Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/12/24 in all areas

  1. Nu,el cunoaște impactul e90-ului când va avea 45 de ani,și asta îl liniștește.
    3 points
  2. o sa ma mut si eu la casa in maxim urmatorii 5 ani, sper, si o sa fie in afara bucurestiului. o sa pun panouri etc si o sa iau in calcul clar o electrica ca masina personala, nevasta-mea sigur urmand a face spre 50 de km pe zi. mai creste si autonomia bateriilor si performanta la incarcare pana atunci. o sa mearga ca masina de concediu astfel si pt eventuale deplasari lungi prin tara. undeva peste vreo 10 ani e planul pt o electrica daca nu decedeaza Grecale pana atunci cu vreo 50.000km in bord si sa merite astfel a-l vinde cu 10.000 euro defect decat sa bag vreo 20.000 in vreo reparatie fara sa am certitudinea ca va merge in urma investitiei :))))
    2 points
  3. Revin putin si eu, am facut astazi “trick-ul” cu bara fata. Mama, cat a schimbat complet tot! Am tras la maxim cat am putut, am strans suruburile si voila. This kind of tips I love
    1 point
  4. Eu am cumparat raport de pe VIN-INFO, dar nu mi-a dat BMW Service, doar daune, si istoric km citit din reprezentanta...
    1 point
  5. Eu as cauta un 330i manual, luand in considerare si ce a spus colegul mai sus. N52-ul de pe 330i nu are problema consumului de ulei pe care il are 325i-ul. Masina nu e rea pentru ca e manuala si bifeaza optiunile importante, daca ar fi avut istoric complet, fara accident si doar revopsiri locale, era discutabil. Dar inteleg ca nu e cazul. Pana nu demult, erau 330i in jur de 12k in Germania, cu istoric si revopsiri minime (decente, de la proprietar). Dar eu ma uitasem la sedan, nu stiu coupe-ul cat de usor il gasesti N52. E92 si N52 s-au suprapus foarte putin, cred ca doar un an.
    1 point
  6. Daca nu ai facut-o deja, iti recomand sa descarci, de pe site-ul RAR, istoricul vehiculului. Intrucat pana prin 2016 era obligatorie certificarea autenticitatii la vanzarea masinii, din istoricul RAR (daca il interpretez corect) rezulta ca masina a schimbat proprietarul la doua luni dupa ce a fost adusa in tara in 2008, apoi de trei ori (!) in anul 2013, si din nou in 2014 si 2015. Iar cartea de identitate a fost inlocuita in 2017. Pe scurt, pare genul de masina care a fost frecvent plimbata din mana in mana, la intervale scurte de timp. Ceea ce ar putea indica potentiale probleme tehnice ascunse, sau o intretinere sumara. De asemenea, intrucat istoricul odometrului incepe abia in 2014, nu poate fi complet exclus riscul de a fi avut kilometrajul cosmetizat, la un moment dat. Poate ar fi bine sa nu te grabesti si sa mai studiezi putin oferta din piata auto. Acest E92 are deja 17 ani vechime, are un istoric destul de tumultos, starea estetica nu impresioneaza pe nimeni, iar motorul N52 de 2.5l este renumit pentru faptul ca ii place sa consume mult ulei. Avand in vedere si pretul, mie unuia nu mi se pare un deal interesant.
    1 point
  7. @Robie90 mergi sa schimbe volanta, ea e cea care tremura sau face sa vibreze la plecarea de pe loc. Vibratia nu pleaca nicaieri; ba chiar cu timpul SE VA AGRAVA. Schimba si ambreiajul ca sa nu mai desfaci cand se duce si ala.
    1 point
  8. 1 point
  9. Asa se intampla cand alegi pretul cel mai mic. Cumpara 11L de 5W30 ieftin si 2 filtre de ulei, bagi 5.5L si filtru nou ulei, mergi cu masina 100 de km, apoi jos cu uleiul si filtru… si repeti inca o data procedura si iarasi jos cu uleiul si filtrul. Dupa cele 2 schimburi de curatare, baga ulei bun + filtru bun, schimburi la maxim 10k km si … rugaciuni + nu mai baga la spalat duminica :)))
    1 point
  10. Am văzut primul Lucid, cine o conducea mergea destul de tare pentru oraș Arata binisor masina.
    0 points
  11. Salutare all, am uitat sa vin cu update, am schimbat capac culbutori, saibe de foc injectoare, oringuri si restul garniturilor, un furtun turbia mica si o garnitura acolo, acum masina fara eroare in ista totul e ok(inclusiv problema cu backpressure before turbo s-a rezolvat) sper sa nu mai ceara investitii anul asta in afara revizei, cred ca am depasit 10000 ron in ultimele 6 luni .
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.