Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 08/06/24 in all areas
-
Salutare, Dupa 7 luni de așteptare cu multa rabdare am primit si noua jucarie. Fiind super îndrăgostit de fostul G30, am dorit sa am acelasi feeling, doar ca intr-un pachet mai mare pentru ca familia s-a marit. Desi initial imi doream tare mult noul Porsche Cayenne, dupa o vizita la Stuttgart anul trecut in Noiembrie am ramas dezamăgit si am hotărât sa merg pe X5. Am condus astazi 600km iar pana acum mi se pare mult peste ce a fost G30. Sticlă excelentă, in sfârșit o clima care stie ce inseamna 22 de grade (nu am atins-o odata), iar tinuta de drum este excelenta. Abia astept sa o scot din perioada de rodaj si ma dau serios la ea sa vad cum se simte un boltar pe roti cand e abuzat. Mai jos cateva fotografii cu bestia si lista de dotari. Service History !! CHECK HISTORY !! Type X5 xDrive40i Series G05 (X Series) Body Type Sports Activity Vehicle Steering - Engine B58N Displacement 0 Power 0kw / 0hp Drive - Colour manhattan metallic Upholstery Leather Merino coffee S337 M Sports Package S33B M SPORT PACKAGE PRO S710 M Leather Steering Wheel S715 M Aerodynamics Package S7LK Travel Paket S7M9 Individual Option High-Gloss Shadow-Line S7R7 Innovation Package S7RS Package Comfort S402 Panorama Glass Roof S413 Luggage Compartment Net S417 Roller Sun Visor, Rear Door S418 Luggage Compartment Package S420 Sun Protection Glazing S423 Floor Mats Velours S428 Warning Triangle And First Aid Kit S44A Cup Holder Temperature-Adjustable S453 Climate-Controlled Seats, Front S456 Comfort Seat With Memory S4A2 Glass Application Crafted Clarity S4FL Travel & Comfort Rail System S4GQ M Seat Belts S4HA Seat Heating, Front And Rear S4HB Heat Comfort Package, Front S4M5 Individual Leather-Covered Dashboard S4NB Autom. Climate Control With 4-Zone Ctrl S4T7 Massage Function F.driver & Fr.passenger S4T8 Outside Mirror With Auto Dip S4UR Ambient Interior Light S4WW Individual Fine Wood Ash Grain Grey S654 DAB Tuner S6AE Teleservices S6AF Statutory Emergency Call S6AK Connected Drive Services S6C4 Connected Package Professional S6F1 Bowers & Wilkins High End Sound System S6NX Storage Tray Wireless Charging S6PA Personal ESIM S6U3 BMW Live Operating Area Professional S6U8 BMW Gesture Control S536 Auxiliary Heating S548 Kilometre Speedo S552 Adaptive LED Headlight S5AC High-Beam Assistant S5AL Active Protection S5AU Driving Assistant Professional S5AV Active Guard S5DW Parking Assistant Professional S230 EU-Specific Additional Contents S2NH M Sport Brake S2PA Locking Wheel Bolt S2TB Sport Automatic Gearbox S2VB Tyre Pressure Display S2VH Integral Active Front Steering S2VR Two-Axle Air Suspension S302 Alarm System S319 Integrated Universal Remote Control S322 Comfort Access System S323 Soft-Close-Automatic Doors S3DN BMW Radiator Grille Iconic Glow S3KA Acoustic Comfort Glazing S3MC Indiv.roofrailing,Mirror-Fin.Shadow Line S3MF BMW INDIVIDUAL LIGHTS SHADOW LINE S801 German Version S851 Language Version German S879 On-Board Literature, German S8KA Oil Service Interval 24 Mths / 30,000 Km S8R3 COC ADDITIONAL SCOPES S8R9 Refrigerant R1234yf S8TF Active Pedestrian Protection S760 High Gloss Shadow Line S775 Headlining Anthracite S1CB CO2 Equipment S1CE Recuperation System S1DF Exhaust Emission Standards EU6 Rde II S1MA M Sports Exhaust System S1W7 BMW LA Wheel Multi Spoke 745I STD S925 Dummy-SALAPA S9D8 Exclusive Package De SA090 90 Ah AGM Battery9 points
-
Merge bine dacă ții cheia lipita de geamul șoferului când incui masina, nu mai claxonează, testat.2 points
-
la cate info primesti in cluster la G-uri era o nimica toata sa iti dea un mesaj *regeneration in progress* adica daca se fac 4 grade, iti da gong si avertizare dar la regenerare ciuciu.2 points
-
Sa o stapanesti sanatos! Superba, iar cei 381 cai pe ea sunt ce trebuie, plus minunatul B58 Hahahah, am scris in acelasi timp :))2 points
-
Avand o urgenta in Bucuresti, si cum am aflat cu 2 zile inainte doar, zbor dus/retur in aceeasi zi nu mai erau bilete ( multumesc monopol Tarom, sa va dau la (m)UE! ) a trebuit sa mi sui curu in masina. Am plecat miercuri noaptea la ora 02:00, si totul a fost de vis pana la Boita ( 2h45 pana la Sibiu ) dupa care a urmat miracolul, nemaintalnitul, nemaifacutul, intrarea pe Valea Oltului ( m-am grabit sa nu ma prinda "inchisoarea" 06-22 ) iar de la Boita la Pitesti, a fost Brancusi insusi, cu coloana lui, a infinitului adica, sir continuu de masini/camioane/ozn-uri si ce mai vreti voi pe toti cei aprox 130km, pe ambele sensuri... nu are rost sa explic ca n-am facut nicio depasire si viteza medie de deplasare era intre 50 si 60kmh... Pitesti Bucuresti - trafic destul de ok, nu exagerat de aglomerat, dar se circula atat de prost incat am mers cu fluxul. Cei mai jmekeri, Mertzane de AG, DB, OT... numa 260kmh ar fi mers, si cred ca si-au crapat ledurile si xenoanele de la atatea flashuri ( nu mie, dar am observat pe parcurs ). Culmea, niciun bombardier cu beanveu!!! Am ramas placut surprins. Intrarea in Bucuresti blocata, ciculatie la greu, si inca 1h30 de chin pana la destinatie. Pe la 15.30 am reusit sa ies totusi din Bucuresti, dupa alta 1h30 din zona Primariei Sectorului 3 pana pe A1 ( si asta banuiesc in conditiile unui trafic mai lejer de vara, cu vacante si concedii... ma gandesc cu groaza cum ar arata o zi normala!!! ) Cum Valea Oltului era inchisa, Valea Prahovei arata 5 ore pana la Brasov, pe DN1A cam ocoleam, varianta castigatoare data de Waze a fost Transfagarasanul... trafic destul de ok, nu foarte aglomerat, mereu cat o vaca/bou care se tara cu 20-30kmh ora pe curbele de dupa barajul Vidraru, si tineau cate 10-15 masini dupa ei, din inconstienta sau din durere n organele reproducatoare... drumul cam spart in general, nu cu gropi multe, dar plombat prost in multe locuri, denivelat, putine zone cu asfalt nou ok. Totodata plin de ursi, pana la barajul Vidraru am vazut 6 ( din care 2 pui ) toti lejeri, flexati, steau in drum si analizau traficul... iar dupa Vidrarul am mai vazut inca 4 buc... WTF?!? Am ramas surprins de cati turisti straini erau pe TF, si prin turisti nu ma refer la compatriotii nostrii Engleji, Etalieni, Espagnioli sau Niemtzalai. Multi unguri, slovaci, polonezi, cat si plin de ucrainieni. Trafic decent pana spre casa, dupa aprox 22 ore treaz, si aprox 1250km intr-o zi gen, medie de 80kmh ( cu tot cu Bucuresti si Transfagarasan unde s-a mers lejer, iar in Bucuresti s-a cam stat ) iar consumul a fost de 8.2 la final, cu tot cu violul dat pe putinele autostrazi din minunata noastra tarisoara. Overall, sunt extrem de multumit de masina, si clar a ajutat la tura asta de 24h LeMans Romanian Edition gen. Good job BMW, great car!2 points
-
1 point
-
Esti bine-venit doar ca ma indoiesc ca bmw implementeaza (activeaza) alte functii, inutile din punctul lor de vedere..1 point
-
una din doua. fie compresorul tau are nevoie de mai mult curent (putin probabil daca este prevazut sa foe conectat in priza masinii) ca asa e el mai mare si trage curent mult. fie acesta e cam defect compresorul, motor pe duca, si la fel vrea mai mult curent si atde siguranta. NU pune siguranta mai mare ca poti da foc masinii.1 point
-
Nici eu nu-mi dau seama cand se face regenerarea. De multe ori mi s-a intamplat sa vreau sa fac un drum in afara Bucurestiului pt regenerare, dar cand am pus bimmerlink/bimmer-tool era regenerarea facuta de cativa km.1 point
-
1 point
-
1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00