Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 08/13/24 in all areas
-
Cel mai bine cred ca ar fi de cumpărat ceva pana în 50-60k km și vândută la 100-120k km. Bine, cea mai buna alegerear fi noua! Iar ajungem la dilema mașina non premium nouă sau mașina premium sh. Eu tot zic ca următoarea mașină va fi noua și apoi iar cad în păcat . Chiar am vrut sa iau Mazda noua, nu m am împăcat deloc cu interiorul, cu puterea mica și iar am luat un 5-ar sh.2 points
-
https://www.politiadefrontiera.ro/ro/main/i-care-sunt-documentele-necesare-pentru-controlul-vehiculelor-la-trecerea-frontierei-7524.html Nu poti trece cu CIV, pentru ca in CIV nu e trecut ITP. Nu are rost sa te complici inutil.2 points
-
presupun ca te referi daca merita pretul garantiei pt ca o masina fara optiuni etc si cum ai descris tu nu prea face pretul , mai ales ca evident ajungi sa o revinzi in o zi ,zic sa-i lasati sa stea cu ele acolo pana ruginesc , ca tot la pret de impecabil le vor vinde. In genere lumea tine pretul la masini pana in 100k pt ca cele cu 200k + sunt cam praf , incepe sa pice cam tot , nu mai e ca inainte luai o masina si mai trageai de ea 5 ani poate fara reparatii majore .2 points
-
Salutare, Dupa 7 luni de așteptare cu multa rabdare am primit si noua jucarie. Fiind super îndrăgostit de fostul G30, am dorit sa am acelasi feeling, doar ca intr-un pachet mai mare pentru ca familia s-a marit. Desi initial imi doream tare mult noul Porsche Cayenne, dupa o vizita la Stuttgart anul trecut in Noiembrie am ramas dezamăgit si am hotărât sa merg pe X5. Am condus astazi 600km iar pana acum mi se pare mult peste ce a fost G30. Sticlă excelentă, in sfârșit o clima care stie ce inseamna 22 de grade (nu am atins-o odata), iar tinuta de drum este excelenta. Abia astept sa o scot din perioada de rodaj si ma dau serios la ea sa vad cum se simte un boltar pe roti cand e abuzat. Mai jos cateva fotografii cu bestia si lista de dotari. Service History !! CHECK HISTORY !! Type X5 xDrive40i Series G05 (X Series) Body Type Sports Activity Vehicle Steering - Engine B58N Displacement 0 Power 0kw / 0hp Drive - Colour manhattan metallic Upholstery Leather Merino coffee S337 M Sports Package S33B M SPORT PACKAGE PRO S710 M Leather Steering Wheel S715 M Aerodynamics Package S7LK Travel Paket S7M9 Individual Option High-Gloss Shadow-Line S7R7 Innovation Package S7RS Package Comfort S402 Panorama Glass Roof S413 Luggage Compartment Net S417 Roller Sun Visor, Rear Door S418 Luggage Compartment Package S420 Sun Protection Glazing S423 Floor Mats Velours S428 Warning Triangle And First Aid Kit S44A Cup Holder Temperature-Adjustable S453 Climate-Controlled Seats, Front S456 Comfort Seat With Memory S4A2 Glass Application Crafted Clarity S4FL Travel & Comfort Rail System S4GQ M Seat Belts S4HA Seat Heating, Front And Rear S4HB Heat Comfort Package, Front S4M5 Individual Leather-Covered Dashboard S4NB Autom. Climate Control With 4-Zone Ctrl S4T7 Massage Function F.driver & Fr.passenger S4T8 Outside Mirror With Auto Dip S4UR Ambient Interior Light S4WW Individual Fine Wood Ash Grain Grey S654 DAB Tuner S6AE Teleservices S6AF Statutory Emergency Call S6AK Connected Drive Services S6C4 Connected Package Professional S6F1 Bowers & Wilkins High End Sound System S6NX Storage Tray Wireless Charging S6PA Personal ESIM S6U3 BMW Live Operating Area Professional S6U8 BMW Gesture Control S536 Auxiliary Heating S548 Kilometre Speedo S552 Adaptive LED Headlight S5AC High-Beam Assistant S5AL Active Protection S5AU Driving Assistant Professional S5AV Active Guard S5DW Parking Assistant Professional S230 EU-Specific Additional Contents S2NH M Sport Brake S2PA Locking Wheel Bolt S2TB Sport Automatic Gearbox S2VB Tyre Pressure Display S2VH Integral Active Front Steering S2VR Two-Axle Air Suspension S302 Alarm System S319 Integrated Universal Remote Control S322 Comfort Access System S323 Soft-Close-Automatic Doors S3DN BMW Radiator Grille Iconic Glow S3KA Acoustic Comfort Glazing S3MC Indiv.roofrailing,Mirror-Fin.Shadow Line S3MF BMW INDIVIDUAL LIGHTS SHADOW LINE S801 German Version S851 Language Version German S879 On-Board Literature, German S8KA Oil Service Interval 24 Mths / 30,000 Km S8R3 COC ADDITIONAL SCOPES S8R9 Refrigerant R1234yf S8TF Active Pedestrian Protection S760 High Gloss Shadow Line S775 Headlining Anthracite S1CB CO2 Equipment S1CE Recuperation System S1DF Exhaust Emission Standards EU6 Rde II S1MA M Sports Exhaust System S1W7 BMW LA Wheel Multi Spoke 745I STD S925 Dummy-SALAPA S9D8 Exclusive Package De SA090 90 Ah AGM Battery1 point
-
Cand o sa citesti clauzele garantiei, si te vei lovi de ea, vei intelege de ce nu merita sa dai 5-7000eur in plus pe o masina doar ca are premium selection. Eu nu m-as crampona in asa ceva. Daca are la pretul corect, sa fie primit, daca nu are, de diferenta aia de bani sigur iti cumperi un motor sau o cutie sa ce va pica... pentru ca restul maruntisurilor taote sunt CONSUMABILE.1 point
-
A, nu era vorba de iesit in oras, suntem vecini de cartier, ca de iesit oricum nici eu n-am mai iesit de nu stiu cat timp.1 point
-
Daca stii ca are multi km de cand nu a mai fost curatat poate ar trebui curatat pentru inceput si apoi investigat daca regenerarile MAI sunt dese. Iar daca raman tot dese atunci schimbat alte alea; dar filtrul il vei sti fara restrictii din partea cenusei (ash) adica o cauza eliminata. In clipul postat explica nu doar foarte bine ci extrem de bine ce se intampla in DPF, spune, asa cum stiu si eu, ca regenerarile vor fi mai dese cand cenusa (ash) se depune. Cenusa nu se elimina cu regenerari, sa fim intelesi, aceasta se depune. De aceea se schimba, se curata in regim propriu, dat la curatat sau se schimba cu altul nou, sh - curatat, bla bla. edit: am uitat sa zic, pana la.urma EGR ul e monitorizat de DDE asa ca daca atunci cand l-ai desfacut ai observat ca nu agata atunci probabil isi face treaba. Cum au zis si altii o readaptare probabil il reseteaza.. si vei observa si daca DDE il.poate controla sau nu. Sigur are un "feedback-loop-control" undeva in carcasa motorului si ca atare ii cunoaste permanent pozitia.1 point
-
Dupa ce ai schimbat senzorul diferential de presiune DPF, ai resetat cu Ista toate valorile pe exhaust? Asta include si reset pe Egr, Air Mass etc. Trebuie sa urmezi procedura dupa reset pt adaptare. Gasesti in Ista toate detaliile. Este cam obligatoriu sa faci asta dupa ce schimbi piesa.1 point
-
Felicitari pt achizitie. Multi km fara incidente si din partea mea. Nu te-am vzt prin zona inca cu ea ori n-ai ajuns cu ea in TM?1 point
-
poti sa treci la o curatare chimica chiar acasa daca vrei. Cred ca poti gasi produse in comert echivalent. Ce foloseste cu succes sa dizolve cenusa este o solutie de deblocat tevi infundate, desigur diluata. https://www.emag.ro/gel-hidraulic-desfundare-tevi-mr-muscle-instalatorul-gel-2x1000ml-5000204806779/pd/D7J637BBM/ Eu o sa incerc pentru ca investit intr-o baie cu ultrasunete, voi folosi aceialasi chimical. Nu mai ca eu o sa o fac prima oara prin Octombrie..1 point
-
se incarca cum sa nu se incarce. de ce crezi ca nu se incarca? apoi, ideea ca daca EGR recircula permanent gaze, acestea recirculate permanent spre pistoane motorul nu functioneaza eficient. In turatii mari EGR ar trebui sa se inchida sa nu recircule. Iar faptul ca ramane inchis ajuta si la o regenerare buna. daca ramane inchis permanent atunci toate gazele nearse (indeosebi pana se incalzeste motorul..) ajung in DPF si il incarca cel mai repede iar asta e cea mai rea situatie.1 point
-
1 point
-
Mi-a instalat cineva ista pe laptop și am reinitializat direcția, volanul. Momentan văd că merge. Nu știu de unde provine eroarea. Ultima data îmi spunea că nu vede unghiul volanului1 point
-
Apropo de noul Cayenne, saptamana trecuta am primit un GTS de 500 cai de la Porsche, pentru 4 ore fiind on bucket list. Vreau sa iti spun ca iti impart acelasi sentiment, interiorul da, arata bine, putin mai bine ca la BMW insa problema mea cea mare a reprezentat-o cutia de viteze si cum livreaza puterea. Avea un mare delay la kick down iar sunetul pe evacuare pe decelerare eu zic ca era ceva rezonator, nu parea foarte natural. Intors la Porsche i-am spus agentului ca este lenesa si ma asteptam la mai mult pentru o masina de 140k si ca are un kick down care nu m-a dat pe spate. Mi-a zis ca nu sunt singurul care vin cu feedback-ul asta...1 point
-
1 point
-
O sa iti scada consumul. momentan iti consuma mai mult decat a mea care are motor de 3 mii.. dar mai trebuie rodata putin. Si ca o gluma, daca vrei sa scoti consumul dat de produator.... il imparti pe cel real la jumate1 point
-
0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00