@HitmaNLive Sfatul meu ar fi sa nu te grabesti, ci sa mai analizezi si sa aprofundezi situatia macar cateva zile. Cred ca iti lipsesc informatii fundamentale, fara de care reconditionarea ar putea sa nu iasa bine.
Daca blocul motor nu are camasi presate, atunci foarte probabil peretii cilindrilor sunt din Alusil. Alte variante ar fi Nikasil (dar, din cate stiu, BMW nu mai acopera cu Nikasil din "era" M60 / M52), sau PTWA (plasma transferred wire arc thermal spraying) dar care este imposibil intrucat a fost introdus in industria auto dupa incetarea fabricatiei lui N43.
Daca cilindrii sunt din Alusil, atunci segmentii sunt si ei proiectati sa lucreze pe o suprafata din Alusil, nu din fonta (cazul bucselor). O prima problema.
A doua problema este daca acolo in zona exista un atelier cu tehnologia si know-how-ul necesare pentru a realiza bucse (camasi) atat din materialul potrivit aplicatiei (de unde il procura?) cat si cu precizia corecta, pentru a freza blocul motor la cota care sa asigure nivelul ideal de interferenta bloc-camasa astfel incat, in timpul exploatarii, camasile sa nu se deplaseze (blocul si camasile se dilata diferit), si, in fine, pentru a honui cilindrii astfel rezultati cu o precizie de 0,005mm ovalizare si 0,01mm conicitate. Presand bucse realizate ad-hoc intr-un bloc de aluminiu frezat ad-hoc, m-as mira sa se poata honui cu precizia aceea, fara torque plate. A mai efectuat acel atelier operatiuni similare la alte motoare BMW cu bloc de aluminiu, care apoi au functionat fara probleme macar cateva zeci de mii de Km? Daca da, eu unul sunt mut de uimire si totodata imi exprim respectul pentru acel atelier.
O alta optiune ar fi sa cauti un motor (mai degraba in strainatate decat in Romania) de acelasi tip cu al tau si pentru care ti se ofera garantie. S-ar putea sa nu coste semnificativ mai mult, dar macar montezi pe masina un motor BMW.