Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/06/24 in all areas

  1. Salutare din nou. Azi a fost zi de curățenie și m-am apucat să fac ce îmi propusesem de ceva vreme, dar din lipsă de timp am tot amânat, adică un "home made detailing". La exterior am: spălat-o și dat-o cu ceară de la Meguiar's aplicat tratament hidrofob pe geamuri cu TURTLE WAX Clearvue La interior am: aspirat tot ce se putea aspira curățat pielea cu Koch Chemie Pol Star hidratat pielea cu Koch Chemie Leather Star aplicat protecție ceramică Gyeon Q2 Leather Shield curățat plasticele cu Koch Chemie Top Star curățat instrumentele de bord cu șervețele pentru ochelari, W5 Poze cu rezoluție mai bună AICI. Azi mașina are la 103,909 km.
    3 points
  2. 3 points
  3. Asa se intampla cand alegi pretul cel mai mic. Cumpara 11L de 5W30 ieftin si 2 filtre de ulei, bagi 5.5L si filtru nou ulei, mergi cu masina 100 de km, apoi jos cu uleiul si filtru… si repeti inca o data procedura si iarasi jos cu uleiul si filtrul. Dupa cele 2 schimburi de curatare, baga ulei bun + filtru bun, schimburi la maxim 10k km si … rugaciuni + nu mai baga la spalat duminica :)))
    2 points
  4. De vreo 2 ani jumate tot stau cu dorinta de a cumpara o masina, desi necesitatea ei este in vreo 3-4 zile pe luna (maxim 1500km pe an) si momentul era cel tarziu acum, cat inca mai putem plati, mai ales ca la mine la munca stam cu un stres. Ieri am dat avansul. Stiu ca iau o masina overrated, care probabil nu isi merita pretul si dupa ce am platit avansul m-a luat grija si depresia ca facem un efort financiar teribil si poate voi sta cu ea mai mult in service. Voiam sa fi luat noul glc coupe insa tot s-a intarziat cu lansarea modelului si m-am cam sictirit, acest model de maserati fiind disponibil a fi comandat inca din vara trecuta..l-am tot ocolit. Masina am luat-o aprox fully loaded, insa fara trapa, tinand cont ca o vom tine 10-12-15 ani si prin orice trapa va intra la un moment dat apa. Ar mai fi fost jantele de 21, insa avea profilul anvelopei prea mic, de limuzina, si era nonsens. Motorul e de 2 litri, 330cp si 450NM Cam asa urmeaza a arata. Am uitat sa simulez geamurile fumurii
    1 point
  5. Dupa ce fostul E90 m-a dus cu bine timp de 13 ani+ l-am predat catre un alt posesor si l-am inlocuit cu un G30 LCI 11/2020, 30d xDrive. Masina am cumparat-o din Germania din reprezentanta la 53k km, iar acum are vreo 71k. Am mers pe varianta Luxury, voiam ceva cat mai confortabil si are mai multe dotari pe partea asta: scaune ventilate, masaj, scaune confort cu piele nappa, webasto, driving assistant plus, adaptive drive. Per total masina e foarte confortabila, la drum lung e o placere de condus. Am fost foarte impresionat de Adaptive Drive (bare stabilizatoare active) - masina nu are ruliu deloc in curbe. De asemenea, consumul mi se pare cel mult egal cu cel pe care-l aveam la E90 320d N47, daca nu chiar mai mic. Sunt usor dezamagit de brand; doar ce a iesit din garantia de fabrica si in ultima luna am dus-o in reprezentanta unde s-au schimbat piese de aprox 7000 Lei (fulie vibrichen, chit complet de accesorii ca scartaia la rece, fulie cardan, montat ceva discuri de frictiune pe fata fiindca pocneau discurile in curbe). Pt o masina de 70k km, majoritatea mersi pe autostrazi, mi se pare excesiv. Noroc ca mai am inca 2ani garantie Premium Selection, in caz ca mai pica ceva. As fi vrut un volan cu padele, insa n-am reusit sa gasesc unul in stare buna la un pret omenesc; mai caut, cu toate ca nu pot sa zic ca e o necesitate, cutia schimba suficient de rapid. Ce nu-mi place este ca masina este destul de lunga si joasa. Prin locuri pe unde ma bagam fara emotii cu E90, cu asta ating. De asemenea, manevrabilitatea in spatii inguste e destul de slaba. Unele finisaje interioare sunt slabe - spre exemplu de fiecare data cand ma urc in masina si trag de maner pt a inchide usa imi scartaie in mana, ceea ce mi se pare un mare fail, fiind o chestie pe care o resimt la fiecare urcare in masina. La E90 nu aveam asa ceva. Dotari: Editions And Packages S710 M Leather Steering Wheel S7R7 Innovation Package Comfort And Interior Equipment S403 Glass Roof, Electrical S416 Roller Sun Visor, Rear Lateral S420 Sun Protection Glazing S423 Floor Mats Velours S428 Warning Triangle And First Aid Kit S453 Climate-Controlled Seats, Front S456 Comfort Seat With Memory S465 Through-Loading System S4AW Instrument Panel Sensatec S4HA Seat Heating, Front And Rear S4LH Fine-Wood Trim "Fineline Cove" S4M8 Individual Rear-Reading Light S4NB Autom. Climate Control With 4-Zone Ctrl S4T7 Massage Function F.Driver & Fr.Passenger S4T8 Outside Mirror With Auto Dip S4UR Ambient Interior Light Multimedia S60A TV Function Plus S610 Head-Up Display S654 DAB Tuner S676 HiFi Speaker System S6AC Intelligent Emergency Call S6AE Teleservices S6AK Connected Drive Services S6C4 Connected Package Professional S6NW Telephony With Wireless Charging S6U3 BMW Live Operating Area Professional S6WD WLAN Hotspot S7S2 Luxury Line Driver Assistance And Lightning S536 Auxiliary Heating S548 Kilometre Speedo S5AC High-Beam Assistant S5AL Active Protection S5AU Driving Assistant Professional S5AV Active Guard S5AZ BMW Laserlicht S5DN Parking Assistance System Plus Wheels And Drive S205 Automatic Transmission S230 Extra Package, EU-Speciifc S248 Steering Wheel Heater S28W BMW LA Wheel W-Spoke 632 S2PA Locking Wheel Bolt S2VA Chassis & Suspens. Setup"Adaptive Drive" S2VB Tyre Pressure Display S2VC Tyre Repair Set Environment And Safety S302 Alarm System S316 Automatic Trunk Lid Mechanism S319 Integrated Universal Remote Control S320 Deleted, Model Lettering S322 Comfort Access S323 Soft-Close-Automatic Doors S346 Chrome Line Exterieur S3DS BMW Display Key S801 National Version Germany S851 Language Version German S879 On-Board Literature, German S8EK Dummy-SALAPA S8KA Oil Service Interval 24 Mths / 30,000 Km S8R9 Refrigerant R1234yf S8TF Active Pedestrian Protection Other Equipment S1CB CO2 Equipment S1CE Recuperation System S941 Dummy-SALAPA S9AA Outer Skin Protection S9D6 Fahrerlebnis Paket De S9D7 Winter Joy Package SA090 90 Ah AGM Battery
    1 point
  6. Update time again. Am colantat trimurile in negru lucios si imi parea rau ca nu am si padele pe volan, asa ca am cautat si am gasit pe cineva care vindea volan cu padele deja adaptat (niste fire din volan) si cu alcantara peste (aici nu sunt mare fan, dar cer si parerea voastra). Ce m-a interesat e ca pe sub sa arate bine si este intr-o stare ft buna in cazul in care ma decid sa dau alcantara jos. Asa ca a ramas doar sa trag doua fire de la spira la schimbator si aia a fost, merg si padelele. Momentan sta putin pe bara masinuta, saptamana viitoare o inmatriculez. Am asteptat putin dupa cei de la BAAR ca sa mai scad pretul de la RCA deoarece ma incadram la risc ridicat si a merssss, au aprobat.
    1 point
  7. Uleiul se alege in functie de zona in care folosesti masina (dpdv al climei), nu in functie de uzura motorului... Jesus... Parca traiti inca dupa sfaturile mecanicului nea Gica care repara dacii in parcare si stia el ca uleiul se pune dupa uzura motorului... Stergeti-va din cap prostia asta ca daca motorul consuma ulei, ii pui ulei mai gros si nu mai consuma, nu are nici o legatura cu tipul uleiului, acolo intra alte detalii care tin de specificatiile pur tehnice ale uleiului. https://r2.easyimg.io/0fawfhw4y/screenshot_20240406_161839.jpg
    1 point
  8. Un nou update , poate foloseste cuiva . Dupa lungi cautari am identificat problema incalzirii . Este vorba de "changeover valve" - o electrovalva cu 3 cai si doua supape , care deschide calea agentului termic spre radiatorul de incalzire . Partea electrica a ei era in buna stare , dar am demontat-o sa ma asigur de functionarea corecta a supapelor . Surpriza a fost sa constat ca una din supape nu deschidea , desi este fixa pe acelasi ax cu celalalta supapa . Exact circuitul spre incalzitor nu se deschidea . Cauza este umflarea garniturii care constituie scaunul acestei supape . Sunt putin indecis carui fapt se datoreste "umflarea " acestei garnituri . Poate fi din cauza ca am completat antigel G11 peste cel existent ? Din experienta mea cu amestecarea antigelului , ma cam indoiesc . Un alt motiv pe care il suspectez este ca am folosit masina pt cazuri majore cand incepuse sa aiba pierderi de antigel , cu completare de apa distilata cand era nevoie . Racirea motorului nu a avut de suferit niciodata , dar partea de incalzire , da . Invariabil , cand ajungi la nivelul minim de alarma , circuitul de incalzire nu mai are suficient antigel pt functionare, asa ca se poate sa fi fost vorba de o supraincalzire a acelei garnituri . Nu scot din calcul si binecunoscuta lipsa de calitate sau flaw de design a unor componente BMW din ultimii 20 de ani . Totusi masina a prezentat probleme pe circuitul de racire pana la varsta de 3 ani cand am cumparat-o eu , avand pompa angrenata de racire, schimbata deja . Una peste alta , am reparat numita valva , gasind ceva similar care putea fi folosit pe post de scaun al supapei . Intre timp mi-a ajuns si comanda de valva noua din Lituania . La noi se cer si 800 lei pe valva asta noua . Ca avertisment - demontarea si montarea valvei sunt un cosmar , mai ales daca ai maini ceva mai mari , din cauza pozitiei extraordinar de inghesuite - un alt succes de design al BMW . Colierele alea pt care iti trebuie o scula speciala , nu ajuta si nu pot fi inlocuite cu coliere normale , pt ca nu mai e loc de montaj . La montare e nevoie sa defrisezi putin partea din fata , deasupra farului pe partea soferului si mai ales sa demontezi mecanismul de retinere al capotei , pe partea aia . Apoi , daca ai maini mai mici , bagi una pe acolo ca sa poti atasa furtunele la respectiva valva . Un furtun este extraordinar de scurt si nu permite atasarea lui intr-o alta pozitie . Furtunele sunt numerotate , parca de sus in jos 1,2,3 - a nu se incurca .
    1 point
  9. Salut,dupa cum spune titlul am reintrat in club cu un 730dA din 08/2001. Dupa 320d E46 Fl din 2002 si dupa un x3 E83 3.0dA din 2006 (ambela ajunse in romania). Masina cu 156k (in ultimmi 11 ani a facut 3000km),cam cheala dar ma multumesc ca are km putini, nu e modificata deloc (deocamdata ),urmeaza schimburile de lichide + filtre si jante pe 18 cu 235/50 fata si 255/45 spate.
    1 point
  10. Am pus grile noi astazi de proba si le-am dat jos pentru ca la fel stau, m-am programat la sibiu la bmw pe saptamana cealalta, chiar sunt curios ce o sa fie!
    1 point
  11. Ti s-a "prajit" ambreiajul Glumesc evident, poate nici nu ai ambreiaj. Iti pot spune ce am patit eu mai demult: Am avut o scurgere de ulei, care nu era in spate, ci undeva in lateral. Dar uleiul s-a prelins de asemenea natura incat a ajuns pana in spate, deci imi dadea falsa senzatie ca curge din spate, cand de fapt ca el iesea din lateral. Odata ajuns in spate, picura pe evacuare care era fierbinte tare, si aia dadea acel fum. Posibil si in cazul tau sa fie asta, si iti poti da seama usor. Ridici capacul de plastic de la motor, si cu o lampa mai puternica te uiti in jurul motorului (eu ma uit pe intuneric, pt ca ies in evidenta mult mai repede scurgerile, sclipesc mai tare).
    1 point
  12. Nope. Discurile au fost si sunt Bosch, ca sunt la al doilea set in fata. Si la X1 urmeaza sa pun acelasi lucru.
    1 point
  13. i-am schimbat stopurile galbene cu cele albe, tot OE, cred ca arata ceva mai fresh cu astea albe. In viitorul apropiat o sa ma apuc putin si de vopsit, am in plan sa revopsesc ambele aripi spate intrucat una a fost revopsita partial si nuanta e usor diferita, bara spate, bara fata, capota pentru ca are rugina deasupra farului parte stanga(aici am una pe culoare deja fara gram de rugina dar cu ceva defecte in vopsea din cauza depozitarii) si aripa fata dreapta care la fel, are deja mici bule de rugina pe arc si nu cred ca se mai poate salva. Am mai schimbat ornamentele de prag, cromul de pe ele incepuse sa faca mici bule si am gasit un set sh in stare perfecta. Cu ocazia asta am gasit ceva rugina de suprafata la cateva dintre ele acolo unde intra pinii in caroserie, le-am curatat, aplicat un sealant apoi primer si sper sa fie ok. De asemenea la suportii de cric, i-am dat jos si totul e foarte ok, era doar putina rugina de suprafata, am facut la fel ca mai sus, cu sealant si primer, am mai bagat si ceara prin praguri, sper sa ajute. Oricum nu o voi folosi iarna, va fi exclusiv masina de vreme buna si mai mult de weekend, dar vreau sa previn rugina.
    1 point
  14. Mult. Da i foc. E450 consuma mai putin
    1 point
  15. Daca tot m-am apucat am schimbat in final si pompa de apa, rolele si curelele, un furtun de la racire pe care se scursese ulei de servo si il deteriorase, toate piesele erau cele originale cu care iesise masina din fabrica. A avut insa vasul de expansiune schimbat si radiatorul de racire, alea pica relativ relativ repede la E46. Deocamdata doar am schimbat lichidul de frana dar va urma curand si revizia completa a sistemului de franare, vreau sa reconditionez etrierii si sa schimb furtunele de frana pe spate, pe fata par a fi noi. Asa arata cu style 51 acum.
    1 point
  16. Hai, te primesc aici pe topic, Cipriene!!! voi ce parere aveti de culoarea asta interioara? link-ul arata simulat exteriorul masinii, insa cu un click initial pe butonul 360 si apoi pe scaunul din grafica, simularea 360 te baga in interiorul masinii. Configurator (bmw.ro) nevasta-mea spune ca nu a vazut nimic mai cocalaresc de atat. am o spaima chiar, ca si eu insumi bat bine de tot spre negru iar la culoarea asta de interior, sunt clasificat instant ::))) "Seamana cu o vaca" spune ea. dar e imitatie de interior de bentley, ce plm!?
    1 point
  17. @edit am vorbit la BMW si au zis sa fii barbat adevarat si sa mai astepti putin un benzinar calumea, adica noul M5... cand au auzit ca te gandesti la Porsche... Totodata, daca esti "sarac" si nu iti permiti M5, au zis sa-ti iei un E450 sau ce-o fi echilvalent cu 3000 benzina, ca Audi si BMW ai avut deja ... lasand gluma la o parte, eu as lua cu ochii inchis E450 4matic benzina... masina mi se pare superba ca design. si Mercedes n-ai avut, asa ca... Edit 2 - si in cel mai serios ton, am discutat la BMW, si 540i xdr doar benzina ( sau mildhybrid ) nu va veni in europa din cauza noxelor, doar varianta plugin hybrid ( adica 550e ) ... Deci... finalisti dpmdv... E450 vs G60 550e
    1 point
  18. Lasa ca si eu aici am fost cenzurat pt ca am zis ca astia cu electrice/ hibride sunt mocangii , daca nu dadea statul prima ei tot diesel isi luau :))))))))))))
    1 point
  19. ::)))) de asta imi place acest forum. delirul este acceptat. la un moment dat imi uram audili din cauza forumului ala de retardati. mi-au inchis topicul, ca din ce cauza eu imi criticam masina ?! cum ar veni, ei erau nemultimiti ca eu eram nemultumit ca sistemul de operare nu mi se pare intuitiv prin raport cu ID6 de pe G30, de exemplu. ei erau suparati ca mie nu imi place propria masina, nu masina lor :)))))
    1 point
  20. M-am exprimat greșit, de fapt este o resoftare. Am făcut-o eu cu un adaptor OBD, de pe telefon. Am discutat cu persoane care folosesc de ceva timp XHP, cât și cu un tuner care mi-a confirmat că este în regulă. Am verificat inainte parametri cutiei si m-am asigurat ca totul e ok , cutia schimba excelent.O parte din modificari : - Removed Torque Limiters - Changed Shiftmaps in D-Mode for better response - Less Torque Reduction during Sport+ shifting. Less boost loss under WOT - Reconfigured DEC Logic, with similar logic as in M-Cars (access to more shifting-modes) - Faster & harder shifting in M/Sport+, absolutely instant paddle response - Strong blips on downshifts in M/Sport+ and S/Sport+ - No automatic upshifting in M/Sport and Sport+ setting - DTC and DSC OFF activate the fastest shifting mode
    1 point
  21. am mai mesterit putin la ea...am schimbat sticla farului de pe partea dreapta intrucat cea de pe stanga a fost la un moment dat schimbata si se vedea o diferenta si nu-mi dadea pace...am incercat mai intai sa o polisez pe cea veche dar tot nu a iesit ok. Am curatat pe acolo si cu ocazia asta am pus si noile garnituri.
    1 point
  22. A ajuns masina. Am pus 3 poze, desi nu ii fac dreptate, aratand mult mai bine in realitate. Sr conduce frumos, e super spatioasa exceptand portbagajul (vreo 600 de litri ar fi mers, nu 535) si consuma, nene. De accelerat, trage de rupe. E destul de zgomotoasa in sensul ca are destul de mult zgomot de fond care intra in habitaclu, la fel ca si la A6, ambele avand geamuri fata cu izolare fonica). Si suspensia parca e destul de zgomotoasa la denivelarile din oras, desi e pe aer...dar in sfarsit, sunt destule articulatii mecanice care sa inceapa a canta. Nu am inteles cum G30-ul era atat de silentios, singura explicatie pe care o gasesc fiind ca era diesel si izolarea necesara pt motorul diesel a ajutat si in a filtra celelalte zgomote exterioare. Nu am condus A6 diesel ca sa imi dau seama daca se verifica teoria...stiu ca atunci cand am iesit cu A6-le pe autostrada am ramas un pic socat, desi in aparenta, prin comparatie, G30 e tabla goala. Anyway, nu am fost mirat, mai ales ca suv-ul are si aerodinamica de dulap.
    1 point
  23. Noi mergem aprox o data pe luna pe capul socrilor. Ei stau la casa in Comarnic si le mai folosim podul pe post de depozit ::))) Spre exemplu, bradul artifical il tinem depozitat tot anul la ei. La momentul din poza il returnam (cutia din dreapta jos). Mai era si o saniuta a fetitei. Am facut tetris cu bagajele prin golurile de aer ale saniutei. Poza e facuta pe 19 ianuarie, inainte de minivacanta ocazionata de ziua unirii. Aveam bautura, mancare...eram blindati. Am vreo 4-5 astfel de drumuri anual, in care imi pun si in cur bagaje. Am plecat in octombrie 2018 de la parintii mei de la tara (prin judetul Vaslui), cu aprox juma de tona de incarcatura cu G30-ul, incluzandu-ne si pe noi 2 :). Nu o aveam pe fiica-mea atunci si puteam sa incarc dupa nevoie. Suntem 4 frati si aduceam bagaje pt fiecare.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.