Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/14/24 in all areas

  1. N-am scris nimic de mentenanta, sa nu credeti ca am neglijat-o Am facut pana la momentul actual 3 schimburi de ulei / filtre, la 34.400km, 43.240km si 51.640km. La 46.750km am schimbat bujiile, am mers pe NGK 94201. La 56.600km am schimbat placutele de frana fata-spate, am pus furtunase de frana metalice (HEL) si tampoane Powerflex la toba finala. Am mers pe placute de frana originale. La 57.300km, odata cu arcurile H&R am montat si flanse noi, originale, fata-spate. Cand va veni timpul pentru discuri noi, sunt tentat ori sa pun discuri de G20 M-Performance pe dimensiunile mele stock (374mm fata, 345mm spate) ori sa fac upgrade la kitul de franare M-Performance de G30 (395mm fata, 370mm spate). Ramane de vazut In viitorul apropiat urmeaza sa schimb uleiul in diferentiale si cutia de transfer. La cutia de viteze inca sunt in dubii daca sa fac revizia la 60 sau 80k. Masina fiind modificata, tind sa o fac mai devreme. Bag si 2 sound check-uri
    2 points
  2. Buna ziua domnilor si bine v-am gasit Sunt un (nu chiar) proaspat posesor de 540i, cumparat in august 2022 din Germania la 31.561 km. Am trecut la BMW dupa 8 ani de VAG, mai exact dupa un Golf MK6 GTI Edition 35 in care am investit mult timp, bani si pasiune. Pun si 2 poze cu fosta daca e permis Pana sa cochetez cu ideea de a schimba masina ma tot uitam la B58 si la ce potential are. Nu eram setat neaparat pe G30, dar cumva un prieten cu 530d m-a impins spre clasa aceasta. La finalul zilei tot ce pot zice este ca "je ne regrette rien". Masina e fabricatie 02/2018, Carbonschwarz Metallic (416) cu interior Leder Dakota/cognac/exklusivnaht (LCRO). Voi enumara cateva din optiunile mai importante: 223 Adaptive Suspension, 2NH M Sportbrake, 2VH Integral Active Steering, 323 Soft Close Automatic System For Doors, 337 M Sport Package, 456 Comfort Seats, Electric. Adjustable, 4HA Seat Heating Front And Rear, 552 Adaptive Led Headlight, 688 Harman/kardon Surround Sound System, 715 M Aerodynamics Package, 5AT Driving Assistant Plus, 5DN Parking Assistant Plus, 6CP Apple Carplay Preparation si alte chestii precum comfort access, portbagaj electric, incalzire in volan, HUD, trapa, perdelute spate. Neavand luxul de a lua o masina noua a trebuit sa fac niste compromisuri la partea de optiuni, dar le rezolv usor usor cu mici retrofit-uri. Ca sa nu fac o singura postare kilometrica voi continua mai jos
    1 point
  3. nu am mai auzit de ei pana acum. au un site super interesant si parese ca sunt super profesionali. mersi de info
    1 point
  4. @bimmer90f30, inca odata nu era vorba de e90. in rest da sunt de acors cu gunoiul. dar gunoiul e creat de absolut orice foloseste omenirea asta. sa spui ca fotovoltaicele nu sunt bune pentru ca creaza gunoi e cam peste mana. gunoi creaza pana si tricoul ieftin de care ne bucuram, ambalajele de pe amazon and so on. lumea nu e perfecta , dar fotovoltaicele creaza mai mult bine decat rau. ps:am impresia ca in vest unde stau eu stai si tu:)
    1 point
  5. @WIN60 fac tot posibilul sa parchez undeva mai izolat, nu ma deranjeaza sa merg 500m pe jos pana unde am nevoie sa ajung. Ma descurc
    1 point
  6. Pentru ca nu sunt sanatos si mi se parea mega silent doar cu downpipe-ul schimbat, am montat o evacuare axle-back de la Remus. Evacuarea are omologare ECE, dar din pacate pe cei de la RAR nu ii intereseaza aceasta omologare. Am mers pe difuzor original de M550i LCI, nu ma intereseaza sa o fac fake-M5 cum tot vad peste tot G30-uri cu difuzoare M5 look de pe aliexpress... Am vazut pe forumurile externe ca barele stabilizatoare de M5 F90 sunt bolt-on pe G30 xDrive si sunt o solutie buna pentru o imbunatatire a stabilitatii/dinamicii, asa ca am bifat si barele stabilizatoare de M5 + bielete antiruliu originale de M5 Mi se par cam anemice padelele originale de pe G30, asa ca am optat pentru un set de padele de la Evolve UK. Bonus trim-ul volanului de M5, imi place mai mult cum arata cu decupatura aia in spita de jos
    1 point
  7. @mada_linn multumesc! Nu as putea sa zic ce putere are acum pentru ca nu am mers la dyno. MHD zice "up to 500hp 720nm" pentru setup-ul acesta, insa pe benzina noastra de 100 e mai jos, probabil ~450. Jonglez cu ideea de a da o tura pana la Kotte Performance in Germania pentru turbo hibrid si soft, dar nu sunt hotarat. E timp La inceputul verii 2023 am mers la o intretinere a tratamentului ceramic. A aparut in peisaj un eleron M-Performance style, care cel mai probabil nu e pe gustul tuturor. Initial si mie mi s-a parut too much, dar m-am obisnuit cu el si acum imi place Am colantat cromul de pe manere negru lucios. Acum incepe partea de retrofit-uri Am mers cu 540i-ul unui prieten care avea optiunea de ceramic controls si mi-a placut, asa ca m-am apucat sa caut. A mea neavand clima pentru locurile din spate a venit cu climatronicul monocrom. Stiam ca cel color cu touch e plug&play asa ca am inceput sa caut. Am luat un modul de G11, l-am facut puzzle si l-am montat. All good Difera spatele si trebuie schimbata carcasa cu cea de pe clima de G30. A urmat schimbatorul + controller-ul iDrive ceramic
    1 point
  8. Ai o masina superba, felicitări pentru achiziție cât si pentru modificările făcute cu gust! Ce putere estimezi ca atinge acum? Ai si un target viitor?
    1 point
  9. scuza-ma ai dreptate, mi s-a intamplat si mie ieri am pornit la drum Brasov - Fagaras. de obicei eu il fac in 5-7 minute depinde de trafic. acuma am mers cu niste prieteni cu electrice babaetz penibil, s-au certat care sa fie primul in coloana sa “taie aerul” , etc. cat s-au certat ei acolo li s-a terminat bateria… penibil. au incarcat, peste noapte si azi dimineata am pornit din nou la drum(o zi intarziere) dupa multe fandari inspatele camioanelor acum ne -am oprit la prima benzinarie , ei spun ca pentru o pauza, dar eu cred ca ma mint si vor sa incarce. deja se vorbeste de pauza si la urmatoare benzinarie, fara fandari si stat doar in spate la camioane sper sa ajungem pana maine, va tin la curent( pun intended)
    1 point
  10. A urmat o corectie a vopselei + aplicarea unui tratament ceramic, detailing la interior si la motor. De Black Friday masina a beneficiat de un stage 1 de la MHD pentru motor si un stage 3 de la XHP pentru cutia de viteze. In primavara am cautat sa iau un set de jante pentru vara. Am vrut 20 initial, insa n-am gasit niciun model interesant la vanzare asa ca am luat un set pe 19, style 799M de BMW G29. Mi-a placut faptul ca jantele au specificatii bune pt G30 si stau la fata fara distantiere. Acum incepem usor sa intram in rabbit hole A urmat o pompa de inalta presiune de B58TU, un downpipe cu catalizator EU6 de 300 celule si protectie termica, un set de boost pipes de la FTP (intake pipe + charge pipe) si softul MHD stage 2 HPFP pentru motor.
    1 point
  11. @edit da, am verificat-o inainte de cumparare la BMW si a fost OK, cu istoric la reprezentanta si un singur proprietar in Germania Dupa ce a ajuns masina am inceput cu mici schimbari Am bifat pe lista grile originale M-Performance negre, tips-uri originale negre, difuzor de M-pack LCI, stopuri LCI si PPF pe faruri. Nu mi-au placut niciodata stopurile pre-LCI, imi dau un vibe de F30. Nefiind mare fan al anvelopelor runflat am luat un set de anvelope de iarna Michelin PA5 non-rft + kit de roata de rezerva original. Am pierdut ceva spatiu din portbagaj dar macar pot merge linistit
    1 point
  12. Babaeti, n-ati inteles nimic din efortul de comunicare al omului. Fiti si voi atenti, ce mama naibii? Uite, de data asta va traduc eu (asa, de weekend, dar sa nu se mai intample): Pe de-o parte avem eroul principal, acest Ghilgames de Craiova. El a vrut sa arate tuturor ca e barosan da barosan si si-a luat seria 8. In plus, mai si circula cu el asa cum trebuie, sa se stie (stie, stie, stie..). Doar ca dusmanii si-au luat electrice. Si nu doar ca si-au luat electrice, dar mai si discuta intre ei despre ele, ignorandu-l total pe eroul grabit. Deci o gramada de bani aruncati pe impresia artistica, si nu-i pasa nimanui. Epic stuff, s-ar scrie un cantec lautaresc beton . Ca sa nu zic manea, ca da prost aici in comunitate..
    1 point
  13. Interesant ca un drum de 3 ore reusesti sa-l faci in 2h 15m. Atat imi arata google maps ca faci cand este trafic 0. Ciudat ca prieteni tai opresc fortat la benzinărie pentru 240 km și dacă mergi cu 150 km/h, un model 3 LR tot face 300km.
    1 point
  14. Care e masina aia electrica low cost? :))) Si sa nu spui Spring, ca aia nu e masina.
    1 point
  15. cipriene, eu nu te suport nici acum ::)))) erai suparat pe mine ca te luam la sula ca nu ai casco asa sunt eu, am niste fixuri. pt casco si pt electrice ::)))) si pt cei care vor perpetuum mobile si se mira ca e 7000 de lei o reparatie la BMW.
    1 point
  16. Sunt in cunostinta de cauza privind situatia din Germania, inclusiv diferenta semnificativa intre a circula inainte si respectiv dupa imigrarea masiva din tari arabe in jurul anului 2015 . Sunt in cunostinta de cauza si privind circulatia pe drumurile publice, implicit autostrazile, din România. Cu regret, cunosc si maruntul aspect ca la noi legea se aplica in mod riguros pentru catei, dar este loc de tocmeala cand e vorba despre "speciali", ceea ce este in sine un vector important de "imbecilizare" a circulatiei. Mai cunosc faptul ca, pe autostrada, nu viteza in sine este principalul pericol. Accidentele sunt initiate de nerespectarea regulilor referitoare la circulatia pe benzi, depasire, distanta intre vehicule, plus lipsa crasa de respect fata de ceilalti participanti la trafic. Mai stiu si ca Politia Româna nu intreprinde absolut nimic pentru a sanctiona astfel de abateri, ci doar sta cu radarul la panda exact in acele sectoare in care riscul este redus, drept care gasesc multi "clienti" pentru viteza. Si nu imi scapa nici faptul ca, desi statisticile demonstreaza ca aceasta abordare a politiei nu rezolva imbecilizarea - despre care foarte bine ai punctat, politia nu face nimic pentru a isi schimba cutumele.
    1 point
  17. sunt multe rationamente pt care oamenii conduc electrice. unul dintre ele este pt a salva planeta. rog a se citi ca vor sa mute gunoiul si suferinta de la ei de acasa, la altii, neimportanti. sunt binecunoscute conditiile in care muncesc oamenii de unde se extrag materiile prime pt baterii, impactul asupra mediului la momentul obtinerii materiilor, inconvenientele recliclarii, mare parte a curentului folosit pt incarcare obtinut din combutibili fosili. e o mascarada, o jignire si ipocrizie. al doilea motiv este pt a fi la moda. asta e moda. trebuie sa fim cool. e la moda atat sa conduci electrice cat e la moda sa salvezi si planeta. al 3-lea motiv ar fi calculele financiare. am un amic, cel mai zgarcit om al planetei. e cu pixul in mana. viseaza la o tesla pt ca stie ca e eficient financiar. daca el a calculat si a ajuns la concluzia asta, am incredere in el intr-o dezbatere in care ii sunt impotiva 100 de insi. omul e atat de zgarcit incat pleaca in concediu si nu merge pe autostrazi pt a nu cheltui pe taxele de autostrada. sta 5-6 ore pe drumuri in plus, cei 4 membri ai familiei ajung rupti la destinatie, insa cu 30-50 de euro economisiti. si cand merge pe autostrada, merge la consum, la 110kmh. el si cu sotia castiga bani, si-au cumparat proprietati, sunt mai bine financiar decat 95% dintre romani, insa merge cu anvelopele pana uzura genereaza explozie. multi dintre consumatorii de electrice sunt ca el. el este posesorul tipic de electrica. nu, oamenii cu masini electrice nu merg legal pt ca simt asta, ci merg ca sa economiseasca. sa economiseasca fie bani fie sa economiseasca din autonomia bateriei pt incarcarea respectiva. e axioma. intr-o tara cu infrastructura, mai ales o tara mica, mergi legal, nu ai de ce sa te grabesti. o sa ajung si eu in elvetia pt un turneu in august si o sa merg legal pe acolo. intr-o tara mare cu 6000km de autostrazi si drumuri expres cum e Polonia, mergi tot legal. pt ca de la Gdansk la Katovice faci 4 ore. aceeasi distanta in Romania o parcurgi in 8-10. am plecat de la Praid. am tras nebuneste de masina si am ajuns la Ploiesti dupa multe ore cu medie de 50kmh. m-am pus pe autostrada la 180kmh cruise sa mai scap de frustrare si la intrare in Bucuresti m-a prins politia. aveam 177kmh reali si am luat amenda pe masura. sunt oare eu vinovat?! daca aveam infrastructura, plecam de la praid pe cruise la 100kmh si ajungeam in 3 ore jumate. sau ma puneam la 130kmh pe cruise, viteza legala, si ajungeam in 3 ore. deci sa lasam retorica mersului legal in Romania. nu stiu ce fac cocalarii. eu nu merg legal pt ca nu am cum. chiar si un drum Bucuresti-Constanta desi am autostrada, tot nu merg legal, pt a-mi scoate parleala unor alte drumuri unde irosesc timpul. Poiana Brasov-Comarnic, 50km in 4 ore. cei cu electricile merg legal nu din constiinta, ci din motivele mai sus precizate. sau din motivele legislatiei rutiere usturatoare daca o incalci
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.