Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/06/24 in all areas

  1. A trecut ceva vreme de cand nu am mai intrat pe club, dar lucrurile nu au stat pe loc. Intre timp familia a crescut si ca numar de persoane si ca numar de masini, asa ca urmeaza un update al topicului. Avem in plus un e84 X1 2.0D ED Sport Line 2014 si un F36 LCI 420i M Sport 2020, ambele doar sDrive si manuale. In ultimii 3 ani am mesterit la masina atat pentru upgradeuri cat si pentru mentenanta, stopuri LCI noi OEM daca tot am pus faruri noi OEM, intercooler Wagner Evo1, eleron carbon portbagaj, timonerie OE BMW Performance Short Shift, schimbat diverse bucsi si brate, inlocuit bara stabilizatoare fata cu alta noua OE, frane fata si spate OE, garnituri corp filtru ulei/baie/capac motor OE/OEM, reconditionat alternator Bosch+INA, Baterie noua Banner... Multi dintre voi ati sugerat alte jante pentru iarna si stopurile LCI, mai jos aveti dovada schimbarii.
    5 points
  2. Man, dar de ce ai schimbat uleiul de 5 ori in 40k? Schimbi non stop, fara absolut fara nicio exceptie la +4500 ture? Mergi non stop cu ea doar la 200+ kmh? Vrei sa tii masina juma de mil de km si vrei sa fii sigur ca tine motorul pana atunci? Ca doar in toti astia 3 parametri combinati ar merge schimb de ulei la 8000km. Ca la fircare parametru pe care nu il indeplinesti din aia 3, poti sa mai adaugi 3000km la ulei. Inteleg intretinerea buna a unei masini, dar da-mi mie banii aia pe care ii irosesti, sa ii beau Il mai am pe frate-miu cu 42.000km pe g05 40i si a schimbat uleiul de 3 ori pana acum. Masina aia nu va sta la el decat 120-150k km. I-am spus ca o pregateste pt al 2-lea proprietar, care vrea sa fie barosan si o sa ii mai ceara 300 euro discount.
    2 points
  3. Praf sunt toti agentii de vanzari de la orice reprezentanta BMW. Si mai nou, astia de la Bavaria Baneasa mai vorbesc si pe nas. In schimb, e un baiat la canapele la XXXLutz, are toate raspunsurile la intrebari. Sunt la a 3-a canapea la ei
    2 points
  4. In stare perfecta de functionare, fara nici o problema, motor B47 (nu problematicul N47), culoare "sophisto-grau brillant metallic", tapiterie piele naturala bej "Dakota/oyster/exclusive seam", scaune fata incalzite cu suport lombar, volan sport piele, faruri xenon adaptive cu asistent faza lunga, HUD - Head Up Display pe parbriz cu afisare semne de circulatie si limite de viteza, senzori ploaie si lumina, camera parbriz, pilot automat cu monitorizare mentinere banda, carlig de remorcare retractabil motorizat, senzori presiune roti, mod condus sport / comfort / eco pro. Achizitionata si adusa personal din Germania, de la reprezentanta, in 2017 la ~100,000 km, revizii efectuate regulat (schimb 4 discuri de frana + placute, si alte operatiuni de intretinere efectuate chiar in ianuarie 2024 la FRK service). Jante aliaj de 18 cu cauciucuri de vara + 17 cu cauciucuri de iarna, ambele seturi in stare foarte buna (cauciucuri premium RFT, folosite 1-2 sezoane). Pretul este de 15,900 euro (cu ambele seturi de roti incluse). Extras din VIN decoder: Editions And Packages S7A2 Innovation Pack II S7DT BMW Service Inclusive S7RS Package Comfort Comfort And Interior Equipment S423 Floor Mats Velours S428 Warning Triangle And First Aid Kit S431 Interior Mirror With Automatic-Dip S465 Through-Loading System S488 Lumbar Support, Driver And Passenger S494 Seat Heating Driver/Passenger S4AT Interior Trim Finishers Black High-Gloss S4U2 Driving Experience Switch Incl. ECO PRO S4UR Ambient Interior Light Multimedia S606 Navigation System Business S610 Head-Up Display S676 HiFi Speaker System S698 Area-Code 2 For DVD S6AC Intelligent Emergency Call S6AE Teleservices S6WA Instrument Panel With Extended Scope Driver Assistance And Lightning S502 Headlight Cleaning System S508 Park Distance Control (PDC) S524 Adaptive Headlights S534 Automatic Air Conditioning S548 Kilometre Speedo S575 Additional 12V Sockets S5A1 LED Fog Lights S5AC High-Beam Assistant S5AS Driving Assistant Wheels And Drive S205 Automatic Transmission S230 Extra Package, EU-Speciifc S255 Sports Leather Steering Wheel S258 Tyres With Runflat Properties S2VB Tyre Pressure Display S2W3 BMW LA Wheel, Multi Spoke 456 Environment And Safety S320 Deleted, Model Lettering S3AC Trailer Coupling S801 National Version Germany S851 Language Version German S879 On-Board Literature, German S8KA Oil Service Interval 24 Mths / 30,000 Km S8TF Active Pedestrian Protection S8TH Road Sign Detection Other Equipment S1CA Selection Of COP-Relevant Vehicles S1CB CO2 Equipment S1CC Auto Start/Stop Function S1CD Brake Energy Regeneration S9AA Outer Skin Protection SA105 105 Ah AGM Battery SLEDE Leather Equipment Am pus poze cat ma lasa site-ul, mai pot face / trimite la cerere.
    1 point
  5. Merg si eu cum pot atata s a putut... dar masina consuma surprinzator de putin... e topu de pe lume... mai ales dupa resoftare, ma asteptam la o medie reala de 10.
    1 point
  6. Am rezolvat. Multumesc pentru informatii. Acum astept un drum mai lung sa vad daca a disparut sunetul ce-l aveam in volan la revenirea din viraj stanga. Asa prin oras nu pare sa mai fie.
    1 point
  7. Blocul a iesit de la plan, chiulasa a iesit de la facut si planat. -0.13 luat din bloc ( blocul era stramb, la mijloc, ciudat tare, au fost temperaturi foarte mari in zona aia) -0.10 luat din chiulasa (-0.10 luat acum 3 ani, cand am desfacut motorul) Am ajuns la - 0.33 si s-a comandat garnitura cu +0.3 fata de cota standard. Adaugam: Planat bloc si facut chiulasa: 400 lei (reducere intre fosti colegi de munca) Sonde Lambda: 2 pe catalizator, una dupa, plus sonda de NOX fara calculator - 2050 lei Garnituri de evacuare, admisie, EGR, termoflot, pompa vacuum, chiulasa, baie de ulei, capac culbutori, pompa injectie, solenoizi vanos, prezoane chiulasa, filtru ulei, cuzineti biela, simering arbore fata - spate, segmenti pistoane, bujii NGK etc.. - 2400 lei Se depaseste bugetul pe care il aproximasem, dar sper ca motorul sa mearga ca unul nou. Am mari emotii la catalizatoare.
    1 point
  8. Este firesc ce spui tu, insa depinde si din ce postura vezi lucrurile. Pentru oamenii mai instariti nu conteaza asa mult valoarea de revanzare. Dupa cum stii, cu exceptia masinilor electrice, cel mai repede se devalorizeaza masinile "de lux" si tot se cumpara, atat unele, cat si altele. D-asta ti-am si zis daca iti permite bugetul. Nu poti sa iti iei o masina doar dupa review-uri si statistici deoarece oamenii sunt subiectivi. Partile pozitive/negative la electrice vs ice sunt destul de cunoscute si in continuare se vand ambele. Asta nu inseamna ca unii sunt prosti si altii destepti. Prea putini fac review-uri la un an, doi dupa ce au luat o masina ca sa te poti increde in acel review, iar cei care fac la masini noi, le au maxim cateva zile. Masinile electrice, ca orice tehnologie noua, au nevoie de timp sa se maturizeze. Nu se pot standardiza bateriile acum. E prea devreme. Nu cred ca solutiile existente, cu incarcare in ore (de obicei) vor duce la adoptarea in masa. La telefoane cred ca a durat 30 ani pana s-a standardizat mufa de incarcare. Early adopter-ii sau cum le zici tu, cobai, cunosc limitarile tehnologice, dar pentru ei nu sunt o mare problema. Si asta e ok. Nu se poate perfectiona o tehnologie doar pe hartie. Defapt despre asta e si discutia cu electricele. Ce parere are fiecare. Problema apare cand ni se baga pe gat. Cand se incearca taxarea suplimentara ale celor care fie nu dispun de banii necesari, fie nu sunt de acord cu limitarile clare ale masinilor electrice. Tu iti iei ce vrei tu si cum vrei tu, nu incerca nimeni sa te convinga de nimic. Era doar o parere.
    1 point
  9. Probabil primul schimb a fost făcut la cumpărare cum am făcut și eu și apoi la 10k. Numai ca eu am viteza medie de 20kmph. Poate regret ca am dat la o parte un plugin hybrid in favoarea spațiului în portbagaj. Nu vreau sa știu ce viteză medie are sskkaa
    1 point
  10. Ai descris 4 ani din viața unei mașini la mine
    1 point
  11. Eu as schimba cauciucurile de iarnă. Aia e dimensiune potrivită pt e90. Nu știu dacă se defectează ceva,cert e că 205/55/16 are un diametru prea mic pt f31, deci viteza nu e afișată corect,iar sistemele de siguranță pot funcționa nu tocmai cum ar trebui.
    1 point
  12. Pe partea de soft nu am modificari. Am pus alt intercooler cu scopul de a reduce putin temperatura aerului din admisie si o incalzire usor mai mica a uleiul. Temperatura ridicata la care functioneaza N54 distruge cam orice ulei am pus in maxim 6-7k km. La ultimele schimburi de ulei am pus Liqui Moly Synthoil 5w40, iar pana in 10k km nu am mai completat decat max 500ml.
    1 point
  13. Nu stiu, eu am umblat doar in masini de saraci pana acuma... hahahaha
    1 point
  14. Poate nu e foarte relevant... am un G20 330e, fabricat 11.2020 luat la 59000 km in decembrie, in prezent am aproape 64000. Incarc la munca, drumuri scurte in oras. Nici un fel de probleme mecanice pana acum. Starea de sanatate a bateriei dupa 3 ani gasita "ascunsa" prin logurile ISTA este de 97%, cu o proportie de 52% motor termic restul pe electric din total kilometrii parcursi.
    1 point
  15. In principiu, la fiecare generatie de harburi din firma, eu am avut-o mereu pe cea mai scumpa si stiu ca pot impinge aceasta cerere a mea pana la nivel de Bentley cu sanse micronice de reusita, insa care pot fi jucate. Acum vreo luna ma gandeam sa pun eu diferenta de bani pana la Panamera, insa cu scandal si amenintari, or sa plateasca ei tot, desi stiu ca ma va injura toata lumea de la mic la mare. Asta pt ca sunt 7 firme relevante in domeniu, a noastra este abia a 7-a, iar firma atarna de mine, desi cu mine in echipa firma este extrem de solida. Cu marketshare sub 3%, noi (eu) vindem produsele cele mai scumpe de pe piata si astfel cei pana in 3% marketshare valoreaza in bani spre 10% din piata, care e decent. Lumea este constineta ca daca plec la oricare 5 firme din cele 6 ii distrug intre 3 si 5 ani neavand nicio sansa sa se regrupeze. Daca plec la a 6-a, ii bag in faliment in 2-3 ani maxim. Evident ca ei se tem cel mai mult de a 6-a. Firma este condusa de insi de 65 de ani care cred ca lumea mai functioneaza dupa modelel de business american de acum 50-70 de ani si nu am cu cine sa ma inteleg. Ca atare, sa plateasca.
    1 point
  16. Eu aseara am primit flash-uri de la un Tesla Model 3 SR Highland pe DN1, s-a luat cu mine pe Centura si dupa ce a crezut ca se tine, s-a dat pe dreapta si si-a continuat drumul cu 100 km/h. Daca il stie cineva, avea B xxx BEL, nu e frumos sa te pui cu baietii cu benzina ca iti papa bateria. End of story.
    1 point
  17. Da :))) Revin putin la ioniq 6, ma uitam pe youtube legat de masina si am vazut asta, cica asa arata cheia... bai n-ai cum, zici ca e gasita in punga de pufuleti.
    1 point
  18. In Galati cred ca au furat senzorii, ori i-au montat in casa, ori le-au facut soft :))))
    1 point
  19. E complicat sa "quotez" pe fiecare de pe tel asa ca dau un raspuns mai cuprinzaror. Romanu e exact cum zici tu dar nici noi nu trebuie sa exageram. 2-3 maxim 5 minute de stationare e ok. Peste, poate sa dea si amenda, eu sunt de acord. Cu educatia eu zic ca e mai greu. Din pacate mi se pare ca mergem in sens opus de cativa ani. Mai degraba ceva legislativ decat sa mizam pe educatia oamenilor. Referitor la jigniri, nu cred ca e cazul dar inteleg interjectia. E o discutie amicala in care fiecare isi spune parerea si adevarul e probabil la mijloc. Cu toate astea nu pot nici sa vad ca se blameaza posesorii de masini mai vechi, cat timp grupul asta pe umerii acestor oameni s-au facut. Pentru oameni care nu isi permiteau o masina noua, dar erau pasionati de marca si le intretineau exemplar. Unele la serice/uri de cartier ca atat se putea. Revenind, dupa cum s-a discutat si mai sus, companiile nu dau doi bani pe paneta si consider ca se vor folosi de orice oportunitate sa stoarca mai multi bani. Asa o vad si electricele acum. Ca sunt un pic mai scumpe decat benzinarele de produs, posibil. Ca e asa mare diferenta cum reiese din pretul final de vanzare, nu cred. Cred ca au un pret nejustificat de mare iar reducerile serioase din acest segment o confirma. Oricum, "batalia" cu poluarea nu se va castiga din Romania si nici din UE. China si India sunt principalele. Degeaba se pune presiunea asta inutila pe noi sa trecem la 0 emisii si aia au masini din 60. Eu unu ma bucur ca nu se vand electricele asa bine. O sa oblige producatorii fie sa micsoreze preturile, fie sa caute solutii alternative. Interesant mi se pare ca nu se observa ca masinile electrice nu sunt aproape niciodata acelasi model sau configuratie cu o masina pe benzina. De ex: un seria 3 electric cu optiuni standard. Tot timpul sunt foarte optionate si futuriste. Cred ca treaba asta se face ca sa nu le poti compara si sa vezi ca un seria 3 electric ar fi cu 20-30.000 euro mai scump ca pe benzina. Apoi ajungem sa intrebam dc?
    1 point
  20. Desi samanta raului - anume, construirea satelor de o parte si de cealalta a drumurilor - este o mostenire a erei comuniste, situatia a degenerat major abia dupa Revolutie. Aproape toate localitatile au fost extinse. Din lipsa de viziune, in loc ca dezvoltarea sa se realizeze prin construirea de noi drumuri, localitatile s-au intins tot de-a lungul drumurilor existente. Astfel s-a ajuns la situatia in care multe localitati au ajuns sa se alipeasca. Deseori mergi zeci de kilometri, in regim continuu de localitate, sat dupa sat - si asta pe drumuri nationale. Este inca un argument (daca mai era nevoie) pentru urgentarea lucrarilor la autostrazile din Romania.
    1 point
  21. In primul rand nu imi plac dimensiunile. pt ca e pe platforma comuna cu i5, au trebuit sa il faca mai inalt cu 35mm, ca sa incapa bateria pe podea. Din poza nu iti dai seama, insa se va cunoaste cand esti langa masina asa cum e si la seria 7, o cocoasa inalta. Nu imi plac rotile fata care sunt pozitionate la mijlocul masinii, de parca ar fi o masina fwd biased. Rotile fata plasate sub faruri este o semnatura a unei masini in totalitate premium, lucru pe care seria 5 l-a pierdut. Din fata nu imi place absolut deloc. farurile, grila, ornamentele alea fortate. spatele la fel, incarcat cu linii, colturi si kkt. Este un design tipic asiatic, numai la japonezi si koreeni vezi masinile alea incarcate pt a parea fandosite, sport etc. Asiaticii, la fel ca si BMW nu sunt capabili sa faca o masina care sa fie frumoasa nefortat, cu gust, asa cum au fost G30, F10 la momentul lor. Inteleg ca interiorul este in ton cu trendul actual, insa iar mi se pare incarcat, efectiv nu ma atrage. La toamna anului viitor sper sa imi comand o masina pt a schimba A6-le. La discount de Bmw, ma incadram fara probleme la un 40i; asa o sa iau chiar si la pret de lista E klasse in 4 cilindri doar sa imi fie drag cand vad masina.
    1 point
  22. Cred ca acum, in octombrie. Am vb la tiriac si ziceau tot de oct pt w214. Seria 5 e aparuta tot cam atunci, impreuna cu E klasse. Am vazut seria 7 intr-o parcare. Mai vazusem fugitiv in trafic. Nu stiu, eu nu inteleg aceasta linie nou de design. Nimic mai oribil decat acea masina.
    1 point
  23. Nu cred că BMW s-ar bucura să citească asta
    1 point
  24. In ritmul asta, nu vei mai putea circula in anumite sectoare de drum, deoarece va fi depasita masa de 3.5 tone.
    1 point
  25. Exact :))) Cum o sa fie 30k~ €, brusc multi or sa descopere ca e chiar misto :)))))
    1 point
  26. BMW chiar si-a batut joc de designul ultimelor masini. Chiar ma rugam ca noul seria 5 sa nu aiba farurile ca la seria 7 sau x7 facelift. Si desi nu le are, totusi e urat. Nu mai pastreaza nimic din identitatea BMW. Pana acum daca noaptea aveam un BMW in spatele meu, il recunosteam 100%. Acum cu noua linie de design, daca am vreunul in spatele meu pe sosea, sigur o sa zic ca e vreo asiatica.
    1 point
  27. de fapt tot tot ce vrem e sa ne bucuram de masina nu de o voce , camere in interior si microfoane care sa asculte tot , ne baga pe gat tot felul de aberatii sub forma de optiuni si sa acceptam ca asa va fi lumea de acum , identitate zero , transgender gen
    1 point
  28. Sa stii ca parerile sunt aceleasi peste tot Am citit un interviu al tipului cu designul unde spunea ca intelege ca lumea e confuza etc. Da, seria 3 a ramas ultimul bastion. Cat si X-urile pana la 6, desi facelifturile de la X5/6 bat si ele spre noua linie Vedem acusica noul X3 probabil anul asta si se va intelege tot ve au de gand Eu chiar eram in piata pt un seria 5, insa e exclus vreodata.
    1 point
  29. Evident ca sunt subiectiv. Aveam alte asteptari de la noul 5. Pot sa trec oarecum peste faza cu tableta aia, cu zero integrare in pansa de bord...insa, dupa ce au facut muci seria 7, la care nu mai inteleg nimic, acum au reusit sa strice si seria 5. XM ala este o hidosenie sinistra iar X7 are partea frontala precum skoda. Pe bune, chiar nu mai inteleg. Par a fi desenate de cineva de la cofetarie. Mai au seria 3 sa o strice si..good job.
    1 point
  30. Personal nu inteleg noua filozofie de design. Dupa 2 serii 5, care mi-au placut foarte mult, noul 5 pare orientat spre China. Probabil au ei ceva studii de piata in acest sens. Cert este ca, in afara de x5 LCI, eu nu prea mai ma regasesc in marca BMW.
    1 point
  31. Culmea, head-designer-ul de la Kia (Karim Habib) a lucrat și pentru BMW. Vă las să căutați ce creații a avut. Design-ul în general la BMW a luat o direcție... ciudată după numirea lui Domagoj Dukec ca head of design în 2019.
    1 point
  32. Nu-mi dau seama de ce au renuntat la DRL angel eyes si au luat acest model pentru DRL care ma duce cu gandul la Peugeot.. Angel Eyes ar fi trebuit sa ramana ceva emblematic dpmdv. Macar forma de L de la g30 facelift (ca si acea forma de L e cu traditie) o puteau pastra.
    1 point
  33. E39-G30 ? Eu nu vad nici o asemănare :))
    1 point
  34. Cica are optiunea de a semnaliza singura si de a schimba banda de mers doar intorcand capul stanga-dreapta.. Cred ca s-au intepat si astia de la BMW sa faca ceva in privinta semnalizatului :)).
    1 point
  35. daca observi trendul general e spre mediocritate, daca te uiti la involutia lumii in ultimii ani in ce priveste masini , filme , calitate mancare , haine etc etc e o scadere si in dizarmonie cu orice principii estetice si logice avem noi , de ce se petrece acum cu genders si copii spalati la creier nu mai vb , perioada vaccinului a fost o mare lectie . Probabil obisnuiti cu mediocritatea oamenii nici nu vor mai avea pretentii prea mari si atunci orice merge , o masina cu 4 roti din A in B .
    1 point
  36. Sunt multi ani in urma, era vremea generatiei "Bangle" E65 / E60 / E63, cu design-ul sau controversat. Tin minte pentru totdeauna ce a spus atunci un amic, citez: "Pe mine nu ma intereseaza cum arata masina pe dinafara, pentru ca eu stau pe dinauntru." Iata ca a venit vremea ca masinile sa arate controversat si pe dinauntru, nu doar pe dinafara. Poate ar trebui sa stam pe dedesubt, acolo inca mai arata normal.
    1 point
  37. Nu ca as reprezenta eu publicul tinta pentru acest model, si sunt deplin constient ca sunt un expirat cand ma mai uit la cate un cur de 20 de ani. si primesc in schimb priviri dezgustate ca sunt carunt, ....dar sa isi bage undeva interiorul cu tableta.De doi ani sunt posesorul unui formentor unde tot tableta am, si nu butoane fizice, si e pur si simplu o mizerie sinistra; am un amic apropiat (sta la 2 minute de mine) care are de cateva saptamani erectii cu un model y...la fel, un gunoi de tableta pe o caruta de 2 tone.....butoanele fizice mi se par mult mai usor de utilizat/intuitive/mai sigure in trafic, adica sunt amendat daca folosesc telefonul mobil, dar sa folosesc tableta aia e perfect legal...wtf. Oricum masina e pentru China&comp....ma uit ca am mai fost de amorul artei in reprezentante si toti sar pe tine sa te certe daca nu vrei un minim phev, asta daca nu esti tintit pe electrica direct....daca te intereseaza o termica, deja sunt niste mascarici in sacouri stramte ce se uita la tine ca la urs (nu locuiesc in Romania); nu sunt conspirationist, dar asta e o strategie spre masinile ce se vor inlocui ca si telefoanele, pe de o parte, iar pe partea economica, o sa vina China cu electrice si o sa inunde piata/omoare brand-urile europene de automobile.
    1 point
  38. Jenant , mediocru,ceva de gen cam atat s-a putut in conditiile actuale .. sa vedem ce misca audi . IAr interioarele astea cu o tableta trantita si lipsa bord , nici o integrare armonioasa de ma simt ca la TV sau desktop acasa nu imi plac deloc , prefer oldschool oricand . Un model nou ar trebui sa te faca sa iti doresti sa schimbi si sa upgradezi dar ce scot acum te face sa vrei sa pastrezi ce ai , sau cel putin sa apreciezi mai mult
    1 point
  39. Mie imi place. Cam de cand sint eu pe forumul asta (imediat de 20 de ani) de fiecare data cand se lanseaza un model nou , in general e urat, ala vechi era mai frumos etc. bineinteles fast forward 20 de ani va deveni “ultimul bmw bine facut” dar trebuie sa recunosc ca nu m-a lasa wow ca atubci cand am vazut g20-ul prima data
    1 point
  40. acele stopuri vor schimba total look ul masinii si sunt si foarte bune, lumina e mult mai buna ca la cele clasice (semnalizari si frana) desi rescunosc ca mi plac mai mult pozitiile de la stopurile clasice decat cele de la stopurile LCI. eu la a mea am pus becuri cu LED si pe reverse ( doar ceata a ramas pe bec cu filament). stopurile alea de LCI o fac sa para mult mai noua (ca si generatie) decat e cu farurile noi si stopuri noi LCI va arata ca scoasa din cutie :sorcerer:
    1 point
  41. Versiunea M a lui G60 se va numi "G90" și va folosi pachetul propulsor de pe XM Label Red Edition, adică va fi un plug-in hybrid cu motorul termic S68 + un motor electric de ~200cp. Va avea vreo 2.5t și o evacuare urâtă
    0 points
  42. https://www.bmw.com/en/events/nextgen2023/arnold-schwarzenegger-interview.html Lol,asa arata viitorul.Va place de Dee?
    0 points
  43. Automated Lane Change Giving BMW owners one more reason not to use the turn signal stalk, the eighth-generation 5er has a camera facing the driver to track their eye movement and automatically change lanes. How does that work? When the hands-off Highway Assistant is engaged, the driver simply looks into the left or right mirror, and the car will do all the hard work by activating the turn signal and merging into the desired lane.
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.