Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/19/24 in all areas

  1. Experienta descrisa de BALA cu un diesel nu este corecta. Nu ai spus ce masina ai inchiriat sau nu am vazut. Problemele enumerate de tine nu le am la un X3 F25 20d cu 190 cp de ex. Chiar daca am 170 000 km cu el.. Asa oricine poate sa inchirieze o Dacia Spring EV si sa fie hateri, ca nu merge, ca nu pleaca, ca nu are range.... Este clar ca dupa o perioada lunga de obisnuinta cu un EV este mai greu sa te intorci la ICE si de aici sa te nemultumeasca diferentele de arhitectura. Iti respect parerea, e normal sa avem pareri diferite. Din punctul meu de vedere, masinile EV au recuperat la multe capitole unde masinile cu motorizare clasica (ICE) erau in frunte. Cu toate acestea, inca nu am vazut in realitate masini electrice cu care poti merge 600-700-1000 km cu o singura incarcare, la viteze normale de trafic. Cand o sa se fabrice in masa, vor castiga multi adepti. Cu toate ca exista riscul si atunci ca statia de incarcare sa fie ocupata. Si nu e ca la pompa de motorina unde in 10 minute se elibereaza. Astepti si astepti.....cam ca la spalatoriile auto. Cam 30 minute de masina pana iti ajunge randul. Pe mine asta ma ingrijoreaza pe langa autonomie. Lipsa incarcatoarelor.....
    2 points
  2. Nu vrei sa stii cati erau pe Austria si Ungaria... Nu am vazut niciunul cu 130-140, legal vorbind ca legal am mers. Si sa merg cu 110, apai iarta-ma dar innebunesc, mai ales cand ieri am facut Timisoara Bucuresti pe aglomeratia aia.
    1 point
  3. De aia se circula cum se circula pe autostrazi din cauza "voastra" ca mergeti cu 110, imediat incurcati si camioanele... mers la "consum" Sunt curios la un mers normal de 130-140, asa cum se circula normal pe autostrazi, ca de aia sunt autostrazi, cam care e consumul si range-ul real? Mai avem un pic si mergem dupa camioane pentru un consum si mai mic Pamflet. Tratati ca atare.
    1 point
  4. @six in line Stai linistit ca este ok ce ai pus!
    1 point
  5. Si pentru ca ar fi pacat sa nu vad si eu rezultatul dupa Stage 2+, am luat si un Dragy sa vedem rezultatele 0-100 si 100-200. La 0-100 afecteaza rau tiny turbo syndrome :)) in ture mari, isi pierde suflul. Mai bine de atat nu am reusit nicicum dar e nevoie de o turbina capabila sa tina sus puterea ca apoi cand cade in treapta 2 sa fie iar in curba de putere.
    1 point
  6. In viteza (la 120 km/h) ai asigurat racirea motorului cu fluxul de aer din fata masinii ori tu ai o problema cu racirea la viteze mici sau relanti. Daca ai gasit vasul expansiune crapat, e logic ca presiunea sa acumulat odata cu cresterea temperaturii dar nu a avut pe unde sa iasa. Vezi busonul vasului expansiune, are in el o supapa care deschide (parca) la 1,4 bar la benzinar si 2 bar la diesel (nu stiu sigur dar te documentezi tu) Ala nu e ventilator racire care porneste "la pumni" asa ca verifica releul ce il controleaza, conexiunile, cablaj, perii (carbuni), etc ...cat si senzorul de temperatura montat pe motor. Ca o paralela (ok, am inteles, tu ai benzinar dar nu conteaza), dar eu daca las dieselul meu "uitat" pornit in parcare azi, in soare, pe canicula (e90,m47) ...treptat ajunge temp la 98° ...apoi porneste ventilatorul racire pe tr. 1 viteza (asa, mai lent, nici nu e sesizabil de la volan) ....scade la 96-95 ...apoi in cateva minute iar urca la 98 - si tot asa o tine intruna. In exterior imi sta pe 90-92, in depasiri in forta urca la 93-94. Ma refer acum, cand sunt caldurile astea in toata Romania.
    1 point
  7. Despre ce AC vorbim aici?! Masinile au clima... ai setari in iDrive de mix al aerului, masina amesteca aer cald cu rece... nu e ca la Logan 2006, nu mai deranjeaza decat daca-l duci la extreme. In fine... fiecare vrea ce face!
    1 point
  8. Tu vb serios?! Am ajuns sa oprim clima pt consum acum? De asta ne luam masini de zeci de mii in 2024? Sa nu ma iei cu muntele, racoare etc, ca am fost in weekend la munte si tot cald a fost.
    1 point
  9. Cine mai exact "nu toleram", tu sau forumul ? Eu de exemplu "le tolerez" desi am toate sistemele masinii ON. Oameni buni, vorbim in 70% din cazuri aici pe forum de masini vechi, masini neingrijite inca de la primul proprietar (maria-sa d-ul neamt, atat de laudat si ridicat "in slavi" de parca ala e un semi-zeu, nu un om ca si noi, astia "de rahat", romanii). Si intre nemti sunt oameni cu constiinta care stiu sa intretina un automobil dar la fel de mult si intre romani. Sau credeti ca intre nemti nu sunt si gunoaie de oameni ? Ca si pe aici uneori ? A fi responsabil de cum intretii o masina chiar de noua stiind ca la un moment dat o vei vinde cuiva de pe Planeta, asta nu tine de nationalitate ci de cultura, educatie, bun simt, omenie si cei 7 ani de acasa. Daca de ceva poate fi acuzat neamtul de rand este ca se increde in manualul masinii ..."da boss, schimbul de ulei il faci la 30 mii km. Da boss, Castrol, ce nu intelegi. Da, e normal sa iti dispara 1. . litru ulei la 1000 km Baga mizeria aia de Twin Power si esti asigurat". Si neamtul de rand chiar crede asta, nu are specificul romanesc de a-si pune intrebari, de a pune la indoiala. Asa scrie acolo, asa facem ! Si dupa 5 ani masina ajunge in Romania cu motorul praf. Si uite totusi ca amaratu' de roman se incapataneaza chiar si asa sa o puna pe linia de plutire desi ajunge la cheltuielile astronomice si total nerentabile pentru un rahat de masina din care insemnatate o are doar sigla. Veniti unii pe aici ca "nu toleram". Si-a cumparat omu' un BMW si incearca sa-l puna pe linia de plutire ...mentioneaza minusurile masinii si aminteste asta ca poate ajuta la o diagnosticare "de inceput", de undeva trebuie sa inceapa. Dar nu, noi cu pantalonii rupti in fund ne scarpinam in barba si o bagam pe aia ca "nu toleram", nu pozam in ecologisti si noi salvam Planeta ! Noi nu suntem in stare sa ne salvam pe noi ca natie, d'apoi Planeta ! Incercati unii sa mai iesiti din niste tipare care niveleaza circumvolutiunile creierului, nu tot ce va spune Statul chiar e si adevarat.
    0 points
  10. Dacă ai o problema la baterii/încărcare trebuie sa o rezolvi altfel nu funcționează mașina.Deci ca sa iti răspund la întrebarea ta,mașina nu o vei putea utiliza doar în mod termic dacă ai o problema la sistemul electric și vrei să-i faci bypass de exemplu.Trebuie sa înțelegi ca, clima cât și răcirea sau încălzirea bateriilor funcționează doar cu curent din acele baterii.Chiar dacă ție iti arata în bord ca nu mai ai baterie deloc și practic ai 0km autonomie în electric tu mai ai undeva la 15-20% curent în ele tocmai pentru buna funcționare a întregului ansamblu.Exista și o baterie normala care pornește demarorul și tine sistemul auxiliar în funcțiune pana mașină pornește și începe sa reîncarce bateriile mari.Dar poți folosi mașină doar în regim pe benzina atât timp cât restul sistemului este ok și asta dacă o ții pe sport sau sport individual.
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.