Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 03/19/24 in all areas
-
man, eu nu sunt croit altfel. am calculele mele, pt mine ce e nu, e nu. hibridele sunt complicate, in teorie putin fiabile, nu stau sa incarc, sa nu am porbagaj si sa car fie si 50kg care nu le vreau. renunt la dimensiunea portbagajului pt ca imi place ceva (gen seria 8), nu pt ca nu imi place ceva, de genul unei hibride. nu am unde incarca acasa, nu umblu bezmetic. masina asta va fi luata pt termen lung (vreo 10 ani), sigur fiind ultima pe care o capat. la un moment dat va fi a mea personala, nu stau sa schimb baterie la ea care costa 10.000 euro si sa imi bat capul cu asa ceva. pt mine, masina hibrida contrazice tot ceeea ce sunt eu ca om. am o placere deosebita sa torn combustibil in rezervor, ma face sa ma simt bine. m-ar lua depresia sa umblu cu cabluri si stecher si prize. masina pt un barbat este un premiu al vietii si trebuie sa fie asa cum simti lucrurile, fie si eronat dupa standardele altora. cand ii vad pe colegi cum vin tiptil cu masinile lor hibride in modul electric, ma pufneste si rasul. mai sunt harburile alea de toyoya, hibride (fara plug-in) scot un sunet ciudat cand merg incet..voma imi provoaca.10 points
-
5 points
-
3 points
-
Bossulan, nu trebuie sa te enervezi. Oamenii sunt foarte bine pregatiti, si departe de a fi imbecili. Noi vorbeam strict de 40i pe G60, nu pe m340i, nu pe x3 m40i, nu pe x5 sau x7 sau alte modele. G60 540i simplu nu va veni in Europa. Dar daca tu vrei sa l astepti, e ok Unele din motive ti le a expus si @Viper05 Cat despre interior, ascult o pe sotie, macar ea are gusturi2 points
-
30k, 07.2017 - 120k km, livrata cu jantele de iarna (Sportline). Alea M au ramas, si le bag la vanzare Acum tre sa vad dracu ce iau, ca m-au luat panicile, de la 252 cai, tre sa am minim 350 ca sa fiu barosan...2 points
-
Dupa ani de zile in care am avut-o wallpaper, am avut oportunitatea (noroc chior de fapt) sa gasesc / cumpar masina visurilor mele, un M3 E92 coupe manual cu doar 86.000 km. Masina a fost tot a unui pasionat, un om de nota 20, ce nu a avut limita la bugetul de intretinere si care i-a adus urmatoarele inbunatatiri: -cuzineti schimbati la 76.000 km cu unii ACL Race si prezoane ARP -evacuare schimbata (finala) cu una Miltek -capace oglinizi + eleron + grile fata carbon. -suspensie Eibach Eu doar i-am facut o revizie completa (ulei + filtre + bujii ) la reprezentanta BMW Ploiesti ( au departament de M si am vrut sa stau linistit). Urmeaza in viitorul apropiat revopsirea jantelor in culoarea originala (gri) si poate ceva rezonatoare de scos... Va las cu pozele1 point
-
Detin un 530 F10 din 2011 si i am facut niste codificari cu aplicatia Carista, i am pus ceasurile deportive! Ce nu imi place e ca imi arta puterea in KW si nu In CV.... am intrat la setari la unitati de masura si nu le pot schimba nici de acolo.... astazi al incercat si cu aplicatia Bimmercode si degeaba! Ma poate ajuta careva? Multumesc frumos!1 point
-
1 point
-
Cand iti permiti sa cumperi o masina de peste 70000 euro SH, probabil peste 100000 euro noua, nici nu cred ca mai conteaza detalii de practicabilitate, ca consuma cu 0.5 mai putin sau ca e botul cu 50 mm mai lung.... La banii aia ti cumperi fix ceea ce iti place si cam atat. Aia e o masina de moft si de asta trebuie cumparata pentru simplul fapt ca iti place si atat. Chiar conteaza atat de mult ca una prinde 100 km/h in 4.5 secunde si alta in 4.6? (ca idee) O masina pur termica mereu va avea partea de fiabilitate de partea ei, pentru ca elimini din start multe potentiale probleme pe sistemul electric/hibrid, care costa. Iti iei masina de 100000 euro si nu iti permiti sa pui benzina? Inseamna ca nu iti permiti de fapt masina aia. Toata treaba asta e simpla, prea multe dezbateri in zadar. Eu as lua cel mai mare motor pur termic si gata treaba. Simplu! Daca vrei 840i am in Iasi un prieten care are de vanzare unul, imi dai mesaj si te pun in legatura cu el.1 point
-
Azi am platit si 450lei pentru pachetul Connected Booster... sa vad daca o fi ceva util de capul lui... PACHETUL CONȚINE URMĂTOARELE SERVICII: BMW Online Cu acest serviciu de mobilitate online, nu aveți nevoie de un smartphone pentru a călători mai bine informat. Noutățile apar pe display-ul central. Connected Navigation Connected Navigation impresses with high accuracy of the predicted arrival time, extremely fast route calculation and simplified destination entry. Informaţii din trafic în timp real Cel mai rapid posibil la destinație. Sunteți informat cu privire la situația actuală a traficului în timp real și cu o precizie de 100 de metri și astfel puteți reacționa cu încredere în orice moment. Servicii la distanță BMW Acest serviciu digital vă menține în contact cu modelul BMW. Controlați și monitorizați funcțiile de la distanță prin intermediul unui smartphone. CE ESTE PACHETUL CONNECTED BOOSTER L? BMW Online şi Informațiile din trafic în timp real te ajută să ajungi rapid la destinație Prelucrarea comenzilor vocale prin Cloud și Remote services facilitează și mai mult controlul modelului tău BMW Cu serviciile eDrive, încărcarea automobilului electric sau plug-in hybrid devine mai comodă Cu pachetul Connected Booster L beneficiezi de mai multe servicii digitale reunite într-unul singur pentru modelul tău BMW: Informații din trafic în timp real sau procesarea online a comenzilor vocale, de exemplu. În plus, poți accesa automobilul cu ajutorul smartphone-ului și al aplicației My BMW. Disponibilitatea serviciilor din pachet depinde de ţara de reşedinţă.1 point
-
@Lospaa E bun, isi face treaba, pe langa kit-ul de pana, recomand si un cric si o cheie (de ce? chemi un taxi si te duci la vulc cu roata gen) , sau cea mai buna varianta o asistenta rutiera. (daca ai casco e posibil sa o ai ca bonus deja inclusa). @minu94 Ce masina/an/nr km ai ?1 point
-
Ah, că mi-am adus aminte. Verifică cu seria de șasiu pe BMW Romania, să nu ai și tu recall activ pentru unul din cablurile de la aerotermă. Eu am programare zilele astea, e unul din cablurile de la aerotermă cu risc să topească chestii pe acolo sau chiar să ia foc.1 point
-
eu zic ca e redusa puterea pentru noxe, la fel cumnpe 530e ai motorul de pe 520i nu de pe 530i ambele de 2.01 point
-
Eu nu am spalat nciodata instalatia de racire. Am schimbat la 2-3 ani tot antigelul si am pus altul (luat tot de la dealer) cu apa distilata de la magazin si nu am avut niciodata, dar niciodata, probleme cu instalatia de racire in 12 ani. Iar de curata e curata ca lacrima ca am schimbat acum 4 ani (parca) pompa de apa (care e pe cureaua de accesorii.. Nu as spala motorul cu nimic in ulei.. mai ales daca nu are pana in 100k km.. altfel o sa speli(cureti) depuneri pe care un ulei nou + tolerantele din el nu vor mai mentine etansietatea data de ..depuneri, candva.1 point
-
Am trecut si eu de pe contul de Germania pe cel de Romania.Pe Germania aveam 89 euro update harti iar in Romania 300lei adica 60 euro.1 point
-
Are un prieten, masina e senzationala, daca era si combi, eram in dubii cu 540i/X3 M40d/i...1 point
-
Ce vrei sa zici prin cu a6 c8 ca te ai simtit ca intr un sicriu? Ca sa mor daca inteleg, detaliaza si tu putin diferentele.1 point
-
Cea mai bună curățare a instalației de apă este cu furtunul de apă in vas, în timp ce motorul merge 15-20 minute până se curăță tot. După un drum de 50-100 km cu apă în vas ca să se curețe de tot la temperatură mai mare și după scos tot și băgat antigel. Nu prea există altă variantă mai bună din ce am văzut, asta în cazul în care nu ai ulei pe instalația de răcire ca urmare a cedării termoflot ului de ex. Soluții de flush motor nu am folosit, acolo te ajută alți colegi.1 point
-
Good for you o să am în minte amortizoarele astea. Fata sunt noi, dar ceva buget si spatele îmi dă ceva semne de oboseală. La fel am făcut si eu..."criticele" să o pot face daily, ca am zis să conduc ceva sa mă bucure mereu, și apoi usor ușor intru in detalii. Tu ai mai puține detalii Dar si prețul și-a spus cuvântul. Eu aștept luna mai și următoarea tranșă mai mare de fonduri să ma ocup de a mea..1 point
-
Dupa lupte seculare, masina s-a vandut astazi. A ajuns la un pasionat si sigur va veni si el aici pe forum. Acum urmeaza cautarile, o sa devin urmatorul @edit.1 point
-
Am patit si eu treab asta, m-am apucat sa fac download la noua harta, copiata pe USB. Pana am ajuns la masina, a doua zi, se instalase singura din eter1 point
-
Este variana cu seal, dar alea sunt pentru VAG si gasesti mai des pe dimensiunile folosite de ei ex: 235/47r17, dar si aici este cu dus-intors, daca iei cui pe flanc tot faci pana ca zmoala Aia este doar pe spatele caii de rulare plus ca si alea sunt foarte grele(aprox 1kg in plus). Eu fac exact cum spunea un coleg mai sus: in Buc kit de reparatie, in exterior kit de reparatie + rezerva(e sfanta) Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00