Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 04/08/24 in all areas
-
Salutare, am descoperit ca sunt vecin cu Ciprian01 si ne stim de ceva vreme La recomandarea mea l-a chemat pe Radu https://www.farcebook.com/bmw.coding.expert un baiat super ca lumea si ft ft priceput pe diagnoza ISTA si codari. Eu la el am mers cu orice problema pe partea electronica si a rezolvat de fiecare data. Vi-l recomand pt orice problema pe partea de codari.5 points
-
@Pianiny In comunitatea noastra, a detine sau a utiliza un autoturism BMW ale carui sisteme de control al noxelor au fost in mod voit dezactivate, eliminate sau modificate, este un subiect tabu. Spre lamurire, te rog consulta topic-ul de mai jos: https://www.bmwclub.ro/forums/topic/196323-manipularea-controlului-noxelor-dpf-off-egr-off/ Te invitam sa remediezi cat mai rapid posibil, la masina ta, sistemele de control al noxelor, astfel incat acestea sa functioneze in parametrii proiectati de catre BMW - apoi sa ne transmiti dovezi pertinente in acest sens. Pana atunci, sub sanctiunea suspendarii accesului, te rugam sa nu mai postezi pe acest forum mesaje prin care sa soliciti informatii sau asistenta de ordin tehnic. Iti multumim pentru intelegere3 points
-
Superba masina. Iti dau un pont pe partea estetica. Desfa putin cele 4 suruburi de sus de la bara fata, si trage-o in afara. O sa ti se alinieze frumos din lateral curbura de la capota cu cea a barii. Cauta pe net e92 hood overbite si cat de usor scapi de el. Sau daca nu te deranjeaza las-o asa. Eu sunt ocd la partea estetica. Ieri am dat bara jos sa ii montez conducte de aerisire pt frane la a mea si cu ocazia asta am realiniat bara exact cum am vrut de cand am luat masina anu trecut. Tolerantele de fabrica la bare pe e92 is mai ceva ca la tesla pe unele exemplare.2 points
-
Se poate emite factura cu TVA deductibil. Pret : 9400 euro TVA inclus. 318I LCI/ 2010 / 142 CP/ 151 000 KM, achizitionata de mine de la dealar BMW B&K Hamburg. Dotari: xenon, proiectoare ceata, senzori parcare fata/spate, trapa, sistem autio HIFI, blutooth,USB,AUX,navigatie mare cu hard disc, incalzire in scaune,perdeluta electrica luneta,perdelute geamuri spate,alarma Viper pe cheia masinii cu senzor de perimetru,soc si antitractare, covorase interioare textil si de cauciuc originale, climatronic, oglinzi incalzite si rabatabile, oglinda interioara heliomata, senzor lumina si ploaie. Masina o tin numai in garaj pentru concedii si plimbat sambata, duminica, am alta masina cu care merg in oras zi de zi. Anul trecut am schimbat toate cele 4 injectoare cu cele cu index 11,bujii BMW, bobine Delphi,acumulator EXIDE, discuri frana fata bmw, placute frana fata/spate ATE, amortizoare fata spate SACHS. Ulei folosesc 0w40, are toate consumabile schimbate, uleiul l-am schimbat anual,indiferent ca am parcurs numai 5000 km, este o masina foarte intretinuta . Vreau sa o vand pentru a achizitiona un break, un G21, 318i/320i.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Fac 9000 de km la 3.4 luni și.mereu de câte ori am luat piese am preferat sa iau ceva mai de calitate nu am salariu de mii de euro nu lucrez prin afara nu nimic lucrez la CFR .prima oară când am schimbat uleiul mi-a pus mecanicul o sticlă de ulei 150 de lei să cad jos când mi-a spus prețul iar acum l-am găsit la ofertă și de aceia am întrebat ce ulei sa pun .plus că sunt și începător pe forum1 point
-
@HitmaNLive Garantat nu vreau sa transform acest topic in unul de dezbatere despre ulei, asa ca o sa raspund doar la punctele ridicate de tine. In principiu cam ai dreptate in tot ce ai spus. Sunt 100% de acord cu tine ca norma SAE se alege in functie de climatul zonei respective, si eu am vazut de multe ori acel grafic la care faci referire. Eu doar am expus principiile dupa care ma ghidez eu, altii evident se ghideaza dupa altceva. Strict la punctele tale: si eu sunt foarte surprins cand am vazut ca la Suzuki de ex, aia la reprezentanta pun 0W20 (!?). Acolo nu mai e vorba de nici o clima E strict de emisii asa cum ai spus si tu, ulei subtire (sau tolreante mari, sau ambele combinate), motorul se invarte mai usor, consum mai mic, emisii mai mici (chiar eu am luat "teapa" cu Audi 1.8 TFSI care consuma ulei din fabrica, pe acest principiu, si m-a costat o caruta de bani sa il repar) marimea supratafetei de frecare nu conteaza. Forta de frecare = coeficient * forta_normala. Producatorii acolo jongleaza, la coeficient cu uleiul, si la forta_normala cu tolerantele (de ex cu cat toleranta e mai mare (gen e distanta mai mare intre segment si cilintru), cu atat forta_normala e mai mica - aici am zis asa generic, pentru ca evident conteaza multi factori, de ex dilatarea metalelor la anumite temperaturi, etc...). 5W30 vs 5W40, e foarte greu sa replici exact aceleasi conditii. Dar presupunand ca ai avut aceleasi conditii de condus, da, ai dreptate, ai avut acelasi consum de ulei pt ca uzura motorului a produs acel consum, si nu norma SAE (aici iti spun sincer ca ma asteptam ca 5W40 sa il consume mai putin, dar m-am inselat) cu ocazia asta am citit si eu un pic despre "high mileage oil", si sm invatat ca poate fi un ulei 5W30 high mileage (nu trebuie sa fie 5W40), iar diferenta o fac aditivii, care cica "fac sa se umfle anumide garnituri, ca sa etanseze mai bine). Dar repet, uleiul e tot SAE 5W30. deci cu ocazia asta imi re-adaptez strategia, si zic ca "la motoare > 300.000 km, pun ulei high mileage cu aceeasi norma SAE de ex 5W30, si nu trebuie sa trec la 5W40" Am simtit un pic de agresivitate in raspunsurile tale, dar intr-un fel inteleg asta, pentru ca acest subiect (i.e. "uleiul"/"consumul de ulei") face trigger pt ca e dezbatut de multe ori, si se repeta aceleasi mesaje. Ceva de genu "iar incep astia cu discutia despre ulei?" . Inteleg perfect, tocmai de aceea incerc sa formulez cat pot de "neutru"1 point
-
Din cauza normelor de poluare, tolerantele dintre segmenti/piston si cilindri, sau grosimea segmentilor, sau inaltimea pistoanelor s.a.m.d au fost reduse substantial. Tolerantele au crescut foarte mult pentru a nu mai exista frecare la fel de mare cum existau la motoarele E4 si mai jos. De asta motoarele alea mergeau cat nu duce trenul, pentru ca nu erau f....ti de la spate ca intreaga flota de modele sa scoata x grame de co2, altfel 1 milion euro amenda per gramul de co2 depasit. O data cu toate chestiile astea care au fost trase de par pentru a fi la limitele cerute, automat ca motorul consuma ulei. Sa nu mai zic ca uleiurile noi sunt apa chioara. Stii ce ulei se foloseste in America la Toyota ultimele modele? 0w8, esti nebun la cap? Si ca sa iti explic pur tehnic, 2 materiale care au o suprafata mai mare de frictiune, produc un efort mai mare al unui motor pentru a fi puse in miscare, automat emisii mai mari. Vrei si altfel de cercetari si explicatii sau sunt de ajuns? Ma repet pentru a mia oara, cand incepe sa consume ulei, trebuie rezolvata cauza. Mie de ce nu mi-a scazut consumul desi cand am luat masina am pus 5w30, apoi am trecut la 5W40? Aveam fix acelasi consum de ulei . Astept o explicatie la randul meu de la tine, tot cat se poate de tehnica.1 point
-
Adică ai claxonat de ți-ai speriat softu' . Daca și @six in line acceptă, cred că un om cu asemenea cunoștințe pe coding, ar fi util să fie cunoscut publicului larg. @Romulus, ce zice GDPR-ul, este permis share-ul de referințe în spațiul public?1 point
-
1 point
-
Merci mult, mult de parere. Am tot intrebat si toata lumea zice ca arata bine, so all good :)) ramane cu alcantara. In caz ca se va uza, scap de cusaturi si scot materialul, e pus peste pielea standard a volanului deci tot e ok.1 point
-
Mie imi place cum vine cu alcantara. Gasesti tutoriale cum sa o cureti o gramada. Iar daca chiar se va uza, poti sa o schimbi atunci cu piele1 point
-
1 point
-
1 point
-
Eu am pus Michelin CrossClimate 2 all season si mi se par geniale.1 point
-
Al meu benzinar tot din 2009 cu motor n43 a trecut recent de 200k km. Incepuse sa manance un pic de ulei. Inca in limitele date in manual. Insa i'am schimbat garniturile de supape si uleiul nu a mai scazut deloc in ultimii 3000km. Drumuri predominant lungi. Folosesc doar ulei BMW 5W30. La fel foloseam si pe fosta masina pe diesel, n47. Daca ai si tu n43, recomand ca si ceilalti colegi sa schimbi uleiul mai des. Gen la 7000km. Sunt motoare fierbinti. Degradează uleiul mai repede, garniturile de supape se rigidizeaza cand imbatranesc si incep sa lase uleiul sa scape cand motorul ajunge la temperatura de functionare. Succes si drumuri bune!1 point
-
eu am luat una aftermarket, de un cauciuc gros si moale (ca un covor dar de cauciuc) nu sta intepenita. Sunt f multumit de ea. https://www.autogedal.ro/tavita-portbagaj-bmw-x3-g01-2017-prezent-rigum-autogedal.html1 point
-
Ai incercat sa o incalzesti in zona aia cu un feon? Daca cauciucul e de calitate, va reveni la forma initiala.1 point
-
Io m as duce la reprezentanta. Acolo vezi ce întrări a avut, o poți verifica daca a fost lovita, pui un tester original sa vezi dacă are erori etc.1 point
-
Salutare din nou. Azi a fost zi de curățenie și m-am apucat să fac ce îmi propusesem de ceva vreme, dar din lipsă de timp am tot amânat, adică un "home made detailing". La exterior am: spălat-o și dat-o cu ceară de la Meguiar's aplicat tratament hidrofob pe geamuri cu TURTLE WAX Clearvue La interior am: aspirat tot ce se putea aspira curățat pielea cu Koch Chemie Pol Star hidratat pielea cu Koch Chemie Leather Star aplicat protecție ceramică Gyeon Q2 Leather Shield curățat plasticele cu Koch Chemie Top Star curățat instrumentele de bord cu șervețele pentru ochelari, W5 Poze cu rezoluție mai bună AICI. Azi mașina are la 103,909 km.1 point
-
Uleiul se alege in functie de zona in care folosesti masina (dpdv al climei), nu in functie de uzura motorului... Jesus... Parca traiti inca dupa sfaturile mecanicului nea Gica care repara dacii in parcare si stia el ca uleiul se pune dupa uzura motorului... Stergeti-va din cap prostia asta ca daca motorul consuma ulei, ii pui ulei mai gros si nu mai consuma, nu are nici o legatura cu tipul uleiului, acolo intra alte detalii care tin de specificatiile pur tehnice ale uleiului. https://r2.easyimg.io/0fawfhw4y/screenshot_20240406_161839.jpg1 point
-
8900 euro cu TVA inclus. Masina este pe firma, se emite factura cu TVA deductibil.1 point
-
1 point
-
Am sunat si eu la Filaret sa intreb cat costa un schimb de ulei la cutie. Dupa ce am primit in primele 10 minute un disclaimer, cum ca BMW nu recomanda, si ca daca se intampla ceva cu cutia dupa schimb imi asum riscurile, am primit si pretul. 5000 de lei. Am apreciat totusi ca m-au informat despre conditiile in care se face schimbul, si persoana de la telefon a fost foarte ok.0 points
-
Ce bujii ar trebui să folosesc pentru BMW E90/91? Buna ziua vreau sa schimb bujiile.. la astea sunt normale? sau cine i-ar recomanda pe altii? Mulțumesc!0 points
-
Salutare! Stie cineva daca se poate anula din soft doar dpf( este gol oricum) si egr sa fie activ. sau ambele trebuie sa fie anulate din soft? daca egr e anulat din soft, el ramane pe pozitia deschis sau pe inchis?0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00