Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/13/24 in all areas

  1. Buna ziua domnilor si bine v-am gasit Sunt un (nu chiar) proaspat posesor de 540i, cumparat in august 2022 din Germania la 31.561 km. Am trecut la BMW dupa 8 ani de VAG, mai exact dupa un Golf MK6 GTI Edition 35 in care am investit mult timp, bani si pasiune. Pun si 2 poze cu fosta daca e permis Pana sa cochetez cu ideea de a schimba masina ma tot uitam la B58 si la ce potential are. Nu eram setat neaparat pe G30, dar cumva un prieten cu 530d m-a impins spre clasa aceasta. La finalul zilei tot ce pot zice este ca "je ne regrette rien". Masina e fabricatie 02/2018, Carbonschwarz Metallic (416) cu interior Leder Dakota/cognac/exklusivnaht (LCRO). Voi enumara cateva din optiunile mai importante: 223 Adaptive Suspension, 2NH M Sportbrake, 2VH Integral Active Steering, 323 Soft Close Automatic System For Doors, 337 M Sport Package, 456 Comfort Seats, Electric. Adjustable, 4HA Seat Heating Front And Rear, 552 Adaptive Led Headlight, 688 Harman/kardon Surround Sound System, 715 M Aerodynamics Package, 5AT Driving Assistant Plus, 5DN Parking Assistant Plus, 6CP Apple Carplay Preparation si alte chestii precum comfort access, portbagaj electric, incalzire in volan, HUD, trapa, perdelute spate. Neavand luxul de a lua o masina noua a trebuit sa fac niste compromisuri la partea de optiuni, dar le rezolv usor usor cu mici retrofit-uri. Ca sa nu fac o singura postare kilometrica voi continua mai jos
    3 points
  2. Babaeti, n-ati inteles nimic din efortul de comunicare al omului. Fiti si voi atenti, ce mama naibii? Uite, de data asta va traduc eu (asa, de weekend, dar sa nu se mai intample): Pe de-o parte avem eroul principal, acest Ghilgames de Craiova. El a vrut sa arate tuturor ca e barosan da barosan si si-a luat seria 8. In plus, mai si circula cu el asa cum trebuie, sa se stie (stie, stie, stie..). Doar ca dusmanii si-au luat electrice. Si nu doar ca si-au luat electrice, dar mai si discuta intre ei despre ele, ignorandu-l total pe eroul grabit. Deci o gramada de bani aruncati pe impresia artistica, si nu-i pasa nimanui. Epic stuff, s-ar scrie un cantec lautaresc beton . Ca sa nu zic manea, ca da prost aici in comunitate..
    2 points
  3. @WIN60 fac tot posibilul sa parchez undeva mai izolat, nu ma deranjeaza sa merg 500m pe jos pana unde am nevoie sa ajung. Ma descurc
    1 point
  4. Foarte tare mașina și modificările, să o stăpânești sănătos!!
    1 point
  5. Foarte frumoasa, imi place
    1 point
  6. Ai o masina superba, felicitări pentru achiziție cât si pentru modificările făcute cu gust! Ce putere estimezi ca atinge acum? Ai si un target viitor?
    1 point
  7. A urmat o corectie a vopselei + aplicarea unui tratament ceramic, detailing la interior si la motor. De Black Friday masina a beneficiat de un stage 1 de la MHD pentru motor si un stage 3 de la XHP pentru cutia de viteze. In primavara am cautat sa iau un set de jante pentru vara. Am vrut 20 initial, insa n-am gasit niciun model interesant la vanzare asa ca am luat un set pe 19, style 799M de BMW G29. Mi-a placut faptul ca jantele au specificatii bune pt G30 si stau la fata fara distantiere. Acum incepem usor sa intram in rabbit hole A urmat o pompa de inalta presiune de B58TU, un downpipe cu catalizator EU6 de 300 celule si protectie termica, un set de boost pipes de la FTP (intake pipe + charge pipe) si softul MHD stage 2 HPFP pentru motor.
    1 point
  8. @edit da, am verificat-o inainte de cumparare la BMW si a fost OK, cu istoric la reprezentanta si un singur proprietar in Germania Dupa ce a ajuns masina am inceput cu mici schimbari Am bifat pe lista grile originale M-Performance negre, tips-uri originale negre, difuzor de M-pack LCI, stopuri LCI si PPF pe faruri. Nu mi-au placut niciodata stopurile pre-LCI, imi dau un vibe de F30. Nefiind mare fan al anvelopelor runflat am luat un set de anvelope de iarna Michelin PA5 non-rft + kit de roata de rezerva original. Am pierdut ceva spatiu din portbagaj dar macar pot merge linistit
    1 point
  9. Da, e necesar si rewiring, etc Nu e singurul dar e probabil cea mai buna varianta buna pentru Bucuresti
    1 point
  10. Interesant ca un drum de 3 ore reusesti sa-l faci in 2h 15m. Atat imi arata google maps ca faci cand este trafic 0. Ciudat ca prieteni tai opresc fortat la benzinărie pentru 240 km și dacă mergi cu 150 km/h, un model 3 LR tot face 300km.
    1 point
  11. Astia de pe aici, daca nu e “fata mare”, n-o vor :))) Toti au virgine in posesie, prin definitie :))))
    1 point
  12. 1 point
  13. RAR_istoric_vehicul (9).pdf Dupa 3 ani si jumatate proprietar de e46 325xi, pe asta nu o vreau nici gratis.
    1 point
  14. Aceeasi problema (la prima pornire dimineata, in special iarna, dupa ce se termina acea perioada de "soc" sau cum ii zice, cade turatia de parca moare motorul, dar apoi isi revine + miros de benzina) am avut si eu la masina lui nevasta-mea (ii drept ca nu BMW, ci Chevrolet Spark 1.0 MPI). Mecanicul mi-a identificat 2 probleme: cotul ala de cauciuc care duce aerul de la filtrul de aer in galeria de admisie era fisurat in multe locuri si tragea aer fals (era fisurat din pacate DUPA senzorul MAF, deci in motor intra alt aer decat era masurat). ceva furtun de Carter ce merge de la chiulasa la valva PCV era fisurat (partea asta de Carter chiar scrie in manualul masinii respective ca trebuie verificata la 30.000 km sau 2 ani, ori eu l-am "verificat" abia dupa 60.000 km / 14 ani - da, masina merge doar urban ) Ce mi-a schimbat: cotul vietii de cauciuc (o mizerie ce se gaseste doar "pe original" si m-a costat vre-o 500 lei) furtunul vietii valva PCV Acum totul e ok.
    1 point
  15. Din nou am fost atent la masinile electrice de pe drumuri. Recunosc usor doar masinile Tesla. Am ajuns sambata in drum spre Agigea fix 5 bucati, 4 dintre ele mergeau toate la cruise de 120kmh. Una, biata de ea, a fost prinsa intr-un tavalug de masini care depaseau pe banda a 2-a si a trebuit pt un km sa accelereze in ton cu coloana si a ajuns la 150kmh. Imediat cum a avut ocazia, s-a retras in banda 1 tot pe la 120kmh. Nu spune nimeni sa facem romanesti si cocalaresti pe drumuri, dar totusi, sa mergi cu 120kmh pe autostrada din motive de morcov in fund, e absurd. Care mai este, de asemenea, si sensul sutelor ce cai putere?! Tot am cercetat pe net o chestie si intamplator am dat peste un tip cu un i5 M60 de 600cp. Omul merge doar cu 90kmh cu scopul de a se stradui sa ajunga la cei 600km de autonomie declarati de BMW. este peste masura capacitatii mele intelectuale sa inteleg.
    1 point
  16. Sau intr o pungă, o desfacem mai târziu.
    1 point
  17. Imi dau si eu cu parerea. Cred ca aceeasi cauza ca la N47 urme de topeala, de la antigel. Nu iti pierdea ?
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.