Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 08/11/24 in all areas
-
1 point
-
Nu stiu cum e la N47 dar din ce se vede in poza axul pe care este prinsa cama aceea este/pare axul motorului electric care prin rotire deschide/inchide valva (care nu se vede in poza ci doar rulmentul din capatul tijei). Nu stiu cum ai fi putut misca tija aceea care probabil are si un arc in spatele clapetei.. incat sa o cureti. Mecanismul nu imi pare demontabil sa poti misca tija in lagarul ei (sa poti curata perfect toate depunerile depunerile de pe ea) mult mai mult decat iti permite spatiul ala din cama.1 point
-
Curăță egr ul,de regulă când el nu funcționează in parametrii automat îți dă eroare și pe debitmetru.Dacă ajungi la schimbarea debitmetrului ,pune Bosch(asta e și echiparea de fabrică).1 point
-
In prima faza incearca sa-l cureti cu spray pt debitmetru. Este doar o parere, nu te apuca sa schimbi piese aiurea. Cineva care stie sa faca o diagnoza buna ar fi ideal. In prima faza incearca sa faci egr-ul sa faca cursa completa!1 point
-
Imseamna ca ai probleme cu debitmetru daca merge mai bine cu mufa scoasa.1 point
-
Ce senzor de presiune ai pus la DPF? Daca nu ai pus original, de acolo ai probleme. Hella sau altele aftermarket citesc gresit si DDE face regenerari dese.1 point
-
M-am uitat si eu acum in bimmer-tool si tot in jurul valorii de 400 am si eu pe air mass. Eu am spus mai sus ce am curatat! La tine cred ca egr-ul este cu probleme, trebuie verificat! Ai incercat sa mergi cu mufa scoasa de la EGR?1 point
-
Cu ISTA poti verifica daca egr-ul functioneaza in parametri normali. La tine este clar ca dpf-ul este bun, ceva il umple asa rapid. Restul valorilor sunt bune. Daca scoti mufa debitmetrului valoarea nu trebuie sa fie 0, pentru ca atunci cand o scoti stocheaza o valoare prestabilita. Eu am facut o curatare a admisiei, sablare _chiulasa_ cu coji de nuca, clapeta acceleratie, egr si cooler egr. Dupa operatiunilrle astea de ex in extern regenerarea se face in jur de 850km.1 point
-
Pe fosta masina dpful m-a tinut pana la 250k km. Am incercat sa il curat de 2 ori la odorhei. Prima curatare m-a tinut cam 10k dar pana la urma a trebuit sa pun un dpf nou sa rezolv problema regenerărilor frecvente. Am scapat complet de problema schimband masina cu una pe benzina. :))1 point
-
Ia frumos un spray wd 40 și dăi bine cu el pe tija egr până vezi că nu mai agață și face cursa completă.Se vede din poză că nu face cursa până la capăt,probabail din cauza mizeriei adunata pe ciuperca egr.1 point
-
Eu ti-am raspuns in general despre becul P21/5W. N-am avut nici o intentie sa fac referire la E90/E81. Desi am avut E90, nu mai stiu configuratia camerelor ori a tipurilor de becuri utilizate. Atunci cand ai doua functii incorporte intr-o singura camera, dpdv al legislatiei, se spune ca cele doua functii sunt reciproc incorporate, iar aici se regasesc cele doua functii amintite mai sus, pozitie spate impreuna cu functia de frana. Mai nou, becurile P21, P21/5W sau PY21W au fost inlocuite cu becurile din gama W16 din cauza consumului mai redus de energie, 16W vs 21W, dar si a costului mai redus. Partea nasoala la W-uri este ca nu mai au acel soclu baionet ca si la P-uri, de aici si costul mai redus. Deh, economia de piata. De obicei, P21W, cele care emit lumina de culoare alba se folosesc pt urmatoarele functii de semnalizare: STOP, Reverse, RDI. Mai sunt acele becuri H21W care se folosesc la functiile de Rear FOG, au filamentul mai mic, cred ca au si ceva gaz in interior, de aceea cred ca acestea fac parte din categoria becurilor de tip halogen. Cele de 5W se folosesc pt functii de lumina care necesita o Intensitate luminoasa mai redusa, gen pozitie fata, pozitie spate, side-markere, side-DI-uri, etc.1 point
-
Salut, DPF_urile de BMW au o durata de viata cam de 280K km . Sunt masini care depasesc 350K km si nu au probleme. Depinde foarte mult daca mergi cu ea mult in oras sau pe autostrada. E posibil ca DPF-ul tau sa fii ajuns la capatul vietii. Face regenerari dese pt ca se incarca rapid.1 point
-
Salut, iti recomand sa mergi la BVL Master Tunning care repara si reface cutii de viteze de BMW Daca nu vrei sa investesti 2K euro in cutie, cumpara una cu 1000 euro, ii pui ulei nou ZF si o montezi....Ce masina ai? Seria 3-5-7 ? P.S.: Vorbeste mai frumos aici te rog pt ca noua, celor din comunitatea BMW, nu ne place sa fim jigniti de noii veniti! Sa-i ceri scuze lui Romulus daca mai vrei acces pe acest forum! Spor la reparatii!1 point
-
1 point
-
1 point
-
Turbina "nu intra" ci functioneaza (se invarte) de la prima pornire. M-am confruntat si eu cu problema asta dar la e90 (diferenta este ca eu am actuator turbina electronic) La o diagnoza (log) in mers s-a vazut ce se intampla cand masina cadea in bot pentru 1-2 secunde cand incercam sa o grabesc - pur si simplu ECU cerea la acel moment o anume presiune aer dar turbina livra mai putin sau cu intarziere chiar daca recupera ulterior si tinea pasul cu cerintele ECU. Luni de zile mi-am batut capu cu problema asta si am rezolvat-o intamplator, cand am reconditionat turbina. Atunci s-a gasit in geometria variabila foarte multa depunere de un praf fin gri batatorit care ingreuna miscarea acesteia (mesterul a considerat ca e de la motorina si mi-a recomandat sa verific injectoarele) In cazul tau ai multe de verificat, amintesc cateva: - pierderi presiune pe traseu (intercooler, tubulatura, oringuri, etc) - electrovalva sa fie pe original daca zici ca ai inlocuit-o, de vazut si capsula vacumatica ce controleaza geometria variabila a turbinei (parca asa e la e46) - pierderi de presiune pe la galeria admisie, garnituri sau oringuri ax clapete (daca ai) - sistem vacum, pompa, furtunașe - softul (daca ai softul modificat) - si in final turbina1 point
-
Ai probleme cu actuatorul turbinei! Este sparta membrana din el.1 point
-
@Romulus chiar ca morcovi !!! on topic... raspuns pentru "morcov": vad ca ai schema si localizarea sigurantelor, citeste ce scrie in dreptul sigurantei de 40A. pardon... nu citi, ca nu scrie cu litere, doar interpreteaza figura desenata de neamtz. mai in gluma, mai in serios... siguranta nr. 36 plus inca vreo alte 3 se ocupa de start-stop hai cu bafta la repararea VW !0 points
-
Cutia este un 8HP care este pusa pe mai multe marci. Doar ca stau in cumpana si nu stiu daca merita trimisa la investigatii si reparatie sau direct una din dezmembrari. Ca timp sigur este o solutie mai rapida. Chiar ca este obraznic. Nici buna ziua, nici salut. Direct un comm de 2 lei0 points
-
Cumva este adevarat paduchele iese in frunte. Daca este pe bmw club nu te duce mintea ca e vorba de un BMW? Pun pariu ca nici nu stii cate urechi ai pe cap.0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00