Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/26/24 in all areas

  1. Masina merge super dupa schimbul de bujii si bobine, nu mai are timing corrections deloc deci e cum ar trebui sa fie Abia astept sa termin si cu articulatia pe fata, se simte putin floaty. In rest, mananca benzina de rupe :))
    3 points
  2. Confirm, de lasat mai lasa dar nu toti. Depinde de dealer si de cum pui problema. Cand am luat masina anterioara iesea net vreo 20.025eur. Nu au lasat nici macar 25eur!!! dar in schimb au fost foarte amabili cu restul colaborarii pe achizitie, numere de zoll, asigurare, s au ocupat de tot ( bine, tot pe banii mei ) dar m au scapat de umblatura si bataie de cap. Am ajuns la masina am semnat, am luat cheia si am plecat... gen 10min totul La Bmw au lasat cateva sute de euro parca sa iasa rotund 40000 net. Am adus o pe platforma. Cu o sapt inainte mai facusem vreo 3500km si n aveam chef de inca 2000+ Deci asta cu discountul nu e vreo regula, depinde mult de dealer si de noroc, dar obligatoriu trebuie sa incerci, dar trebuie avut grija ca sunt multi care s satui de negocieri si daca insisti, iti zic sec ca s a vandut masina si auf viedersehen!!! am patit...
    3 points
  3. Supercar killer... face 0-60 mph in 2.9 secunde parca dar.... tot sa iti dai cu ea in c**** e,ca de... e o Tesla. Si da... tot petrol head sunt, tot vreau sa aud motorul ala urland. Eu visez la evacuari Akrapovic si lucruri de genul, unde sa pui asa ceva pe Tesla? Sa faca la fel ca doua tramvaie poate nu doar ca unul singur.
    2 points
  4. Diferenta intre barbati si copii e ca barbatii au jucarii mai scumpe
    2 points
  5. Atata s a putut cu un plin... Mers extraurban 90-95%, 80 100kmh localitati, 100 110kmh DNuri, 120 130kmh autostrazi si 2 zile de oras... Pt un 3.0 6cil diesel de aproape 400cp ( folositi vreo 80 100 ce i drept la vitezele alea, dar oricum... ) mi se pare un consum extraordinar
    1 point
  6. Mi-a cazut cu tronc actuala serie 4 si ma tot gandesc la un 430i grand coupe xdrive. Initial eram pornit pe un 530e xdrive...Pretul este destul de piperat, ca as vrea LCI. 45k euro + TVA la Bavaria BMW 430I XDRIVE - BavariaUsed si 43k euro + TVA in DE 430i xDrive Gran Coupé | 430 | 4er | BMW | Fahrzeuge | IUCP DE BMW Webseite Nu as vrea sa dau insa pe masina mai mult de 50k. Ce stiti, astia pe afara mai negociaza? Sanse ca vreun dealer mai mare din RO, sa imi gaseasca afara la un pret mai bun? Sub 50k gasesc 420d sau 420i sau ... 330i
    1 point
  7. Nu imi mai spune de cretinii astia cu truck-urile/cazanele lor de isi pun evacuare sa ii auda si strabunica-sa de pe lumea cealalta. Alora le-as infunda evacuarea sa bubuie motorul ala, sa dezintegreze troaca aia de masina. Una e sa ai o evacuare misto si alta e sa ai o petarda de masina cu te miri ce improvizatie facuta de vreun mexican cu un gunoi de evacuare.
    1 point
  8. Daca ar renunta la interiorul ala care arata si se simte a fi ieftin da, ar merita. Pana atunci lasa-l ca il mananca de viu chinezii asta daca nu cumva or da drumul la importul de chinezarii si in State sa il manance si acolo de viu. Ideea e simpla, sa ofere ceva de banii aia, nu doar motorul ala electric si atat. Iar bateria supraestimata la ce autonomie are, iar o alta magarie de a lui dar deja procesele se inmultesc.
    1 point
  9. Asta e faceliftul. Ce cauti tu, nu e facelift, are doar interiorul nou. Iti dai seama simplu, dupa semnatura luminoasa a DRL-urilor. Faceliftul a fost lansat acu vreo luna doua
    1 point
  10. Eu as lua benzina. Iar ca și alegere de model, marca, pot spune ca oricât de cerebral am încercat sa fiu, dacă nu îți face placere mașina în care te urci mai bine mergi cu taxiul. Multi vor spune ca e un fier care te duce de la A la B, ceea ce e perfect adevărat și totuși de cele mai multe ori nu se potrivește.. Ce mare șmecherie am făcut eu ca am făcut 15000km și am băgat 5mii în F, sau ca nu am făcut nici 500km și am bagat 1500 în G. M am dus sa iau o Mazda noua și totuși... Am luat un g sh. Concluzia, mașina e ca și femeia, degeaba spala, calca, face mâncare etc dacă nu îți vine să o f..ți.
    1 point
  11. Ia din Germania linistit...ofera 50000 euro direct pe aia si tine de pret.Sunt 100% sigur ca ti-o lasa cu 50000. p.s. aia din Germania e si mai dotata.
    1 point
  12. @Gabi jcw Abordarea ta este, pe cat de comuna, pe atat de depasita. Este comuna pentru ca - din pacate - aproape cu totii am avut-o sau inca o avem. Este depasita pentru ca nu se mai potriveste, de ani buni, specificului unui BMW modern. Abordarea la care ma refer este de te fixa pe un anumit model BMW favorit si de a stabili un buget in functie de posibilitati, drept singurele criterii principale in baza carora cumperi cea mai interesanta masina gasita pe piata. Cu alte cuvinte, masina cumparata este fix atat de buna sau de proasta, cat permite bugetul raportat la pretul curent al pietei. Nu conteaza, BMW X3 trebuie sa fie. In niciun caz nu intentionez sa te critic in vreun fel; sunt banii tai si decizia iti apartine in totalitate. Ceea ce incerc sa iti transmit este faptul ca, avand in vedere complexitatea unui BMW de generatie recenta, un rulaj de 150k Km insemna fie cam mult, fie foarte mult, in functie de modul in care a fost intretinut si de starea lui tehnica. Din pacate, detaliile privind intretinerea si starea tehnica le vei cunoaste prea putin la achizitie, dar mult mai bine dupa ce ai masina de ceva timp si incepi sa te lovesti de diverse probleme. Iar principala implicatie este asupra buzunarului; degeaba faci un efort sa limitezi pretul de achizitie, daca risti sa cheltuiesti ulterior sume semnificative pe intretinere si reparatii. Inteleg foarte bine ca trebuie musai sa fie BMW. Este un imbold de vanitate care, mai mult sau mai putin, ne-a infectat pe toti cei de pe acest forum. Pe de alta parte insa, poate nu ar strica sa abordezi si din alta directie: sa vezi ce model de BMW cu un rulaj de (sugestie) maxim 50k Km si istoric de intretinere ireprosabil intra in bugetul tau. Partea proasta este ca s-ar putea sa nu fie X3, dar partea buna este ca are sanse sa te serveasca mai bine de-a lungul timpului.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.