Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/30/24 in all areas

  1. Uite aici cat papa a mea. Dar e un 540i, nu un xDrive cum avea colegul. Mediu: 11.04 l/100 Alimentarea din 4/19/2024: 11.25 l/100 Alimentarea din 4/11/2024: 11.15 l/100 Alimentarea din 4/2/2024: 10.89 l/100 Alimentarea din 3/27/2024: 10.45 l/100
    3 points
  2. Daca nu il tai o sa iti ia foc masina
    2 points
  3. Atunci cand sunt foarte rare cazurile de circulatie pe contrasens, poti presupune ca soferii respectivi sunt uscaturile din padure, care fie incalca legea in cunostinta de cauza, fie pur si simplu sunt idioti. Dar cand astfel de situatii nu mai constituie o raritate, CNAIR ar trebui sa se intrebe, pe de o parte, daca semnalizarea este suficienta, corecta si vizibila, iar pe de alta parte ar trebui sa ia masuri specifice. Cu tehnologia moderna este foarte simplu sa detectezi trafic pe contrasens si sa implementezi un sistem automat de alertare a politiei rutiere. In zona A1 / Timisoara, administratorii autostrazilor au inceput sa monteze indicatoare similare celor din vestul Europei, desi cred ca mesajul ar putea chiar si mai apasat decat atat. Vedeti mai jos poze comparative, Romania versus Austria si US. Ramane ca si colegii lor din alte zone ale tarii sa o lase mai moale cu Tetris-ul si sa se gandeasca mai mult la masurile privind siguranta traficului.
    2 points
  4. Gresit. Asta cu platforma de seria 7 a fost valabil doar la prima generatie, la F07. G32 este pe platforma de seria 5.
    1 point
  5. Merci, nu e doar avantajul impozitului, ci și faptul ca ai parcare gratis plus alte beneficii. Referitor la mașina, da, îmi place, mi se pare un mix între SUV, Sedan și Touring. Dar cum nu agreez SUV-ul, e cam singura care s-ar potrivi pentru mine acum
    1 point
  6. @claudiu1892 Nu am studiat piata de G32, dar la o cautare fugara observ ca o astfel de masina costa usor peste 45k€. Daca iti place in mod deosebit, iti recomand sa te concentrezi la configuratia preferata si sa nu iei in considerare potentiala reducere de impozit pe motiv de MHEV. Argumentele ar fi urmatoarele: daca astazi exista o anumita reducere de impozit pentru un MHEV, nimic nu iti garanteaza ca aceasta reducere va mai fi valabila si in anii urmatori. Mai ales ca anul acesta avem alegeri, iar dupa aceste alegeri ne putem astepta la o regandire a impozitelor, in niciun caz in sensul scaderii lor; la un G32, te poti astepta la o devalorizare de ordinul a miilor de Euro pe an. Poate fi vorba de 4k€, 7k€, sau orice alta valoare; nu poti sa stii cum evolueaza piata. Faptul ca ai putea sa salvezi pana in 500€ la impozitul anual este cu siguranta interesant, dar cu impact minor fata de devalorizare. Daca mai pui la socoteala si costurile de utilizare si intretinere, ponderea impozitului este cu atat mai redusa.
    1 point
  7. La varsta asta cred ca psihologicu si analizele ar trebui facute tot la maxim 6luni...
    1 point
  8. @RedCap dupa primii 30.000 am renuntat sa mai notez alimentarile. mi-am dat seama ca devine deprimant graficul. ce nu stiu, nu ma afecteaza
    1 point
  9. Doar ca info, exista și varianta sa codezi cu Bimmercode sa nu mai apară notificarea aceea. To code out: (G-Series Only) KOMBI - CC_MELDUNG_0299 - Change 'Aktiv' to 'Nicht_aktiv' (G-Series with old iLevel or F-Series) KOMBI - CC_AKTIVIERUNG_5 - Change 'FF,FF,FF,FF,FF,FF,FF,FF' to 'XX,XX,XX,XX,XX,F7,XX,XX'
    1 point
  10. Sunt ca orice trimuri pe care le cumperi finisate.Adica nu poti sa le vopsesti in service,ca iese o porcarie,doar le cumperi si le montezi.
    1 point
  11. Una e sprung weight, alta e unsprung weight. Impactul greutatii e sesizabil cand vine vorba de roti, respectiv unsprung weight-ul - jante usoare cu anvelope usoare se simt imediat. Ce ar insemna calitate sau superioare in cazul asta? Cam orice anvelopa de performanta nu e Runflat.
    1 point
  12. Iata revin cu ceva noutati. Masina nu a plecat inca de la mn si intre timp imi da de lucru cum doar ea stie mai bine. Sapt trecuta s-a stricat trapa pt a 3-a oara, nu se mai inchide din modul de ventilatie, urmeaza sa fie reparata in perioada de dupa sarbatori. Pt ca atunci cand Sahara a venit in vizita pe meleagurile prelata nu era pe masina a fost nevoit sa ajung pe la spalatorie cu ea, unde dupa ce am terminat de spalat am constatat ca iarasi curge apa pe la imbinarile de tavile de sub parbriz. Si uite cum ieri am desfacut toate cele pe acolo si m-am apucat sa desfund scurgeri si sa reconstruiesc chestii. Am folosit banda de butil si folie bituminoasa pt a etansa toate imbinarile, am schimbat suruburile vechi cu unele ramase de cand am schimbat baia de ulei si le-am montat si niste garnituri. Recomand lucrarea asta tuturor celor carora nu le place sa reconditioneze injectoare :))
    1 point
  13. Ultima versiune BimmerCode V4.20.0-11417 moded https://mega.nz/file/m51gFThD#KeIIT0hzG1_-VflgMyMVYg42LLF41VO0cEuZDACtkNo
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.