Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/20/24 in all areas

  1. "Minunea" e ca prea mult zinc distruge motorul. Invatati de la altii mai invatati ca noi: Nu mai bagati zinc in motor ca il faceti praf.. (Stiu ca e topicul vechi, dar macar cei care cauta raspuns au si explicatia)
    2 points
  2. W/e asta am fost plecat la Tg Mures, si am avut o urgenta medicala cu fiica mea, ce m-a determinat sa ma teleportez efectiv de la Tg Mures la Oradea, Sambata noaptea in 1h45 ( drum normal de aprox 3h ), ceva peste jumate de rezervor in 250km... Ma asteptam sa ii crape pistoanele sincer, dar a rezistat eroic. Aici m-am felicitat ca nu am luat benzina, ca poate nu imi ajungea un plin... ... oare cum era cu o electrica??? RETORICA! Si ca treaba sa fie ok, Duminica seara a mai trebui sa bag un Oradea Tg Mures Oradea, asa de "fun", tot pentru interes personal. Dar aici la dus nu m-am grabit foarte tare iar la retur am scos doar 2h10min, de bun simt. Acum mi-a mai ramas ceva kerosen de plimbat azi prin oras, dar trebuie sa fac iar plinul. Per total, extraordinar de multumit de masina, iar cei 800nm isi spun clar cuvantul... sunt toti acolo la nevoie... DAR, ce m-a dezamagit MAXIM au fost scaunele astea "comfort" sau ce-o fi cu ventilatie, care ofera sustinere laterala ZERO, atat la sezut cat si la spatar... regret ca n-am ales scaunele sport normale, sau macar cele ///M. Mare diferenta... mai ales cand te grabesti pe un drum plin de curbe cum e Oradea/Cluj... asta e... google... interior bej/crem X3 G01 cu scaune ///M sport... Pana una alta +1000km w/e asta, si cam 3500km luna asta pana azi... am impresia ca-s camionagiu
    2 points
  3. Presiunile de pe stâlp sunt pentru anvelope , punct!Nu contează ca sunt runflat sau normale.Sunt presiunile recomandate în funcție de încărcare.Si în idrive ai presiune pentru confort sau pentru extra load.
    1 point
  4. nu am luat in calcul Sachs si nici la cautari nu am dat de ea, nu stiu daca ei le mai fac pentru E46. Am mers setat pe Bilstein B4 pentru ca am mai montat pe un alt E46 tot cu suspensie M de fabrica aceleasi amortizoare si mi-a placut mult cum se simte masina, chiar daca la aceea am pus si Eibach Pro Kit, fapt ce il luasem in calcul si aici, dar am renuntat momentan intrucat arcurile mele sunt ok, la aceea era un arc rupt si s-a justitifcat inlocuirea lor. Nu am vrut nici B6 pentru ca sunt mai rigide si mai mult track oriented, am asa ceva pe alta masina si pentru daily este prea mult dupa parerea mea, asa cum este acum masina mi se pare ideal si confortul este ce trebuie, B6 scutura mai tare la denivelari.
    1 point
  5. Am mai bifat un lucru de pe lista azi, retrofit Alpine pentru audio Acum se aude bine si inauntru, nu doar afara. Mi-am adus aminte ca totusi nu am atasat o filmare cu modificarea la evacuare.
    1 point
  6. Am tot cautat variante de am innebunit in Europa si pana la urma am mers pe unul de la fmic.eu, a fost decent la pret fata de ce mai gaseam. Daca nu va fi ce trebuie, luam Wagner Evo 1. Am mers pe varianta de 5" Clar va fi coborata, sta mult prea sus acum. M-am oprit la suspensia de la ST Suspensions. Trebuie sa gasesc sa merg cu un E92 cu jante de 19" sa ma conving :))
    1 point
  7. Maine face 17 ani si am zis sa incercam un alt set de jante, style 152 pe 18 varianta dedicata pentru e9X.
    1 point
  8. @Tzitzicat M-am uitat peste pozele facute acum 5 ani si se pare ca retrofitul a inclus inlocuire de cablaj plus interschimbarea a 2/3 motorase de pe scaunele de Anglia, dar asta am facut-o pentru ca nu se potriveau cablajele cu memorie, mai exact motorasele pentru memorie aveau o mufa in plus. Faza e ca am facut retrofitul de ceva timp si nu vreau sa te induc in eroare, un lucru stiu sigur ca am comparat codurile la motorase pe bmwfans.info si asa am luat decizia schimbari lor intre scaune stg/dr dr/stg. @minu94 Da, stiu de existenta acelui termostat care inlocuieste cel original aflat in corpul filtrulu de ulei, insa pentru mine nu reprezinta o varianta castigatoare. Nu am de ce sa scad temperatura cu 15 grade, pentru ca atunci iasa motorul din temperatura optima de functionare, cresc noxele-consumul-alte belele. Oricum nu fac track cu ea si nici calduri de Arizona nu avem in Romania, inca. Alt lucru care nu imi place este ca odata inlocuit termostatul trebuie sa ai si garnitura necesara pentru capac, care nu se gaseste separat pe cod de la BMW si trebuie sa recurgi la artificii cu oringuri pe post de garnitura. Iarna temperatura nu o sa mai creasca nici in valorile ideale de functionare si atunci pune termostatul OE inapoi, alta problema de etansare de la garnitura greu de procurat si tot asa. Cand am zis reconditionare am facut trimitere la piesele care se pot servisa, inlocuit rulmentii de pe carcasa, bucsi, ansamblu inele colectoare, ansamblu perii colectoare regulator tensiune, punte diode, fulia care nu e una simpla, verificat rotor si stator, o curatare generala pentru ca se depune mizerie. Pentru fulie am folosit INA, iar pentru restul Bosch.
    1 point
  9. A trecut ceva vreme de cand nu am mai intrat pe club, dar lucrurile nu au stat pe loc. Intre timp familia a crescut si ca numar de persoane si ca numar de masini, asa ca urmeaza un update al topicului. Avem in plus un e84 X1 2.0D ED Sport Line 2014 si un F36 LCI 420i M Sport 2020, ambele doar sDrive si manuale. In ultimii 3 ani am mesterit la masina atat pentru upgradeuri cat si pentru mentenanta, stopuri LCI noi OEM daca tot am pus faruri noi OEM, intercooler Wagner Evo1, eleron carbon portbagaj, timonerie OE BMW Performance Short Shift, schimbat diverse bucsi si brate, inlocuit bara stabilizatoare fata cu alta noua OE, frane fata si spate OE, garnituri corp filtru ulei/baie/capac motor OE/OEM, reconditionat alternator Bosch+INA, Baterie noua Banner... Multi dintre voi ati sugerat alte jante pentru iarna si stopurile LCI, mai jos aveti dovada schimbarii.
    1 point
  10. Baieti multumesc pentru apreciere Sunt faruri pe producator AL(Magneti Marelli), le-am prins la promotie pe autodoc cu 1800lei bucata fara modulele de xenon si cornering. Calitatea lor e foarte buna, acum vedem in timp cum se comporta. Le-am pus folie de protectie din start sa nu imi bat capul dupa. Din punctul meu de vedere nu merita sa fac recontitionarea, pretul la sticle-lupe-adeziv-manopera era cat costul unui far nou, iar in final tot nu erau noi. Poate altcineva le lasa asa cum erau, dar cand vrei si functionalitate si aspect, scoti cardul. Mai recuperez o parte din bani de pe farurile vechi. Daca tot am dat fata masinii jos pentru faruri, am inlocuit si cablurile de capota plus curatat si gresat incuietorile.
    1 point
  11. Masina a primit un set de faruri noi OEM.
    1 point
  12. Ieri masina a luat ITP-ul cu A+, de acum va trebui sa il fac tot la 12 luni.
    1 point
  13. Cat de frumoasa poate fi! ðŸâ Faine retrofiturile, mici dar destul de importante. Apropo de importanta plasei/agatatorilor in portbagaj. Cand am avut E36-le am pus in portbagaj o punga in care aveam oua ( veneam de la bunici ). Pe drumul de intoarcere, ( cu foarte multe curbe ) fiind putin presat de timp si uitand bineinteles de punga cu oua, am mers un pic cam tare. Rezultatul fiind o omleta de toata frumusetea in tot portbagajul. ) Acum, cu E46-le am patit la fel, doar ca de data asta cu o sticla de vin. Miroase numai a zaibar in portbagaj. ) O sa ma uit si eu pe realoem de ceva agatatori/plase pentru E46. ðŸ¤â Trimis de pe al meu SM-A520F folosind Tapatalk
    1 point
  14. Masina a primit un upgrade pe partea de aspect interior si clar un alt confort la condus(parere personala), volan de M3 full nappa plus trimul aferent acestui model.
    1 point
  15. Pana la urma a trebuit sa scot distantierele de pe puntea spate pentru ca frecau rotile in aripa pe drumurile foarte denivelate. Am montat bara spate de Aero Pack, consider ca are o continuitate mai buna cu bara fata de M pack fata de bara spate M pack. M-a lasat si un bec de xenon, asa ca le-am schimbat pe ambele cu unele de la Osram, tot 4300k.
    1 point
  16. Spre rusinea mea abia astazi am reusit sa montez interiorul de M3, sincer nu stiu cum am rezistat atata timp, dar sunt bucuros pentru ca senzatia care ti-o ofera este exact ca cea din scaunele Recaro de la e36 . Montajul a decurs conform asteptarilor, doar ca exista o anumita anomalie la functionarea butoanelor care regleaza scaunul pe pozitia inainte/inapoi . In momentul cand actionez butonul spre inainte scaunul soferului merge inapoi si inainte daca dau spre inapoi. Butoanele de memorie reactioneaza, dar nu regleaza spatarul, trebuie sa studiez putin situatia sa vad cum se poate remedia. Daca aveti sugestii va rog postati. Interiorul este de Anglia, dar pe scaunul soferului am pastrat modulul si panoul de comenzi de pe masina mea.
    1 point
  17. Putem sa zicem ca sunt utilizate, dar impecabile
    1 point
  18. Masina urmeaza sa primeasca un retrofit pe partea de confort - un interior complet de M3 e92 - masina donatoare avand doar 2330km, inca miroase a nou
    1 point
  19. Tin sa te contrazic,legat de ideea ca e o motorizare cu probleme.Daca ma luam dupa ce spune net-ul,fĂŁceam cea mai mare greseala.Posesor de 335i,aproape 3 ani si pot spune ca e una dintre cele mai bune achiziții auto de pânĂŁ acum.Practic,masina asta are cam tot ce ti-ai dori:look,sportivitate,ĂŽntreținere decentĂŁ si pot spune si fiabilitate.Nu mai spun de faptul cĂŁ internele motorului sunt forjate din fabrica si de aici usurinta de a aduce un surplus semnificativ de putere cu o cheltuiala foarte mica.Are câteva hibe(ca orice motor)dar nu e de speriat.
    1 point
  20. Beauty and the Beast :_)) Felicitari si tie, multi km fara reparatii in garantie
    1 point
  21. Cum zici tu, totuși au reputație proasta legat de fiabilitate.
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.