Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/27/24 in all areas

  1. Dupa o excursie de aproape 5000km, masina s-a comportat exemplar. A implinit deja 80.000km si 1an de cand e la mine. Consum 7.9% (cu o cutie mare pe plafon). Cu fostul E90 320d am scos 8.5%, viteza medie ceva mai mare, fiindca tura asta am dat si prin Elvetia si acolo am mers ultra-regulamentar cateva sute de km (si tot am muscat o amenda). Si, ca totusi sa nu se termine totul cu bine, cand am ajuns acasa si am dat jos cutia si barele de pe masina am reusit sa rup un capacel ce acopera locul unde se fixeaxa barele, pe plafon, atunci cand am vrut sa le inchid la loc. La E90 le foloseam frecvent si erau mega-tzapene, la G30 au pus un rahat de sistem care odata deschis ai 80+% sanse sa nu le mai poti inchide si sa le rupi, iar solutia oficiala este sa inlocuiesti intreg trim-ul + vopsit, capacelul ala nu se gaseste de cumparat separat. Tipic BMW, pt o piesa de 1 Leu, trebuie sa cheltui 2000 (cum am facut si la galeria de admisie de la E90 - pt un o-ring de 1Leu am dat 4200Lei pe galerie noua) Sunt curios daca a mai patit cineva problema asta (este extrem de comuna) si daca a gasit o solutie mai ieftina pt reparat. Am gasit pe eBay un set de capacele (prin Turcia), insa nu stiu daca pot fi schimbate - https://www.ebay.com/itm/395123362497
    1 point
  2. Super consum! M-ai convins! iX50 sau M60 sunt singurele modele care fac sens in acest moment. iX40 nu-l vad deloc potrivit si util la drumuri lungi. In afara de frustrari, nu cred ca-ti poate trezi alte trairi.
    1 point
  3. Multumesc frumos si abia astepta sa vina, joi, peste 2 zile se ridica din Germania si ....de aici incepem calatoria impreuna
    1 point
  4. Probabil ca ai dezechilibrat cardanul Trebuia introdus in aceiasi pozitie in care a fost echilibrat initial
    1 point
  5. Am observat o chestie la al meu n57, cu uleiul din reprezentanta a consumat 200ml în 7500km, uleiul luat de mine de la autototal în 7500km a mâncat 750ml. Acu am luat de pe autokarma iar următorul o sa merg iar la reprezentanta și o sa pot compara exact, dacă revine la consum de 200ml cu cel de la reprezentanta înseamă ca ceva nu se potrivește și o sa renunț la a mai cumpăra ulei din alta parte. Sunt curios și asta de la autokarma.
    1 point
  6. Man, nimeni nu e impotriva masinilor electrice. Nimeni nu e impotriva unui aer mai curat si o clima normala pentru tara asta sau global. Toti ne dorim o viata mai sanatoasa pentru noi si copii. Ideea e ca nu sunt masinile electrice solutia universala si nici un caz nu cred in disperarea astea sa trecem la EV sau bubuie planeta. Mai ales ca disperarea e in UE, putin in SUA, iar in rest...mai putin. Daca zici ceva de EV negativ in 2024 automat te doare undeva de mediu. 5000 de articole ca ce bune sunt, dar nu zice nimeni costul enorm al acestei solutiii. Ca noi inca nu stim cum sa reciclam bateriile. Ca nici o tara nu are infrastructura necesara sa treaca si 25% din populatie la electrice. Noi in Romania nu avem posibilitatea sa producem atata energie electrica. Ca se va impozita/acciza curentul din ce in ce mai mult. De unde crezi tu ca o sa vina diferenta de incasari la buget din vanzari scazute ale combustibilului? Din alte impozite. Si eu sa sar sa cumpar masini mai scumpe, cu adaos mai mare? Sa plafoneze profitul producatorilor auto la 5% la nivel european si sa vezi atunci masini electrice sub 20.000. Am fost in cautare de masina luna asta si am trecut si pe la Dacia. Springul cu rabla e 10.000 ca si anu trecut, desi tichetul rabla e cu 5000 euro mai putin. Am intrebat daca e calculat cu tichet la 10.000 si mi-a zis nu. Da Renault diferenta. (7200 euro zicea ea). Tesla a ieftinit masinile cu 5-10.000 euro. VW si ei cu sume un pic mai mici. Pai astia daca au profitabilitate mica imi vand mie masina in pierdere? Iubeste Musk planeta sau pe mine sa le vanda in pierdere ori la cost?
    1 point
  7. sub, am negociat cu ei, iau des masini de le ei, colaborez cu ei... ii recomand mereu si...m-au ajutat si ei nu stiu cum o sa ma descurc cu rotile pe 22, dar vad eu :)) si mi-au dat si rotile de iarna pe 20, tot roti M
    1 point
  8. Masina a intrat azi in reparatie. Pentru cine are ochi sa citeasca si urechi sa asculte. Cand masina incepe sa aiba erori de lambda foarte bine e ca sa nu se mai mearga cu masina pentru ca poate dauna foarte grav motorului. S-au dat azi bujiile jos, care nu au decat 15 000 de km, dar arata foarte rau. Din cauza ca am mai tras de masina 2 saptamani desi mergea foarte rau. Dupa un test de compresie situatia nu arata deloc roz.. 8 pe cilindrul 1, 9 pe 2, 11 pe 3 si 13 pe 4. Maine probabil aflu exact ce se mai gaseste in motor. Foarte suspecta situatia, mereu dimineata la prima cheie masina mergea bine pana incepeau sondele lambda sa intre in lucru, si cateodata chiar si cu motorul cald masina mergea ok. Pana in momentul de fata planul e sa refac chiulasa complet, cu ghiduri si simeringuri, rectificat scaune supape, honuit cilindri si segmentat, sonde lambda noi plus sonda nox. Vedem daca va merge bine cu injectoarele care sunt acum pe ea, daca nu, trebuie sa le inlocuiesc si pe alea, daca valorile lor o iau razna dupa ce se reface si se inlocuieste tot.
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.