Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/15/24 in all areas

  1. Masinile astea nu pornesc si motorul termic cand apesi mai energic pe acceleratie? Eu asa stiu. Luati va fratilor dacii full electrice daca vreti sa va traiti viata mergand ca oile doar pt stisfactia ca scrie acolo un consum fantastic de mic si ca ati facut astfel economie. E o antiteza totala, sa iti iei bmw si apoi sa te pui sa faci economie. Ca e evident bmw-ul nu a fost luat din motiv de saracie. Si apoi stam cu pedala apasata 1cm ca sa nu cumva sa porneasca motorul termic Cand o sa vina o factura pe o reparatie ce o sa faceti? O sa o bagati in priza ca sa mai scada?
    6 points
  2. Inteleg ca ai o problema de tramlining. Plecand de la ipoteza ca nu ai jocuri in suspensie si in directie, iti recomand urmatoarele: umfla pneurile la cea mai joasa presiune permisa pentru specificul tau de utilizare, mai ales daca ai pneuri late cu flanc ingust; verifica si, dupa caz, ajusteaza geometria puntilor fata si spate. Insista, la atelierul la care faci reglajul, sa seteze unghiul de convergenta la puntea fata la maximul de toe-in permis de specificatia BMW, pentru modelul tau de masina.
    3 points
  3. De la presiunea in anvelope sa nu te astepti la rezultate magice. Logica din spatele presiunii mai reduse este de a permite flancului anvelopelor sa flexeze ceva mai mult, reducand astfel efectul tramling-ului. Dar cum tu ai pneuri run-flat cu profil ingust, al caror flanc este prin definitie foarte rigid, o presiune redusa va aduce in cel mai bun caz o usoara ameliorare, iar in cel mai rau caz nu va avea aproape niciun efect. In ceea ce priveste geometria puntilor, ideea este sa faci reglaje cat mai precise, urmarind valori care contracareaza tramlining-ul. Am observat ca mecanicii care regleaza geometria se multumesc cu orice valori care se incadreaza in intervalele limita prescrise. De exemplu, nu isi bat capul sa reduca la maxim posibil diferentele intre roata stanga si cea dreapta la aceeasi punte, pentru ca acest lucru implica migala si timp suplimentar. Din aceasta perspectiva, ideea este sa refaci geometria fata + spate, ramand in specificatiile BMW, dar setand cu precizie parametrii reglabili, tintind spre anumite valori. Fisa de la reglarea anterioara ar putea arata atat daca are sens o noua ajustare a geometriei, cat si daca aceasta are potentialul de a reduce tramling-ul.
    2 points
  4. Doar sunt curios, nu cu intentia de a contrazice. De ce nu ar fi rotile de 19 conforme? Inteleg ca din fabrica a venit cu 18, dar masina are omologare pe mai mutle dimensiuni de roti, as crede ca inclusiv 19 in dimensiunile mentionate de el.
    2 points
  5. nu intereseaza pe nimeni dar ne mai destindem si noi in discutii ca suntem barbati. eu pe maserati am o pagina cu performance, in infotaiment, in care imi pot masura 0-100, 0-160, 0-200, 1/8 mile, 1/4 mile si raman inregistrate valoarea cea mai buna, valoarea medie pe parametrii de mai sus cat si ultima valoare obtinuta. pagina respectiva imi e goala, pt ca nu am incercat niciodata nimic. masina e isteata pt ca fara exceptie ea masoara de la sine toti parametrii astia, absolut de fiecare data, luand in calcul ca fiecare plecare de pe loc e o cursa insa daca ridici de pe acceleratie un pic, intrerupe cronometrul, ca isi da seama ca esti mamaliga.
    2 points
  6. Iti place 545, dar tot X5 vrei! :))
    2 points
  7. Eu in weekend mereu scot demonii electrici din a mea si pornesc termicul, altfel ruginesc pistoanele de camasa :)), cred ca un singur plin i-am facut de 2 luni de cand o am si ce sa vezi, inca mai am benzina in ea :))
    2 points
  8. Ba da, dar o alerg ca imi place cum baraie B58-ul. Daca te dau o tura cu 545e-ul ti-o ia Maserati-ul razna.
    2 points
  9. Pentru depasiri 60-140, 80-140. Mai toate masinile ajung la 200, conteaza cat de rapid.
    1 point
  10. Fara intentia de a lua din satisfactia modificarilor punctuale, dar de multe ori nu se va obtine un sunet corect in felul asta. Ca e perceput diferit, sau mai "placut" tine de fiecare si de dorinta fiecaruia de a justifica banii cheltuiti. Doar prin schimbarea difuzoarelor (partiala), diferenta e mica, iar sunetul rezultat e unul complet aleator. Impedante, sensibilitati (db), putere, pentru fiecare difuzor vor fi dezechilibratate, in lipsa unei solutii integrate. Recomand 2 variante, dpmdv, in functie de buget, asta luand in calcul ca baza de pornire sistemul Hi-Fi. (cine are sistem standard, primul pas e cablarea Hi-Fi) 1. set complet de difuzoare. Daca exista deja wooferele de Hi-Fi, care sunt decente, atunci e ok si doar set de difuzoare de usi + tweeter de la acelasi producator. 2. amplificator dedicat, care sa inlocuiasca amplificatorul Hi-Fi. Orice alta abordare punctuala (schimbat difuzoare pe sistemul de baza) sau schimbat doar tweetere/woofere/difuzoare usi pe sistemul Hi-Fi duce adesea la un sistem dezechilibrat. Completarea cu bucati din L7 iarasi este o greseala, ele functioneaza pe alte impedante si pe alta sensibilitate decat sistemul vostru. Vor suna diferit si poate vor parea mai clare. (vor parea, pentru ca sunt un pic stridente si sunetul - inaltele - ies in fata.) Ce am scris, am scris cu intentia de a ajuta pe cine e interesat de sunet mai bun sa nu cheltuie bani in directia asta, punctuala, pentru ca daca va fi nemultumit, va fi inchis intr-un colt - difuzoare pestrite intr-un sistem dezechilibrat. Iar orice intentie de a aduce sistemul de sunet la o calitate rezonabila va insemna alti bani pentru un sistem complet de la un producator, cu riscul banilor pierduti pe experimente cu difuzoare din alte sisteme. Daca e multumit de sunet (e posibil si-asa), ok. Dar nu inseamna ca se aude (obiectiv) bine, poate doar din noroc si nimereala in f putine cazuri.
    1 point
  11. Nu. Acolo sunt trecute dimensiunile pentru toate tipurile de motor cu codul de caroserie aferent. Adica ai si pt M4,435,430,420 , cu dimensiunile fiecaruia.Daca tu ai in COC 18,2 dimensiuni,aia pui,nu altceva( un dealer te lamureste mai bine)
    1 point
  12. Astea le a avut : https://www.auto-treff.com/wcf/index.php?article/399-styling-400/ pe 18, 2 dimensiuni. Deci, nu sunt conforme.https://www.mdecoder.com/decode/wba4h91070bn87733 Inutil sa mai intreb cati km are masina.
    1 point
  13. Da @mgi, el doar voia sa intzepe putin, asa face, e om misto la bere
    1 point
  14. Nu s-au sucit nimeni cu nimic. Tu ai citit ce ai vrut printre rânduri. De la început a fost vorba despre un versus între 545e (g30) și Maserati ("dulap"). Lăsând la o parte discuția asta inutilă, și mie mi se pare minunat să ai o super mașină de aproape 400 cp cu care te poți fâțâi electric prin oraș.
    1 point
  15. Parca X5 si a luat. Eu asa tineam minte. 45e 545e intr-adevar e alta poveste, ca nu-s retard , insa promit sa fac fata din primavara viitoare :))
    1 point
  16. Apoi din amintire, mi se pare ca cablurile ce coboara in dreapta cum te uiti la portbagaj, pe acolo trec cablurile catre manerul de pe portbagaj, jos. Daca masina e inchisa poti sa dezavorasti portbagajul din butonul de pe cheie? Asa afli daca firele de la maner sunt intrerupte. Nu taia sub nici o forma vreun burduf ca o sa iti intre apa in masina si in cabluri. Iar asta e ultimul lucru care vrei sa se intample. ..Acolo nu se umbla cu repezeala; practic cablurile intrerupte se gasesc cu aparat de masura masurand continuitatea lor nu tragand de ele sau rupand burdufuri.. ce e intrerupt se inlocuieste cu o sectiune noua, din aceiasi grosime a cablului inlocuit; grosimea sarmei de cupru din izolatie nu a cablului in general! Daca nu ai rabdare sau nu te prea pricepi, nu ai scule, mergi la un electrician auto.
    1 point
  17. B58 consuma 15% alergat, fie el si hibrid. Al tau consuma la jumate, deci mergi ca mamaie, chiar hibrid de e. Nici o masina hibrid de tonajul ala nu consuma 7.5 decat daca mergi incet Nu cred ca imi e teama, ca nu te lasa inima sa consumi atat combustubil, acum ca ai hibrid, trebuie sa iti faci norma Plus de asta, 394 cp pusi pe Y tone, vor fi intotdeauna mai putini decat 330 cp pusi pe Y tone minus 0.6 tone. Iti pui benzina de 98, iti incarci si bateria si promit ca facem o intrecere in care schimb treptele la maxim 5000 ture, ca la disel. Daca mi-o dai, ti-o dau sa o faci cusca la caine.
    1 point
  18. Maine face 17 ani si am zis sa incercam un alt set de jante, style 152 pe 18 varianta dedicata pentru e9X.
    1 point
  19. Daca nu ai rezervorul full, nu poti da zoom out pt ca masina considera ca nu ai motorina pt inconjurul planetei.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.