Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 08/14/24 in all areas
-
2 points
-
A sosit talonul. Este pentru prima data cand ma surprinde in mod placut Posta Romana2 points
-
Mai baieti ...daca 4 vulcani pornesc activ deodata pe Pamant, va asigur ca in 30 minute de eruptie disloca in atmosfera mai multa poluare decat a facut industria automobilistica in ultima 100 de ani ! Sau.... Navele militare care fac experimente in larg oare sunt propulsate de motoare diesel euro 6 ? Cu EGR si DPF ? La fel si locomotive feroviare ? La fel ca zecile de mii de tractoare agricole ale muritorului de rand ? Sau la fel cu submarinele nucleare ? Zecile de centrale nucleare din SUA si Europa credeti ca racesc reactoarele si elimina apoi apa in stil Biborteni ? Aveti idee cata poluare produce o singura lansare NASA catre o amarata de misiune ? Stiti ce implica construirea unei simple hidrocentrale, vorba aia "eco" ? Pai acolo tot ce e natura e distrus iremediabil ! Dar... exercitii militate prin deserturi, pe mare sau in zonele polare ....? Razboaile de pe glob, inclusiv Ucraina ... Experimente nucleare prin desert si testari de noi arme ? Avioanele (chiar comerciale) au EGR si DPF ? Sunt euro 6 ? Dau rateuri in aer cand e colmatat DPF-ul ? Au bordul "pom de Craciun" cu erori ca si noi cu carucioarele noastre ? De ce credeti ca suntem tolerati, noi astia, poluatorii cu diesel, indiferent ca avem DPF sau nu ? Doar in Europa sunt astfel de norme, in rest (adica restul planetei) face fiecare ce il taie capu'. Ajuta ce face Europa ? Nu prea mult dar totusi e ceva ! Da, recunosc, "e ceva" chiar daca e vorba de un "0" urmat de multe alte zerouri. Mai amintesc de incendiile de paduri din Grecia si Spania ? Sau arderile gropilor de gunoi ca ultima solutie "de facut loc" ? Si vin niste "inteligenti" cu 4 facultati si nu spun serios la TV ca bășinile vacilor distrug ozonul și ca dieselul ne omoara ! Uitati-va de curiozitate, comparati 2 carti CI (carti de identitate autovehicul) a unui benzinar si a unui diesel (de aceeasi norma euro), cautati in josul paginii emisiile de CO2. Surpriza! Benzinarul produce maxim CO2 pe cand un diesel e mult sub. Ok, o sa ziceti de NOx. Cati dintre voi stiu ce inseamna de fapt NOx ? Si de fapt, ce omoara planeta ? CO2 sau NOx? Dar ma opresc. Adevarul si norocul e ca planeta nu sta la mila noastra sa inventam noi sisteme (comerciale) tehnice ! Sisteme care oricum doar sunt praf in ochi. Voi trebuie oricum sa cumparati un automobil nou cu "j'de mii de euro" in care veti folosi "ulei eco" adica prietenos cu mediul si "conservant de energie" adica de tip C3 obligatoriu eventual ad-blue, placute eco, plastice reciclabile , totul eco ...si dupa 5 ani cand vei avea motorul praf si masina caruta, tu totusi sa ramai cu sentimentul ca "ai salvat ceva", ca ti-ai implinit datoria de cetatean corect. Mai gandeste-te.2 points
-
EGR-ul nu functioneaza cu gaze "nearse" ca doar nu e conectat prin teava ce trece prin racitor la filtrul epurator ...ci functioneaza fix cu fum de esapament, fum din care o parte e intors in admisie si o umple toata de rahat. A fost "găselnita" gasita de ingineri pentru "cica" a reduce poluarea in aglomerarile urbane unde se sta mult in trafic la turatie de relanti. Atunci e activ EGR-ul (deschis ritmic prin impulsuri), in rest, in turatii e inchis. Oricum, si EGR-ul diesel si DPF-ul sunt doar "gaselnite" ca vezi Doamne, "eco" si salvam planeta. In realitate nimeni nu salveaza nimic. Poluarea reala nu o facem noi cu trotinetele noastre dar asta e alta discutie. Iau un exemplu simplu: - 2 motoare diesel identice, sa zicem chiar M47, 2.0, fara DPF (euro 4) si un altul cu DPF (euro 5) de aceeasi putere (hai, 163 cp) Care e diferenta ecologica intre ele ? Pai sa vedem: Ambele motoare in acelasi regim de exploatare scot (teoretic) prin supapele de evacuare aceleasi reziduri, doar ca la motorul fara DPF rezidurile se depun pe evacuare si ce nu se depune este eliberat continuu metru cu metru "in spate". La motorul cu DPF toate acele reziduri sunt colectate de filtru particule si periodic li se dau foc. Credeti ca daca ard, dispar definitiv si total ? Nu, in urma arderii lor rezulta tot oxizi, cenusa, gaze si caldura. Doar ca acest sistem are nevoie sa functioneze de turatii si temperaturi mai mari. Cu alte cuvinte, si sistemul EGR si cel DPF a fost inventat oarecum sa reduca cat de cat poluarea in aglomerarile urbane si stat "bara la bara" ...dar asta nu inseamna ca ai redus poluarea ! Inseamna doar ca ai conditionat-o de turatii si temperaturi mai mari pe care le obti mai mult pe drum liber, adica in exterior, adica ai mutat-o in afara orasului. Dar de poluat tot polueaza ! Si atata timp cat avem miscari de mase de aer pe pamant (adica vînt), nu prea vad unde e farmecul ecologic. Prin comparatie este aceeasi gaselnita ca si cu masinile electrice. Practic doar s-a scos poluarea din oras ...insa din oras nu se vede ca producerea de mai mult curent genereaza poluare in afara oraselor, distrugerea ecosistemului (indiferent ca vorbim de hidro, termo sau nuclear) ca sa nu mai amintesc de industria producerii bateriilor cat si de reciclarea lor. Adica indiferent ca vorbim de EGR, DPF sau electric, singurul rezultat aparent notabil este scoaterea poluarii in afara oraselor ...dar poluarea ramane.2 points
-
Salutare, Dupa cele doua proiecte BMW F36 430dsi BMW G20 330i urmeaza BMW G22 M440i. Visam la el inca de cand am ales 330i-ul.. dar nefiind buget, am facut un mic compromis la momentul respectiv. Dar.. ieri am ajuns in Germania si azi ar trebui sa pornesc spre casa cu ceea ce cred ca va sta mult timp la mine. la prima vedere, voi completa kitul M Perf Carbon cu Lip si Side Skirts, plus jantele pe care le aveam pe G20.1 point
-
Salutare, Dupa 7 luni de așteptare cu multa rabdare am primit si noua jucarie. Fiind super îndrăgostit de fostul G30, am dorit sa am acelasi feeling, doar ca intr-un pachet mai mare pentru ca familia s-a marit. Desi initial imi doream tare mult noul Porsche Cayenne, dupa o vizita la Stuttgart anul trecut in Noiembrie am ramas dezamăgit si am hotărât sa merg pe X5. Am condus astazi 600km iar pana acum mi se pare mult peste ce a fost G30. Sticlă excelentă, in sfârșit o clima care stie ce inseamna 22 de grade (nu am atins-o odata), iar tinuta de drum este excelenta. Abia astept sa o scot din perioada de rodaj si ma dau serios la ea sa vad cum se simte un boltar pe roti cand e abuzat. Mai jos cateva fotografii cu bestia si lista de dotari. Service History !! CHECK HISTORY !! Type X5 xDrive40i Series G05 (X Series) Body Type Sports Activity Vehicle Steering - Engine B58N Displacement 0 Power 0kw / 0hp Drive - Colour manhattan metallic Upholstery Leather Merino coffee S337 M Sports Package S33B M SPORT PACKAGE PRO S710 M Leather Steering Wheel S715 M Aerodynamics Package S7LK Travel Paket S7M9 Individual Option High-Gloss Shadow-Line S7R7 Innovation Package S7RS Package Comfort S402 Panorama Glass Roof S413 Luggage Compartment Net S417 Roller Sun Visor, Rear Door S418 Luggage Compartment Package S420 Sun Protection Glazing S423 Floor Mats Velours S428 Warning Triangle And First Aid Kit S44A Cup Holder Temperature-Adjustable S453 Climate-Controlled Seats, Front S456 Comfort Seat With Memory S4A2 Glass Application Crafted Clarity S4FL Travel & Comfort Rail System S4GQ M Seat Belts S4HA Seat Heating, Front And Rear S4HB Heat Comfort Package, Front S4M5 Individual Leather-Covered Dashboard S4NB Autom. Climate Control With 4-Zone Ctrl S4T7 Massage Function F.driver & Fr.passenger S4T8 Outside Mirror With Auto Dip S4UR Ambient Interior Light S4WW Individual Fine Wood Ash Grain Grey S654 DAB Tuner S6AE Teleservices S6AF Statutory Emergency Call S6AK Connected Drive Services S6C4 Connected Package Professional S6F1 Bowers & Wilkins High End Sound System S6NX Storage Tray Wireless Charging S6PA Personal ESIM S6U3 BMW Live Operating Area Professional S6U8 BMW Gesture Control S536 Auxiliary Heating S548 Kilometre Speedo S552 Adaptive LED Headlight S5AC High-Beam Assistant S5AL Active Protection S5AU Driving Assistant Professional S5AV Active Guard S5DW Parking Assistant Professional S230 EU-Specific Additional Contents S2NH M Sport Brake S2PA Locking Wheel Bolt S2TB Sport Automatic Gearbox S2VB Tyre Pressure Display S2VH Integral Active Front Steering S2VR Two-Axle Air Suspension S302 Alarm System S319 Integrated Universal Remote Control S322 Comfort Access System S323 Soft-Close-Automatic Doors S3DN BMW Radiator Grille Iconic Glow S3KA Acoustic Comfort Glazing S3MC Indiv.roofrailing,Mirror-Fin.Shadow Line S3MF BMW INDIVIDUAL LIGHTS SHADOW LINE S801 German Version S851 Language Version German S879 On-Board Literature, German S8KA Oil Service Interval 24 Mths / 30,000 Km S8R3 COC ADDITIONAL SCOPES S8R9 Refrigerant R1234yf S8TF Active Pedestrian Protection S760 High Gloss Shadow Line S775 Headlining Anthracite S1CB CO2 Equipment S1CE Recuperation System S1DF Exhaust Emission Standards EU6 Rde II S1MA M Sports Exhaust System S1W7 BMW LA Wheel Multi Spoke 745I STD S925 Dummy-SALAPA S9D8 Exclusive Package De SA090 90 Ah AGM Battery1 point
-
1 point
-
Trage frumos masina? Cum simti prin comparatie cu 540-ul de 340cp? Desi inteleg ca pe aia nu o mai ai de mult. Cu motorul asta de 381cp mi as fi luat si eu un seria 5 daca bmw nu erau retarzi1 point
-
https://www.euractiv.ro/economic/ecologistul-care-va-rasturna-interzicerea-motorului-termic-682051 point
-
Si acest serviciu te costa 50 lei, care vor fi trimisi in contul BMW Club Forums. Daca nu esti de acord, poti sa cauti tu pe google.1 point
-
Eu cand am nevoie de ceva pe mega, platesc o luna, 25 lei.. cred ca e ok vezi mai jos. Sa va alegeti bine versiunea, am pus Est si Vest. PS: Pentru Romania full trebuie Europa de Est. Road Map Europe East Premium (USB) 2025-1.7z (1).torrent Road Map Europe West Premium (USB) 2025-1.7z.torrent1 point
-
Cumva, cumva am reusit sa o descarc cu o extensie vpn pt chrome. Mega are limita de dl vreo 5gb si apoi tre sa astepti 5 ore pana te mai lasa sa descarci 5 gb. Asta e extensia pt chrome: https://chromewebstore.google.com/detail/free-vpn-zenmate-best-vpn/fdcgdnkidjaadafnichfpabhfomcebme?hl=en&pli=1 Cand zice mega ca "transfer quota/limit reached" schimbi serveru din extensie (initial e setat pe germania) dai refresh la pagina si download din nou. Va continua de unde a ramas. Extensia are vreo 4 servere. Daca incepi cu germania, pe la 96% vei ajunge sa descarci prin USA si cand da iar mesaj ca nu mai vrea, schimbi inapoi pe Germania, care spre deosebire de Romania are durata de asteptare 30 min versus 5 ore. Adica de la primul click pe download care e prin Germania, teoretic cele 30 de minute vor fi trecut deja si se poate refolosi. Downloadul va fi finalizat. La mine acum se copiaza pe usb. Am cod lifetime deja activat pe masina si am mai facut cateva update-uri in trecut pe ea, deci daca totul e ok, o va lua automat. Revin cu update vineri cand am drum spre ai mei si o sa ii fac atunci actualizarea. Pana atunci multam fain si eu anticipat! PS. Am vrut sa editez commentul de mai sus sa il transform din cerere in ghid de ajutor dar a expirat timpul. Nu am vrut sa spamez.1 point
-
Dureros sa vad ca inca avem in 2024 SF-uri dinastea cu DPF si egr off. Bai frate, cand mai vad dinastia cu masina lustruita ca o acadea supta umed de o actrita porno dar cand o calca se face intuneric de la fum si simti ca iti iau ochii foc si iti vomiti plamanii, parca ai pune mana pe o ranga. Pentru ca nu mai tine vrajeala ca poate acum I s-a spart un furtun. Nu ma fren, stii tu care esti ala cand mergi cu muzica tare si geamurile deschise si dai fum la fraierii din spate. Stii exact ce faci. Pacat ca nu stii si ce ridicol si de slaba calitate esti ca om. Pe cazane le mai iert asa printre bombăneli, ca nah. Nu toti isi permit bolizi si lux si fite. These days cu atat mai mult ca o masina noua costa exagerat de mult, fiecare cu ce poate. Dar cu gogosi dinastea ca e conspiratie domle, ca dieselu fara depefeu si egereu nu poloeaza....aviz pasionatilor care practica asa ceva. Sunt componente menite sa reduca riscul de cancer pulmonar si a altor probleme de sanatate. Am avut si eu n47, si la 300k km avea esapamentul curat si nu lesinam langa ea cu motorul pornit. Pentru ca tin la oamenii din viata mea si daca ma gândesc un pic parca nici strainilor nu le-aș face rau aiurea cand am chef sa ma fatai cu bembeu' prin oras. Cer scuze că mi-am ventilat si eu pe aici gazele nearse, dar tocmai ce mi-am luat o besina de fum negru in fata de la un "coleg" inainte sa ajung acasa si apoi am primit notificare de la postarea asta.1 point
-
Prietene, dupa logica ta, oricum omenirea e sortita pieririi… asa ca, am putea de pe acum sa luam fiecare cate o pusca si sa ne omoram intre noi… ca oricum vom muri. Armata, pompierii, fabricile, vapoarele etc vor polua, pt ca trebuie sa functioneze in caz de calamitate/razboi cu orice tip de combustibil. Asta e logica si ratiunea lor. Noi vorbim aici de 2 masini identice, la semafor, una cu bara neagra, ca are tot OFF si una cu bara curata ca nu are nimic anulat. Nu ai cum sa-mi spui ca respiri acelasi aer de la ambele. Baga straight pipe in habitaclu la tine daca tot nu e nociv. Intr-o societate dreapta ai voie sa faci orice atat cat nu incalci drepturile altuia; iar cu OFF, le incalci.1 point
-
Am avut Premium Selection la actualul X3 si am schimbat pe garantie de la piese la coloana de directie, compresor clima (de 2 ori), chiar si burduf planetara am schimbat pe garantie. Depinde de asiguratorul extern la PS. Eu zic ca si-a scos pretul garantia, iar diferenta nu a fost chiar 5000-7000 eur fata de alt X3, far mai rulat. Dar masina a venit cu revizie la zi, recall-uri efectuate, impecabil spalata/curatata/hidratata pielea. Plus ca la masinile care sunt vandute cu garantie Premium Selection se fac verificari extra, nu acorda BMW garantie la o rutala cu multi km si service-uri facute prin vecini, ci la masinile *aproape noi. Acum depinde si de buget si de noroc. Poti gasi o masina corect intretinuta si la particulari dar fara garantie. Important pana la urma este sa fie cat mai noua ca an de productie si cu cat mai putini km1 point
-
Cand o sa citesti clauzele garantiei, si te vei lovi de ea, vei intelege de ce nu merita sa dai 5-7000eur in plus pe o masina doar ca are premium selection. Eu nu m-as crampona in asa ceva. Daca are la pretul corect, sa fie primit, daca nu are, de diferenta aia de bani sigur iti cumperi un motor sau o cutie sa ce va pica... pentru ca restul maruntisurilor taote sunt CONSUMABILE.1 point
-
@AlexDNC Este genul de problema care se poate diagnostica numai "hands on" cu masina - si chiar asa e posibil sa nu fie simplu. Din cele descrise mai sus, tind sa cred ca exista o pozitie in care intra in contact doua elemente care nu ar trebui sa se atinga. Ma gandesc ca toate cele trei simptome sunt manifestari ale aceleasi probleme, o anumita miscare in virtutea inertiei a ansamblului motor-cutie, care astfel atinge pentru scurt timp ceva solidar cu caroseria.1 point
-
Gataa.. Exceptand faptul ca la inceput aveam impresia ca am ceva intre ochi de la stripe, imi place mult cum se simte la manevrabilitate. Interiorul e complet, urmeaza curatirea .1 point
-
Salutare tuturror, Vreau sa va multumesc in primul rand pentru sfaturi. Dupa aproape un an, am facut un rulaj de 21000 km, cam multi pentru mine, probabil mi-am dorit sa ies mai mult cu ea. Dupa aproape un an nu-mi vine sa cred ca ma gandeam sa iau diesel. Acest 30i este peste asteptarile mele si trage mereu la orice viteza, iar depasirile se fac fara niciun efort. Consumurile pentru asemenea putere sunt peste asteptari (exterior daca mergi in limite legale poti scoate si 6), dar deja nu ma mai uit la consum. Ca dotari nu-i lipseste probabil decat o trapa si faptul ca nu are android auto. Mi-as dori tare mult sa incerc un B58. Numai cuvinte de lauda. In oras se comporta exemplar, chiar daca este mare am senzatia ca as conduce ceva mult mai mic la ce comportament are. Am condus mai multe masini ale prietenilor si diesel si benzina si de la concurenti directi si nu am gasit vreuna sa se comporte in felul acesta pe sosea. Cat despre xdrive nu a fost vreo situatie sa am nevoie de asa ceva, masina avand tractiune spate si imi place mult senzatia.1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00