Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 06/07/24 in all areas
-
mic update, a pornit! nu pare să curgă nimic de nicăieri, am lăsat-o in idle vreo 15 minute până s-a încălzit, și totul pare foarte în regulă. S-a făcut noapte și las pe maine montatul de faruri, bară, vopsit grilele si trimurile de la geamuri in glossy black, că aveau o folie pe jumătate descojită pe ele și îmi stăteau pe creier... cam așa arată un far recondiționat față de cel vechi, sunt foarte mulțumit de ce mi-a ieșit din ele, mergând doar pe diy și cu toate piesele mirosind a orez(de pe AliExpress) o să revin cu încă o poză când sunt sus pe mașină.2 points
-
1 point
-
Am incheiat cu montajele, de luni o tot plimb, și (aproape) totul e cum trebuie. Au schimbat-o enorm farurile, îmi place mult cum arată acum, finally stă fix relantiul, am scăpat de bâlbaitul ce probabil era din cauza clapetei DISA, consumul a scăzut considerabil (de la 18-19 la 14-15 în oraș în același regim de mers), mai am un cod persistent pe una din sondele lambda, o să fie verificata in service pentru că încă nu înțeleg complet cum funcționează sistemul și cum își calculează ea trimurile de combustibil. Și așa mâine dăm o tură pe la service, probabil mă lasă rulmentul intermediar la cardan, am o trepidație urâtă când accelerez în 2 și 3, și neavând elevator nu pot să verific asta singur, totodată verificăm tot ce-i pe dedesubt să vedem dacă mai poftește și altceva domnișoara, sper să nu.. poză de atenție1 point
-
1 point
-
Salut, o diagnoza cu ISTA ai facut? Pare sa fie problema la turbine. Actuatorul l-ai pus original nou?1 point
-
1 point
-
Surprize, Surprize cu Andreea Marin. Știind ca am eroare pe disa mică, având si șuruburile de la alternator si clapeta de schimb, am zis să o fac astăzi, să nu o las așa, ca să ma pot bucura de ea când revin de la muncă peste o lună și puțin. Dacă tot am dat airboxul jos, am zis "ia să ma uit la disa mare înainte,chiar dacă nu am nici un cod pe ea , că e aici sub 4 șuruburi, și imi ia 5 minute" Prima surpriză a zilei: am găsit-o fără flaps... Văzând part numberul, m-am bucurat că am una din versiunile vechi, full plastic, fără pin de metal, la care și dacă ajunge vreo bucățică in motor, e "mâncată" fara damage prea mare. Ok, ok, am împrumutat un endoscop si am găsit-o întreagă aproape, stătea cuminte intre cilindrul 5 și 6, in partea de sus a admisiei, am reușit să o dau afară cu o sculă specială (trimit prin curier dacă mai vrea cineva ). Bucurie, fericire, GATA! lasă că îmi comand azi și disa mare, o înlocuiesc pe cea mică si am încheiat "dacă tot am endoscopul pe mâna, nu mai bine dau un ochi pe tuburile de admisie? sa văd cum arată supapele, pentru curiozitatea mea" Surpriza nr 2:in cilindrul 6 mai am 2 bucăți de disa... probabil una este flapsul de la disa mică, si cealaltă o bucată dintr-o altă disa mare înlocuită în trecut, sau nu știu, cert e că am mai multe decât trebuie . De-aia consuma atât de mult, de-aia nu-mi plăcea cum trage, de-aia mi se pare că zdrăngănea ceva pe la motor... de-aia.. Partea bună e că supapele arată bine toate, și chiar dacă a mâncat vreo bucățică din ele, nu a cauzat nici o problemă la motor. Partea proastă e că trebuie să dau toată galeria de admisie jos... timpul nu-mi permite momentan, așa că las totul pe standby pentru sfârșitul lui mai când ma intorc, și o voi face împreună cu garniturile de la carcasa filtrului de ulei, și mica pierdere de antigel pe care o am. Partea și mai proastă e că deși am făcut puțin peste 1500km cu mașina de când am luat-o, si cine știe cât a mai mers așa înainte, acum mi-e frică și să o pornesc cel mai bun exemplu de "ce nu știi nu te afectează". edit: am găsit o jucărie interesantă pe la Hornbach, o gheară flexibilă. fug repede să iau una, și cu puțin (foarte mult) noroc reușesc să le scot fără să dau și admisia jos. Wish me luck guys1 point
-
De curand am fost nevoit sa inchiriez o masina, intr-o calatorie in strainatate. Desi am rezervat un model "popular", din motive de disponibilitate firma de inchirieri mi-a oferit la acelasi cost un G20 330e non-LCI. Nu am refuzat. Am plecat cu bateria complet descarcata si nu am cuplat masina niciodata la priza. Am parcurs cca. 400 Km, din care cca. 80 Km in oras iar restul de 320 Km pe autostrada. Apoi, dintr-un motiv obiectiv (poveste lunga, irelevanta pentru acest topic), firma de inchirieri mi-a schimbat masina cu un alt G20, de data aceasta 330i LCI. Cu ea am parcurs cca. 2.000 Km, din care cca. 200 Km in oras iar restul pe autostrada. Pentru ca a fost o ocazie unica de a experimenta, cu ambele modele am mers numai in regim "Eco Pro" si respectand strict limitele de viteza. Practica a confirmat ceea ce era de asteptat. Atat timp cat nu este utilizata preponderent in oras, varianta Hybrid nu ofera absolut niciun avantaj palpabil. Cu ambele am realizat un consum undeva in jurul a 6.2 l/100Km (+/- nesemnificativ). Modelul 330e Hybrid este mai greu si are spatiu mai mic in portbagaj, iar modelul 330i este, in general, o idee mai placut la condus. Comentariu colateral: tabloul de bord de la varianta LCI, care este un mare monitor LCD, este - dupa gustul meu - un gigantic pas inapoi.1 point
-
Salutare, natiune. Nu am reusit sa rezolv problema, deoarece mi-am dat seama ca imi smuceste cutia, cand e pusa in modul confort, asa ca ceea ce fac acum e, o conduc in modul confort, si cand tre sa parchez o pun in eco sau sport, si nu imi mai smuceste deloc. Cred ca e magatronicul, sau poate fi schimbatorul de viteze?1 point
-
Ramane asa pana data viitoare. Sa nu ziceti ca nu va vorbesc despre viitor: https://leasing.com/car-leasing-news/automotive-timeline-of-the-future/ (..probabil Tesla si-a bagat codita in articolul distribuit de deasupra ) E si 2065 mentionat. Nu zic daca oamenii mai muncesc mergand la lucru sa creasca nivelul unui cont personal alocat... O sa fim mai grasi? Foarte, foarte, foarte probabil. Unii dintre voi veti avea 60 de ani, altii 80, 85 si peste; nu veti mai avea nevoie sa conduceti asa ca sa nu ne mai .. pe noi. Noi vom relata cum a fost candva, mult diferit. Cu, cei de 50 si sub nu's ce o sa ne facem. intre timp eu o sa imi traiesc placerea de a-mi conduce vehicolul dupa bunul plac si potrivit legilor prezente! Unii nu o sa mai aiba.0 points
-
In 2065 nu vom mai aveam masini personale: https://ourworldindata.org/co2-emissions-from-transport Cei mai multi dintre noi.0 points
-
Vezi tu, o iei si tu personal cum oarecum am luat-o si eu oarecum cand mi-ai zis ca sunt pe langa subiect.. Da, sa fim de acord intr-o privinta, electricile nu au ajuns la maturitate si ca atare sunt ca niste jucarii. As intreba, ..transporta ele produse grele aproape in orice conditii (ca motorina poti sa aduci si cu elicopterul pentru o masina ICE ramasa in pana pe teren accidentat sau o zona desertica! Un generator si motorina sa, mai greu.. si in plus cere timp pana se incarca.. bateria; deci e cam o jucarie care e si fragila... ca poti sa faci o baterie, intern - strasnica, dar o data lovita (daca sti ce in inseamna, lovind-o, probabil stai ingrojorat..) nu mai e chiar atat de bine. Plus ca trebuie sa fie cat mai usoara.. pentru autonomie.. Pana acum, faptul ca stiai ca ai atat carburant in rezervor stiai si cat de departe ajungi, daca apar alte probleme, raman foarte specifice motorului ICE.. care.o data intretinut bine, sanse foarte mici sa se strice fara sa te astepti.. ca sa nu ajungi la destinatie. Deci, sunt mult aspecte in viata noastra cu, care ne-am obisnuit si oarecum logice. Cu masinile electrice eu sunt sigur ca multe se pot schimba in bine dar altele nu o sa placa deloc! Si sunt destule; invizibile in ziua de azi (si) pentru ca inca avem ICE.. Dar mai bine sa urmarim.impreuna istoria motoarelor diesel cum au procedat guverne din Europa vizavi de promovarea diesel care acum e precum ciuma, ceea ce e cam incorect, din nou.. (dar asta e treaba, astia sunt cei care ne conduc..) (Macar postarea asta e mai pe topic.. ) Poate imi explica cineva mie inteligent.. in ale Planetei 30% vs. 70%? eu nu cred ca salvam planeta cu 30%.. bine candva erau niste data de 5% la nivel planetar.. dar asta e, analizam ce avem la indemana. Deci poluam un pic mai mult de un sfert.. Dar putem salva niste oameni ce traiesc in orase langa drumuri ce polueaza, in orase, promovand educatia sau relocandu-i... ca, cei educati sigur stiu sigur ce sa faca.. si asa salva oameni; imi cer scuze pentru gandirea asa simplista. Sa zic tot eu, de fapt noi , astia de avem bani putere si influienta intoxicam planeta de mult prin cloud seeding si protejarea anumitor zone prin "parfumarea" norilor cu chimicale sa respingem razele Soarelui ca asa tre' sa fie, unii sa decida pentru altii.. asta nu e stire, e practica curenta in Anglia: Direct de la Institutul de Meteorologie englez. Exemplele de deasupra nu sunt conspiratii, le face Omul, aia de au putere si influienta, de multi ani. Dar stim noi ce efect au aceste manipulari ale vremii??? Nope. Natura isi vede de treaba ei manipulata cum e. Asa ca nu ma mai mira nimic..0 points
-
Nu, nu poti! Doar cu feature installer sau prin ssh! Complica? Apesi un buton start si dupa 40 secunde se restarteaza unitatea cu full screen. E complicat?0 points
-
Perfect valida si reala situatia... Dar Tesla e deja un monstru de companie de care doar triburile Bonga-Bonga nu au auzit de ea. Si ca atare.un partz de suparare a lui Elon are alte reverberatii fata de o companie care daca dispare ca nu are cine sa ii creasca reputatia, nu face valuri cand se scufunda.. Dar ce stiu eu? Ma intereseaza alte partz-uri si alte cauze, mai aproape de inima tuturor.. /sau probabil doar a mea.0 points
-
Daca zici tu.. Eu zic ca eram pe subiect, adica pe topic. Sau topicul e despre dragostea ta pentru Tesla? Stiu, am exagerat un pic, dar ca sa fiu pe placul tau, ..as fi cumparat de o mie de ori o Tesla, sa imi satisfac placerea de a conduce o electrica si as fi facut un topic pe "Masina Mea" si i-as invita pe toti sa comenteze.. bine, mai putin unii. Dar asa, iata tu zici in schimb ca eu sunt pe langa subiect. Aici vorbim in egala masura, pe drept cuvant despre ambele, sau si mai bine spus, despre cele pe cale de disparitie - ICE, masini cu motoare pe ardere interna. Nu despre ce multi km are primul model si al doilea model de Tesla... si cum saracul, pardon, norocosul englez incarca gratuit inca pentru ca a prins nu's ce program prin care priimii care iau masini electrice probabil incarca gratis in anumite conditii. Bravo lui si bafta. Acuma, nu's stiu daca mai are acelasi noroc la ce preturi se vehiculeaza pe YT despre incarcarea EVurilor in spatiul public; aproape la fel de scump ca autonomia la ICE.. Pai se merita? (Bine, asta e intrebare pentru englezi nu pentru romani..) Putem vorbi spre exemplu, dupa peste 90 de pagini despre valoarea de revanzare la data curenta a unui tip de vehicol fata de altul. Cred ca putem vorbim despre asa ceva pe un asemenea topic. Pentru ca nu toti au/avem bani de masini noi. Succes in achizitia Teslei.0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00