update! bine, update-ul e că m-am apucat de ea, momentan arată ca o mașină de dezmembrări
Planul arată așa:
-bara față jos - pentru acces la tot restul, și vreau să o fixez puțin mai bine in partea de jos unde se conectează cu scutul, să scap de gap-ul de aproape 1cm intre ea și capotă. Nu vine din fabrica cu vreun suport acolo, și in timp "se lasă" cu totul.
-farurile jos - schimbat sticle și montat angel eyes cotton - am sunat în câteva locuri din zonă ce se ocupă și mi s-a cerut in jur de 1000 de lei, in condițiile în care le duceam deja demontate - încerc să le fac singur, mai mult din ambiție, că m-am uitat pe un diy si nu pare dificil deloc, mâine că plouă . Și dacă nu-mi iese, atunci ma duc la alții.
-oil filter housing/oil cooler gaskets schimbate astăzi, curățat blocul motor de uleiul și jegul scurs de-a lungul timpului
-mickey mouse flange inlocuit cu aluminiu - recomand tuturor posesorilor să o schimbe...a mea se ținea doar pentru că era strânsă, am scos-o bucăți. Upgrade-ul la aluminiu e foarte ieftin, și merită pentru peace of mind.
-schimbat lichid servo - când m-am uitat la nivel am văzut că are lichidul greșit în ea, nu e culoarea care trebuie.
-solenoizii vanos scoși și curățați preventiv
-radiatorul dat jos - tot se umezea undeva in partea de sus, si picura pe la dopul de golire, plasticul din jurul lui. Urmează să ajungă altul, din dezmembrări ce-i drept, dar cu garanție.
-incerc să fac un rebuild la clapeta DISA mare, am făcut rost de una întreaga dar nefuncțională (probleme electrice), încerc să fac din două una dacă nu-mi iese, comand una OEM , deși ustură la buzunar.
Cu puțin noroc reușesc să dau câteva ture cu ea până plec înapoi