Problema pe 02DED e ca masina e "trezita" din cand in cand in loc sa stea in sleep, creste undeva amperajul peste 50mA, unii zic ca e o eroare fantoma si apare mereu dupa o vreme la toate masinile.
Eu am un feeling ca problema cu pornirea apare fix cand e activa eroarea de catalizator.
Erorile pe catalizator la N43 sunt foarte spurcate, masina poate sa aiba ezitari in acceleratie, poate sa ai suturi in mers constant, pot fi porniri grele.
Totodata as urmari un pic valorile injectoarelor in timpul mersului, pana se incalzeste motorul, dupa care oprita masina si repornita, ca sa vezi ce valori iti da. Trebuie pusa diagnoza ISTA+ macar si mers cu ea, citite valorile, apoi cand ajunge la 90 grade temperatura uleiului, vazut la repornire ce se intampla.
Totodata stiu ca si din cauza sensorului de temperatura motor, masina poate porni greu, dar nu stiu 100% sigur daca si la cald sau doar la rece.
Totodata scoate solenoizii vanos daca nu i-ai scos niciodata si curata-i, ca sigur au depuneri pe site. Astept ceva noutati cu niste valori si cu ce ai incercat sa faci. Ii dam de capat.
Totodata, ai verificat cum stai cu compresia? Foarte curios.
Mie cloncanitul ala nu imi sugereaza decat ca poate veni de la electromotor.