Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/16/24 in all areas

  1. Si niste poze de sezon ... intre timp am trecut de borna celor 200.000 km, iar dpdv mecanic am fost ocolit de probleme majore. Am schimbat rulmentii la ambele roti pe puntea fata, kit reparatie etrieri, discuri si placute (se bloca etrierul de frana pe dreapta si a incins atat de tare discul si tot ansamblul rotii, de s-a topit vaselina din rulment si in consecinta a cedat). In rest mentenanta uzuala cu schimb anual de ulei si filtre, si un set de bujii NGK. In viitorul apropiat trebuie sa schimb burdufurile de admisie de aer deoarece au crapaturi prin care trage aer fals motorul. Ce insa ma sacaie este ca pierd foarte lent freon, si nu reusesc sa sa gasesc microfisura ... tine cam un an jumate un "plin" de freon. Cu toate ca la fiecare plin de freon se pune si substanta de contrast nimic nu se observa cu lampa de ultraviolete ...
    4 points
  2. Daca tot mai am o saptamana pana la RAR, am zis sa ii fac interiorul, sa am un punct de plecare pentru intretinerea pe care o voi face singur de acum incolo.
    2 points
  3. In fata pe partea pasagerului de langa sofer, pe partea balamalei usii dupa carpeta.. o sa gasesti un modul electronic (FEM ii zice) care are sigurante in carcasa lui. Modulul se ocupa de Comfort Access (are masina asa ceva?) Inchiderea centrala.. si multe altele; in general luminile masinii, modulul de control AC, oglinzile, scaunele - daca sunt ajustabile electric..
    2 points
  4. @rdy Este o idee minunata. Hai sa facem aici pe forum o lista cu variantele cele mai putin costisitoare pentru diverse probleme tehnice. Cum ar fi: anulare AdBlue, in loc de remedierea defectiunilor prezente la acest sistem; eliminare filtru DPF, in loc de curatarea sau inlocuirea acestuia; dezactivare EGR, in loc de curatare sau inlocuire; modelele de pneuri Goodride, Tomket, Sailun, Linglong, cu care putem inlocui pneurile uzate Michelin, Bridgestone, etc. din dotarea de fabrica; elementele de esapament Dacia care se potrivesc, cu anumite modificari, in locul esapamentului original BMW. Te rog continua tu lista, sunt convins ca ai competente foarte bune in acest sens. La final, nu uita sa pui o ultima pozitie: inlocuirea siglelor BMW cu unele de IFA-Trabant, pentru ca oricum, dupa punerea in practica a tuturor variantelor cele mai putin costisitoare, masina rezultata nu mai are prea mult in comun cu ceea ce a proiectat BMW.
    2 points
  5. deci estimativ 500 E manopera , in Bucuresti te taxau mai mult sigur Asa am ajuns si eu sa retapitez masina pe la Pitesti iar in Bucuresti costuri duble . Lucrare impecabila evident .
    2 points
  6. Salutare! Doresc sa achizitionez un BMW X5 45e.Rog daca sunt proprietari pe forum,sa imi dea mai multe detalii.Momentan sunt posesor de BMW 520xd G30 . -fiabilitate motor benzina 3.0i -fiabilitate baterie -se merita daca folosesc masina doar in oras si care este range-ul,pe electric -ce consum are daca merg doar pe termic,(stau in Bucuresti.) -toti acei 395 cp l,ii am permanent dau doar pentru o scurta perioada? -se merita acest motor sau raman la clasicul 3.0d 286cp
    1 point
  7. Da, doar reprezentanta. Garantie e valida doar daca service-ul e facut in reprezentanta.
    1 point
  8. Îți multumesc frumos de răspuns. A fost o siguranță exact la modulul pe care mi l-ai spus, o zi bună să ai!
    1 point
  9. @ManuPopa Detii un autoturism BMW ale carui sisteme de control al noxelor au fost in mod voit dezactivate, eliminate sau modificate. In comunitatea noastra, acest subiect este tabu. Spre lamurire, te rog consulta topic-ul: https://www.bmwclub.ro/forums/topic/196323-manipularea-controlului-noxelor-dpf-off-egr-off/ Te invitam sa remediezi cat mai rapid posibil, la masina ta, sistemele de control al noxelor, astfel incat acestea sa functioneze in parametrii proiectati de catre BMW. @tzucul + @David Dobre Imi dau seama ca aveti intentii bune si vreti sa ajutati alti pasionati BMW. Ceea ce este laudabil. Totusi, va rog sa va abtineti in viitor de a transmite orice fel de sfaturi tehnice celor care au sistemele de poluare dezactivate - in principal DPF off si/sau EGR off. Chiar daca personal aveti poate alta parere cu privire la acest subiect, va rog sa intelegeti ca aceasta este politica comunitatii. Stiu ca este un subiect dificil si cu potential de a crea disensiuni. Plecati insa de la o premisa simpla: a nu ne otravi unii pe altii este o forma de respect. Nu cuantificam cantitatea sau efectele, conteaza doar principiul.
    1 point
  10. Ca sa incept cu kitul, l-am comandat de la Emtronika si a continut ce se vede mai jos (toate piese originale BMW, noi si cablurile custom, fiindca e aproape imposibil sa dai de harness-urile originale ), minus grila, care a fost comandata separat + suportul de modul (la G30 LCI, modulul ICAM2 e montat in partea stanga fata, langa sofer, si vine pe un suport dedicat (Bracket, Control Unit, part number OEM: 66539352754). Costul a tot a fost 1200 Euro + TVA, la care se adauga si costul manoperei si schimbatul tijelor pentru motorasele de la oglinde, de la suporti capsati la suporti cu filet (100Euro in total ambii), in total ajungand cam la 2000E toata nebunia Continunad, retrofitul a fost facut la Optimal Auto Arad de catre Sorin (probabil cei din jurul Aradului il cunoasteti), si pot zice ca e un om de nota 11, mi-a trimis update cu tot ce se intampla, cum merge retrofitul, ce "batai de cap" a intampinat si cum le rezolva. Ca munca, trebuie data jos bara din fata complet si o aripa, pentra a trage cablajul frumos prin canalele existente ale masinii pentru camera din fata, date jos oglinzile si fetele de usi din fata, pentru cablarea la camerele din oglinzi (la kitul de la Emtronika se schimba doar capacele de jos a oglinzii, ceea ce necesita scoaterea motoraselor de pe capacele vechi si montarea lor capacele noi cu gaurile si suportii de sustinere pentru camere, care a fost si cel mai greu de facut din cauza sistemului de capsare a arcurilor motoraselor). Dupa ce cablarea a fost facuta si camerele (camera marșarier a fost cel mai usor de montant, necesand doar inlocuirea camerei din suportul de la porbagaj) au fost montate la locul lor, a urmat codarea in VO, recalibrarea camerelor si montarea tuturor ornamentelor si ce mai era la loc. A durat cam 3 zile lucratoare totul (inclusiv asteptarea suportilor filetanti pentru arcurile din oglinzi) si sunt multumit, nu mai ma cert cu bordurile in locurile unde parchez cu fata, si pot zice ca e un upgrade foarte util pentru o astfel de masina.
    1 point
  11. @Mircea-Si Din pacate, nu este pentru prima oara cand piata masinilor second hand ia prin surprindere - fie pe vanzator, fie pe cumparator. Ai la dispozitie doua abordari principale: iti stabilesti un prag minim sub care nu cobori, dupa care astepti oricat este necesar, pana cand apare un cumparator dispus sa plateasca suma respectiva. Retine insa ca masina se tot devalorizeaza, odata cu trecerea timpului; te duci acum agresiv cu pretul in jos, astfel incat sa fii sensibil sub orice alta oferta de pe piata (= din Romania), pentru modelul, rulajul si anul de fabricatie respectiv. De regula, cu aceasta abordare te trezesti brusc cu numerori potentiali clienti. Daca acestia nu apar imediat, inseamna ca pretul e inca sus. Imi dau seama ca, prin abordarea #2, ai avea instinctiv senzatia ca dai masina prea ieftin si esti cumva pacalit. Pe de alta parte, daca ai decis sa te indrepti catre o alta masina, este probabil un compromis acceptabil de a-ti indeplini scopul. La scara vietii, 3.000€ (spre exemplu) in plus sau in minus nu fac mare diferenta, mai ales cand compari cu sumele rezultate prin cumulul devalorizarii, taxelor si intretinerii masinilor pe care le-ai avut si pe care urmeaza sa le ai. Pana la urma, cea mai importanta resursa in viata este timpul. SI exact asta ajungi sa irosesti prin abordarea #1. Nota: cele de mai sus exprima o parere personala si nu inseamna ca se potrivesc situatiei tale de fapt.
    1 point
  12. motorul e B58 care este unul din cele mai fiabile motoare de la bmw. bateria are garantie parca 7-8 ani si 160.000km....eu nu am auzit sa fie probleme....inca daca ai unde sa o incarci zilnic se merita...eu strict in oras cu clima/incalzire fac aprox 50km dar folosesc mult frana regenerativa consum afara 8-11l/100km (doar benzina)...in oras nu stiu ca merg doar electric.Eu am un consum mediu afisat pe bord de la data fabricatiei de 8l/100km.Pe autostrada daca merg pe tempomat cu 130-140km/h fac cam 600km de la un plin la altul (rezervorul este de 66-68l) acei 399cp ii ai ori de cate ori calci pedala de acceleratie mai tare chiar daca iti arata 0km range la baterie x5 45e se merita atat timp cat ai unde sa o incarci.Tocmai ce m-am intors de la ski din Austria....masina am incarcat-o cand am plecat,am facut 138km electrici pe acolo si aseara cand am parcat masina mai aveam pe 60% baterie fara sa o incarc deloc in tot acest timp.Am folosit frana regenerativa la orice coborare sau decelerare si nu am folosit deloc incalzirea sau racirea in masina (vreme buna 22-24 grade si pe acolo am mers cu trapa deschisa) ci doar ventilatia pe autostrada.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.