@Tzitzicat M-am uitat peste pozele facute acum 5 ani si se pare ca retrofitul a inclus inlocuire de cablaj plus interschimbarea a 2/3 motorase de pe scaunele de Anglia, dar asta am facut-o pentru ca nu se potriveau cablajele cu memorie, mai exact motorasele pentru memorie aveau o mufa in plus. Faza e ca am facut retrofitul de ceva timp si nu vreau sa te induc in eroare, un lucru stiu sigur ca am comparat codurile la motorase pe bmwfans.info si asa am luat decizia schimbari lor intre scaune stg/dr dr/stg.
@minu94 Da, stiu de existenta acelui termostat care inlocuieste cel original aflat in corpul filtrulu de ulei, insa pentru mine nu reprezinta o varianta castigatoare. Nu am de ce sa scad temperatura cu 15 grade, pentru ca atunci iasa motorul din temperatura optima de functionare, cresc noxele-consumul-alte belele. Oricum nu fac track cu ea si nici calduri de Arizona nu avem in Romania, inca.
Alt lucru care nu imi place este ca odata inlocuit termostatul trebuie sa ai si garnitura necesara pentru capac, care nu se gaseste separat pe cod de la BMW si trebuie sa recurgi la artificii cu oringuri pe post de garnitura. Iarna temperatura nu o sa mai creasca nici in valorile ideale de functionare si atunci pune termostatul OE inapoi, alta problema de etansare de la garnitura greu de procurat si tot asa.
Cand am zis reconditionare am facut trimitere la piesele care se pot servisa, inlocuit rulmentii de pe carcasa, bucsi, ansamblu inele colectoare, ansamblu perii colectoare regulator tensiune, punte diode, fulia care nu e una simpla, verificat rotor si stator, o curatare generala pentru ca se depune mizerie.
Pentru fulie am folosit INA, iar pentru restul Bosch.