Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/08/24 in all areas

  1. Aceea este o bataie exterioara motorului; pe la accesorii as cauta mai intai.
    2 points
  2. Praf sunt toti agentii de vanzari de la orice reprezentanta BMW. Si mai nou, astia de la Bavaria Baneasa mai vorbesc si pe nas. In schimb, e un baiat la canapele la XXXLutz, are toate raspunsurile la intrebari. Sunt la a 3-a canapea la ei
    2 points
  3. De mai bine de un an de zile ma confrunt cu o problema si ma gandeam ca poate nu sunt singurul si a gasit cineva o solutie :)) M-am trezit in masina cu un miros urat si intepator de urina de pisica. Avand pisica si de asemenea stand la curte si fiind tranzitata curtea de pisici am zis ca poate am calcat unu din noi in urina de pisica. Asa ca m-am pus si am curatat fiecare centimetru al masinii la interior incercand sa scap de miros. Dar degeaba ... asa m-am luptat vreo 6 luni de zile pana cand din greseala am dat cu nasul in zona trapei si m-a izbit mirosu (mai batuse si soarele pe masina ca sa fie treaba buna). M-am pus, am curatat 2-3 zile la rand cu diverse solutii ca sa scap de miros. All good. A disparut. De o luna de zile iar a inceput sa miroasa, s-a cam corelat cu perioada de calduri a pisicilor. Iar bag nasu, iar ma izbeste ... Probabil chiar daca am curatat eu si nu mai mirosea (pentru noi) un miros tot a ramas acolo si cand a fost perioada de calduri a determinat o pisica sa se ... usureze pe plafonu meu :)) V-ati confruntat cu asemenea problema? Aveti idee de ceva combinatie "fatala" pentru a evita pe viitor sa mai atraga pisici? Spray "care elimina mirosu de urina" am incercat la un momentdat cand si-a facut pisica mea nevoile pe un covor (pana sa il castrez) si a fost apa de ploaie. Cica "previne sa mai faca in aceiasi zona", de unde, a 2-a zi surpriza ... fix in acelasi loc.
    1 point
  4. Am fost cu E60 și F10 N47 ambele fără probleme.. cu soft stock am dat dpf jos, dădeau bine cu fum, după soft s a redus cu vreo 80%. N47 ( nu știu de altele) dau cu fum destul de bine fără dpf cu soft stock. Nu scot continuu ca locomotiva dar dacă accelerezi și iei piciorul atunci ies smocuri de fum. M am și mirat.. cum naiba să nu îl ia dracii de filtru când iese atâta fum.
    1 point
  5. Varianta pe care ți o recomand eu, pro dpf, este sa cauți unul în dezmembrări de la o mașină cu km cat mai putini, teoretic știu ca au prețuri bune, iar pe acela eventual sa l trimiți la Odorhei ca să l faci ca nou, le spui ce ai făcut și ca vrei și o verificare a acestuia ca sa ți zică starea lui. Din experiența.. din păcate, preventiv mi a adus mai multe probleme. Un singur lucru nu l am făcut cum trebuia la mașina mea și anume nu am schimbat distribuția deși se auzea. După am dat în extrema cealaltă și am început să fac totul preventiv.. foarte multe probleme. De când fac doar când apare o problemă este mai ok.
    1 point
  6. Senzor presiune diferențială este diferit de exhaust backpressure senzor, cred, poate spun prostii. Filtrul de particule se curăță cum trebuie doar la Odorhei deoarece îl curăță prin temperatură, nu știu ce procedură, nu spălat sau orice alte soluții care îl deteriorează de obicei mai rău în interior, îl curăță, dar distruge interiorul și ceramica.
    1 point
  7. Nu intekeg intrebarea, WIN. nu pricep daca faci misto Golanule, tu azi ai cotrobait netul sa vezi ce inseamna 35-ul ala Anyway, eu daca imi iau batmobile-ul ala, primul lucru pe care il fac este o romaneasca. Direct ii dau anvelopele jos si ii pun 255/40 pe fata si 295/35 spate. Cu jante ei de 20 cu care o sa vina. Din 2 considerente, unul fiind rotile prea mici in diametru pt volumul ala de masina lunga, inalta si lata. Asta e problema perpetua la bmw, exceptand noul seria 7, X7 si cred ca si XM (la asta nu m am uitat ce roti are). 245/40R20 fata cu 275/35r20 spate are noul E, care are dimensiunea lui G30. Eu pe A6 am 255/40R20 pe toate colturile, tot dimensiune de masina ca G30. Adica roti cat X3 din generatia anterioara. Al 2-lea considernet este ca, pt fata, jantele late de 8.5 sunt pt anvelope 255/40, iar pt spate 10 inch latime sunt pt 295/35...tras de par 285/35. Sau, daca suferi de un handicap sever, poti imperechea asa cum a facut bmw cu sasiul ala, cu latimea aia de jante si dimensiunea aia de anvelope
    1 point
  8. CTEK sunt cei ce produc si cele vandute ca redresoare OE BMW
    1 point
  9. depinde. 35 inseamna multe. 315/35R20 este foarte confortabil, chiar runflat. f multe masini cu anvelope late sunt pe talon de 35. 35 este o unitate de masura care nu depinde de ea insasi te-am prins. 35-ul din 235/35R20 nu este acelasi lucru cu 35-ul din 275/35R20 sau 35-ul din 315/35R20
    1 point
  10. Azi am venit tandem cu un Cayenne EHybrid de vreo 460ish de cai... sau cat are... de la Timisoara la Oradea, mers destul de tare, 160 180 autostrada, depasiri la.greu pe DN dar totul in limita bunului simt... eu consum 8.4, Porsche 13.5... mda... +5L, aprox 60% mai mult... lucs. Apropo, stiti cat e un reglaj directie pt Cayenne la Porsche TM? 1400lei... cand mi au zis cat costa am intrebat daca au facut si revizia de banii astia
    0 points
  11. Asteptarea a luat sfarsit, dupa aproape 3 sapt de cand am platit-o in Germania, a ajuns la mine; pe scurt, imi place MAXIM acest autobuz, este foarte agila, nu am nicio problema cu dimensiunile ei, se vireaza in mare fel cu optiunea Integral Active Steering 2VH iar de tras....nu am cuvinte ; o sa revin si cu o prezentare mai pe larg, dupa ce ne imprietenim mai mult
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.