Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 04/24/24 in all areas
-
4 points
-
Auto Hold cu S si poate faci o bocana..... :)) mai mare decat ''problema'' in sine si gasesti masin parcata in zidul din fata4 points
-
Salut, nu as cumpara masini de 40-50K din Romania deloc. Mai bine o comanzi in afara si iti vine cu 7-800 euro pe platforma acasa sau te duci tu dupa ea daca vrei sa faci un drum mai lung. Eu am o lehamite cand e vorba de dealerii BMW din Romania, toti te trateaza ca pe ultimul sarac cand intri la ei in reprezentanta.3 points
-
Din experiența mea cu dealerii din afară, si este chiar una destul de bogată, pot spune ca depinde cât de tare de grăbești sa cumperi, iar apoi de norocul fiecăruia. Au fost cazuri când nu am reușit să obțin reducere absolut nici un euro, au fost cazuri când am obținut reduceri mai mari. Ultima pățanie a fost cu un BMW i3, cumpărat în urmă cu 2 ani (dealer BMW, auto în garanție de fabrică) unde am reușit să obțin o reducere inițială de 1200 € din prețul brut (inițial mașina era listată pe mobile pt 24.000€ brut) la prima discuție spuneau ca sunt fermi, insa am plătit 19.328€ net și au mai rambursat 350€ pt ca au spus ca mașina vine cu anvelope de iarnă și au trimis-o cu un set de anvelope de vară. După mine, cred ca trebuie să te gândești bine la un set de întrebări pe care să le adresezi de la bun început într-un mod foarte clar. Trimiti un mail, apoi suni și îi rogi să verifice ca au primit mesajul tău și îi rogi respectuos ca să răspundă în scris. Mai departe tine și de cat de fixat ești pe o anumită mașină. Este posibil să nu ajungi la nici o înțelegere pt respectiva care, poate, îți place foarte mult în prima fază. Spor la cumpărat!2 points
-
@victor_g Desi din mesajul tau nu rezulta ce tip de motor are E83 X3-ul tau, din experienta mea pot sa afirm ca daca exista chiar si o eroare de doar o za de lant la montarea axelor cu came, motorul nu mai functioneaza perfect. Dat fiind ca, din ceea ce spui, motorul merge ireprosabil, inseamna ca axele cu came au fost montate corect. In cazul in care totusi vrei sa verifici acest lucru, trebuie sa mergi la un service pentru a verifica pozitia axelor cu came utilizand setul corect de cale.2 points
-
Dacă mergi în hibrid in afara orașului și ai baterie, o sa meargă electric pana la o viteza (la mine e 80 km/h, la tine s-ar putea sa fie mai mult). După care, dacă depășești viteza, pornește motorul. Știi ca vine și cu un manual mașina. La asta chiar merita să-l citești..2 points
-
Si daca ai autonomie si daca nu,o sa ai puterea maxima in acceleratie (adica o sa functioneze si motorul termic si cel electric in tandem).Dar o sa ai toata puterea doar daca calci pedala mai tare altfel nu se activeaza motorul electric.Daca ai observat pe sport cand merge motorul pe benzina si calci mai tare acceleratia se mai coloreaza ceva cu albastru in bord.Atunci motorul termic este asistat de cel electric.Daca iti mai arata 0% baterie masina inca mai are o rezerva de curent (pe care tie nu ti-o arata) dar te ajuta la boost de exemplu.De ce ai merge pe hybrid in afara orasului?Eu nu folosesc decat sport individual (afara din localitate) si electric individual in localitate.2 points
-
De ce ai folosi motorul termic in oras?Singura metoda sa mearga motorul in stationare cu masina in P (la plug-in) e sa deschizi capota motorului.Altfel nu ai cum.Masina e gandita sa functioneze pe baza bateriilor (clima).Ca sa lasi clima pornita pur si simplu lasi cheia in masina (asta daca sunt oameni) sau daca nu o inchizi si tii lung pe butonul romb de pe cheie (asta daca e setat din idrive sa iti activeze clima) si clima o sa mearga 30 minute.2 points
-
Daca tot am ceva timp liber, zic sa prezint și eu mașina mea sau petarda , cum zicea cineva pe alt topic. Am stat puțin pe gânduri pana sa ma decid, inițial voiam sa aștept sa vand f ul, apoi m am decis, cumva și în urma discuțiilor de pe topicul"masini puse la vanzare". Deși nu excelează în dotări sunt mulțumit de achiziție, îmi place mașina și partea buna ca o sa rămân cu banii de pe f. Am cumpărat o de la Țiriac la aproape 134k km și am adus o acasă pe 29.03.2024.Am vrut neapărat sa trec la benzina datorita faptului ca nu depășesc 15k km pe an și m am gândit sa încerc sa poluez mai puțin. Cel puțin cu f ul am 15k km într un an și jumătate. Vehicle Information VIN B170423 Prod. Date2017-09-19 Type530I A SeriesG31 (5 Series) Body TypeTouring Steering- EngineB48O Displacement0 Power0kw / 0hp Drive- Colourimperial-blau brillant metallic UpholsteryCloth junction / anthracite Comfort And Interior Equipment S423Floor Mats Velours S494Seat Heating Driver/Passenger S4K8Inter.Trim Finishers Oxide Silver Dark S4NEBlow-By Heater S4T8Outside Mirror With Auto Dip S4URAmbient Interior Light Multimedia S650CD Drive S6ACIntelligent Emergency Call S6AETeleservices S609Navigation System Professional S6WBMultifunctional Instrument Display Driver Assistance And Lightning S502Headlight Cleaning System S508Park Distance Control (PDC) S548Kilometre Speedo S5A1LED Fog Lights S5ATDriving Assistant Plus Wheels And Drive S205Automatic Transmission S230Extra Package, EU-Speciifc S23FBMW Light-Alloy Wheel V-Spoke 618 RS S255Sports Leather Steering Wheel S2PALocking Wheel Bolt S2VBTyre Pressure Display S2VCTyre Repair Set Environment And Safety S302Alarm System S320Deleted, Model Lettering S322Comfort Access S3AARoof Railing Black S842Cold-Climate Version S850Dummy-SALAPA S888On-Board Literature, Danish S8A8Language Version Danish S8KAOil Service Interval 24 Mths / 30,000 Km S8R9Refrigerant R1234yf S8SMCar Ident. Number Visible From Outside S8TFActive Pedestrian Protection S8TGThiefproofing Device Other Equipment S1CASelection Of COP-Relevant Vehicles S1CBCO2 Equipment S925Dummy-SALAPA S993Model Year Code In VIN S9AAOuter Skin Protection SA09090 Ah AGM Battery Din ce am verificat eu, bara spate a fost vopsita, necesita tampoane motor și discuri cu plăcute punte fata. I am făcut schimb ulei și filtre, urmează sa schimb uleiul la cutie și discurile pe față. Apoi o sa ma ocup de tampoane motor, bujii, probabil și discurile spate ca nu sunt grozave. Dacă nu vor interveni alte probleme sper sa i pun un interior cum trebuie cât mai curând. Sper diseară sa ajung sa o spăl și sa pun câteva poze.1 point
-
Garantie oricum am ... acum insa am o problema existentiala: imi vibreaza volanul la frane la viteza mare si mai mult ca sigur sunt discurile fata de inlocuit. Dar decat sa inlocuiesc discurile cu placute cu tot mai bine schimb masina cu totul si gata. Nu de alta dar dupa cine stie ce mai imi vine sa inlocuiesc si uite asa arunc cu banii intr-o masina care oricum nu imi place din punct de vedere a dotarilor. A fost un compromis bun la vremea cand am luat-o dar e vremea sa o las altuia. Vor lansa iar una hibrida cum va fi si G90-ul, hibrida si grea de mori. Asa ca macar pe un G80/82 sa pun mana daca pe un F90 nu am reusit pana sa iasa din fabricatie. G80 e M3-ul.... parca ala imi face si mie cu ochiul. Cam asa imi pare si mie M5-ul dar.... momentan nu e vreun M5 disponibil de comandat. Si ca sa revin, hibridul ala greu parca nu ma incanta atat de tare incat sa astept G90-ul sa fie lansat. Al naibii seria 5 imi place mult mai mult din punct de vedere al spatiului, am avut un G20 330i ca loaner si parca imi parea cam mic, m-am invatat cu spatiul interior al 5-ului. Legat de consum, sunt intr-un grup pe Faceshit de G30-uri si zau ca au oamenii aia niste consumuri la 540-uri de cred ca doar gadila acceleratia. Eu efectiv nu ma pot abtine si nu am mediu nici macar cat spune BMW ca ar fi consumul de oras. Sincer am cam gasit ceva M5-uri dar la cat costa cu f putine mile la bord... mai bine ma abtin ca sigur gasesc ceva uzura care ma va face sa stramb din nas. Era o vorba mai misogina printre barbati.... "macar masina sa fie noua".1 point
-
1 point
-
Un proverb zice ca frumusetea este in ochii celui care priveste. Este evident ca ochii tai vad extrem de diferit de ochii mei. Mai bine, sper eu - avand in vedere ca mie imi trebuie ochelari.1 point
-
M3/4 daca esti mai race-er si vrei ceva mai driver focused si o idee mai dinamic, M5 daca vrei si ceva spatiu si un minim de comfort... dupaia vine in schema bugetul... daca e loc, masina noua clar, ca M urile nu se iau pt mers la consum, mai vad si batjocora...1 point
-
Mie mi se pare invers. M3 e mai de baietash, mai moderna, pe cand M5 mai barbateasca, mai serioasa.1 point
-
A aparut deja facelift-ul, in 2026 mai mult ca sigur lanseaza urmatorul model. Pana la livrare se face 2025 si cu masina de 1 an te uiti ca a aparut noul model, care culmea e acelasi pret (+/-).1 point
-
Rău nu are ce sa i facă. Într adevăr arata bine în poze. Acuma cine știe dacă își mai pierduse din proprietati în timp. Una peste alta da, nu cred sa fi fost probleme dacă mai mergeam câteva zeci de mii de km. 2050 RON.1 point
-
Am facut unul cu 540i-ul asta si de anul trecut ma tot oftic ca am facut asta. Acum am vazut abia, sa nu aud de scaunele alea, vreau scaune comfortabile, de.... am imbatranit.1 point
-
Mda... aduc topicul asta la viata. Odata ce ai avut un M tot la M vei reveni se pare. Asta cel putin in cazul meu. Am urmatoarele variante: BMW M3 Competition xDrive comandat de nou dupa ce apare facelift-ul ca tot are si vreo 20 de CP in plus fata de non facelift BMW M4 Competition xDrive comandat de nou BMW M5 Competition sh, an 2021-2022 BMW M8 Competition Coupe sh, an 2020-2022 Noul model de M5 va fi greu ca naiba cu hibridul lor cu tot si nu ma prea incanta designul noii serie 5. Sa iau un M8 de nou... deja prea ard bani ca nebunul, nu ca nu as arde oricum la toate variantele expuse de mine mai sus. M3... e mai practica teoretic ca are 4 usi dar fie vorba intre noi nu am treaba oricum cu usile din spate. Si parca ma tot mananca palma sa imi comand una cum vreau eu ca de, mirosul ala de nou, sa stiu ca am pus eu fix ce am vrut pe ea, etc. Deci... M4?1 point
-
Am si eu unul de ii dau ca la magar in panta mereu doar ca al meu nu e xDrive. Imi place mult de tot motorul, acelasi ca si cel de pe X5 dar nu mai are ditamai gabaritul. Efectiv nu ma pot abtine sa nu il ard desi mereu zic ca merg mai incet dar degeaba zic.1 point
-
Eu il urmaresc inca de la inceput si imi place pentru ca e mult informatie tehnica pe care o impartaseste, imi place si modul lui de lucru, arata si unde greseste astfel ca si ceilalti au ce invata din toate experientele prin care trece. Vorba aceea, doar cine nu munceste nu greseste, asa ca nu poti avea pretentia ca el sa fie perfect, nimeni nu este, dar nu mi s-a parut vreodata ca ar fi facut vreo carpeala(din aia romaneasca gen ) sau ca ar trebui sa foloseasca doar piese OE, mi s-ar parea oricum absurd sa faca asta in conditiile in care pentru unele repere preturile sunt astronomice raportate la vechimea si valoarea unora dintre masini. Eu am facut de multe ori ce face el si stiu cat de multi bani intra intr-o aducere la zi a unei masini vechi daramite sa faci o reconditionare aproape totala, undeva trebuie sa pui o limita daca vrei sa fii si viabil financiar. Acum deja el poate ca nu mai baga banii lui in majoritatea pieselor ci vin din sponzorizari, si eu mi-as dori sa pot pune doar piese originale dar din pacate sunt pe bani mult mai multi ... Il apreciez pentru ca a ajuns sa castige din asta si pentru ca isi permite luxul de-a face aceste reconditionari fara sa fie pe graba sau sa aiba un deadline, e super fain cand poti sa faci astfel de lucrari intr-un ritm nu alert ci pe indelete.1 point
-
Si ce daca a luat-o p-aia "cheala", omul a luat ce a considerat ca trebuie luat. So o conduci sanatos si fara probleme.1 point
-
Salutare. Eu lucrand in domeniul asta de automotive lighting, am avut putin de a face si cu un proiect de research cu diode laser. Problema de care stiam inca de atunci erau cele legate de safety. Adica ce se intampla in caz de malfunction a lampii sau in caz de accident. Sunt n scenarii posibile prin care poti aduce vatamare ochilor cu aceste diode laser in cazul in care nu se opresc atunci cand situatia o cere. Tin minte ca un coleg de-al meu a lucrat la acest proiect, practic s-a dorit implementarea acestor diode intr-un proiector dezvoltat cu LED-uri anterior si care in mod uzual se monteaza pe cabina camioanelor. Proiectorul cu LED-uri avea doua functii si a fost lansat de curand in piata, avand functiile de High-beam si Front PO. High-beam-ul cu LED-uri in varianta premium, batea la o distanta de 600m, doar un proiector din asta, dar fara omologare (ECE, SAE, etc). Asta era pt Australia pt trucker-ii aia care o ard prin zonele alea salbatice si au nevoie sa bata cat mai mult ca oricum nu prea deranjeaza pe nimeni, posibil doar serpii :). Cu alte cuvinte, chiar si cu LED-uri de putere deja poti obtine niste distante de iluminare destul de mari. Pe de alta parte e destul de greu de lucrat cu aceste diode laser. Ai nevoie si de ceva filtre ca sa spargi lumina aia cruda. O alta caracteristica e ca ai nevoie de niste laboratoare speciale cu protectie pt ochii operatorilor, niste proceduri bine stabilite...etc. Cam asta este experienta noastra "locala" cu aceste diode laser. Noi cumparasem aceste diode de la OSRAM, posibil sa mai faca si altii, doar ca acestia sunt cam cei mai experimentati atunci cand vine vorba despre surse de lumina, LED-uri, dar si pe diode laser erau cam singurii la acel moment. Cu alte cuvinte e complicat si f scump, inca din dezvoltare. V-am lasat mai jos o poza cu proiectorul de care va povesteam mai sus. BTW. Sistemul optic al functiei de PO a fost dezvoltat de mine, asa ca sa ma laud si eu putin1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00