Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 05/18/24 in all areas
-
Ah, ok. E un 330e langa mine, si credeam ca tu esti Eu sunt ala care ocup un loc de parcare la incarcat fiindca e locul mare, nu ca as avea nevoie neaparat, un cocalar.4 points
-
Vad! :))) ”Vezi?” asta, imi aduce aminte de un unchi care zicea: El: Vrei sa-ti dau un sfat? Eu: Zi-mi! El: De ce bausi?2 points
-
Masina nu mai are garantie pe baterii. Sunt 7 ani sau 160.000’ km. 2. nu as cumpara o masina pe poze din configurator 3. Masina mea, a unui director a vazut revizii la 28k, nu 10-15, si ala era director si era pe leasing si garantie masina. Asa scrie in manual, asa face neamtzu’1 point
-
1 point
-
1 point
-
Vezi? Ne imprietenim, asa a fost si @edit prima oara :))) Tre sa ne strangem toti, si pe @Alex3245 il iau eu1 point
-
Da, scuze, am scris gresit 4,7 e oficial 545e si 4.8 840d. Totusi, e mare diferenta de la 4.7 la 4.3, asta am vrut sa scriu. E soare puternic, scriu pe telefon si am gresit. Hai sa vdm cum facem cu berea aia mai bine. Sunt de acord cu Sibiu, Brasov, ca sa putem veni mai multi.1 point
-
In centrul tarii undeva ca eu pana la Bucuresti nu merg pt o bere Aduceti ce puteti alcool, cai, ... sabii... si buna dispozitie of cors Rolexurile va rog sa le lasati acasa... suntem o adunatura de oameni (ne)seriosi pe forum!!!1 point
-
Era doar o discutie, dar cineva a luat-o personal Haidi ba sa ne strangem si noi la o bere ceva, in tara eventual ca ar fi misto tare.1 point
-
Diferenta se simte chiar si ascultand pe telefon. E mai complet sunetul. Pana la urma ai pus si amp alpine sau doar difuzoarele? Si eu am vrut sa fac retrofit la kitul cu amp alpine avand sistemul basic(bleah) dar nu am gasit la vremea respectiva si am mers pe full custom de la audison totul plug n play. Amp de 2000w cu DSP, coaxiale spate medii tweetere si woofere fata. Se auzea decent dar mediile si inaltele erau cumva agresive. Pana la urma pe fata am pus medii si twittere logic 7 si am lasat restul Audison. Am sunet foarte fain acum si volum cat vreau fara distorsiuni. Nu am codat HU pentru ca as fi pierdut din volum la senzorii de parcare. Dar am reglat egalizarea din procesor. Am un player fiiox3 prin care ascult muzica flac. E ce trebuie pt urechile mele si sunt multumit.1 point
-
Am mai bifat un lucru de pe lista azi, retrofit Alpine pentru audio Acum se aude bine si inauntru, nu doar afara. Mi-am adus aminte ca totusi nu am atasat o filmare cu modificarea la evacuare.1 point
-
Dar de ce nu faceti voi un topic nou pt aceste dezbateri in loc sa il puneti pe Romulus sa faca si sa mute? asta unul. Doi, poate reusim si noi sa nu mai facem atata off topic LE: Pe alte forumuri deja am fi fost banati pt atata offtopic, asa ca sa apreciem putin acest libertinaj si sa facem si noi ceva in semn de apreciere1 point
-
Intrucat stiam ca am amortizor pe fata dreapta care curgea am zis sa nu mai aman problema si sa iau taurul de coarne, initial aveam de gand sa fac totul deodata cu puntea spate pe care am de gand sa o dau jos si sa o reconditionez total, dar on a second thought am hotarat ca e totusi mai bine sa le fac pe etape intrucat si financiar e mai usor efortul cat si fizic si intre timp ma pot bucura de masina. Asa ca initial am schimbat pe fata amortizoarele cu unele Bilstein B4 echivalente suspensiei M-tech care este de fabrica si bucsele bratelor, am folosit Meyle HD. Desi comandasem si flansele, din experientele trecute, am zis sa le compar cu cele ale masinii si asa cum ma asteptam erau mai inalte, asa ca le am pastrat pe cele originale intrucat erau in stare foarte buna, le-am curatat si apoi regresat si e totul ok. Bineinteles ca am schimbat si kitul de protectie, am luat tot pe cel de la Bilstein. Apoi a urmat spatele unde la fel am mers pe B4, aici flansele Lemforder au fost la fel la inaltime ca si cele originale, kitul de protectie tot Bilstein. De asemenea am schimbat si suruburile cu care se prind amortizoarele pe fuzete, fata/spate, am mai patit sa se rupa la desfacere, aici nu a fost cazul, totul s a desfacut foarte usor, dar e indiciat sa fie schimbate, vin doar pe original. Desi doar un amortizor era scurs, celelalte fiind aparent in stare buna, nu mai lucrau cum trebuie, puteai fi comprimate usor si reveneau mai greu, cel scurs evident ca nu mai facea nimic, deci si daca nu au scurgeri, dupa 24 de ani clar nu mai lucreaza cum trebuie. Diferenta acum este masiva in felul cum se simte masina, insa e uimitor cum si pana sa le schimb totusi masina avea o dinamica ok, se simtea intr-adevar cam barca pe anumite denivelari si ruliu era mai mare in viraje, dar pentru cineva nepriceput ar fi parut ca totul e perfect. Concluzia este ca e bine sa fie schimbate dupa un anumit numar de ani chiar si fara sa aiba multi km chiar daca in aparenta par ok. Si pentru ca este E46 si sunt "faimoase" ca le place sa rugineasca, bineinteles ca atat pe spate cat si pe fata, in zona unde flansele au contact cu caroseria, am gasit putina rugina de suprafata asa ca am curatat, tratat, aplicat primer apoi, mici chestii care sper sa ajute in timp la longevitate. Costuri pentru aceste operatiuni, doar piesele undeva la cca 350Eur, fara manopera ca e munca mea . Urmeaza acum sa ma ocup de reconditionarea etrierilor si sa schimb furtunele de frana, pe spate in special, pe fata par aproape noi, la fel si discurile si placutele sunt noi asa ca deocamdata nu ma ating de ele, cand va veni vremea voi face un upgrade la cele de 328i care sunt putin mai mari.1 point
-
Eu am avut o turmentare pt ceasuri inca de cand eram copil. Primul mi l-am luat prin clasa a 3-a. Era prin 1988 asta, electronic. Prin clasa a 5-a sau a 6-a altul, tot electronic, pe care mi l-a furat un verisor. Apoi o pauza pana prin facultate, iar primul ceas adevarat a fost in 2009, un Tissot Le Locle. In 2012 mi-am luat ceva mult mai misto. In ianuarie 2018 mi-am luat ceva pervers. Mi-a parut rau ca am cheltuit atat...sfarsitul lui va fi ca peste 20 de ani o sa il joace ginerele la pacanele. Toate astea 3 pe care le am acum sunt automatice. Primele 2, cele mai vechi, de imbecil, le-am dat junioarei sa se uite la ele cand ea avea 9 luni. Mi le-a aruncat pe jos si le-a stricat. Pe tissot am platit vreo 1400 de lei reparatia si pe celalalt parca vreo 2500 :))))1 point
-
chiar asa e. rolex iti cumperi pt ca cunoaste toata lumea si tu vrei sa cunoasca toata lumea, nu doar o parte. pana si mama a auzit de Rolex si stie ca e ceva extrem de scump. vacheron, patek si audemars sunt ce trebuie. casiera de la carrefour daca vede ca ai vacheron, crede ca mai bine iti luai ceva frumos, de la casio. Nu e bine, trebuie rolex.1 point
-
am avut o tentativa de a schimba jantele pentru style 152, le-am gasit la un pret foarte bun si nu am putut rezista se nu le cumpar, optic arata foarte misto masina cu ele insa sunt mai grele si masina nu e tocmai in elementul ei cu kg in plus si latimea mai mare pe spate, desi ele sunt trecute in cartea masinii ca dimensiuni, personal mi se pare ca 18 e putin cam mult pentru E46, eventual un model de janta mai usor. I-am montat si o toba finala de la Novus dedicata E46 in 6 cilindri si desi ca si aspect e mai bulky decat cea originala, dar am vazut ca toate sunt asa cele AM, ca sunet insa e ceea ce trebuie, e putin mai baritonala evacuarea acum si pornirea la rece iarasi e foarte guturala, imi place. Nu e nicidecum galagioasa, e exact cum imi place, mai ales cand e incalzita bine.1 point
-
1 point
-
problema rezolvata, nu facea contact un pin de la mufa cutiei de viteza, cand era cald se dilata si nu mai facea contact.1 point
-
1 point
-
Salut am și eu o problemă la un Audi q7 an 2009 motor 3.0 TDI , am plecat la serviciu cu mașina și am oprit la o cofetărie iar când am vrut să pornesc mașina nu a vrut să mai pornească nici măcar nu învârtea motorul au venit cei de la asistență rutieră au pus diagnoză și au constatat ca este electromotorul defect l-am schimbat cu unul nou și același rezultat orice părere este bine primită mulțumesc frumos0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00