Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 06/26/24 in all areas

  1. Eu nu inteleg ce avantaj ti-ar aduce discurile perforate in utilizarea zilnica. Din cate stiu eu, si am mai discutat/auzit de pe la mecanici, acestea au sanse mari sa sa produca vibratii din cauza faptului ca mizeria si praful de la placute se depune in gaurile discurilor, si nu intotdeauna se curata complet, iar in plus, sansele sa crape sunt mai mari, decat discurile normale. Poate la o utilizare intensa, pe circuit sau ceva, sa le gasesti o utilitate, dar la o utilizare normala eu nu as pune asa ceva.
    1 point
  2. Discurile Bosch nu tin mai putin ca altele. Adica doua seturi de placute. Asa se si "masoara" viata unor discuri pe masina normal condusa normal. Asa vor tine si cele de dealer pentru ca am un X1 caruia tocmai i-am schimbat discuri si placute (al doilea set de placute, deci si discuri) la putin peste 120k km, ca atata are masina in prezent. Placutele le schimbi cand se duc si se duc in functie de cum franezi, stilul de condus. Dar tot atata tin la acelasi set de discuri. In peste 10 ani am folosit doar Ferodo in fata si Pagid pe spate. Am fost ..tentat ultima data sa.pun placute Brembo in fata dar am vaz un mecanic DIY pe yt care experimentase Brembo si nu le-a gasit superioare.. in franare normala, asa ca nu am schimbat. Nu, ceramice, mai dure sau mai stiu eu; standard. Si nu te gandi ca nu fac lucruri riscante prin trafic, DAR nu le fac in continuu.. si nu am pierdut pana in prezent controlul situatiilor in care m-am bagat.. pentru ca franele au fost prompte, cum e de dorit. Asadar in conditiile de mai sus atat te vor tine pe tine si pe prietenul tau; doua seturi de placute la un set de discuri. Sper ca m-am facut inteles cum trebuie. La perforate nu ma bag ca nu imi trebuie.. (Multumesc pt reactia din ultima postare)
    1 point
  3. Banuiesc ca ai mers si pe DN2.Ai foarte mare grija, de ceva timp e probabil cel mai periculos drum din tara. Iti recomand sa mergi ceva mai incet, chiar daca ai o masina sigura, pe care o stapanesti bine. Sunt atat de multi soferi care fac manevre iresponsabile, atat de autoturisme, dar si de dube + camioane, incat situatia poate degenera in orice moment.
    1 point
  4. Nu e la ghici. Pretul arata calitatea. Dar sursa e mai importanta. Si de ce perforate? Ca arata bine? Iti mananca placutele mult mai repede! Apoi umpli plamanii oamenilor cu praful de pe placutele masinii tale.. Eu am pus o singura data la spate discuri de la dealer apoi am pus doar Bosch. Normal ca nu am avut probleme cu alea de la dealer. Vin sigilate cutiile de la Bosch; am luat de pe Autodoc.. Despre tratament termic stiu sigur ca se face, trebuie facut altfel nu rezista discurile. Am aflat candva demult ca se face si asta e ideea. Nu o sa gasesti sa iti spuna in instructiuni ca s-a facut.. ca nu are rost. Se deduce ca e parte a procesului de fabricatie. Chiar nu inteleg, e atat de greu sa crezi, cand 99% iti spun sa iei de la ei tu cu problema crezi ca nu merita crezuti?
    1 point
  5. Marea problema la noi e ca lumea conduce 5-ar si sta la bloc la garsoniera sau 2 camere si are venit net de 2200 ron pe luna plus bonuri de masa. Apoi cand masina cere intretinere sau piese de schimb, zicem ca e scump.....
    1 point
  6. Eu cred ca la scump se incadreaza si lucrarile care nu isi merita banii. Vad pe aici persoane care pentru piese de 2500 lei si 10 ore de manopera platesc +6000 lei. Sau revizii care dureaza o ora si includ piese de 500 lei si care costa 1800 lei... E absurd. Daca iti permiti sa bagi 5000 de euro nu inseamna ca trebuie sa platesti lucrarile dublu. Fiecare face ce vrea cu banii lui pana la urma, dar e trist ca multe service-uri se imbogatesc din nimic.
    1 point
  7. Pai normal ca e scumpa cand va duceti numai pe la bimmer sau la reprezentanta... sa fim seriosi daca si la un 520d intretinerea e scumpa ce sa mai spunem de un 535d, 550d sau un M.
    1 point
  8. Sa ai un venit de minim 5000 de ron net pe luna ca sa intretii un F10 asa cum trebuie
    1 point
  9. Poate ca din cazua ca vrei sa te imprumuti si sa iti cumperi o masina pe care poate nu prea iti permiti sa o intreti din cauza ca trebuie sa te imprumuti ca sa o cumperi .
    1 point
  10. Salut! Am o problema la un 320d e46. Vontilatorul porneste cum pun contactul fara a porni motorul si ramane pornit si dupa ce pornesc motorul. Aveti idee ce poate fi? Am pus-o pe tester si nimic
    0 points
  11. Am incercat si am schimbat ventilator cu tot cu modul. Tot la fel, pe tester e totul ok, termostat ok, nu mai stiu ce poate fi
    0 points
  12. Am pus alt ventilatoe cu totul si face tot la fel
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.