Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/20/24 in all areas

  1. 30e mi se pare foarte ok pentru oraș, doar ca pentru o masina asa mare sa ai portbagaj de 450l mi se pare nepractic. Am vrut și eu sa iau 30e dar am luat 30i strict pentru portbagaj, care nici la 550l nu mi se pare suficient. 30i consuma mai mult decât decent la drum lung, am scos 7.8 consum mediu pana in Grecia mers fara menajamente, dar în oraș 100% am in jur de 14, ce-i drept am majoritatea numai drumuri scurte, abea se încălzește motorul.
    3 points
  2. @Ciprian01, am vazut mesajul tau final pe topicul pe care l-ai inchis. parerea mea: G30 facelift este aceeasi masina cu G30-ul initial, fie ca intr-adevar la G30 a fost un facelift agresiv, cu modificari evidente. e un non sens sa cumperi aceeasi masina. Grecale, probabil Modena. masina asta are niste lipsuri care ma intristeaza. Motorul trancane ca un diesel. la viteze mici unde zgomotul de fond este mic, efectiv motorul ala primitiv bate ca un diesel cu uzura de un sfert de mil de km. plus ca vibreaza la modul dement, vizibil, mult peste dieselul pe care l-am avut de la bmw. daca aveam 150kg, tremuram ca o piftie. masina este super bine antifonata, pt ca la viteza confortul este maxim, insa puroiul de motor strica toata treaba la vitezele mici. acelasi puroi trage de rupe, insa cu neajunsurile mentionate. apoi, eu am suspensii pe aer. articulatiile bat in disperare ca la taxiurile logan cu un sfert de mil de km care au articulatiile originale. eram ferm convins ca masina are o probl tehnica. am sunat la Maserati si au spus ca "asa face toate" si ma invita sa merg cu orice masina din gama maserati sa ma conving. cand treci peste o denivelare, peste niste linii de tramvai, oricat de incet ai trece, se aud articulatiile batand fier pe fier. Pe A6 am suspensii sport cumparate care nu sunt adaptive si practic tot timpul sunt tari. este liniste de mormant in masina cand trec peste liniile de tramvai. daca tu poti sa traiesti cu toate cele de mai sus, go ahead, pt ca in rest masina e bomba. obligatoriu cu perne de aer. le intaresti cand vrei, le cobori, le ridici. suspensia permite o multitudine de setari. treci masina pe modul sport, desi suspensia coboara, poti apasa pe buton si ii ceri sa nu se intareasca. esti inn modul confort, cu suspensia la nivelul normal, apesi pe buton si suspensia se intareste. de la 180kmh in sus, coboara la maxim, identic cu modul parking, masina coboarand cu burta pe pamant realmente. din pacate, nu poti selecta manual sa se coboare la nivelul de parking daca nu are viteza necesara. o face doar din initiativa ei, automat si doar la viteza potrivita.
    2 points
  3. @bimmer90f30 Cauta si tu pe net sa vezi teste, nu trebuie sa-ti arat eu nimic. Dar baga de seama ca marea majoritate a testelor sunt facute la 15-18 grade si rezulta o diferenta de franare intre 2-5 m la 100 la ora. Sa vezi ce misto e cand sunt 70 de grade pe asfalt si esti tu zmeu cu all seasson la 180 la ora si franezi Spor la vizionat -> https://www.youtube.com/@tyrereviews
    1 point
  4. Ne arati si un test facut cu ele daca tot zici ca stii? Ce le fac speciale pe alea de vara pe caldura ca nu prezinta nimic in plus in aderenta, ba dimpotriva. Alea de vara sunt foarte bune pe apa si restul vremii vara. Ceva marca serioasa, Michelin vs Pirelli sau Conti.. o comparatie ceva ne arati?
    1 point
  5. Pretul mai mici de multe ori reflecta si un DOT mai vechi, trebuie avut grija, si intrebat
    1 point
  6. Din pacate asa e. BMW poate vinde pe piata americana modelul dorit de tine, dar nu in UE. Dar asta e stiuta demult, faza cu moatoarele de cilindree mai mare sa nu mao foe comercializate pe piata UE; ma mir cum ti-a scapat. Oricum e asa cum zici. Europenii se vor sfinti... / o prostie, parerea mea. De parca un motor de 2 litri nu ar putea sa polueze mai mult decat unul de 4 daca il accelerez si schimb vitezele ca un bezmetic de sofer.. Si inca cum..
    1 point
  7. stau de 2 saptamani cu bookmarkul ca nu ma indur de pret, dar RFT sau nu RFT aici e lupta mai mare interioara. Recomandari? ma intereseaza mai mult la zgomot si confort.
    1 point
  8. Cred ca ati gresit marca , BMW-urile au in general o suspensie mai rigida(de aici si sportivitatea), daca nu vreti asa, mergeti spre AUDI / Mercedes. Asta e treaba nu prea le poti avea pe ambele, sau hai sa zicem ca poate da, atunci cand ai suspensie adaptiva .
    1 point
  9. E mare diferenta intre RFT si non RFT.Atat ca si confort cat si la protejarea articulatiilor/suspensiei cele non RFT fiind in avantaj.
    1 point
  10. Nu stiu, nu folosesc asa ceva... io-s old school, d-ala cu cabluri prin masina, telefon in suport magnetic la gura de aerisire, d-astea
    1 point
  11. Am citit articolul cu atentie si am inteles dinamica accidentului. Nasoala situatie. Tipul cu Yukon daca abia terminase o depasire, avea clar pe la 100kmh, cel cu Honda Odyssey daca nu reusise sa faca curba, avea si el clar spre 100kmh. Oricum, viteze insumate ale ambelor masini de peste 150kmh sigur. La lovituri cap in cap sansele sunt minime sa nu existe morti oricat de solide sunt masinile. Eu am un stres mare pe drumurile noastre din zonele de deal, sa nu vina din sens opus vreun sofer de camion care sta pe telefon sau care a estimat gresit o curba si sa se urce pe mine sau sa se rastoarne lateral pe mine in incercarea lui de a face curba
    1 point
  12. Corect, asa e. Am văzut 2017 și m-am gândit ca e f, dar de fapt e g. F10 nu are 530e. Atunci e posibil sa aibă ceva cutia într-adevăr. Dar trebuie mers la un service care se pricepe sa facă o diagnoza pe cutie.
    1 point
  13. Cand crezi ca semnul de sens unic e pus degeaba
    1 point
  14. Anul acesta inchei si eu leasingul la skoda, sa vad ce-mi aproba si mie head office-ul, M-as baga sa iau eu ceva pe leasing si sa plateasca firma tot, dau si eu un avans de 20.000 si restul firma. BMW desigur Poate ma trezesc cu abonament la autobuz :))))))))))
    1 point
  15. Nu mai speria omul, ca nu are nimic la injectoare, nu are -+5 a avut maxim 1.5 pe unu si nu e asa relevant. E normal ce a patit daca dpf ul e infundat
    1 point
  16. Asa este dupa cum ai zis mai jos chiar tu ISTA compenseaza cumva aiurea si de neinteles (cand mai zice si de +/-5..). Nu te poti lua dupa ce zice ISTA. Eu cred ca zice ca sa dea bine pe hartie cand tehnicienii BMW dau un print la verificare injectoare. Probabil cand se duce in +/-5 deja e cam tarziu.. In fine, eu zic sa scoti tpate injectoarele si sa le trimiti la BOSCH. Sunt cateva reprezentante Bosch prin tara sa le pun la test.. Edit: Inversand injectoarele, problema s-a mutat!? Sau sa inteleg ca ai gasit injectoare slabite in strangerea lor si ai schimbat saibele de foc (bine, stiu ca se schimba cu fiecare schimb). Experienta mea cu ISTA imi spune sa nu am incredere decat am patit sa de o imensa cantitate de motorina pe back-flow pe care ISTA nu o detecta.. pana nu a plesnit motorul sub capota, bine fara sa-l crape.. Dat asta e experienta mea.
    1 point
  17. Scoate o din oras macar o data pe luna mers constant pe autostrada, nu e musai sa mergi turat, mergi doar normal. Probabil este b47 euro 6 si poate e mai sensibil in oras fata de n47, dar motorul este top ca si fiabilitate. Verifica cu aplicatia bimmerlink starea dpf ului cu adaptor bluetooth. Ca un hit, eu mereu imi dau seama cand se regenereaza dpf ul la b47, se aude motorul mai infundat, mai ciudat, merg cu ea normal 10-15 km si gata, chiar si in oras isi face regenerarea daca mergi si nu o opresti. Dar verifica prima data dpf ul sa vezi daca mai este ok.
    1 point
  18. Salut, hai ca am uitat sa revin aici, pana la urma am fost la Proleasing Ploiesti si mi-au reglat actuatorul wastegate, fara sa fie nevoie sa schimbe ceva. Au fost foarte de treaba baietii de acolo, m-a costat doar diagnoza.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.