Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/16/24 in all areas

  1. Eu mi-am luat 400 cai ca sa ii alerg pe astia cu 840xd, X5, X6, S Class. Practic sa ii oftic. In rest, plimb copilul in parc, mergem la bunici si vacante
    5 points
  2. fara suparare dar te doare capul ce citesti aici, cine isi cumpara rolex isi cumpara pentru vanzatoarea de la megaimage??? wtf?? cum de altul isi permite sa isi cumpere masina puternica pentru ca nu e nevoie…. wow greu greu o iasa comunismul asta din noi cand tot ne uitam la vecinu si ne manaca in cur cum isi cheltuie banii si pentru cine isi ia rolex
    3 points
  3. Cunosc un tip din Olanda. Manager mare la un producator cu turnover de peste 1 mld euro anual. e om cu venituri anuale nete estimate de mine din salariu si prime intre 0.4milioane si 0.5 milioane euro. acum vreo 7 ani avea un F10 518d, pt ca nu are pe unde merge cu el tare, legislatia in Olanda fiind coplesitoare. Opinia mea este la fel, ca intr-o tara cu super infrastructura, chiar daca legislatia e mai permisiva, nu ai pe unde tavali masina si nu are sens sa o tavalesti, ca atare nici nu trebuie sa fie puternica. spre exemplu, urcarea de la Bran spre Predeal, primii 10 km sunt curbe mai lejere si cu ceva linii lungi pe unde poti depasi. urmatorii 10km sunt doar curbe, cu linii scurte si cred eu doar vreo 3 zone de depasire permise de marcajele de pe asfalt. gasesti masini care urca cu 20kmh de prosti ce sunt soferii sau camioane cu 25 de tone de marfa care urca la fel, cu 20kmh. in zonele cu maxima vizibilitate, unde situatia clar permite, dau omorul cel mai mare si depasesc pe dunga continua. ..acolo trebuie putere pt masina. daca aveam autostrada, Bucuresti-Brasov, 150cp erau suficienti; si daca aveam de fapt aprox 4000 de km de autostrada. nu mai merita depasirea aia pe dunga constinua.
    3 points
  4. Nu e vb de audiofilie (nici sistemele scumpe din fabrica nu sunt considerate), dar avem niste repere pentru un sunet corect, oricat de subiectiva ar fi perceptia. Fabrica ofera niste sisteme pe diferite nivele de calitate, H/K, Hi-Fi, B&W, etc. care au fost gandite pe de-a intregul, cu un numitor comun, publicul tinta si urechea lui. Adica niste referinte exista, dar nu prea ai cum sa ajungi la acea calitate schimband cu difuzoare aleator sau luand difuzoare din sistemele superioare, fara nici o alta modificare sau pregatire a sistemului standard. Codarea Hi-Fi are sens in momentul in care exista un amplificator - fie el Hi-Fi-ul, fie aftermarket si elimina, pe de o parte, amplificarea care este realizata doar de unitate in varianta basic si, pe de alta parte, EQ-ul care compenseaza lipsa tweeterelor in varianta basic, cum a spus si @minu94 . Codarea Hi-Fi poate fi facuta pe orice masina, indiferent de HU. @David Dobre Boxa centrala si scopul ei e greu de justificat. Un sistem in mod normal e stereo, boxa centrala trebuie sa primeasca un semnal prelucrat de un DSP (cum e in cazul Logic 7). Altfel, boxa centrala nu prea aduce beneficii, e discutabil si ceea ce face deja in cazul Logic 7. @minu94 Sunt curios de impresii dupa montaj, sper sa revii cu informatii
    2 points
  5. Eu mi-am luat X5 sa ....merg cu Skoda Scala de 1l, masina de serviciu :))), a mai buna masina, chiar nu stiu cum porneste motorul electric sau cel termic cat consuma.. :)))
    2 points
  6. Avem teorie si avem practica. In teorie, atat timp cat pastrezi neschimbate dimensiunile, cele mai confortabile anvelope - si totodata cu tendinta mai redusa spre tramlining - sunt cele standard load si touring. Nu XL, nu high-performance/sport. Cele XL au sens in doua situatii: producatorul specifica in mod expres un indice de incarcare pe care doar astfel de pneuri il indeplinesc, respectiv ai nevoie de o anvelopa cu un flanc ceva mai rigid, intr-un context in care nu ai alta alternativa. In opinia mea, atat timp cat bugetul iti permite, incearca sa iei anvelope de la producatori premium. Sunt mai scumpe, dar totodata reflecta prin performante si calitate banii cheltuiti in cercetare. De asemenea, subcriu la ceea ce a scris @minu94 mai sus: un anumit model de pneu poate fi mai predispus la tramlining decat altul. Problema este ca nu vei sti acest lucru decat dupa ce cumperi un set si il montezi pe masina. Practica insa iti restrange plaja de optiuni, intrucat - dupa VIN - inteleg ca ai o masina xDrive. Foarte pe scurt, principala dilema este in ce masura se accepta diferente de diametru intre rotile celor doua punti. Gasesti aici pe forum topic-uri in care problema anvelopelor pentru xDrive este intoarsa pe toate partile, fara insa sa se ajunga neaparat la o concluzie clara, alb/negru. Iti recomand sa le cauti si sa le parcurgi. Poate la final vei fi si mai in ceata decat esti acum, dar dezbaterile de acolo sunt interesante si totodata utile, ajutandu-te sa iei o decizie in cunostinta de cauza.
    2 points
  7. Aham… iar astia care au ajuns de nicaieri pana niciunde, isi dau cu parerea. Merci pt clarificari.
    2 points
  8. De la presiunea in anvelope sa nu te astepti la rezultate magice. Logica din spatele presiunii mai reduse este de a permite flancului anvelopelor sa flexeze ceva mai mult, reducand astfel efectul tramling-ului. Dar cum tu ai pneuri run-flat cu profil ingust, al caror flanc este prin definitie foarte rigid, o presiune redusa va aduce in cel mai bun caz o usoara ameliorare, iar in cel mai rau caz nu va avea aproape niciun efect. In ceea ce priveste geometria puntilor, ideea este sa faci reglaje cat mai precise, urmarind valori care contracareaza tramlining-ul. Am observat ca mecanicii care regleaza geometria se multumesc cu orice valori care se incadreaza in intervalele limita prescrise. De exemplu, nu isi bat capul sa reduca la maxim posibil diferentele intre roata stanga si cea dreapta la aceeasi punte, pentru ca acest lucru implica migala si timp suplimentar. Din aceasta perspectiva, ideea este sa refaci geometria fata + spate, ramand in specificatiile BMW, dar setand cu precizie parametrii reglabili, tintind spre anumite valori. Fisa de la reglarea anterioara ar putea arata atat daca are sens o noua ajustare a geometriei, cat si daca aceasta are potentialul de a reduce tramling-ul.
    2 points
  9. Rolex are cateva modele frumoase, in special Sky dweller e favoritul meu care vine si in combinatii de culori misto dar cele din gama comuna10-15 k sa zicem imi par chiar banale , probabil e placerea valorii , dar am prieteni care au masinii de 8-15 k si ceasuri de 20 k , prima senzatie e ca e fake dar important e pt cel care poarta cum il face sa se simta . iPt mine indiferent cat costa ceva , primul aspect e sa mi placa maxim . Ca fapt divers ceasurile replica AAA+++ se fac in general pt cei care chiar isi permit sa isi ia unul real dar prefera sa ia fake la o calitate maxima pt ca nu-l va suspecta nimeni ca e fake din moment ce el se afiseaza in lambo si are casa in o zona buna . As spune ca oamenii mai simpli pot fi mai autentici uneori
    1 point
  10. Mama , o gramada de cunoscatori pe aici... stii despre Rolex fix nimic. Locuiesc chiar orasul in care se fabrica Rolexul plus ca intru in contact cu multi angajati la diverse firme de ceasuri. Rolex e fix ce trebuie , este unul dintre cele mai bune ceasuri de pe planeta , confirmat asta de la concurenta. Ca alte firme pun dimante pe ele si costa 100.000 eur nu inseamna ca automat este si mai bun. Este vorba de mecanism, nu degeaba este asa cautat . Cine isi umpara Rolesc stie exaact de de il cumpara , nu ca sa se rupa in figuri cu el .. ti se aplica si tie postul asta..
    1 point
  11. Eu am avut o turmentare pt ceasuri inca de cand eram copil. Primul mi l-am luat prin clasa a 3-a. Era prin 1988 asta, electronic. Prin clasa a 5-a sau a 6-a altul, tot electronic, pe care mi l-a furat un verisor. Apoi o pauza pana prin facultate, iar primul ceas adevarat a fost in 2009, un Tissot Le Locle. In 2012 mi-am luat ceva mult mai misto. In ianuarie 2018 mi-am luat ceva pervers. Mi-a parut rau ca am cheltuit atat...sfarsitul lui va fi ca peste 20 de ani o sa il joace ginerele la pacanele. Toate astea 3 pe care le am acum sunt automatice. Primele 2, cele mai vechi, de imbecil, le-am dat junioarei sa se uite la ele cand ea avea 9 luni. Mi le-a aruncat pe jos si le-a stricat. Pe tissot am platit vreo 1400 de lei reparatia si pe celalalt parca vreo 2500 :))))
    1 point
  12. Ce mi-as lua Rolex sa ma stie toata lumea, offf Sa dau cu cardul la Mega cand iau parizer si sa ma aprecieze casiera ca stie ea ce e Rolex..life goals
    1 point
  13. Salutare, Intrucat am trecut la un frate mai mare (X5) a venit vremea sa vand "vechea" masina. Las anuntul aici : https://www.autovit.ro/autoturisme/anunt/bmw-seria-5-520d-at-ID7HmtVo.html?isPreview=1 In el se regasesc si toate optiunile pe care le are masina. Masina este luata personal din Germania (al 2lea proprietar) si merge impecabil, fiind singurul conducator pana la inlocuire. Pretul este negociabil. Are 142 000 km, probabil in crestere infima daca mai merge sotia cu ea la nevoie (altfel nu-i place sa conduca). Pt detalii PM/ telefon.
    1 point
  14. chiar asa e. rolex iti cumperi pt ca cunoaste toata lumea si tu vrei sa cunoasca toata lumea, nu doar o parte. pana si mama a auzit de Rolex si stie ca e ceva extrem de scump. vacheron, patek si audemars sunt ce trebuie. casiera de la carrefour daca vede ca ai vacheron, crede ca mai bine iti luai ceva frumos, de la casio. Nu e bine, trebuie rolex.
    1 point
  15. Tramliningul e normal si intalnit in cazul BMW, l-am simtit la cateva masini. Acum nu stiu cum se simte in cazul tau, daca e pronuntat rau, posibil sa fie si altceva la mijloc. Se diminueaza cu anvelope mai moi, eu am avut experienta cu XL-uri de la Michelin si au fost ok, venind de la runflat. Dar a ta fiind xdrive, te pot ajuta colegii care sunt in situatia asta. Ideal probabil ar fi sa cauti anvelope cu stea ( * ), cele recomandate de BMW.
    1 point
  16. De la Google citire ar trebui sa ai: 225/40ZR19 8J ET36 255/35ZR19 8.5J ET47 Cu cat ai ET (offset) mai mic cu atat mai mult ies rotile in afara si evident ca si comportamentul masinii se schimba. Pe interiorul jantei gasesti aceste dimensiuni.
    1 point
  17. Jantele de 19 au offset corect pentru F36?
    1 point
  18. Părerea mea este ca ai cauciucurile ovalizate. Se pot observa pe aparatul de echilibrare din vulcanizare daca sunt “săltărețe” sau calcă strâmb. Asta apare dacă au fost depozitate prost, ori mașina a stat mai multe luni nemișcată. Iar dacă e asta, la autosoft ți le pot “țeși” pentru a fi perfect rotunde, mai ales ca sunt aproape noi
    1 point
  19. @minu94 multumesc! o sa verific si in civ. @FiveThreeFive ma bucur tare pentru explicatiile detaliate si iti multumesc. niste anvelope xl inloc de runflat, ar fi mai “comode” pentru oras?
    1 point
  20. Nu susțin ca am ajuns la o calitate de audiofil, și eu remarc ce nu e bine insa e o îmbunătățire, și cu boxa in bord se aude mai tare, ca nici volumul nu era mulțumitor, știu ca boxele de logic 7 pot mult mai mult, dar cum anume sa fac codare la hi-fi cu HU original? Pe hi-fi e stație separată pentru sistemul audio, le-am analizat foarte mult, totuși la ce te referi? Cat despre inalte, tweeterele hertz aftermarket se aud foarte strident, au venit cu condensatoare și își fac treaba chiar bine
    1 point
  21. Scuze, dar te inseli groaznic hai sa nu sarim la gatul omului cand noi nu stiam ce are in CIV, asta unul. Doi, acel efect de tramlining este prezent si la masini noi, conteaza ft mult cauciucurile, tipul de drum etc, nu e ceva anormal si nu inseamna ca sigur 100% este ceva in neregula cu masina. Este o consecinta a anvelopelor late pt anumite masini @Vescan, in CIV ai trecute dimensiunile acceptate si conforme pt masina ta, simplu. Te poti uita acolo. Nu te arunca la cumparat anvelope pe 18 degeaba
    1 point
  22. Am inteles. Din pacate nu ai ce sa faci decat fie sa inlocuiesti (fie inlocuite) sectiunea de cabluri care sunt gasite intrerupte in izolatia cablului/lor.. Practic se cauta o zona larga in masina unde cablurile ce trebuie inlocuite pot fi taiate si sau sertizate (ideal cu "heat shrink" chiar si peste sertizari) sau lipite. In zona aia, eu am facut-o sub plafon in dreapta (un capat) si in spatele stopului din dreapta (capatul celalalt). Altfel nu ai unde pentru ca e capacul ala de plastic si se vede clar ca manunchiu insusi are locasul lui in metal. E multa bibileala dar iese intr-o dupa-amiaza la umbra cu scule adunate; nu trebuie deloc multe.. dar trebuie. SAU CUMPERI de la dealer ca au de vanzare la un pret exclusivist... (pentru niste cabluri si conectori la o anume lungime..) le gasesti Plug And Play. Vand tot manunchiul de cabluri pe partea cu "durerea".. Fiecare dupa buzunar la BMW.. stiu cum e.. Sau vezi in dezmembrari, folosite.
    1 point
  23. Eu in weekend mereu scot demonii electrici din a mea si pornesc termicul, altfel ruginesc pistoanele de camasa :)), cred ca un singur plin i-am facut de 2 luni de cand o am si ce sa vezi, inca mai am benzina in ea :))
    1 point
  24. Apoi din amintire, mi se pare ca cablurile ce coboara in dreapta cum te uiti la portbagaj, pe acolo trec cablurile catre manerul de pe portbagaj, jos. Daca masina e inchisa poti sa dezavorasti portbagajul din butonul de pe cheie? Asa afli daca firele de la maner sunt intrerupte. Nu taia sub nici o forma vreun burduf ca o sa iti intre apa in masina si in cabluri. Iar asta e ultimul lucru care vrei sa se intample. ..Acolo nu se umbla cu repezeala; practic cablurile intrerupte se gasesc cu aparat de masura masurand continuitatea lor nu tragand de ele sau rupand burdufuri.. ce e intrerupt se inlocuieste cu o sectiune noua, din aceiasi grosime a cablului inlocuit; grosimea sarmei de cupru din izolatie nu a cablului in general! Daca nu ai rabdare sau nu te prea pricepi, nu ai scule, mergi la un electrician auto.
    1 point
  25. Ba da, dar o alerg ca imi place cum baraie B58-ul. Daca te dau o tura cu 545e-ul ti-o ia Maserati-ul razna.
    1 point
  26. Ce maner la haion ai schimbat ? Cablajul cum l-ai verificat daca nu poti deschide haionul ? Din amintiri : desfaci capitonajul ala de la becurile stopurilor de pe haion. Undeva la becurile de pe stanga e un maner mic. Poate fi ascuns pe dupa izolatia fonica. Tragi de el si deschizi haionul.
    1 point
  27. Masinile astea nu pornesc si motorul termic cand apesi mai energic pe acceleratie? Eu asa stiu. Luati va fratilor dacii full electrice daca vreti sa va traiti viata mergand ca oile doar pt stisfactia ca scrie acolo un consum fantastic de mic si ca ati facut astfel economie. E o antiteza totala, sa iti iei bmw si apoi sa te pui sa faci economie. Ca e evident bmw-ul nu a fost luat din motiv de saracie. Si apoi stam cu pedala apasata 1cm ca sa nu cumva sa porneasca motorul termic Cand o sa vina o factura pe o reparatie ce o sa faceti? O sa o bagati in priza ca sa mai scada?
    1 point
  28. Eu detin F36 seria 4 2016 si am facut upgrade la id5-6 este altceva , recomand , din cauza faptului ca aveam atm nu am pierdut nimic e totul ca din fabrica . Recomand
    1 point
  29. Sunt motive variate. Oamenii normali, in general pentru ca la noi e jungla pe strada si ai nevoie. Desi dupa parerea mea si nevoia aia se opreste undeva pe la 250cp. Tot ce e peste, e din alte motive. Manelistii, ca sa se vada ca o ard "pa opulenta". Frustratii, ca o au mica. Reisarii, ca asa stiu ei sa mearga. Si multe altele.. Cand am mers niste mii de km prin Belgia/Olanda, am realizat ca acolo chiar n-ai ce face cu multi cai. Nici in Germania n-ai ce face, cu putinele exceptii de autostrada fara limita. Si chiar si atunci, poti sa mergi linistit pe banda 1 cu 140 cu orice masina. Am fost chiar si intr-o tara in care n-aveai ce face cu peste 100 de cai, pentru ca lumea circula super relaxata. Dar asta e alta discutie..
    0 points
  30. https://www.autocar.co.uk/car-news/new-cars/report-mercedes-stops-developing-new-platform-luxury-evs?fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTEAAR2RWPq9lOwy5iE_UzRWgR_RGlKwTLrzYzUQn0w0Sxsld8UD9bC_1e7yk04_aem_AQCUoFuRr69qUuFPgua9AOGztSgnW_rDq45N3n8lxN5mvAMpt9UDeM-U03xzi-8A9JQkFjngb0T_08QX0ylgp9V6 Mercedes-Benz is set to dramatically reduce its investment in electric vehicle platform development, with a decision not to push ahead with plans for its new MB.EA Large architecture, according to reports in Germany. In plus, deja si au luat adio de la 2.0 de pe C63AMG, si vor reveni la V8 4.0...
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.