Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/14/24 in all areas

  1. Nu ai sa pierzi nici o functie. ce e deja activ ramane activ pe perioada contractuala. Ce se poate activa pe contul de Romania va functiona doar in Romania. Chiar daca ai cont de Germania, ( de ex eu aveam functie detectie radare fixe ) - oricum nu merg in Romania, doar in tara respectivamerg ... asa ca stai linistit, poti trece pe Romania, vei avea access la toate serviciile care merg oricum in Romania.
    1 point
  2. @mgi LT1 V8 de pe Camaro este totusi un motor modern, care trebuie sa fie conform cu exigentele de poluare din ziua de astazi - altfel nu se poate vinde. Deci este normal sa aibe injectie directa si alte tehnologii curente. Cred ca nimeni nu se astepta sa vina cu carburatoare. Totodata insa, pastreaza arhitectura traditionala V8 americana: fara turbo, capacitate cilindrica uriasa, 2 supape per cilindru, etc. Gratie careia are o fiabilitate net superioara S55-ului. In ceea ce priveste emisiile, este conform cu norma Euro 6, fix la fel ca si S55. Din 2018 BMW a facut S55-ul Euro 6d Temp compliant. General Motors nu si-a mai batut capul, pentru ca oricum urma sa scoata Camaro din fabricatie in 2023, asa ca l-a vandut in Europa cat timp Euro 6 a fost acceptat (parca pana prin 2021). In ceea ce priveste pretul, un motor LT1 "crate engine" costa in prezent la General Motors $11,495.95 - dar poti sa il iei astazi la promotie cu $9,656.54. Crate engine inseamna motorul cu anexe si cu ECU, gata sa il montezi pe ce sasiu vrei tu. Pe de alta parte, daca trebuie sa schimbi motorul la un M4, un S55B30 "short block" p/n 11002433194 se gaseste la bavauto.ro cu 87,260.86 lei. Scotand afara TVA si convertind in USD ajungi la peste $16,000. Iar ceea ce primesti este "short bloc", adica motorul fara accesorii. Din orice unghi privesti, LT1 este foarte ieftin. Suntem cu totii fani BMW. Dar, din multe puncte de vedere, trebuie sa acceptam faptul ca GM a reusit ceva spectaculos cu LT1, in comparatie cu S55.
    1 point
  3. Si pentru ca e prea cald si nu adorm, am zis sa va mai enervez putin. Am comparat statistca consumurilor raportate pe spritmonitor.de pentru F82 BMW M4 Coupe Competition, cu cele pentru Chevrolet Camaro Mk6 SS. Pe de o parte avem un motor BMW S55B30 de 3000 cmc cu toate chichitele tehnologice posibile, iar pe de cealalta parte un V8 model LT1, de care rad si curcile din curtea BMW: 6162 (!) cmc, fara turbina, fara nimic echivalent Valvetronic, doar 2 supape pe cilindru, axa cu came in bloc, distributie cu tije si culbutori. BMW-ul dezvolta 450 CP si 550 Nm, iar Camaro 453 CP si 617 Nm. Sunt foarte apropiate ca dimensiuni si greutate, iar in testele pe circuite de viteza sunt cam umar la umar. Interesant este ca media de consum pentru M4 este de 11.51 l/100Km (din raportarile a 33 posesori), iar pentru Camaro de 12.17 l/100Km (din raportarile a 63 de posesori). Un rezultat care aduce un miros greu peste abordarea europeana super high-tech, atat de complexa incat fiabilitatea si durabilitatea sunt mult sub V8-ul primitiv al americanilor. Cam mult zgomot, pentru o economie reala de combustibil de nici 6%. Secretul sta ascuns undeva in tainele profunde ale termodinamicii.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.