Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/05/24 in all areas

  1. il vede soatia cand ....iese la fotbal si berea de dupe' :))
    6 points
  2. nu mai vrei sa il gaseasca proprietarul?
    3 points
  3. Nu proprietarul este problema.
    2 points
  4. Salut,dupa cum spune titlul am reintrat in club cu un 730dA din 08/2001. Dupa 320d E46 Fl din 2002 si dupa un x3 E83 3.0dA din 2006 (ambela ajunse in romania). Masina cu 156k (in ultimmi 11 ani a facut 3000km),cam cheala dar ma multumesc ca are km putini, nu e modificata deloc (deocamdata ),urmeaza schimburile de lichide + filtre si jante pe 18 cu 235/50 fata si 255/45 spate.
    1 point
  5. Salut, sa-l stăpânești sănătos, eu cred ca îți va plăcea. Folosesc de aproximativ 2 ani un F15 cu motorul acesta și sunt foarte mulțumit. Am pățit și eu, la fel ca Mkdan, sa mi se blocheze clapeta egr, dar am rezolvat-o pe rechemare. Tot atunci am făcut o curățare de admisie, am înlocuit niște garnituri de la admisie, iar apoi s-au inlocuit șaibele injectoarelor (după ce s-au curățat) și cam atât. Mașina merge perfect, motorul se descurcă ireal de bine, mi-a depășit așteptările, consumul este decent. Mașina mea are 185000 km, 35000 sunt parcurși de mine. Contrar părerilor nu se simte sub motorizată, este OK și pt tractat, eu mai agat rulota dupa ea (circa 1700kg) și se descurca bine.
    1 point
  6. Am avut clapeta EGR blocata, s-a rezolvat pe garantie. In rest nu am avut probleme.
    1 point
  7. 25d, a fost disponibil un timp si pe X3. Eu am avut pe F15 motorul asta.
    1 point
  8. Daca faci retrofit de la halogen non fl la halogen fl ar trebui sa fie plug n play fara modificari si batai de cap. Daca vrei de la halogen la xenon atunci mi se pare ca trebuie codate. La partea de mufe nu stiu.
    1 point
  9. SAlut, lectura placuta
    1 point
  10. Caută-ți tu piese și te duci cu ele in portbagaj frumos și ceri ofertă de preț manoperă.La capitolul jecmăneala servicurile auto sânt top.Au adaus la piese si 100%.
    1 point
  11. Rugina, RUGINA, rUgInA, rugina.. e singurul si cel mai important semn demn de luat in seama si de ne-ignorat. Ti-o spune un patit, cu doua experiente la activ; nu-i ieftin cand se rupt arcurile si iti trebuie masina! O sa simti masina si mai bine sub fund in curbe cu Bilstein.. ceea ce numesti rigiditate poate insemna si stabilitate.
    1 point
  12. cipriene, eu nu te suport nici acum ::)))) erai suparat pe mine ca te luam la sula ca nu ai casco asa sunt eu, am niste fixuri. pt casco si pt electrice ::)))) si pt cei care vor perpetuum mobile si se mira ca e 7000 de lei o reparatie la BMW.
    1 point
  13. @edit Am citit de cateva ori post-ul tau de mai sus. Chiar daca abordezi niste subiecte care pot deranja, trebuie sa recunosc ca ai adus argumente pertinente. Este ca si cum ai intrat intr-o casa curata bec si le-ai aratat gazdelor gunoiul ascuns pe sub covoare. Este enervant, dar totodata adevarat. In ceea ce ii priveste pe cei care fac economii la sange (precum amicul tau, cel mai zgarcit om al planetei), este in totalitate dreptul lor sa decida cum isi consuma agoniseala. Pe de alta parte insa, se spune ca ai atatia bani cati cheltuiesti. Persoanele extrem de zgarcite pot sa ajunga, auto-impus, sa aibe un nivel de trai similar cu al oamenilor saraci. Despre fondatoul Ikea, Ingvar Kamprad, se zice ca obisnuia sa conduca un Volvo vechi, sau ia cu el acasa pachetele de sare si piper de la restaurante. Cand a murit a lasat in urma o avere de $58 miliarde. Este un mod bizar de a trai viata, sau de a fi cel mai bogat om din cimitir, dar trebuie sa le respectam decizia. Referitor la viteza pe drumurile publice, cred ca Germania este cel mai bun exemplu, dar in acelasi timp si un ghimpe care demonstreaza concret ca toata politica europeana (si nu numai) privind impunerea draconica a limitei de viteza pe autostrada este lipsita de fundament. Completand cele spuse de tine mai sus, cred ca România ar trebui sa tina cont de realitatile infrastructurii si sa isi schimbe abordarea privind sanctionarea vitezei. Cu alte cuvinte, ar trebui sa impuna mult mai sever limitele de viteza in zonele in care riscul de accident este mare, relaxand totodata situatia pe autostrada. Nu trebuie sa faca nicio inventie, doar sa copieze abordarea germana. S-ar ridica gradul de siguranta al traficului de la noi. Prin modul in care actioneaza, insa, Politia Româna dovedeste ca este "business oriented", scopul real fiind numarul de amenzi si nu siguranta traficului.
    1 point
  14. sunt multe rationamente pt care oamenii conduc electrice. unul dintre ele este pt a salva planeta. rog a se citi ca vor sa mute gunoiul si suferinta de la ei de acasa, la altii, neimportanti. sunt binecunoscute conditiile in care muncesc oamenii de unde se extrag materiile prime pt baterii, impactul asupra mediului la momentul obtinerii materiilor, inconvenientele recliclarii, mare parte a curentului folosit pt incarcare obtinut din combutibili fosili. e o mascarada, o jignire si ipocrizie. al doilea motiv este pt a fi la moda. asta e moda. trebuie sa fim cool. e la moda atat sa conduci electrice cat e la moda sa salvezi si planeta. al 3-lea motiv ar fi calculele financiare. am un amic, cel mai zgarcit om al planetei. e cu pixul in mana. viseaza la o tesla pt ca stie ca e eficient financiar. daca el a calculat si a ajuns la concluzia asta, am incredere in el intr-o dezbatere in care ii sunt impotiva 100 de insi. omul e atat de zgarcit incat pleaca in concediu si nu merge pe autostrazi pt a nu cheltui pe taxele de autostrada. sta 5-6 ore pe drumuri in plus, cei 4 membri ai familiei ajung rupti la destinatie, insa cu 30-50 de euro economisiti. si cand merge pe autostrada, merge la consum, la 110kmh. el si cu sotia castiga bani, si-au cumparat proprietati, sunt mai bine financiar decat 95% dintre romani, insa merge cu anvelopele pana uzura genereaza explozie. multi dintre consumatorii de electrice sunt ca el. el este posesorul tipic de electrica. nu, oamenii cu masini electrice nu merg legal pt ca simt asta, ci merg ca sa economiseasca. sa economiseasca fie bani fie sa economiseasca din autonomia bateriei pt incarcarea respectiva. e axioma. intr-o tara cu infrastructura, mai ales o tara mica, mergi legal, nu ai de ce sa te grabesti. o sa ajung si eu in elvetia pt un turneu in august si o sa merg legal pe acolo. intr-o tara mare cu 6000km de autostrazi si drumuri expres cum e Polonia, mergi tot legal. pt ca de la Gdansk la Katovice faci 4 ore. aceeasi distanta in Romania o parcurgi in 8-10. am plecat de la Praid. am tras nebuneste de masina si am ajuns la Ploiesti dupa multe ore cu medie de 50kmh. m-am pus pe autostrada la 180kmh cruise sa mai scap de frustrare si la intrare in Bucuresti m-a prins politia. aveam 177kmh reali si am luat amenda pe masura. sunt oare eu vinovat?! daca aveam infrastructura, plecam de la praid pe cruise la 100kmh si ajungeam in 3 ore jumate. sau ma puneam la 130kmh pe cruise, viteza legala, si ajungeam in 3 ore. deci sa lasam retorica mersului legal in Romania. nu stiu ce fac cocalarii. eu nu merg legal pt ca nu am cum. chiar si un drum Bucuresti-Constanta desi am autostrada, tot nu merg legal, pt a-mi scoate parleala unor alte drumuri unde irosesc timpul. Poiana Brasov-Comarnic, 50km in 4 ore. cei cu electricile merg legal nu din constiinta, ci din motivele mai sus precizate. sau din motivele legislatiei rutiere usturatoare daca o incalci
    1 point
  15. Din nou am fost atent la masinile electrice de pe drumuri. Recunosc usor doar masinile Tesla. Am ajuns sambata in drum spre Agigea fix 5 bucati, 4 dintre ele mergeau toate la cruise de 120kmh. Una, biata de ea, a fost prinsa intr-un tavalug de masini care depaseau pe banda a 2-a si a trebuit pt un km sa accelereze in ton cu coloana si a ajuns la 150kmh. Imediat cum a avut ocazia, s-a retras in banda 1 tot pe la 120kmh. Nu spune nimeni sa facem romanesti si cocalaresti pe drumuri, dar totusi, sa mergi cu 120kmh pe autostrada din motive de morcov in fund, e absurd. Care mai este, de asemenea, si sensul sutelor ce cai putere?! Tot am cercetat pe net o chestie si intamplator am dat peste un tip cu un i5 M60 de 600cp. Omul merge doar cu 90kmh cu scopul de a se stradui sa ajunga la cei 600km de autonomie declarati de BMW. este peste masura capacitatii mele intelectuale sa inteleg.
    1 point
  16. normal ca astea mai noi se "farama" mai usor sa disipe energia, daca asta ar fi criteriul nr. 1 atunci probabil am fi plini de SUV, nu ca suntem departe, si toate se taraie cu 30kmh in mare parte din timp pentru ca merg 90% in oras, mi se pare o idiotenie sa-ti iei un SUV sa te duci cu el la lucru in oras, e de-a dreptul stupid sincer sa fiu...daca e sa ai ghinion sunt si mine anti-tanc gaseam si acolo dar mult mai scumpe in acceasi stare, am gasit exemplare la aceeasi km si an de fabricatie la 7-8k Eur si mai sus de atat chiar. stiu ce la ma inham, nu e prima data, imi place sa surubaresc la ele si nu e masina de daily, asa ca o fac usor si in timp. am facut o inspectie a motorului si vezi mai jos cateva poze...nu i-am luat o compresie dar dupa cum merge si cum arata bujiile nici nu cred ca e nevoie
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.