Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/31/24 in all areas

  1. https://www.youtube.com/watch?v=ciWQHF1h7mU Salut, Dupa cum vedeti/auziti in clip, am problema asta. Dimineata cu motorul rece motorul porneste rapid frumos finut fara probleme, fara zgomote, fara zgalturi. Dupa ce motorul este cald/ la temperatura optima, daca opresc masina si o las o vreme, cand incerc sa o re-pornesc, uneori, porneste greu, face acel zgomot care variaza ca intensitate, uneori face mai tare, alteori mai incet, uneori zgaltaie masina, alteori nu. Dupa ce porneste, masina merge normal, are putere, suna frumos. Erorile care apar din cand in cand sunt: 02DED - closed-circuit current violation - Nu pot sa imi dau seama de la ce e. Am masina de un an si nu i-am dat de capat. Uneori re-apare dupa cateva zile, uneori dupa cateva saptamani. Nu pare sa afecteze cu nimic masina. 30EA - catalytic converter sulphurized - Asta apare cand o plimb mai mult prin oras dar dispare dupa o tura pe autostrada dupa ce isi face desulfarea. A6CF - AUC Sensor - asta e senzorul de recirculare clima - nu apare decat daca pun recircularea pe auto - o sa il schimb la un moment dat dar nu e prioritar. O monitorizez cu Carly si vad cam care e gradul de incarcare al filtrului nox si o scot la alergat din cand in cand sa o tin in parametrii. Intra corect in stratified charge, mixed stratificat/omogen si omogen in functie de sarcina/viteza. Istoric cu ce am inlocuit pe masina de cand am luat-o, unele preventiv, altele de nevoie: Bujii + Bobine + Injectoare index 11 - noi OEM Senzor NOX - nou OEM Lant Distributie + ghidaje + patina intinzatoare + kit lant pompa ulei + valva presiune ulei + valvele solenoid de la vanos + vanosii in sine - Noi OEM Senzori de pozitie axuri cu came - Noi OEM Pompa de inalta presiune - Noua OEM Tacheti Hidraulici + Garnituri Supape - Noi OEM Pompa Vacuum - Noua OEM 2 Schimburi de ulei la cutia de viteze - E un pic zgaltaita in treptele 1 si 2 la opriri si in panta in conditii de trafic start stop. Stau in Cluj unde cam peste tot e deal sau vale si in mod automat schimba des in 1-a, probabil de-aia. Pe drum drept cu acceleratie constanta, schimba finut, mai ales dupa ce se incalzeste. Daca o tin pe mod manual cand opresc ramane in a 2-a si nu se simte nici un schimb de viteza. Am citit pe alte forumuri ca asa sunt zf-urile din generatia asta. Personal mi se pare ca masina imi comunica cand urmeaza sa retrogradeze treptele si atunci pot sa evit 90% din schimburile mai agresive. Dupa fiecare schimb de ulei am simtit o imbunatatire la cutie. Ramane sa mai fac un al treilea schimb cam intr-o luna sa fie tot lichidul fresh. Bateria e noua Am dus-o la reprezentata sa ii fac un update de soft dar mi-au zis ca nu se conecteaza masina la update server sau ceva de genu. Cred ca e de la ei, nu de la masina. Ultimul update, zic ei, e facut in 2016 deci cred ca e ok sa o las in pace pe partea asta. In afara de cele 3 erori de mai sus, nu am alte coduri sau martori in bord. Clapeta de acceleratie era un pic imbacsita. Am curatat-o anul trecut in vara. Am un service unde am dus fosta masina multi ani, dar nu prea se baga ei la fineturi. Daca porneste si merge, e suficient. Fara coduri de eroare specifice pe problema asta, n-am sanse sa rezolv cu ei. Am incercat sa cer si ajutorul unui mecanic de BMW care e renumit in Cluj ca nu face doar diagnoza pe tester, ca mai pune si mana pe fiare, dar cand i-am spus ca e N43 s-a suparat si nu a vrut sa mai vorbeasca cu mine. Nu am apucat sa ii explic problema asa ca nu imi ramane decat sa apelez la experienta si cunostiintele voastre. Scuze pentru postarea lunga si astept cu interes raspunsurile voastre.
    1 point
  2. Nu a fost nevoie de polish. București, zona Colentina. Pretul cerut 1900 lei (complet folie regenerabilă) pentru: -interior complet (navigație, ceasuri de bord, tot ce e piano black / portiere, tot ce înseamnă bord, consolă centrală, grila AC spate, comenzi volan) -stâlpi (portiunea neagră a ramei ușilor, cea lată de 4-5 cm și înaltă de aprox 25 cm / 4 buc) -farurile Prețul plătit de mine: 2100 de lei pt ca i-am cerut inițial folie mată pe navigație (nu lasă amprente) dar ulterior am cerut folie transparentă. Merg cu luminozitatea la minim și atunci chiar se cunoaște. I-am mai cerut și infolierea cheii inteligente. Timp de lucru: aprox 18 de ore / 2 zile (tipul este foarte atent la detalii și nu grăbește lucrurile). Nu este axat exclusiv pe BMW. Face cam tot ce se poate face (Kia, Tesla, Lamborgini…)
    1 point
  3. Nu am facut test de compresie, vreau sa imi iau eu un tester pentru asta. Sincer, nu prea am incredere in niciun mecanic, de asta prefer sa fac testele singur. Decat sa merg sa-mi zica ca asa fac toate sau asa e normal, mai bine fac eu. Saptamana viitoare vreau sa ma ocup si de problema asta. O sa revin cu un update. Mersi de sfaturi
    1 point
  4. Eu cred ca in acest moment te afli in fata unor dileme, insa daca iti vei face un plan bine pus la punct, vei stii la final ce trebuie sa faci; eu ti-as recomanda: - schimba uleiul actual, si pastreaza o mostra de ulei -ruleaza 1.000 km cu uleiul actual, si preleveaza o mostra identica cantitativ ca si uleiul anterior/inspecteaza filtrul de ulei -trimite mostre din ambele uleiuri la un laborator (gasesti pe internet) si vezi cam care e procentul de metal/ce tip de metal se gaseste (alu pistoane, etc); o sa iti poata aproxima daca exista uzuri mari in motor -in cazul fericit in care analia uleiului nu releva probleme importante, te bucuri in continuare si urmresti periodic eventuale depuneri de particule metalice in filtrul de ulei -in cazul unor anomalii detectate in ulei, gasesti un service experimentat ce poate face o evaluare/reparatie competenta pe parte de motor/sistem lubrifiere/sistem racire, si/sau cumperi un motor sh si il schimbi pe actualul, sau incerci sa vinzi masina in starea actuala, informand potentialii cumparatori de potentialele defecte Oricum, soft original, soft modificat, daca au aparut uzuri in motor, poti sa pui ce soft doresti tu, raul a fost facut si nu mai exista cale de intoarcere. Succes!!
    1 point
  5. Cuzinetii sunt schimbati de proprietarul anterior, care era maestru pe motoare.
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.