privind circulatia pe drumurile publice (parca HG 772/1966) era un articol care stipula ca este obligatorie reducerea vitezei "pana la limita evitarii oricarui pericol" in numeroase situatii, printre care curbe periculoase sau lipsite de vizibilitate. In mod evident, era o regula absurda si totodata draconica; pentru orice accident care se intampla in situatiile din lege, toti soferii implicati erau vinovati. Din cate tin minte, regula a fost eliminata din codul rutier acum mai bine de 2 decenii. Decizia instantei in cazul accidentului de la Cluj dintre VW si Skoda - discutat mai sus - cred ca a fost foarte corecta si poate constitui o buna referinta de jurisprudenta, in viitor. Tind sa cred ca aceeasi judecata, aplicata cazului de la Craiova, descris de tine, ar incrimina soferul BMW-ului.
    1 point
  11. Eu aseara am primit flash-uri de la un Tesla Model 3 SR Highland pe DN1, s-a luat cu mine pe Centura si dupa ce a crezut ca se tine, s-a dat pe dreapta si si-a continuat drumul cu 100 km/h. Daca il stie cineva, avea B xxx BEL, nu e frumos sa te pui cu baietii cu benzina ca iti papa bateria. End of story.
    1 point
  12. Cred ca mai depinde si de situatia din teren: drum drept, vizibilitate, etc. In 2020 a fost un accident in Craiova intre un taxi si un bmw volan dreapta. Taxi avea cedeaza sau stop (nu mai tin minte), bmw-ul circula pe drum cu prioritate cu 130 km/h, dupa o curba care limita vizibilitatea taxiului. Pe camerele din zona se vede cum taxi-ul opreste, se asigura, pleaca si, ulterior, este spulberat de bmw. Toti 4 din taxi au murit pe loc. Nu stiu cum s-a incheiat cercetarea, teoretic taxi avea cedeaza sau stop, practic a facut tot ce se putea ca sa se asigure. Repet, bmw-ul venea dupa o curba, cu 130, volan dreapta. Am fost de cateva ori acolo, in ambele situatii si eu nu consider taxiul vinovat.
    1 point
  13. Ai scos cardanul? Daca da, l-ai scos cu totul sau doar jumatate? Cand ai montat bucsile, ai verificat sagetile de pe ele? Orientarea lor e importanta.
    1 point
  14. pur si simplu... MINUNAT ! felicitari, sa o conduci sanatos si bucuros ! succes si multa bafta !
    1 point
  15. In Galati cred ca au furat senzorii, ori i-au montat in casa, ori le-au facut soft :))))
    1 point
  16. Pretul e super bun si ioniq 6 cred ca are si V2, sper ca din ce in ce mai multi sa bage acest v2l. Mama, nu ma asteptam. Am trecut odata prin galati prin vara si lucrau la toate strazile era plin, plin de praf :)). Nu stiu cat de buni sunt toti senzori astia dar daca toti sunt asa buni, trebuie sa ne mutam in Galati celalate 2.
    1 point
  17. Galati pare ca sta foarte bine, cred ca nu tin oamenii masina pornita iarna sa se incalzeasca iar vara sa se raceasca, ar trebui facut un studiu :D. Wow, foarte bun pretul obtinut.
    1 point
  18. Mi am amintit și fac dublu post.. m as fi băgat și eu la o electrica cu voucherul de 10.000 de la stat, dar 5.000… nu mai vreau. La programul de panouri, am reușit sa ma înscriu, dar din cauza ca am atașat cf ul de pe teren, pentru ca trebuia și ăla de pe casă ( fiind duplex) m au respins și am pierdut programul. Acum se va da 10.000 lei in loc de 20.000 și sincer o sa pun pe banii mei tot, nu mai stau 1-2-3 ani până sa mi pun. Refuzat nu pentru ca nu sunt în regulă cu actele și pentru ca nu am fost atent, este vina mea, însă faptul ca nu poți corecta in program o greșeală.. zici ca stau la panda sa te refuze. Asta e.. greșeala mea. La mașina electrică nu voi mai greși, nu voi mai aplica, nu voi mai cumpăra. Și a luat un cunoscut ioniq 6 cu 35.000 de la 67.000 , cu tot cu vouchere, rabla și ceva discount ofertă la Hyundai, baterie de 75, foarte tare specificațiile, foarte spațioasă mașina și foarte faină, aș fi luat și eu acum pe loc la suma asta, mașina asta, însă niciodată la 40k +.
    1 point
  19. Sunt curios la primul pe drum cu noul membru, îmi propun să nu fac aproape nici o depășire și să merg în limitele viteză, sunt curios cat mai consuma cazanul, ultima dată la un drum din ăsta scosesem 4,3-4,5 în 2017 pe 200 km.
    1 point
  20. Sa o stapanesti sanatos! Care a fost pretul de achizitie? As zice asa la prima vedere in jur de 18k?! As mai verifica asa: - garnituri filtru ulei (sunt 2 bucati, usor de schimbat) - pompa de inalte (HPFP) daca nu ma insel e aceeasi ca la N54 unde crapa - sistemul de valvetronic (exista un piston care baga ulei si de multe ori acesta se infunda cu diferite depuneri) - cureaua si rolele de accesorii (asta e evident da am zis sa o trec totusi) - pompa de apa care se schimba la aprox 90k km daca mai tin bine minte - mickey mouse flange (https://www.fcpeuro.com/products/bmw-aluminum-coolant-hose-flange-rein-chc0609) - curatat supapele de depuneri de carbon, cum a recomandat si bogdanx - vis a vis de bujii eu as merge pe OE, daca vrei doar un stage 1. Daca totusi vrei sa faci upgrade, cele de m3/4 Cam atat din cap. O sa inveti multe despre BMW, piese si mecanici (daca nu iti faci tu singur lucrarile) cu acest motor
    1 point
  21. E și un studiu din ăsta cu hărți pentru infrastructură, corupție, locuri de muncă, salariu vs prețuri? Hai să ne rujam, dar la cur avem rahat. Dar hai să ne rujam pe banii noștrii, dar rahatul e făcut de alții și pus la fundul nostru gratuit. Traducere, hai să ne cumpărăm electrice ca e poluare ca e pentru sănătatea noastră, dar toate celelalte probleme nu țin de sănătatea noastră și nu avem ce să facem ca trăim în România.. măcar să schimbăm ceva ce putem, pe banii nostrii, din salariile noastre foarte bune, nu?
    1 point
  22. frumoasa masina si e o piesa rara in zilele noastre, personal as fi luat-o manuala dar daca o folosesti mult in oras, merge si asa, desi nu i masina de chinuit prin oras. Daca iti da antigelul pe afara e mai degraba pompa de apa care nu mai duce debitul necesar, nu i de la ventilator problema mai ales ca din tester merge, comanda din tester tot prin ecu se face deci si releul functioneaza. Daca tot dai baia jos sa o resigilezi, verifica cuzinetii, si astea au problema cu invartitul lor din cauza uzurii, asa ca mare atentie la acest aspect. Nu ai zis nr de km, dar daca esti aproape de 200k km, neaparat fa inspectia cuzinetilor!
    1 point
  23. Da, dar ar trebui să apară pe diagnoză, mă gândesc ca dacă ia dat check din diagnoză, i a și făcut, însă nu a apărut nimic.
    1 point
  24. Am pățit la alta marca de masina exact același lucru cu ventilatorul, a fost de la un fir întrerupt
    1 point
  25. Ai depășit 50 km/h peste limita legală? Ai grijă ca vine @TKD29 imediat. Stiu.. te înțeleg cu privire la a nu putea sa mergi legal, mai ales cu o mașină puternica.. am avut câțiva bolizi de genul pe mana.. doamne ferește. Însă e reală treaba, cu cat e mașina mai puternică cu atât tinzi să mergi mai tare.. nu prea ai cum să nu.
    1 point
  26. Senzorul de temperatură sau releul de comandă de pe ventilator.. dar dacă zici ca funcționează la maxim din tester, țin sa cred ca e vreun senzor de temperatură, el nu știe ca a ajuns apa la o temperatură la care ar trebui să pornească. Grija sa nu arzi garnitura de chiulasa.. Pe diagnoză nu apare nimic? Acum am văzut, deci zici ca atunci când stătea pe loc? Totuși ciudat.. asta după plimbarea avută? Ai pus mâna pe furtunuri? Sunt tari?
    1 point
  27. chestie de obisnuinta , nu neaparat nesimtire dar in genere oamenii sunt deranjati din varii motive , ca Don Quixote, undeva e o moara de vant , ce am observat ca de cand am benzinare nici macar nu aud motorul la diverse stationari, era bine daca lasam startstop pornit , dar totusi de ce start stop oprit nu va deranjeaza ca teroretic ala a fost creat pt economie si evident celebra poluare , sau inca nu s-a pornit urmarirea acestei himere ? Care e momentul care va declansa acuzarea , judecarea si blamarea acestei proceduri facuta de multi proprietari din varii motive si sunt masini care din 2017 nu mai au buton de anulare si e nevoie de codare sau interventii artizanale . just curios . Eu cred ca dupa ce vom fi toti electrificati in o forma sau alta , se vor mai gasi niste motive ca nu ai stins becul , ca descarci bateria pe loc sa tii ac sa nu transpiri pe undeva si tot asa . Adica daca vrei esti deranjat de ceva . Motivul e mai mult sau mai putin important.
    1 point
  28. Nu e niciun cuvant urat si nici o jignire, o simpla observatie. Nu fac parte din nicio tabara, nici nu tin motorul pornit, doar ca si eu la randul meu imi exprim, poate mai "ciobaneste" si usor ironic, opiniile incercand sa gasesc niste argumente dar nu vad niciunul, inca mai astept sa vina cineva cu niste masuratori sa vedem cata poluare se face de la cei care tin motorul pornit, cu totul chiar (adica masini de politie, masini de paza, etc). Treaba este simpla: cand vezi un golf 4 1.9 tdi cu motorul pornit este simplu, daca poti, ocoleste masina. Cu drag.
    1 point
  29. Nu stiu exact cum ai ajuns la raspunsul asta si cum reusesti sa te contrazici singur. Tu esti cel care a comparat stationarea cu o masina electrica sau o norma noua si te citez "Deci bani ca sa lasi cotetul pornit sunt. Daca bagi o norma noua, brusc e conspiratie. Iti vor banii. Se ia mancarea de la gura copiilor... Ipocrizie? neah... " Nu e ipocrizie nu. Bani sa lasi cotetul pornit sunt dar nu de o masina cu o alta norma sau mai noua. Acu 10 ani duduia grupu de e46 si e60 2.0d (si aveau 10 ani vechime atunci) facute frumos, ingrijite, erau laudati, erau meetinguri. Cand mergeam la drifturi, cand se faceau burnout cu e30 nu mai lesina nimeni de la miros. Acum orice masina diesel mai veche de 5 ani e o bomba ecologica. Sa-i ardem pe rug. Toti sunt niste inclulti da eu sunt mai destept ca opresc motoru. Am rezolvat poluarea din oras. Si nu, nu vezi 5are si 7are de sun 5 ani cu motorul pornit pt ca au start and stop, se opresc automat si le merge caldura/ac. D-asta e tara asta unde e. Orice romanas care se realizeaza un pic, isi ia ceva mai bun, da cu hate pe aia mai amarati. "Masinile pornite sunt in general sub 10k". Adica "saracii", in general, sunt mai prost crescuti.
    1 point
  30. Felicitari! Sa o stapanesti sanatos! Pentru bujii: https://f30.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1531734 Legat de trimuri, investigheaza daca ai optiuni sa faci cu hidrotransfer. Eu am luat masina cu trimurile originale s438 dar erau facute un fel de brown carbon cu hidrotransfer, rezista bine si arata foarte ok. De asemenea la motor, daca nu s-a facut, fiind injectie directa, intereseaza-te de o curatare a carbonului pe partea de admisie/supape.
    1 point
  31. Super mișto!!Sa te bucuri de ea!!
    1 point
  32. Am intalnit un roman fericit....
    1 point
  33. Eu nu am stat cu motorul pornit aiurea niciodata, de cand ma stiu. Dar sunt de acord cu Bala, cu cat masina e mai veche si mai ieftina, sansele sa vezi motorul pornit aiurea la ea subt mai mari. Masina mai ieftina si mai veche inseamna in general saracie, iar sarcie inseamna in general prostie. Rar se gaseste substitut pt educatie. Putini dintre oameni au facut bani la pacanele, prin trafic de substante si oameni, fotbal etc. Dupa cum a zis Bala, cu cat omul e mai prost, va sta cu motorul pornit la masina, iar omul prost de regula conduce o masina ieftina si uzata, iar omul prost (aproape implicit sarac) cu masina ieftina si uzata are mereu ceva de demonstrat. A se urmari aceste aspecte la masinile parcate. Pe de alta parte, revenind la masina electrica, am vazut conditiile in care se extrag materiile prime pt baterii, conditiile de reciclare, electricitatea produsa de centrale pe baza de combustibili fosili super poluanti (pacura, carbune) etc. Mutam poluarea de la noi de acasa la altii despre care nu ne pasa. Gasesc amuzant sa sustii ca conducand o electrica/hibrida contribui la salvarea a ceva. Doar muti gunoiul de la tine la altii. E si asta o strategie. Mai rentabil gasesc a pune taxe aberant de mari pt masinile cu motoare de peste 3 litri si la masinile peste un sfert de mil de km ( de ordinul multor mii de euro pe situatie) insa in democratie nu ai puterea sa ii faci consumatorului asta. LATER EDIT Mai este o categorie de barbati pe care ii vezi cu motorul pornit fara a fi necesar: cei care au o p-zda in masina (deci nu femeie, ci p-zda). Aia au un complex al inferioritatii pe multe laturi toate denotand nesiguranta: lipsa de sula, lipsa de creier si lipsa de bani, iar motorul pornit e cu scop de ajutor cu scopul de a da un mesaj subliminal p-zdei.."nu e cum pare". A se urmari si asta. In multe masini parcate cu motorul pornit gasesti de regula un handicapat insotit de o p-zda.
    0 points
  34. M-am decis, i-am facut anunt si am pus-o la vanzare, sau schimb cu un cabrio la fel de bn intretinut (mi-a cam picat cu tronc pe Z4 ) https://m.olx.ro/266535185/?bs=olx_pro_listing
    0 points
  35. Pai asa sa faci :))) Ca de mine s-au luat ca i-am innebunit cu niste dotari pe care le ai si tu… doar ca tie nu iti zic, direct :)))
    0 points
  36. Despre ce “nevoi” vorbim noi aici?! Aproape toti isi cumpara masina cat mai full, cat mai iefitine, dupa care anuleaza tot de pe ea gen ca “nu e nevoie, legile sunt degeaba” etc. Nu va mai luati masini pe care nu vi le permiteti!… pt care gasiti scuze dupa “ca nu ninge, nu mergem, nu facem, nu e nevoie”.
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.