Cred ca sunt destule de comentat pe subiectul comparatiei intre cele 2 masini, dar ca si practicabilitate castiga detasat 4GC.
335u ca si motorizare ofera senzatii, sunet, putere. Rafinament nu stiu daca e un termen potrivit, mai degraba as spune ca isi face auzita prezenta. Zilele trecute ieseam din cartier cu 420u si am mers o distanta buna in spatele unor parinti cu un carucior pana si-au dat seama ca e cineva in spatele lor, defapt i-a atentionat cineva. Eu in situatia asta vad rafinament, dar pana la urma fiecare poate interpreta diferit rafinamentul. La 335i simti explozia de putere, la 420i se simte ca la un motor mai mare aspirat. Oricum ce apreciaza unu om poate sa fie minus pentru altul. Eu din septembrie de la ultimul schimb de ulei la 335, pana acum, am facut doar 2000 km. Am evitat sa mai circul cu el pentru ca distantele pe care il foloseam erau scurte si simteam ca il omor, sa nu mai vorbim de locurile de parcare tot mai inguste. Am preferat sa merg cu alta masina din familie de doar 60cp. Cu ce nu m-am obisnuit si nu prea imi place la 420i este directia, dar poate cu mai mult exercitiu o sa ne imprietenim, mai tot timpul trebuie sa o tin pe sport ca sa fie ceva asemanator cu directia de la 335i.
Cu toate astea eu zic ca ne impacam bine, iar cei 4 cilindrii livreaza suficient pentru nevoia din prezent, vedem peste 2-3 ani...