Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/18/24 in all areas

  1. Niciodata nu am inteles sensul unor astfel de fake-uri. Cu ce ma incanta sau imi este util sa aud, intr-o masina electrica, sunetul generat in mod artificial al unui motor termic? Care este diferenta intre asa ceva, si cei care isi monteaza in mod artizanal o a doua teava de esapament in bara din spatele unei Dacia Logan? De ce as umple masina de embleme "M", cand de fapt aceasta nu are nicio optiune din pachetul "M"? Ce rost are sa port o geaca pe care scrie mare "Adidas", ea fiind contrafacuta? Toate acestea sunt variatiuni care speculeaza o tema comuna: vanitatea umana.
    4 points
  2. Pai recomandarile sunt chestii normale, si de bun simt: 1) Erori de proiectare motor, dar aici nu ai ce sa-i faci, decat sa intretii cat mai bine poti 2) Ulei bun, schimbat des ( 10k ) nu 25-30k... normal ca isi pierde din proprietati 3) Dilutie cu motorina de la regenerari, din nou pct 2 - schimb de ulei cat mai des! - la 25-30k km cred ca deja 1L o fi minim de motorina in ulei... deci ungere foarte slaba/precara 4) Posibil ca si pompa sa nu ofere suficienta presiune din fabricatie, desi m-as mira ca BMW ar pune asa ceva pe o masina... dar din nou, mersul constant la blana si/sau circuit nu ajuta... 5) Tot o chestie de bun simt, sa ajunga motorul/uleiul in temperatura pana sa incepi sa dai in ea ca surdru n clopot...
    2 points
  3. Buna ziua domnilor si bine v-am gasit Sunt un (nu chiar) proaspat posesor de 540i, cumparat in august 2022 din Germania la 31.561 km. Am trecut la BMW dupa 8 ani de VAG, mai exact dupa un Golf MK6 GTI Edition 35 in care am investit mult timp, bani si pasiune. Pun si 2 poze cu fosta daca e permis Pana sa cochetez cu ideea de a schimba masina ma tot uitam la B58 si la ce potential are. Nu eram setat neaparat pe G30, dar cumva un prieten cu 530d m-a impins spre clasa aceasta. La finalul zilei tot ce pot zice este ca "je ne regrette rien". Masina e fabricatie 02/2018, Carbonschwarz Metallic (416) cu interior Leder Dakota/cognac/exklusivnaht (LCRO). Voi enumara cateva din optiunile mai importante: 223 Adaptive Suspension, 2NH M Sportbrake, 2VH Integral Active Steering, 323 Soft Close Automatic System For Doors, 337 M Sport Package, 456 Comfort Seats, Electric. Adjustable, 4HA Seat Heating Front And Rear, 552 Adaptive Led Headlight, 688 Harman/kardon Surround Sound System, 715 M Aerodynamics Package, 5AT Driving Assistant Plus, 5DN Parking Assistant Plus, 6CP Apple Carplay Preparation si alte chestii precum comfort access, portbagaj electric, incalzire in volan, HUD, trapa, perdelute spate. Neavand luxul de a lua o masina noua a trebuit sa fac niste compromisuri la partea de optiuni, dar le rezolv usor usor cu mici retrofit-uri. Ca sa nu fac o singura postare kilometrica voi continua mai jos
    1 point
  4. Masina merge foarte bine, trage de pe la 2000 RPM, ceea ce inainte nu prea facea. Acum e mult mai vioaie si se accelereaza din ture mai joase. Peste 2500 RPM, daca calc acceleratia la maxim, imediat se simte acel zvâc de aspirat. Ieri cand veneam de la munca am primit un check engine in nas, pentru ca de ce nu? Cu masina asta mai mult am mers cu check-ul aprins decat fara erori . Am fost azi la baieti sa vedem ce eroare aveam, banuiam un missfire pentru ca tot ieri am ajuns la range 20 km si motorul acesta (posibil si celelalte) daca mergi pe rezerva, te poti lovi de missfire, din cauza ca pot exista goluri de aer pe instalatie. Apoi ma mai gandeam ca poate fi o eroare de efficiency below threshold pe parte de lambda, pentru ca masina nu ar reusi sa isi faca desulfurizari, mergand la viteze foarte mici cu motorul cald. Aparent nu a fost nici una din aceste probleme. A fost o eroare pe air temperature intake. Masina are filtru de aer K&N pe care anual il curat, il invart un pic pe strung sa arunce toata mizeria, il las la uscat si il pulverizez cu ulei. Problema e in felul urmator, pe motorul acesta, nu exista incinta/aparatoare termica pentru filtru care sa vina cu filtrul K&N. Urmeaza un mic proiect sa reusesc sa bag filtrul in carcasa originala a filtrului de aer, pe care il voi acoperi cu folie de aluminiu pentru o mai buna izolare termica. Ca idee, partea superioara va fi decupata pentru a putea scoate doar filtrul pentru curatare, nu toata carcasa, cum este conceputa. Zilele astea ma voi ocupa de asta, pentru ca in anotimpul calduros, temperatura aerului de admisie trebuie sa fie cat mai mult posibil de scazuta, pentru ca temperatura din camera de ardere sa fie cat mai coborata, care duce la o eficienta de ardere mult mai buna. Filtrul neavand incinta, in momentul de fata trage foarte mult aer cald din incinta motorului, mai ales cand motorul ajunge la temperatura optima functionare a apei si uleiului. O sa revin cu poze cand treaba e gata.
    1 point
  5. Doar să-mi fac curaj să mă apuc de acum
    1 point
  6. Eu stiam ca la N57, de la pompa de ulei pleaca problemele, ca nu mai face presiune suficienta, si nu mai unge calumea cuzineti, si de acolo dezastrul... Bine, nici schimburile de ulei la 25-30k km nu ajuta la starea de sanatate a pompei...
    1 point
  7. cum ce cauta? pai topicul este "countdown to extinction", fara vreun BMW ca must. Etron Gt este masina electrica care imi place cel mai mult. si taycan, de asemenea. motorizari basic, nu avioane, ca sunt indeajuns de puternice.
    1 point
  8. Asa scârțâia si pedala de la fostul e90 si dupa ce am schimbat kitul de ambreiaj. Cred ca e din ansamblul pedalei. Mai dadeam cu wd40 din cand in cand si disparea o vreme. 8 ani de zile am mers asa cu ea fara alte probleme. Era foarte enervanta in trafic start stop.
    1 point
  9. Doar un mecanic bun iti poate spune ce si cum, noi aici ne dam cu parerea. Soarele adica placa de presiune, in limbaj de lemn.
    1 point
  10. scuza-ma ai dreptate, mi s-a intamplat si mie ieri am pornit la drum Brasov - Fagaras. de obicei eu il fac in 5-7 minute depinde de trafic. acuma am mers cu niste prieteni cu electrice babaetz penibil, s-au certat care sa fie primul in coloana sa “taie aerul” , etc. cat s-au certat ei acolo li s-a terminat bateria… penibil. au incarcat, peste noapte si azi dimineata am pornit din nou la drum(o zi intarziere) dupa multe fandari inspatele camioanelor acum ne -am oprit la prima benzinarie , ei spun ca pentru o pauza, dar eu cred ca ma mint si vor sa incarce. deja se vorbeste de pauza si la urmatoare benzinarie, fara fandari si stat doar in spate la camioane sper sa ajungem pana maine, va tin la curent( pun intended)
    1 point
  11. Babaeti, n-ati inteles nimic din efortul de comunicare al omului. Fiti si voi atenti, ce mama naibii? Uite, de data asta va traduc eu (asa, de weekend, dar sa nu se mai intample): Pe de-o parte avem eroul principal, acest Ghilgames de Craiova. El a vrut sa arate tuturor ca e barosan da barosan si si-a luat seria 8. In plus, mai si circula cu el asa cum trebuie, sa se stie (stie, stie, stie..). Doar ca dusmanii si-au luat electrice. Si nu doar ca si-au luat electrice, dar mai si discuta intre ei despre ele, ignorandu-l total pe eroul grabit. Deci o gramada de bani aruncati pe impresia artistica, si nu-i pasa nimanui. Epic stuff, s-ar scrie un cantec lautaresc beton . Ca sa nu zic manea, ca da prost aici in comunitate..
    1 point
  12. Azi, din nou, poate pt a zecea mia oara, Pipera - Craiova… eu 2 ore si 15 minute pana in Craiova… prietenii cu electrice 3:50 pana in Craiova… aceeasi distanta, doar ca aveau fandari in spatele tirurilor pt aerodinamica… opririe fortate la benzinarii… gen pauza (pe care nu o faceau cand aveau Ice)… ba, penibil… si chiar si ei recunosc… Nu zic ca viitorul nu poate fi electric/hidrogen… baaa… dar nu in forma actuala
    1 point
  13. Nu,el cunoaște impactul e90-ului când va avea 45 de ani,și asta îl liniștește.
    1 point
  14. piata auto a cazut total si pt masini noi si pt sh. estimez ca a avut un pret de lista de nou de aprox 90.000 euro. In vremea respectiva, 2019, 30d pleca de la un pic sub 70k la care primul proprietar a adaugat optionale. plus ce ai mai pus tu pe ea si mentenanta. dupa aproape 5 ani si 128.000, este imposibil sa vinzi o masina cu mai mult de 50% din costul ei initial. in sept anul trecut, cand i s-a terminat leasingul fratelui, G05, 40i, masina din fabricata in 09.2020, pret de lista 120k, nu voia niciun asigurator sa o evelueze peste 80k, masina avand 35.000km si 3 ani vechime. masina infoliata total, doar infolierea fiind cateva mii euro...in practica, masina aia avand pe ea vopeseaua asa cum a iesit din fabrica. a fost evaluata la 65% din pretul de lista. iarasi, nu cred ca o sa pot sa vand A6-le in primavara anului viitor, la 4 ani vechime si 80.000km, cu mai mult de 45% din pretul de lista.
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.