Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/01/24 in all areas

  1. BMW LA wheel, V-spoke 390 = F30
    2 points
  2. Sunt Style 390. Am avut pe un E90. https://www.carsaddiction.com/en/wheels/bmw/style-390
    2 points
  3. Problema pe 02DED e ca masina e "trezita" din cand in cand in loc sa stea in sleep, creste undeva amperajul peste 50mA, unii zic ca e o eroare fantoma si apare mereu dupa o vreme la toate masinile. Eu am un feeling ca problema cu pornirea apare fix cand e activa eroarea de catalizator. Erorile pe catalizator la N43 sunt foarte spurcate, masina poate sa aiba ezitari in acceleratie, poate sa ai suturi in mers constant, pot fi porniri grele. Totodata as urmari un pic valorile injectoarelor in timpul mersului, pana se incalzeste motorul, dupa care oprita masina si repornita, ca sa vezi ce valori iti da. Trebuie pusa diagnoza ISTA+ macar si mers cu ea, citite valorile, apoi cand ajunge la 90 grade temperatura uleiului, vazut la repornire ce se intampla. Totodata stiu ca si din cauza sensorului de temperatura motor, masina poate porni greu, dar nu stiu 100% sigur daca si la cald sau doar la rece. Totodata scoate solenoizii vanos daca nu i-ai scos niciodata si curata-i, ca sigur au depuneri pe site. Astept ceva noutati cu niste valori si cu ce ai incercat sa faci. Ii dam de capat. Totodata, ai verificat cum stai cu compresia? Foarte curios. Mie cloncanitul ala nu imi sugereaza decat ca poate veni de la electromotor.
    1 point
  4. @mgi urmaream aici discutiile. https://www.motor-talk.de/forum/bmw-i4-aktuelle-rabatte-t7281032.html pe la final de saptamana am cer si eu o oferta de la un dealer german, sa vad la prima strigare cat vor sa taie din pret. Am vazut ca in Iulie apare si facelift-ul asa ca nu ma grabesc. Pe mobile.de sunt foarte multe masini noi. Am pus un filtru cu i4 2024 si sub 2000KM si erau 544 de rezultate.
    1 point
  5. Au răspuns și colegii, dar îți arăt și eu.
    1 point
  6. Salut seria este WBA3K31020F487137
    1 point
  7. Mie imi par a fi style 136
    1 point
  8. Salut, poti lua bara fata- spate din dezmembrari, le vopsesti si le faci tipla. Apoi pui scaune sport, volan M, arcuri Eibach si amortizoare sport pe Sachs si n-ai treaba + plafon negru si aia e
    1 point
  9. Am fost sambata pana la Agigea si am facut un consum de autistrada la Grecale Vant frumos pe primii 150km si pe ultimii 60km in dobrogea vant pervers. Cruise la 160 pt 95% din km, exceptand o urcare la 180 si una la fix 200 plus usoare incetiniri cand ajungeam masini mai lente. Pe primii 150km aveam 13.5 si am ajuns la capatul autostrazii cu 14.3, medie 150kmh. La intoarcere a condus sotia, 140-150 in general, urcari destule si la peste 150 cu varful la 166 insa si coborari destule si sub 130. A ajuns cu 11%, medie fix 130kmh. Cu tot cu consumul de oras, am ars aproape 55litri in aia 440-450km. Mult.
    0 points
  10. Readuc la viata acest topic pentru ca am facut o tampenie mare cât mine. Am mai multe produse de la MA-FRA printre care MA-FRA Detergent universal pentru interior și MA-FRA Dressing anvelope care arata similar dacă privesti eticheta din spate, ambele sticluțe negre. Bănuiți ce tampenie am facut, la un moment dat am luat frumos dressingul de anvelope si am dat pe bord... Am curățat apoi cu detergentul pentru interior dar tot au mai ramas zone mozolite un pic, cand le sterg par ok dar cand se usuca iar par mozolite. Imi puteti recomanda o soluție sa curat mai bine bordul de rezidurile ramase?
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.