Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/02/24 in all areas

  1. Salut,dupa cum spune titlul am reintrat in club cu un 730dA din 08/2001. Dupa 320d E46 Fl din 2002 si dupa un x3 E83 3.0dA din 2006 (ambela ajunse in romania). Masina cu 156k (in ultimmi 11 ani a facut 3000km),cam cheala dar ma multumesc ca are km putini, nu e modificata deloc (deocamdata ),urmeaza schimburile de lichide + filtre si jante pe 18 cu 235/50 fata si 255/45 spate.
    11 points
  2. Trebuie schimbat capacul culbutori, degeaba schimbi garnitura. Se deformeaza acel capac din plastic si nu mai ajunge sa etanseze bine, uleiul scapat ajungand pe corpul DPF-ului. Atunci cand asta din urma isi face regenerare, tot acel ulei ajunge sa arda, prin urmare iti intra fum in habitaclu si nu numai. Este o problema comuna la N47 din pacate. Nu stiu daca a aparut intre timp vreo varianta AM, dar e recomandat pe asta cica sa pui altul original, aka OE.
    2 points
  3. Am patit la G30 , verifica siguranta prima data, daca siguranta e buna atunci e cablajul care duce la bricheta. La mine sigurantele au fost bune dar din pacate cablajul a fost problema si am lasat-o asa.
    2 points
  4. EAST: https://mega.nz/folder/rjxgULIb#ys0tjsndkJz8X5R57DbbQg WEST: https://mega.nz/folder/XqZTDZQY#uBl-EBClp59YgpZehOlWMw
    1 point
  5. stii ce e funny? ca x5 ala al tau a fost probabil schimbat la 30k in anii de garantie, tu acuma degeaba il schimbi la 3k sau la cat ai zis ca il schimbi
    1 point
  6. da eu sunt ala care ma uit la 2 lei , imi pare bine de cunostinta
    1 point
  7. Am un prieten care a achizitionat de curand o astfel de cheie, dupa 2 zile a returnat-o. mergea greu display-ul, se consuma repede bateria, nu are nici o treaba cu cheia originala de bmw. Sfatul meu este sa ramai cu cheia originala a masinii. Sunt niste prostii am pe olx, fb, da nu au nici o treaba cu cea oe.
    1 point
  8. In principiu, la fiecare generatie de harburi din firma, eu am avut-o mereu pe cea mai scumpa si stiu ca pot impinge aceasta cerere a mea pana la nivel de Bentley cu sanse micronice de reusita, insa care pot fi jucate. Acum vreo luna ma gandeam sa pun eu diferenta de bani pana la Panamera, insa cu scandal si amenintari, or sa plateasca ei tot, desi stiu ca ma va injura toata lumea de la mic la mare. Asta pt ca sunt 7 firme relevante in domeniu, a noastra este abia a 7-a, iar firma atarna de mine, desi cu mine in echipa firma este extrem de solida. Cu marketshare sub 3%, noi (eu) vindem produsele cele mai scumpe de pe piata si astfel cei pana in 3% marketshare valoreaza in bani spre 10% din piata, care e decent. Lumea este constineta ca daca plec la oricare 5 firme din cele 6 ii distrug intre 3 si 5 ani neavand nicio sansa sa se regrupeze. Daca plec la a 6-a, ii bag in faliment in 2-3 ani maxim. Evident ca ei se tem cel mai mult de a 6-a. Firma este condusa de insi de 65 de ani care cred ca lumea mai functioneaza dupa modelel de business american de acum 50-70 de ani si nu am cu cine sa ma inteleg. Ca atare, sa plateasca.
    1 point
  9. Am ajuns si la 100.000
    1 point
  10. Există românească cu mult mastic (mastic bun loctite) însă da.. problema este capacul. Mai există varianta în care service ul nu schimbă cum trebuie garnitura aia.. nu curăță cum trebuie, multe cazuri în care problema este nepriceperea..
    1 point
  11. asta a fost acum un an, preturile nu mai sunt acelasi, benzina s-a ieftinit , kw s-a scumpit. dar in uk chargerele pe autostrada sunt exorbitante, totdeauna vei plati mai mult facand asta. testul corect in opinia mea ar fi fost incarcat acasa la mers si fast charger la intors , pentru ca asta ai face in viata de zi cu zi, si atunci electrica ar fi fost mult mai ieftina
    1 point
  12. Hopaa, eu am vandut F10-le saptamana trecuta si am cumparat un F31 2.0D 163 cp fix pt carucior copil si alte bagaje.....DAca nu incape caruciorul va trebui un X3 sau X5 ceva. Alta varianta ar fi seria 3 GT. Lu nevasta-mea oricum nu i plake combi
    1 point
  13. Cred ca multă lume susține afirmația ta, mie mi ar place tare un e38 alpine wite.
    1 point
  14. Ala din poza e modul tv nu amplificator audio
    1 point
  15. Este un subiect dificil si cu opinii divergente. Scopul principal al uleiului de rodaj este sa permita pieselor noi sa isi (evident) rodeze corect suprafetele de contact. In principiu, in orice motor sunt doua categorii care necesita atentie deosebita: Rodarea segmenti - cilindru, in ipoteza ca segmentii sunt noi si cilindrii au fost honuiti. Foarte pe scurt, dupa pornirea motorului nou (sau nou reconditionat) segmentii si cilindrii incep sa se "pileasca" reciproc. Aceasta rodare trebuie sa fie suficient de agresiva incat suprafetele rezultate sa etanseze cat mai bine, dar fara a ajunge la o uzura prematura. Rodarea axa cu came - culbutori / tacheti (dupa caz). In primul rand, inteleg ca tu nu vei inlocui elemente din trenul de distributie (cu exceptia, cel mult, a lantului). In al doilea rand, acest subiect este in mod particular sensibil pentru motoare cu doua supape pe cilindru, arcuri de supapa puternice si la care exista frecare intensa prin alunecare intre came si piesele in contact direct cu acestea. Din nou, nu este cazul motorului N43. Punctul 2 de mai sus ar fi impus un ulei cu continut ridicat de ZDDP. Dar, din motivele indicate, acest parametru este neimportant pentru tine. Punctul 1 impune utilizarea unui ulei care nu are calitati de ungere exceptional de bune (cu alte cuvinte, daca uleiul unge prea bine, nu se mai realizeaza rodajul corect segmenti - cilindri, consecintele fiind o compresie mai redusa si un vesnic consum de ulei). Pe scurt: este OK sa faci rodajul cu un ulei mineral sau semi-sintetic. Nu este o idee buna sa folosesti ulei pur sintetic. Nu ai nevoie de ulei special pentru rodaj. Cel mai important insa este sa faci corect procedura de rodare a segmentilor, imediat ce pornesti motorul dupa ce ai finalizat reconditionarea. Desigur, primul ulei (cu care vei face rodajul, chiar daca nu este special "de rodaj") trebuie inlocuit dupa max. 1000Km, dar nu mai mult de 12 cicluri complete // motor rece // -> // motor la regim termic normal //. Daca e necesar, mai discutam pe acest subiect.
    1 point
  16. ajung să iau mașina in 30 de minute și revin cu ce am pe stâlp, dar tot ce am găsit pe net e ca trebuie să fie 2 lățimi 18. Sa vedem, poate am noroc și am si setup "square" pe acolo..
    1 point
  17. Martorul poate să apară dacă ai furtun admisie spart și pierde presiune, dar mai sunt și alte situații când se aprinde, deci diagnoză că restul sunt presupuneri...
    1 point
  18. https://disk.yandex.ru/d/vGnbhkOpgjxOrw Nu necesita conexiune online.
    1 point
  19. In anul 2007 (!) am reconditionat la Rune (vezi: rune.ro) un cardan de BMW E28. Au inlocuit crucile cardanice si l-au echilibrat. Au facut o treaba excelenta, mult peste asteptari. Nota bene: acum suntem in anul 2023.
    1 point
  20. Nicio sansa ! Echilibrari dinamice, cat de smecher ar fi atelierul, vezi doar in fabrica. Iti spune Stan Patitul.
    1 point
  21. 1 point
  22. Am vazut prize trase de la iluminatul public din spatele blocurilor, bagat putin sub pamant si ascuns :)))
    0 points
  23. Am vazut eu un prelungitor dus de la etajul 6-7 acum vre-un an
    0 points
  24. Benzină o să se scumpească, mai ales în RO, din cauza accizelor mărite din vară. Referitorul la postarea de mai sus despre cum români opresc și stau cu motorul pornit și am zis ca noi ca popor suntem foarte ignoranti și ne pasa doar de noi, a apărut și un video despre asta, de la cineva pe care urmăresc: Aparent ceva grădinițe/ școli au făcut un fel de drop off lane, unde mergi lași copilul și ai plecat, treabă a mers cum trebuie atât timp cat a fost păzită de poliție, după mulți dintre ei opreau acolo și blocau toată banda.
    0 points
  25. Nu rezolvi mare lucru. 5-10k km, poate. Mai bine faci un efort si il schimbi cu unul nou!
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.