Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/17/24 in all areas

  1. Tinerete https://postimg.cc/gallery/gRvmqP0
    2 points
  2. Buna ziua grup. Am un BMW seria 5, F10 , 2012. De curand am intampinat o problema si nu gasesc rezolvarea. Intro zi am fost la plimbare cu copii, aproximativ 200km cu oprire, dupa am ajuns acasa am stat vreo ora si am plecat la cumparaturi. Dupa vreo 20 min sa oprit madina instantaneu , doar aratand in bord ceva de MODUL,de atunci nu mai porneste.. tin sa mentionez ca nu a dat nici un semn ca se va opri, sau ca are vreo problema. Nu am avut probleme niciodata cu ea. Am pus diagnosticu si mia aratat ca este valvula de presiune de conbustibil. Am cumparat piesa noua , chiar si releul lam cumparat , am montat si tot nu porneste. Mentionez ca totul functioneaza perfect, da sa porneasca , dar nu porneste. Nu stiu care ar fi eroarea, de la ce poate fi. Bateria este buna, am incarcato. Nu am nici o eroare in bord, nu da nici o eroare in diagnostic decat valvula. Ati intampinat aceasta problema? Ce poate fi?
    1 point
  3. Eu l-am luat direct de la Dragy dar intradevar, e scump. In caz ca mai vii la Bucuresti, ne vedem si ti-l las sa testezi si cu a ta
    1 point
  4. Acum sunt in Cehia cu X3-ul, clientul ma asteapta acasa, 20.000, pretul final. Pana nu vad banii nu cred nimic. :)))))))) @sskkaa am doua variante de m40d....
    1 point
  5. Bine ca ai dat-o. Si eu aveam de gand sa imi vand e60-ul ca sa imi cumpar o masina mai noua, dar cand a aparut masina perfecta, un x4 m40d, n-am mai stat pe ocazie si-am luat-o ( in mai am cumparat-o ) Saptamana viitoare voi pune si eu anuntul cu al meu e60 din 2008 LCI cu 180 000km reali, sa vad cum decurge vanzarea
    1 point
  6. https://www.tuning-cars.ro/produs.php?id=7533&t=/Piese-Tuning-Auto/Dyno-Dragy/Dragy/Dragy-GPS-Motorsport-DRAGY/
    1 point
  7. Si pentru ca ar fi pacat sa nu vad si eu rezultatul dupa Stage 2+, am luat si un Dragy sa vedem rezultatele 0-100 si 100-200. La 0-100 afecteaza rau tiny turbo syndrome :)) in ture mari, isi pierde suflul. Mai bine de atat nu am reusit nicicum dar e nevoie de o turbina capabila sa tina sus puterea ca apoi cand cade in treapta 2 sa fie iar in curba de putere.
    1 point
  8. Soferi cu r*h4t la creier. Valea Bogatii e renumita ca fiind blestemata si toti forteaza depasiri in curbe cu vizibilitate ZERO desi se circula f ok. Am vazut multe accidente pe sectiunea aia. Si politia supravegheaza zona tocmai ca sa ii calmeze pe curajosi. Si pe mine erau sa ma scoata in rapa cativa idioti de-a lungul anilor. A murit la datorie. Dumnezeu sa o odihneasca!
    1 point
  9. In mare parte este de la caseta de directie. Inainte de a porni motorul incearca sa tragi de volan stanga dreapta. Daca se aude trebuie inlocuit kit ul asta .
    1 point
  10. Incepe cu sa te documentezi cu ce roti iese modelul tau din fabrica - dimensiuni anvelopa, raza, latime ...cat si cu ce valoare ET (IS). Personal, nu cred ca f30/320i iese din fabrica echipat standard cu roti de "18 dar posibil sa ma insel. Verifica fizic pe masina sa ai ansamblul janta+anvelopa in dimensiunile impuse standard de catre constructor. Verifica (fizic) sa nu ai montate "adaugiri" la roti de tip distantiere, flanse si alte minuni adaptate. Am experimentat pe masina mea (e90) cu diferite grosimi de distantiere montate la roti in ideea unui "aspect" si cautand stabilitate. (adaugand distantiere, practic te joci cu valoarea ET a jantei) Surpriza a venit cand montand niste distantiere prea groase, am constatat ca masina parca lua virajele cu "lateralul" ...ca parca fugea spatele in viraje. Am subtiat distantierele pana la valoarea cand am simtit ca pot controla masina.
    1 point
  11. Salut. Ar putea fi o planetara.
    1 point
  12. Inseamna ca nu ai folie la masina ta. Nu scade nici o vizibilitate, daca ar fi asa folia ar fi total interzisa. Chiar daca din exterior doar din anumite unghiuri reusesti sa vezi in interiorul masinii, din interior, chiar pe vreme nefavorabila (noros, intuneric, ploaie) folia parca "deschide" luminozitatea. Si cine are, stie asta. Vorbim de folie certificata RAR, nu aia din targ pusa cu liniarul si apa cu sapun. De cand ma stiu am avut doar masini cu "spatele" infoliat si nici o clipa nu am avut sentimentul de nesiguranta si ne-vizibilitate pe geamurile spate.
    1 point
  13. Da, sunt chitros si nu vreau sa dau statului bani multi pt impozit. Stii cum e daca venea persoana din CJ macar sa vada masina sigur pleca cu ea, eu tot am zis vino sa vezi masina si discutam.....n-avea bani de bilet cred.
    1 point
  14. Hai ca s-a asezat foarte fain, 12 pe spate si 10 fata e mai mult decat suficient pentru jantele tale. Drumuri bune sa ai
    1 point
  15. Gata si cu distantiere (10mm fata, 12mm spate) si tipsuri. Acum luam o pauza. Doar benzina, spalari si plimbari, finally.
    1 point
  16. @Mircea-Si Din pacate, nu este pentru prima oara cand piata masinilor second hand ia prin surprindere - fie pe vanzator, fie pe cumparator. Ai la dispozitie doua abordari principale: iti stabilesti un prag minim sub care nu cobori, dupa care astepti oricat este necesar, pana cand apare un cumparator dispus sa plateasca suma respectiva. Retine insa ca masina se tot devalorizeaza, odata cu trecerea timpului; te duci acum agresiv cu pretul in jos, astfel incat sa fii sensibil sub orice alta oferta de pe piata (= din Romania), pentru modelul, rulajul si anul de fabricatie respectiv. De regula, cu aceasta abordare te trezesti brusc cu numerori potentiali clienti. Daca acestia nu apar imediat, inseamna ca pretul e inca sus. Imi dau seama ca, prin abordarea #2, ai avea instinctiv senzatia ca dai masina prea ieftin si esti cumva pacalit. Pe de alta parte, daca ai decis sa te indrepti catre o alta masina, este probabil un compromis acceptabil de a-ti indeplini scopul. La scara vietii, 3.000€ (spre exemplu) in plus sau in minus nu fac mare diferenta, mai ales cand compari cu sumele rezultate prin cumulul devalorizarii, taxelor si intretinerii masinilor pe care le-ai avut si pe care urmeaza sa le ai. Pana la urma, cea mai importanta resursa in viata este timpul. SI exact asta ajungi sa irosesti prin abordarea #1. Nota: cele de mai sus exprima o parere personala si nu inseamna ca se potrivesc situatiei tale de fapt.
    1 point
  17. https://disk.yandex.ru/d/vGnbhkOpgjxOrw
    1 point
  18. hai sa taiem putin aberatiile cu un anume gen de persoane , daca nu ar conta impozitul am conduce multi V8 si motoare mari . DIn contra, money management inseamna gestionarea banilor si nu aruncarea lor nesocotit . Asa am putea spune ca putea lua o masina nonhybrid daca tot a cheltuit 100 k si sigur erau variante Orice scutire de taxe directioneaza banii in alta parte si anume persoana fizica in defavoarea statului si cam atat . Avantajele trebuiesc explorate si folosite nicidecum ignorate si "mistocarite " . Succes la vanzare .
    1 point
  19. Fiecare vanzator este absolut liber sa stabileasca pretul si marja de negociere pentru produsul sau. Dar cred ca anunturile publicate pe forum nu ar trebui sa contina elemente de marketing psihologic. Daca astfel de elemente sunt acceptate pe site-uri specializate de mica publicitate, utilizarea lor intr-un forum frecventat de pasionati este cel putin discutabila. A declara pretul de lista, in locul pretului real de achizitie, creeaza subliminal impresia ca valoarea produsului este mult mai mare decat in realitate. In functie de talentul de negociator al primului proprietar, este de asteptat ca masina din anunt sa fi costat undeva in jur de 100.000€ - cel mai probabil cateva mii in plus, dar nu e exclus sa fi fost chiar mai jos de atat. Similar, nu isi are locul un pret de vanzare in format "retail" (gen: 29,99 lei). Pretul de 93.499€ trebuia, in mod onest, scris 93.500€. O diferenta de 0.001% este neglijabila pentru un potential cumparator, dar un pret evident croit psihologic este deranjant. @Ciprian01 sper sa iei cele de mai sus drept un comentariu neutru.
    1 point
  20. eu am facut asa ceva. pe langa scaune ( modulul de incalzire este in ele ) iti mai tb butoanele + PLASA DE LA SCAUNUL VECHI (PASAGER). dureaza 3 ore montajul , apoi te duci la vali sa ti faca codarea. daca esti interesat iti dau toate contactele de care ai nevoie
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.