Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 05/31/24 in all areas
-
Eu zic sa fugi de M50D. Ia un 30D normal daca nu vrei probleme. N57 e un motor bun, dar varianta cu o singura turbina.3 points
-
CHIAR NU VA INTELEG DE CE VA COMPLICATI! De asta platim asigurari, sa pocnim masinile si sa le reparam pe RCA-ul vinovatului sau pe Casco. Cine crede ca o masina cu X ani vechime e nerevopsita, probabil ca inca crede in Mos Craciun sau e ft ft naiv. Romanii sunt obsedati de Car Vertical si cand vad o dauna de 1400 ron zic ca a fost dauna totala masina. Masinile se verifica pe elevator si la garaj, nu prin intermediul unei aplicatii care este o mizerie de baze de date in care oricine poate pune orice, fara a se verifica veridicitatea datelor, deci o tampenie Trebuia sa-i iei asigurarea si sa o repari intr-un service gen Top Lac sau undeva unde se lucreaza bine. Asta cu "hai sa-ti dau 100 de euro sa nu implicam asigurarea" suna a sarac care nici nu are RCA valabil3 points
-
2 points
-
Nici eu nu cred că iese la polish. Chestia cu dauna apărută în raport e fix pix. Cine refuza cumpărarea pt o așa dauna de fapt nu vrea sa cumpere. In același timp mai degrabă da de gândit un raport complet curat decât unul cu o dauna de câteva sute. Adică stai și te gândești, bai, vinde omul mașină după 3-5-7-x ani și nu a avut chiar nicio zgaraietura? E foarte posibil sa existe așa ceva însă mai degrabă te gândești că a avut daune dar le-a reparat in spatele blocului. Daca insa vezi că a "reparat" o zgaraietura într-un service autorizat logica îți spune că vânzătorul a îngrijit masina corespunzator.2 points
-
Dintre toate N57 cele mai putin pacatoase sunt 30d ( dar nici aici nu e exclus sa apare probleme ). 40d e loterie, iar 50d sunt cunoscute cu probleme la turbine. Poate un 35i sa fie mai ok, benzinar... consum mai mare, dar scapi de DPF, EGR, galerie admisie infundata, regenerari, si problemele specifice N57...1 point
-
Acu depinde si de buget. Eu am luat cele de iarna, complete, SH de la Premium Wheels Pitesti, ii gasesti si pe OLX. Nu am avut probleme cu ele. Mai gasesti pe OLX si la alti selleri, inclusiv persoane fizice dar dpmdv trebuie vazute la fata locului inainte sa le cumperi. Dpdv anvelope, eu in general merg pe Continental, am testat cam toata gama. Masina a venit cu EcoContact - avand in vedere ca nu dau tare in ea, sunt mai mult decat suficiente. Altfel, echilibrate mi se par Premium Contact, eu ma uit in special la franare si stabilitate pe ud, ca acolo e marea diferenta intre anvelope. In combinatie cu 619-urile, o anvelopa non-runflat ar rezulta o roata de sub 20kg.1 point
-
Foarte faina masina si topicul. Abia mai devreme l-am descoperit si citit in intregime. De curiozitate, la ce mecanic mergi in Cluj? recent am schimbat si eu masina si ma gandesc sa schimb si service-ul, mergeam la DTM dar nu prea mai imi place de ei. Pe langa ca sunt la mama naibii, nu mi se mai par la fel de profesionisti pe masura preturilor pe care le practica.1 point
-
Si eu sunt de accord cu baietii, mai bine luai asigurarea si o vopseai in ceva reprezentanta BMW. Daca cineva care cumpara o masina de 5, 6, 7 si se asteapta sa nu aibe vreo piese nevopsita, nezgariata nu are treaba cu realitatea. Eu odata la 2 ani imi schimb parbrizul pe casco si pe carvertical imi apare dauna de 5000 -7000 lei, la o masina cum e seria 5 care acum noua este vreo 70-100k euro, lumea trebuie sa inteleaga ca vopsit un element e vreo 150-200 euro . Oamenii care stiu ce inseamna o masina premium, nu se uita la o bara vopsita de 300 euro1 point
-
eu zic ca tu cu cei 100 de euro ai iesit in minus, un vopsit de element e 800 de lei , acum tu sti ce e cel mai ok pentru tine1 point
-
Eu am fost doar la Zeronoo de câteva ori pentru diagnoza și odată m-am ajutat cu un senzor parcare.Mai am prieteni care merg la el și toți au fost mulțumiți...inclusiv eu deci recomand.1 point
-
Update: M-a sunat și totuși a zis că mai bine îmi dă suma cerută de mine, 100€ ca să nu mai implicăm asigurarea și etc (de parcă nu ea ar fi venit cu ideea) :)) Problemă rezolvată!1 point
-
Daca gasesti, clar G30 540i si o duci in 450 caluti lejer. Am condus recent una si este bomba nucleara pe sosea1 point
-
Nu exista asa ceva, eu la ultimele 4 masini am avut casco, si nevand daune la toate politele valoarea primei a scazut anual, pentru ca scade si valoarea asigurata. Este normal si logic sa scada. In schimb daca ai evenimente, va creste cel putin in anul urmator.1 point
-
Asta cu 3k euro casco pe an mi se pare mega exagerare... atata e casco la o masina de 80-100k eur, ceea ce nu cred ca e cazul aici... Eu la masina mea cu suma asigurata de 47600eur, am platit casco de aprox 1500eur pe an... In plus daca n-ai accidente, casco mai scade anual, deci nu poti raporta 3k eur in 15 ani, sa fim seriosi1 point
-
Neata, Nu stiu daca vad eu bine in poze dar ce e acolo nu iese la polish 100% pentru ca sunt indoituri pe muchie, eu unul as refuza regie proprie si as merge pe reprezentanta sau daca ai cunostinte de un service ce vopseste bine, cel mai probabil sa fie nevoie de putin filler/kit si revopsire element, referitor la raport Carvertical pe ala te poti c**a pe el :)) apare dauna de 200-500 de euro si apare dauna in spate spoiler, daca cineva nu cumpara masina pentru asta e spre binele tau :)) Sa ai zi buna si sa iei decizia cea mai buna pentru tine !1 point
-
Tre sa fii tâmpit să vrei să îți dai asigurarea când dauna este atât de mică, de obicei “nevinovatul” nu vrea decât amiabilă, pentru ca iarăși este bătut în cap. Faptul ca apare cu “daună” nu înțeleg de unde problema? Este o daună aproape fără valoare, poți salva pozele de înainte/după și i arăți la viitorul cumpărător despre ce a fost vorba dacă întreabă, nici nu contează daune de 1000-2000 euro când e vorba de așa ceva, tu acolo ai o daună de 200-300 euro intr un service(revopsire). Sa îți de a banii, dacă nu vrea, faci amiabilă, însă pentru ce este acolo, doar pierdere de timp.1 point
-
Orice cu motorul B58. Cred ca la banii astia gasesti cateva G30 540i sau un G20 340i (mai rar in bugetul asta).1 point
-
de obicei pe pieseauto sunt vanzatori seriosi , majoritatea firme , eu n-am avut probleme cu ce am cumparat de acolo , in sensul sa nu pot rezolva , chiar am avut o recuperare de costuri transport cu ajutorul siteului care s-a implicat dupa ce un vanzator mi-a trimis o piesa gresita , transport 250 ron si nu vroia sa accepte plata costurilor generate din vina lui . Siteul a intervenit l-a contactat si am recuperat si asta . Asta a fost singrul eveniment neplacut in rest toti , garantie , retur fara probleme si piese functionale1 point
-
nu-ti bate capul plus ca la modul real un asigurat rareori intelege aspecte de gen , unii sunt batuti in cap , cu siguranta ii creste polita data viitoare , long term il va costa mai mult faptul ca a scutit 100 E cat i-ai cerut tu1 point
-
daca nu ai chef de revopsit o punctezi cu vopsea la culoare si vezi dupa , daca iti pare acceptabil ,am si eu pe bara fata o julitura , cand am luat masina ma gandeam ca primul lucru revopsesc bara apoi dupa ce am incercat o reparatie locala cu punctari progresive si polishare a iesit f bine si nu mi-am batut capul cu stresul si disconfortul revopsirii1 point
-
Eu am trecut prin așa ceva și am făcut-o doar din ambiția de a merge la poliție și asigurator pentru faptul ca nesimțitul care conducea “Smart Brabus” nu a vrut nici măcar să oprească. Iesea la polish dar mi s-a părut pre nesimțit elvețianul de origine română (am aflat de la poliție ulterior, când mi-au fost înmânate documentele necesare la asigurator). Si da, mi-a apărut pe CarVertical ca și dauna. Daca îți asumi asta, faci amiabilă și îți repari bara (revopsire) pe RCA-ul domniței. Daca nu, dai tu un polish și vezi ce iese dar rămâi cu ea curată de daune in istoric.1 point
-
Niciodata China. Cand se poate pune original. E si mai scumpa chinezaria .... asa ca...1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00